Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
» Nella's fraværs side
Today at 15:30 by Nella

» Believe - Ethan
Yesterday at 23:27 by Ethan

» I could use some time off (Razor)
Yesterday at 22:32 by Razor

» Et meget koldt møde - Quinn
Yesterday at 21:34 by Kira

» Fleeing from hunters - Ethan
Yesterday at 21:18 by Kira

» Please dont hurt me ~ Sirtimm
Yesterday at 2:45 by SIRTIMM

» Why did you do it I rather would die than being creature of night- fortids emme (Tenebrous)
Ons 21 jun - 23:01 by Meredith

» Dungeons and deadly parties (Luce)
Ons 21 jun - 19:09 by Tenebrous

» Of all the places! (Lori)
Ons 21 jun - 15:08 by Lori

Top posting users this month
Razor

Selene

Kira

Rex

Reign

Angelica

Aaron

Miss Smith

Sean

Isabelle

Statistics
Der er i alt 280 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Natalie

Vores brugere har i alt skrevet 148651 indlæg in 7600 subjects

Come happy (Multisøgning) - 15/06 - 17

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Come happy (Multisøgning) - 15/06 - 17

Indlæg by Raven on Søn 28 maj - 19:12

@Nella skrev:Sagens!

Perfekt!!

Raven

Antal indlæg : 1232
Evner/magibøger : Two in one

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Amber on Tors 1 jun - 11:05

Undskyld ventetiden havde haft nogle travle dage, men har fået det lavet nu.

http://theunderworld.danskforum.net/t9177-i-was-stupid-to-believe-that-i-could-travel-all-by-myself-arodeth#193451
Amber

Antal indlæg : 17
Bosted : Hun bor sammen med Selene i Terrorville, i Selenes lille hus.
Evner/magibøger : Animal power

Vis brugerens profil

Indlæg by Myra on Tors 15 jun - 19:08

@Amber skrev:Undskyld ventetiden havde haft nogle travle dage, men har fået det lavet nu.

http://theunderworld.danskforum.net/t9177-i-was-stupid-to-believe-that-i-could-travel-all-by-myself-arodeth#193451

Perfekt, og undskyld jeg først svarer nu Smile

Antal indlæg : 264
Evner/magibøger : Madness manipulation

Vis brugerens profil

Indlæg by Myra on Tors 15 jun - 20:01

So do you?

Nu har jeg været væk i lang tid, men jeg er endelig tilbage og det betyder jeg vil have gang i mine karakterer. Derfor laver jeg her en multisøgning, så man kan se hvem jeg søger ting til. Det skal lige siges, at han altid er op for hvad end man skulle have lyst til, så i behøver ikke holde jer tilbage. Jeg dømmer ikke, og er altid klar på et emne!

Nogle regler

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord. Dette betyder ikke du skal skrive 200 ord, men det ville da være dejligt.
Svar Nu er jeg i gang med mit allersidste år af gymnasiet, kan jeg til tider være langsom om at svarer i emnerne. Jeg håber derfor i kan acceptere, jeg til tider vil være lidt langsom. Er jeg over 14 dage om at svare, er i mere end velkommen til at skrive en besked Smile
URL FC Det er en smagssag, nogle kan lide kakao og andre kan lide kaffe. Jeg er i den smagsgruppe, som ikke er en stor fan af Faceclaims som ikke er levende personer. Det er intet had imod de som bruger URL (non living, animated, anime and so on) faceclaims ^-^

Mine karakterer
Dem jeg søger på

@Angel
Om hende Angel er på ingen måde den søde engel, som hendes navn måske kan give en ide om. Hun har været i fange skab hele sit liv, grundet hvad hun gjorde mod sin mor (hun fik hende til at begå selvmord). Hendes far fandt hendes evne nyttig, og valgte at eksperimentere lidt med hende, så takket være noget blod (som hun er afhængig af), er hendes evne blev stærkere. Dog siden hun aldrig rigtig har været udenfor katakomberne, er hun ukendt om en hel del ting. Hendes uvidenhed betyder dog ikke hun er uskyldig, da hun har mange ofre bag sig. Mange som har begivet sig ned i katakomberne, har været offer for hendes vrede eller ubehag. Dette vil sige hun enten kedet sig eller fandt dem irriterende. Hun har dog også en relativ god side til sig selv, men grundet hendes evne er hun også ekstrem ustabil og hun kan nemt blive triggered.
Mulige ideer
- Nogen der kan lære hende om verden
- Nogen der vil udnytte hendes evne
- En der snupper hendes mødom (det kan sagtens være et one night stand)

@Kai
Om ham Kai har som så mange af mine karakterer, en vis problematisk fortid over sig. Han blev født ind i en ganske speciel pack, hvor børn blev brændemærket og var man ikke født varulv, ville man blive tvunget forvandlet i en alder af 4. Modsat så mange andre, blev han født som en Nightcane, hvilket var meget sjældent i flokken. På trods af hvor charmerende, og blid Kai kan være, så har han også seriøse problemer med at blive forladt (stammer fra hans forældre blev slået ihjel foran ham), og i disse situationer kan han reagere aggressivt. Ikke desto mindre er dette noget han arbejder med. I en ung alder mødte, og forelskede han sig i Alycia, en kvinde som var den første kvinde, til at stjæle hans hjerte. Deres forhold varede dog ikke, og på trods af deres brud er de endnu bedste venner. Senere mødte han Andrea, og de endte up med at forelske sig i hinanden. Ægteskabet med hende, resulterede i at han blev konge over Sunfury. Med deres ægteskab fik han også en steddatter (Elena) og en biologisk søn (Drew). Som så mange af hans tidligere forhold, varede ægteskabet til Andrea heller ikke evigt. De blev enige om en skilsmisse, hvor hun forlod titlen som dronning, og efterlod ham tilbage som konge med deres søn Drew.
Mulige ideer
- Tidligere forhold
- Andre varulve, som han kan danne et venskab til
- Mulige venner

@Lithra
Om hende Litra er en ung shapeshifter på omkring de 24-25 år. Hun er en tidligere dogfighter, en profession der var tvunget ned over hende, gennem fangeskabet fra sine forældre. Efter hendes forældre opdagede, at hun var en Shapeshifter, tvang de hende gennem en masse træning og derpå ind i kampe, som mere eller mindre ville kunne dræbe hende. Hun har derfor ikke kendt andet, end livet i et bur, samt det at blive tvunget ud i kamp. Hun forsøgte et par gange, at danne forhold til andre (inklusiv hendes første kærlighed Lexa, Lexa's datter Adria og senere hen Lincoln. De er dog alle døde), ikke desto mindre måtte hun erkende, at dette ikke var noget hun rent faktisk kunne. Derudover ville hendes forældre, ikke lade hende komme fri, så gennem hele hendes liv, havde hun aldrig oplevet friheden. Dog efter en fangeflugt, der resulterede i stort set alle døde, opnåede hun endelig sin frihed. Hun lever derfor i øjeblikket i skoven, hvor hun enkelte gange kommer ind imod byen. Hun har problemer med sit temperament, og er ofte i kontakt med sit indre dyr, hvilket kan gøre hende voldelig, og dog forsøger hun samtidig at holde sine voldelige sider på plads
Ideer
- Et one night stand
- Mulige venner
- Familie af en art (behøver ikke være biologisk)
- Nogle der kan hjælpe hende med, at kontrollere hendes vrede

@Myra
Om hende Myra er en falden engel, som grundet ekstreme trauma ingen hukommelse har, specifikt fra sin barndom og alt der er længere tilbage end omkring et år. Myra kom oprindelig fra en rig familie, hvor hun i en ung alder mødte og forelskede sig en mand ved navn Alexander. De blev hurtigt gift, og fik sammen en lille datter. Hun mødte dog senere en dæmon ved navn James, som manipulerede med hende og generelt ligeså stille ødelagde hende. Dette triggerede hendes evne, og hun mistede næsten forstanden. Hendes evne forårsagede ekstreme mængder mentale sygdomme hos hende, og hun oplever specielt positive symptomer (hallucinationer osv.). Hun blev indlagt på et sindssyg hospital, hvor hun i en periode af fem år, blev udsat for den ene type tortur efter den anden, og det var her hun mistede sin hukommelse. Hun stak senere af, og lige nu lever hun på gaden. Myra er generelt ustabil, og en upålidelig fortæller (hvilket betyder at de ting der bliver beskrevet, er ting som ikke kan ses af andre). Da hun aldrig fik lært mange af de basale ting, kan hun nu ikke læse, skrive, og hun kender heller ikke forskellen på godt eller ondt. Med andre ord slår hun ihjel til højre og venstre, og hun føler ikke den mindste smule skam over det. Hun er samtidig også hvad man kan beskrive som værende stupid, og ikke desto mindre også ekstremt uforudsigelig. Hun er ofte typen der agere ud fra sine lyster, så har hun lyst til at dræbe gør hun det, og hvis hun har lyst til sex, vil hun forsøge at finde en person, at have sex med. Myra's dagligdag er på mange måder præget af hendes hallucinationer, samt paranoide tankegang. Hendes hallucinationer er ofte med, til at bestemme helt præcis hvad hun skal gøre, og hun følger ofte deres ordre (se evt. Andet også The voices and hallucinations for mere viden)
Mulige ideer
- En der forsøger at lære hende, om hvad der er okay og ikke okay
- En der manipulere med hende, og måske gør hende endnu farligere, end hvad hun i forvejen er
- Et muligt one night stand

@Roslin
Om hende Roslin er en ung Shapeshifter, og generelt beskrevet som en af de mere normale (set udfra listen af mine karakterer). Hun er naiv, loyal og ekstremt hjælpende. Hun lever for sig selv, men forsøger faktisk at bevæge sig rundt omkring andre. Hvor Lithra generelt holder sig væk fra andre, vil Roslin helst gerne være omkring andre. Grundet et intimt forhold til hendes barndomsven Vincent, er hun i øjeblikket gravid, dette gør hende ekstremt sårbar, men giver hende også vise moderlige følelser. Så selvom det kan være en farer for hende, vil hun faktisk helst gerne hjælpe dem omkring hende. Som så mange andre unge kvinder, er Roslin også ekstremt usikker på sig selv, og ikke desto mindre hendes udseende. Grundet Vincent's afviselse af hende (hun hader ham ikke for det), har hun en ide om, at hun må være mindre værd end alle andre. Denne usikkerhed er dog generelt noget hun holder til sig selv. Roslin er også meget tætte venner med Tatia (kan beskrive dem som værende bedste veninder), og Roslin bær en stor mængde respekt og beundring for Tatia (grundet hendes viljestyrke til at leve, og at hun aldrig lader sig falde til jorden, men derimod blot fortsætter ligegyldig hvad). Et sted vil hun måske endda også gerne, være ligeså stærk og modig som hvad Tatia er.
Mulige ideer
- Mulige venner
- Nogen hun måske finder forslået på gaden, og her beslutter sig for at hjælpe

Mine karakterer
Dem jeg endnu ikke søger på
Men stadigvæk kan bruges

@Ayla
@Arodeth
@Autumn
@Bellamy
@Christian
@Faith
@Matthew
@Natasja
@Neal
@Nikolay
@Niylah
@Nora
@Valeria
@Raven
@Rhaella

Det var vel det jeg havde, jeg skriver måske mere på senere... men indtil nu er det alt. Så nu håber jeg blot at høre fra jer!

Antal indlæg : 264
Evner/magibøger : Madness manipulation

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics