Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Vinter

Måned | Januar

Latest topics
» The big adventurequest ~Assorian's fællesemne
Yesterday at 9:21 by Assorian

» Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer
Fre 12 jan - 10:53 by Fenrer

» Fredsommelig ~ Kira
Fre 12 jan - 10:51 by Fenrer

» Easy kid ~ Rollo
Fre 12 jan - 8:30 by Fenrer

» Time to build -Fenrer -Cody
Fre 12 jan - 8:29 by Fenrer

» Et særligt møde - Azir
Tirs 9 jan - 10:40 by Larlii

» You have a bounty on you? XxX
Tors 4 jan - 20:48 by Claan

» Et job for den rette - Gil
Tors 4 jan - 18:21 by Jake

» XxX The loose and comfort ~ Fenrer
Tors 4 jan - 15:49 by Fenrer

Top posting users this month
Fenrer

Cody

Gil

Larlii

Azir

Gautham

Taliia

Rollo

Sean

Claan

Statistics
Der er i alt 237 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Isabell

Vores brugere har i alt skrevet 151627 indlæg in 7813 subjects

Nye bekendskaber - med en uheldig start

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Nye bekendskaber - med en uheldig start

Indlæg by Kira on Ons 29 mar - 16:58

Sted - Ashen Wood - Syddelen af skoven.
Tid - tre timer efter solnedgang.
Vejr - skyfrit og stjernefuldt.
Omgivelser - Træer, småbuske og de af skovens dyr som var aktive.
Emnepartner: @Niella og @Lucile

Kira havde været undervejs i omkring tredive nætter. Hun kunne ikke helt huske det, og det var også ved at være lidt tid siden hun havde haft held med at finde noget at drikke af. Hendes blå øjne havde fået det røde skær, som viste at hun var ved at have problemer.
Hun havde haft i sinde at tage til Doomsville, men af en eller anden grund var hun kommet på afveje og vidste ikke hvor hun var. Dog vidste hun at hun kunne nå tilbage i den hule hun havde opholdt sig i de sidste par dage. Hun var bange for at bevæge sig for langt væk, da hun ikke kendte området. Hun fandt et stykke papir frem fra bælte. På papiret var en kopi af det kort Caroline havde i sin bolig i Dragons Peak. Efter et par kik rundt, besluttede hun sig for at forsøge sig lidt længere øst på, i håb om at finde en vej eller et hus.
Pludselig stansede hun, da hun opfangede en ny duft - en duft, som fik hendes tænder til at løbe i vand. Hendes blodtrang tog over og papiret blev pakket væk, hvorefter hun begyndte at snige sig i retningen af duften.
Kira

Antal indlæg : 253
Evner/magibøger : The Book of Water

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Nye bekendskaber - med en uheldig start

Indlæg by Gæst on Ons 29 mar - 18:23

Niella havde brugt alt sin energi i løbet af dagen på træning. Mia havde ikke ligefrem været nem, hvad det angik træning, men hun havde haft ret i alle sine ord. Træningen gjorde blot at de blev stærkere, både i deres dyreform men også den menneskelige form. Normalt så Niella ikke grund til at bruge dyreformen, men når det angik føde og forsjov jagt nød hun at bruge den.
Det havde været et stykke tid siden, at Niella havde bevæget sig væk fra gruppen, uden at være bange. Oplevelsen sidst havde skræmt hende en del, men hun måtte se at komme videre og opleve verden.

En længere tur i skoven gik ikke helt som forventet. Naturligvis havde hun forsøgt at finde noget føde, for at indtage lidt mad, men enten havde hun fået kastet sig selv ind i massere af torne, ellers havde hun formådet ikke at have observastion nok på dyret, til at de nåede at slippe væk. Torne havde alligevel formådet at rive et par mærke på den unge shapeshifter. '' Auch.. Jeg jager aldrig alene igen. '' Stemme var både fyldt med forstrydelse og skuffelse over hende selv. Normalt var hun super god og effektiv til det, men i dag havde det været en kæmpe katastrofe.
En lille lur ville man vel sagens kunne tage i den frie natur. Hun var trods alt selv et rovdyr, hvad det angik hendes dyreskikkelse og trætheden havde sneget sig hurtigt ind på hende. Hurtigt fik hun langt sig ned, før nogle små lyde gav sine ekko i natten. Det var en skov, så lydende valgte hun blot at ignorere. Der var dyr over alt, der gjorde at intet ville være unormalt meget længere.

Gæst
Gæst

Indlæg by Kira on Ons 29 mar - 18:42

Kira sneg sig længere frem og fik øje på en skikkelse, som så ud til at sove. Ubevidst slikkede hun sig over læberne, hendes øjne var blevet en tand mere røde og et svagt klynk forlod hende uden at hun tænkte over det. Endnu engang listede hun lidt tættere på skikkelsen, imens overlæben trak sig lidt op og blottede hendes hjørnetænder. Alt forsigtighed var ved at forsvinde i takt med at blodstørsten blev stærkere..
Omkring to meter fra skikkelsen, havde Kira ikke styr på sin krop og trådte på en tør gren som knækkede.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 29 mar - 19:57

Lucile var ikke meget for at vandre rundt om natten. Men det havde været så længe siden at hun havde set Nicholas. Han var ingen steder at finde. Havde Ramsay mon endeligt snuppet ham? Alle disse tanker der bare blev ved med at danne sig, skræmmende billeder af scenarier der kunne ske hver gang hun lukkede øjnene. Det gjorde hende rastløs, hendes søvn var ujævn. Det havde hun accepteret et par dage inde i søvnmanglen. Nu gik hun bare ture for at prøve at komme på andre tanker.
Hun vandrede ned af de velkendte stier, hun udgik ’deres’ sted. Det helt specielle sted hvor minderne bare hang i luften til at minde hende om ham. Så hun udforskede andre dele af skoven. Hun havde sin mad med sig, på trods af at hun havde slået en kær ven ihjel, var hans folk ikke sky for at give hende mad. Det var noget hun satte stor pris på. Hendes instinkter slog dog til da hun mærkede to væsener i nærheden. Den ene, duften af dødt blod stak hende i næsen som en ubehagelig duft, mens den anden, levende med en ganske sød uforklarelig duft.
Men Lucile var heldigvis ikke sulten. Og hvis hun var havde hun noget med til at dække det. Hun havde dog en dårlig fornemmelse med det hele. Så hun bevægede sig tættere mod denne fornemmelse af de to væsener, dog på en sikker afstand så hun ville undgå at forstyrre – Endnu.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 29 mar - 21:03

Niella havde ørene åbne for massere af lyde, men særligt en lyd fik hende til at slå op. Et klynk lød ud af nattens snak. Intet et dyr ville sige, så nogle måtte her være. Jo mere hun lyttede jo mere kunne hun høre og utroligt nok fik personen eller væsnet trådt på en gren som knækkede. Med hurtige bevægelser havde Niella allerede rejst sig op og var parat til at skifte form hvert et sekundt.
'' Hvem her? '' Hendes stemme var roligt, men samtidigt nervøs. Hun havde ikke lyst til at skulle kæmpe for sit liv endnu engang, men det skulle hun højst sandsynligt nok. Med et hurtigt blik bag ryggen, fik hun hurtigt øje på vampyren, men det lignede blot et menneske eller en shapeshifter der havde fået noget i øjet. Hun havde endnu ikke langt mærke til hjørnetænderne, eller den ukendte duft.
'' Har du brug for hjælp eller? '' Med et hurtigt snus igennem næsen, blev hendes ellers lidt mere sikre krop hurtigt fyldt med endnu mere nervøsitet. Den ukendte duft, at et væsen hun endnu ikke havde mødt før, men blot var første gang nu, havde ramt hendes næse. Men små og langsomme skridt, fik hun trukket sig selv en anelse tilbage, forhåbentligt nok til vampyren ikke ville kunne få fat.

Gæst
Gæst

Indlæg by Kira on Tors 30 mar - 9:49

Da skikkelsen rejste sig og begyndte at tale, var der noget i Kiras sind som prøvede at vække hende af blodtrangen. Endnu et klynk forlod hende og hun begyndte at ryste lidt. Hun prøvede at beherske sig ved at bide sig selv i læben så et par blodsdråber begyndte at trille ned over hendes hage. Den søde jasminduft som var i hendes blod, begyndte at sprede sig omkring hende og efter nogle få indåndinger fik hun en smule styr på sig selv.
"Jeg har ikke drukket i nogen tid... Er tørstig... Ved ikke hvor længe jeg kan holde mig..." Ordene var snublende som om hun skulle kæmpe for at kunne tale. Hun så sig lidt rundt i håb om at der var andre dyr, som hun kunne overfalde, men nej. Blikket vendte tilbage til skikkelsen. Denne gang med lidt mere sult i de blå-røde øjne. En kraftigere skælven gik igennem hendes krop.
Kira

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tors 30 mar - 21:11

Lucile lagde mærke til at de begyndte at snakke. Hun nærmede sig stille så hun kunne høre hvad de talte om. Skulle hun bryde ind? Eller skulle hun vente lidt og se hvad der ville ske? Var det overhovedet i hendes sted at være der til at starte med? Hun lænte sig op af et træ hvor hun stod skjult. Hun var kun heldig at vinden blæste i den rigtige retning, ellers havde de nok opsnappet hendes fært. Hun lagde hovedet på skrå da vampyren sagde hun var sulten.
Det var noget der altid talte til Lucile – Sulten. Hun kendte den alt for godt, det var altid som at mødes med en gammel ven. Hun trådte forsigtigt frem og gik imod dem, dog uden at gøre sig specielt bemærkelsesværdig udover at hun gik. Hendes skridt var rolige men stille. Den ene hånd holdt stramt om et smykke hun havde fået fra Nicholas. Han havde vidst hvad hun skulle gøre – Hvad der ville have været rigtigt at gøre. Hun stoppede da hun var nået til udkanten af træerne, et par få skridt mere og hendes dække var helt væk. Skulle hun sige noget?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 30 mar - 23:04

Niella havde endnu ikke fået et overblik over væsnet, eller personen der havde besluttet sig for at snige sig ind på hende, men uden held. Den pludselige stemme fra væsnet, gav en gennemklang i hendes øre. Jeg har ikke drukket i nogen tid... Er tørstig... Ved ikke hvor længe jeg kan holde mig. Tørstig? Efter hvad dog? En undring gik igennem Niellas hoved. Hvad mente kvinden dog? Hun havde langt mærke til at stemmen var lys. '' Tørstig? Efter hvad dog? '' Niellas stemme var lige ud. Hun kunne stadig ikke få det til at give mening i hendes hoved. Hvis kvinden var tørstig efter vand, burde hun kunne finde en sø et sted i skoven og drikke fra.
'' Jeg forstår ikke helt hvad du mener.. '' Forvirringen lød i hendes stemme. Selvom hun desperat forsøgte at få det til at give mening, kunne hun stadig ikke. Shapeshifter spiste mad som almindelige mennesker, eller hvad deres indre dyr spiste. Med forsigtige skridt lod Niellas indre stemme, tale til hende, at hun skulle bevæge sig frem imod den ukendte kvinde, hvilket hun bestemt også fulgte. Det klare blik af væsnet gav mening for hende nu, men endnu ikke endnu havde hun spottet de anderledes sæt tænder.

((Beklager det korte svar! ))

Gæst
Gæst

Indlæg by Kira on Fre 31 mar - 7:27

Kira hørte kvindens ord og fornemmede at hun forsigtigt nærmede sig. Hun kæmpede imod trangen for at overfalde kvinden, men hun kunne mærke at hendes greb om viljen smulerede væk i mellem hendes fingere. Hun trak sig et skridt væk og rystede på hovedet, som for at få det til at klare op. Et halvt minuts tid lod det til at virke, men så gik en kraftig rystelse igennem hele hendes krop, hvor ved hendes blodtrang vandt kampen. Hun spærrede munden op og blottede hugtænderne, mens hun med et kraftigt spring satte af imod kvinden. En lille stemme sagde at dette var forkert, men blodtrangen skubbede stemmen væk inden den nåede igennem. Hele hendes krop var fokuseret på byttet foran hende.

((Intet problem. Bedre med et kort svar end et manglende svar. ))
Kira

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Fre 31 mar - 12:16

Hun var på vagt. Det var vigtigt. Af en eller anden grund havde hun en trang til at beskytte denne ukendte pige fra at blive flænset. Måske var det graviditeten der åbnede døre hun ikke før kendte. I hvert fald stod hun klar. "STOP!" udbrød Lucile ganske pludselig og styrtede frem fra sit skjul så snart vampyren begyndte at give tegn til at ville springe på shapeshifteren. Hun rakte en arm ud som hun løb med den hast hun nu kunne, men hun vidste ikke om hun havde nået det i tide. Vampyrer var trods alt ret hurtige. Men hun håbede at hendes reaktion kunne stoppe det. Hun prøvede at komme imellem dem, om det så skulle ende med at hun selv ville blive bidt, det betød intet for hende. Hendes prioritering lå i at redde shapeshifteren fra mulige skader.
Havde hun ikke nået det, ville hendes første aktion stå i at forsøge at skille dem ad, dog var hun ikke sikker på at hun ville rykke for meget i vampyren hvis hun allerede havde sat sine tænder i sit offer. Ligemeget hvad havde hun ikke ligefrem nogle vrede tanker mod vampyren, hun fulgte jo bare sin sult, noget Lucile alt for godt kunne spejle sig i.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 31 mar - 21:45

Niella kunne tydeligt se hvordan det ukendte væsen, pludseligt satte i løb imod hende. Hvad havde hun igang med? Havde det gået fra at være en okay rolig samtale, til et pludseligt angreb? Dog blev hendes tanker hurtigt revet væk, da en anden kvinde hurtigt stod imellem dem begge. Hvad var dette? Et cirkus? Forvirringen gik igennem hendes hoved gentagende gange.
'' Hvad er det her? Jeg forstår det ikke? Hvad er du tørstig efter? ''
Som så roligt Niella overhovedet kunne få ordene ud af munden, var hvad de gjorde. Selvom hun følte sig angrebet, forsøgte hun desperat at forholde sig så meget roligt som muligt.
Inderst inde havde hun lyst til at gå i sin dyreform, for at kunne forsvare sig selv, men hun så ingen grund til det lige nu.
Med et hurtigt skridt fik hun trukket sig tilbage, efter at have fået tankerne på plads. '' Hvad er du? '' '' Hvad er i? '' Der var nu to forskellige væsner, med hver sin duft. Begge med en dødelig duft over sig, som ingen mening gav.
((Beklager endnu engang det korte svar. :// ))

Gæst
Gæst

Indlæg by Kira on Fre 31 mar - 23:06

Kira snorede rundt og blinkede overrasket med øjnene, da en fremmede råbte op og kom styrtende frem. Denne afbrydelse var med til at få Kira i tilstrækkelig balance til at styre sin blodtrang. Ud af den ene øjenkrog fik Hun øje på en hjort, var kommet frem og gik et stykke inde. Med et hvæs og en knoren drejede hun rundt og sprang ind efter hjorten, som hun nedlade i løbet af få sekundter. Da hun havde tømt den for omkring en fjerde del af dens blod, lod hun det paniske dyr løbe. Hun vendte igen opmærksomheden imod de to kvinder, og slikkede sig om munden for at opfange de sidste blodsdråber. Hendes øjne havde mistet en stor del af den røde farve, så de lyste mere blåt end før. Hun gik forsigtigt tilbage imod dem og standsede et par meter fra dem.
"Jeg undskylder for hvad end jeg har gjort. Men jeg havde desværre ikke haft held med at jage i en tid, hvilket gjorde mig uligevægtig. Beklager meget hvis jeg har skræmt jer for slemt. Særligt vil jeg gerne undskylde for mit angrebs forsøg på dig." Hun så på den første kvinde og bøjede overkroppen som et lille buk. Derefter så hun på den sidst ankommende kvinde, og snusede forsigtigt ind. Hun fangede en duft noget ligende den hun selv havde og dog var den mere som Hendes skabers. Hun så direkte på denne kvinde.
"Undskyld jeg spørger, men er du vampyr?"

((Hvis nogen skulle undskylde for korte svar, så er det da mig.. Prøv at sammenligne dine med mine, så vil du se at dine er større end mange af mine..))

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Lør 1 apr - 16:14

Lucile kunne godt forstå forvirringen i shapeshifteren. Hun havde skam heller ikke selv regnet med at hendes aften skulle gennemgå et scenarie som dette. Hun så tilbage mod shapeshifteren som vampyren ernærede sig fra en hjort og så sagde hun:" Jeg er Lucile," med et kort smil over hendes læber. Hun vendte så hovedet så hende daværende lange sølvhvide hår svang i luften og landede elegant mod hendes ryg.
Hun lyttede til vampyrens ord og lagde hovedet let på skrå:" Sult kan få os til at gøre mange ting vi vil fortryde senere.." sagde hun og så væk fra vampyren igen. Hendes ord føltes så sande for hende. Hun havde det med at finde tøj der var for stort til hende, for at skjule hendes krops permanente udmagrede form - Blot et af de få beviser på at hun havde været en slave af hunger. Hun blev slået ud af sine dystre tanker da vampyren talte til hende. Hun lagde hovedet let på skrå da det ikke ligefrem var tit at folk antog at hun var vampyr. Så rystede hun let på hovedet:" Dæmon." sagde hun stille.
Hun havde dog sine egne spørgsmål at stille. Hun kiggede atter engang op på vampyren og kneb kort øjnene sammen:" Hvorfor jager du her og ikke i byerne som resten af din slags?" spurgte hun en anelse skeptisk. Dog håbede hun på at det var fordi der stadig var noget godt tilbage i denne vampyr. Hvis der da overhovedet nogensinde havde været det. Det kunne Lucile ikke vide. Så kiggede hun tilbage mod shapeshifteren:" Du har formen af en jæger. Hvorfor opfangede dine instinkter ikke det her?" spurgte hun så, måske en anelse hårdere end hun havde lyst til at det skulle være. Så rystede hun let på hovedet og gnubbede sin pande:" Undskyld, undskyld... Jeg er bare så bekymret for hvad der kunne have sket..." undskyldte hun så.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 1 apr - 19:18

Niellas blik var rettet imod begge kvinder. Hendes tanker var ikke længere det samme. De var stadig forvirret over hele situtationen, de havde gang i. Der stod både en vampyr og en dæmon foran hende. Hvordan kunne det overhovedet lade sig gøre? Så vidt som hun vidste, opholdte dæmoner sig ikke i skov områder, men åbenbart for i aften.
'' Jeg overlever nok. '' Vampyren havde undskyld over nærmest at have angrebet hende, hvilket Niella som altid godtog. Hun så intet ondt i vampyren, men smilede blot tilbage til hende. Hendes blik rykkede sig dog hurtigt fra vampyren over til dæmonen, da hun snakkede om sult. '' Du har ret. '' Endnu et smil satte sig på hendes rolige læber. Hun ignorede dog de snakke sætninger der kom fra dem begge.
Da Lucile pludseligt spurgte hvorfor hun ikke havde opdaget dette komme, når hun var en født jæger.
'' Jeg er ikke så gammel. Jeg har dårligt nok lært at kontrollere mit dyr. Hvordan skulle jeg kunne opfange denne slags? '' En måske ret spydig tone strømmede ud af hende, men det var ikke med vilje. '' Jeg undskylder over sproget. '' Sagde hun med en rolig stemme igen. Hun havde ingen grund til at hidse sig op, og slet ikke med alt det hendes bedste havde lært hende om folk.
'' Hvis der var sket noget, havde det været skæbnen. Skæbnen var at du var her og redet mig. Jeg er taknemlig for det. '' Hun smilede roligt, og trak vejret dybt, inden hun forsatte. '' Mit navn er Niella. Hvad er jeres? '' Begyndte hun virkeligt at præsentere sig selv for to fremmede, den ene som lige havde forsøgt at angribe hende, og den anden som bare var dukket op? Tydeligvis.

Gæst
Gæst

Indlæg by Kira on Lør 1 apr - 20:05

Kira lyttede til de to kvinder og smilede venligt tilbage. Hun var lidt overrasket over at de tog det så roligt efter at hun havde været ved at miste kontrollen over sig selv. Hendes blå øjne havde stadig noget rødt i dem. Men det blå ændrede sig en smule i takt med hendes følelser, lysere når hun var glad og mørkkere når hun blev flov.
"Mit navn er Kira Méken. Og det er knap to år siden jeg blev forvandlet." Hun så over på Lucile med et ansigt som viste fortvivlelse, imens hun tog et par dybe indåndinger. "Og hvad angår hvorfor jeg er her i skoven.. Ja, så er det fordi jeg er faret vild." Hun rødmede lidt. "Jeg var på vej til Doomsvill, men blev afledt af noget vildt som jeg prøvede at fange. Så de sidste ti dage har jeg holdt til i en grotte omkring to timers gåtur herfra." Hun var lidt flov over at hun, en vampyr, var faret vild. Hun så rundt på Niella og Lucille. "Men hvis en af jer kender vejen ud af skoven til den nærmeste by, hus eller grotte. Og eventuelt kunne forklare mig hvordan jeg finder vejen til Doomsvill igen, så vil jeg være meget taknemlig." Hendes smil var ægte.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Søn 2 apr - 21:44

Niellas svar kom ikke bag på Lucile, hun havde nok selv lidt bedt om spydigheden der lå i det. "Undskyld. Jeg er god til at tænke fremad og min mund talte før jeg kunne nå at tænke over det." undskyldte hun atter engang mens hun kørte en hånd igennem sit hår. Hun bed sig kort i læben og rystede så let på hovedet over sig selv, hvordan kunne hun dog ikke have taget hendes alder i menté. Men hun kunne så også indrømme at hun ikke anede at Niella var så ung, hvem vidste hvor gamle sådanne nogle shapeshiftere nu kunne blive? De kunne vel blive meget gamle?
Hun blev hevet ud af sine tanker da vampyren Kira fortalte om sit ærninde i skoven. Faret vild? Det gav vel mening. Lucile tænkte ikke nærmere over det. Hun bed mere mærke i at hun var fra Doomsville. Det var noget hun kendte til, trods alt så boede Nicholas der. Hun åndede tungt ud og så sig let omkring. "Doomsville... Det er ikke så langt herfra.... Tror jeg.." sagde hun stille. Hun vidste ikke helt hvor i skoven de befandt sig på nuværende tidspunkt, men så snart de fandt et sted hvor hun havde været, ville hun snildt kunne finde vej til byen. Hun kløede let sin nakke som hun overvejede vampyrens forespørgsel. "Hm. Jeg skal alligevel derind på et tidspunkt... Så jeg kan vel godt følge dig derind. Bor du der?" spurgte hun så en anelse nysgerrigt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 4 apr - 13:52

I springer bare mig over i denne omgang. ^^ Niella følger bare efter.

Gæst
Gæst

Indlæg by Kira on Tirs 4 apr - 20:36

Kira så på Lucile og trak på skulderne.
"Min skaber har et hus der, men jeg håber selv på at jeg kunne finde noget og eventuelt et job." Hun kløede sig forlegent på halsen. Hun håbede at de kunne nå det inden solen stod op, ellers havde hun et dødeligt-problem. Hun rømmede sig lidt og havde lidt svært ved at stå stille.
"Er det sådan vi kan nå det inden daggry, eller kender du et sted hvor vi kan være i dags timerne? Jeg vil meget gerne undgå at blive forbrændt eller gå op i røg." Hun så lidt forlegen på dem begge.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Fre 7 apr - 10:58

Lucile nikkede kort til vampyrens ord. "Din skaber. Det ord har en helt anden mening for mig, end dig. Men jeg går ud fra at i er på nogen lunde gode vilkår" sagde hun så stille, Kira skulle endelig rette på hende hvis hun sagde noget forkert. Til spørgsmålet om hvor vidt de kunne nå det, kløede hun let sin nakke mens hun tog et øjeblik til at tænke nærmere over det.
"Vi kan holde en dag i mit hus. Det ligger skjult men forholdsvist tæt på byen. Det er bedre at være sikker end at fortryde." sagde hun så. Hendes øjne faldt mod shapeshifteren Niella inden hun smilte kort. "Du kan tage med hvis du vil. Jo flere vi er, jo sjovere, er det man siger, ikke?" sagde hun så inden det venlige smil så let forsvandt til et neutralt udtryk. Hun vendte sig roligt og kiggede kort rundt for at finde ud af hvor de cirka var henne. Et af de gode ting ved at være opvokset i en skov var at træer var lige så lette at aflæse for hende, som havde bygninger været for mennesker.
Så begyndte hun at gå fremad i den retning hun var kommet fra. Hun fløjtede en kort men munter melodi, selvom hun aldrig mener at hun havde lært at fløjte. Sikkert endnu et af de mange goder ved Lucy. Lucy havde været så stille. Det var begyndt at blive bekymrerende, men Lucile forsøgte på bedste vis at holde den bekymring skjult fra sine nye bekendte. Hendes øjne spejdede rundt i træerne som hun aflæste dem, imprintede dem i hendes hjerne til aldrig at blive glemt.
"Så fortæl mig lidt om jer selv. Det er den bedste måde at vi lærer hinanden at kende på," sagde hun så. Hun havde aldrig rigtig været god til at tale om sig selv - Hun var mere typen der lyttede men hun lyttede også godt og grundigt. En pludselig kuldegysning løb ned af hendes ryg og hun strakte den kort som havde noget koldt løbet hende ned af ryggen. Hun skar en kort grimasse og bad til at det ikke var det hun troede det var.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 7 apr - 14:28

'' Skaber? '' Niella lignede et stort spørgsmålstegn. En skaber for hvad? Hvis man kaldte sine forældre for en skaber, så man dem måske ikke helt som forældre længere. Selvom Niellas forældre aldrig havde været de forældre man havde håbet på, de ville være..
Så havde de altid passet på hende.
'' Jeg vil meget gerne med. En dag væk fra shapeshifter flokken,
med nogle mennesker der gerne vil være ens ven, kan man vel aldrig sige nej til. ''
Et smil havde plantet sig roligt på Niellas læber.
Lucile var ellers flink nok, når det kom til stykket. Men hendes blik var alligevel landet hurtigt på hende, frem for vampyren.
Havde Lucile selv planer om at fortælle hvem hun var og hvad hun egentlig lavede i skoven? For en shapeshifter var det normalt at bruge tiden i skoven, hvis man havde et skovdyr, men for en dæmon? Næppe så meget.
'' Jeg er en shapeshifter? Jeg er kun 17 år, men jeg har levet blandt min flok, siden jeg fyldte 13. Her lærte jeg en kvinde, ved navn Luna at kende, som tog mig til sig. '' Niella trak vejret dybt, inden hun forsatte sin sætning endnu engang. '' Jeg har levet blandt mine to menneskeforældre. De var ikke specielt stolt over jeg blev født shapeshifter men tingene ændre sig trods alt. De forstod ikke hvor den del kom fra, men min bedste viste sig at være en shapeshifter med en ugle som dyr. '' Et smil satte sig hurtigt på hendes læber, ved tanken om hendes bedste. Hun savnede hende virkeligt, ingen tvivl om det.
Selvom hun kunne forvandle sig om til en jaguar og forsøge at tage Lucile med på ryggen, var hun ikke sikker på om vampyren ønskede det. '' Jeg har en bedre ide, så vi transporter os selv en del hurtigere. '' Niella satte sig selv ned på alle fire og lod sit ansigt transformere sig om til en ulv. Det var hendes vidunderlige evne, at hun kunne transformere sig om til en ulv også. '' Når jeg er helt færdig, kan en af jer sætte jer op og så kan jeg løbe med jer på. '' Et smil forlod hendes læber, da hun var helt transformeret om.

Gæst
Gæst

Indlæg by Kira on Fre 7 apr - 20:14

Kira smilede over Lucilles tilbud og Niellas ide om hastigheden. Hun var utrolig glad for deres venlige måde at tage tingene på. Hun så først på Lucille.
"Når jeg siger min skaber, så hentyder jeg til den vampyr, som forvandlede mig. Og ja, vi er på nogenlunde gode vilkår, som du udtrykker det. Desuden vil jeg gerne takke ja til at være i dit hus." Derefter så hun på Niella.
"Jeg syndes det lyder som en god ide. Jeg ved dog ikke hvem af os, som er den hurtigste løber." Det sidste blev sagt imens hun så over på Lucille. Caroline havde ret, hun havde stadig meget at lære, selv om hun havde været vampyr i næsten to år. Hun sukkede indvendig. Hun måtte se at få sin teknik rettet til, så hun ikke endte ud i samme situation igen. Eller osse skulle hun finde en som frivilligt gav sit blod, når hun havde brug for det.

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics