Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Some time after...(Lori) - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Lori
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Genevira
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Celenia
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Renata
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Jake
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Sasha
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Abigail
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba13Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba14Some time after...(Lori) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Some time after...(Lori)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Some time after...(Lori) - Page 3 Empty Sv: Some time after...(Lori)

Indlæg af Sean Lør 1 Apr 2017 - 9:12

Lori var altid så påpasselig med at sikre at Sean havde sine valg. Til tider kunne det være irriterende. Hvad ville Lori selv? Alt i alt afslørede forsikringerne blot Loris usikkerhed. Han rystede svagt på hovedet.
"Det er upassende" besluttede han. Han havde besluttet sig for at gå. Han ville også selv arbejde. Han følte sig faktisk ret op for det lige nu. Skulle sorterer nye henvendelser, tjekke op på gamle aftaler, skaffe nye aftaler, afpresse nogle vagter i byen til at lade dem være i fred...Helt almindelige ting.
"Du behøver ikke strække dig så langt, ved du nok. Jeg kan sagtens selv tage et valg, uden du skal fortælle mig jeg har et valg" Han sendte Lori et større smil, for at vise at det ikke var ondt ment.
"Jeg mener. Du ville nok ikke kunne holde mig tilbage alligevel!" og nu drillede han ham bare.
Han slog let ud med armen.
"God arbejdslyst og tak for gæstefriheden. Vi ses"
Hvis der ikke vare mere at sige blandt dem, ville han vende sig og selv finde døren. Ikke længe efter stod han udenfor. Natten var i den grad mere kold end dagen havde været, men Sean satte bare tempoet op og gik hurtigere af sted. Heldigvis skulle han ned under jorden, hvor der ikke var den samme kulden eller vind.
Han havde haft lyst til at blive. Men han kunne ikke give sig selv den slags muligheder. Han måtte holde sig på tæerne. Udnyttede han Lori? Han mente det ikke selv. Men nu skulle de åbenbart have sex, et forslag fremsagt på et tidspunkt, hvor Loris sind endnu bar sorg over at miste nogen. Alligevel følte Sean sig godt tilfreds.
Man fandt vel det man havde brug for et eller andet sted. Han kunne ikke få fred derhjemme, trods alt.

//Out

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum