Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | August

Latest topics
Top posting users this month
Jazmin

Kai

Noa

Sean

Yalena

Razor

Kira

James

Candice

Caty

Statistics
Der er i alt 282 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Vetis

Vores brugere har i alt skrevet 150668 indlæg in 7751 subjects

slaves and opponent then, now we are free .. so? - Gautham

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: slaves and opponent then, now we are free .. so? - Gautham

Indlæg by Gautham on Tirs 9 maj - 20:56

"det gælder blot om at holde hovedet lidt nede, og sørge for at du ikke trækker dig unødig opmærksomhed.." han kastede atter følsen af tigerens skarpe kløer af sig, "jeg siger kun dette eftersom jeg føler med dig.. og jeg ved næsten hvilke ting du gennemgår" han lænede sig lidt frem imod den anden Shapeshifter, og vinkede ham til også at skulle læne sig lidt frem over,
"der er tale om at underverdenen i Doomsville er ved at genopstå.. en gammel og næsten glemt Klan er ved at røre på sig igen.. ved atter at vågne op, Han er ved at samle kræfterne igen, og søger folk som er villig til at stå sammen, til at være der for hinanden"
Gautham

Antal indlæg : 191
Evner/magibøger : Krigerens vej

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Claan on Tirs 9 maj - 21:26

Claan så undrende på Gautham da han lænede sig frem og gjorde tegn til at Claan skulle gøre det samme.
Han lyttede til hvad der blev sagt. En Klan? Hmmm... Han vidste nu ikke rigtig. Han var ikke meget for at holde sig et sted i længere tid af gangen. Og det med at nogle regnede med en.. den var heller ikke så sjov..
Men igen! der var noget fristende ved tanken. Måske mest det der med ikke at vandre rundt alene hele tiden? Ikke fordi han ikke brød sig om at være alene. det havde han intet imod. Men fordi han aldrig rigtig havde prøvet det med et sammenhold.

Han rettede sig lidt tænksomt op. "hmm.. men.. hvordan finder man så denne... klan?" spurgte han så.
Claan

Antal indlæg : 55
Evner/magibøger : Adræthed.

Vis brugerens profil

Indlæg by Gautham on Man 15 maj - 18:14

"det må du nok spørge om.. jeg selv fandt den ved noget at et tilfælde.. eller retter så fandt den mig" han trak let på smilebåndet.. imens han rettede sig op igen, "men hvis du har interesse ville jeg råde dig til at søge imod Doomsville.. Rotten root, spørge dig forsigtigt omkring Sean der.. han er Dæmonen der har styr på hvad..
og hvor det sker.. de holder sig i undergrunden..
deres indgange er ikke til at finde hvis man ikke lige ved hvor man skal lede henne af
"
Gautham

Antal indlæg : 191
Evner/magibøger : Krigerens vej

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen