Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Lori
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Lenore
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Genevira
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Celenia
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Renata
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Jake
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Abigail
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba13XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba14XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 14:50

Jake kom op af vandet og stod lidt i sin fulde højde, nøgen som den dag han blev født, og med fuld rejsning. Han vejrtrækning var hurtigere end før, og en behagelig gysen af spænding gik igennem hans krop. Han kunne mærke hvordan lysterne og begæret byggede sig op og gjorde at han bare måtte have fat i Raco. Han havde godt hørt latteren, hvilke blot gjorde ham mere ivrig.

Jake gik med lange skridt i den retning Raco var forsvundet i. "Raaccoo!!! Kom frem nu eller jeg er bange for at jeg ikke kan holde mig i ro." Han ønskede ikke at gøre Raco fortræd, men han vidste også at jo længere jagten varede, jo mere brutal ville han være..

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Søn 23 Apr 2017 - 15:05

Raco overvejede sine muligheder da han hørte Jake råbe. "Hvad med at vi tester det?" kaldte Raco og kravlede ned fra træet. Han holdte sig skjult mellem træerne og han kunne se Jake komme gående i hans retning. Han trak vejret hurtigt og kunne ikke lade være med at klukke. På lette ben bevægede han sig længere op langs floden og sprang over på den anden side. Et blik over skulderen i retningen af Jake og han vidste at denne jagt ville efterlade dem begge med noget. Han lagde hovedet tilbage og hylede. Han grinede og ventede på hvad der nu ville ske.

"Kom og fang mig, Jake." kaldte han og klukkede. Han var klar til at sætte en kamp op, men han havde en følelse af at han ville overgive sig. Jake så ud til at vide hvad han ville have. Det røde hår hang løst ned om hans skuldre og skægget var vådt. Græsset var blødt og gjorde det behageligt at vente. Han satte sig ned og strakte benene ud. Øjnene var lukket og hovedet tippet bagover.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 15:30

Jake var ikke sen til at sætte farten op og løbe i den retning Racos stemme var kommet fra. Han fangede lidt af en klukken, som han genkendte som Racos stemme. Og da Raco hylede på den ene side af floden, stod Jake meget ophidset og så på Raco.
Jake kom med nogle gryntende lyde, som en brunstig hingst, hvorefter han sprang over floden. Han rakte ud efter Raco, og var sikker på at han havde fanget ham. Hans knorren var dyb og kraftig. Hans bryst hævede sig heftigt i takt med hans hastige vejrtrækning. Arret ved hans hjerte glinsede på grund af nogle vanddråber og hans lem havde sit eget liv, som om den viste hvad der snart ville ske.


Sidst rettet af Jake Man 24 Apr 2017 - 12:08, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Søn 23 Apr 2017 - 16:37

Raco dansede ud af hans rækkevidde og om bag ham. Han lod sin hånd glide hen over hans ryg og latter var der igen. "Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at det var parringssæson." grinede han legende og holdte sig på afstand. Hans blik blev mørkt da den gled over den høje og smidige krop. Raco slikkede sig om munden og klukkede. Han vidste at han legede med ilden og der ville ske noget mellem dem.

At tirre en drage er nok ikke det bedste. Slet ikke en der var horny. Raco bevægede sig langsomt mod skoven og øjnene var på Jake hele vejen. "Såh.
Hvad tænker du på lige nu og hvad har du lyst til?"
spurgte han og lod sin venstre hånd glide op af hans venstre hofte. Han lagde hovedet tilbage og gav et stille støn fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 17:18

Jakes var i tvivl om hvor meget mere han kunne klare inden han overfaldt Raco på en dyrisk måde. Hele hans krop var begyndt at dirre af ophobet begær. Han snærrede, stønnede, spandt og knorede i en stor blanding - alt sammen imens han forsøgte at fange Raco. Han følte at han var ved at sprænges. Kunne næsten ikke kontrollere sig selv længere. Han faldt på knæ og så gispende op på Raco, som tirrede ham endnu mere ved at lade sin hånd glide op af sin venstre hofte og stønne. Jakes tunge gled endnu en gang ud over læberne. "Ved Hydras nåde. Raco. Jeg kan ikke styre mig meget længere... Ønsker ikke at gøre dig for træd... Risikere det hvis du bliver ved..." Hans stemme var gispende, da han anstrængte sig for at holde sig i kontrol. Hans blik var blevet en del mørkere. Han fik rejs sig op og vaklede et par skridt hen imod Raco. Kroppen dirrede nu kraftigt og den erotiske knorren havde fået et antag af dyrisk vildskab over sig.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Søn 23 Apr 2017 - 17:50

"Vis mig hvor meget du ønsker mig. Gør mig din." sagde han hæst og smilede skævt. Han gik fremad igen og stoppede fem meter fra Jake. "Kom nu Jake. Du er mere dyr end menneske. Du ønsker dette ligeså meget som mig, og måske mere." Raco lod hånden atter glide ned over hoften og henover den nederst del af maven. Hans krop var varm og han så sultent på den anden krop foran sig. De mange ar. Han havde lyst til at køre sine hænder over dem, måske hans læber.

Han flyttede sig igen og denne gang mod noget mos der ville gøre det mere behageligt. Han vidste at hvad der ville ske nu ville ændre alt for dem i fremtiden. Han smilede skælmsk og lagde hovedet til siden i tegn på submission. Vejrtrækningen var tung og højlydt. "Jake."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 19:23

[Indslaget er aftalt på forhånd med Raco]

Jake lyttede til Raco imens hans krop rystede kraftigere end før. Da Raco gjorde bevægelsen med hånden og lagde hovedet til siden, sprang Jake frem med en endnu dybere knorren. Han kastede sig over Raco med en dyrisk vildskab som han ikke troede at han stadig besad. Han vældede Raco omkuld, bed ham ved kravebenet imens han udstødte en dominerende knorren, som ville fortælle en hver der lyttede at de kunne lige våge på at komme i nærheden og røre hans bytte.

Jakes hænder var grådige og kendte ingen grænser. De var i Racos hår, hals, bryst, mave og skridt. De kærtegnede, kræsede, rev og nev. Jakes krop lå ovenpå Racos og forsøgte at holde ham nede. Hans lem dunkede imod Racos ene lår. Jake gryntede, stønnede og spandt, alt imens han stadig bed sig fast til Racos kraveben.


Sidst rettet af Jake Man 24 Apr 2017 - 12:07, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Søn 23 Apr 2017 - 21:05

Raco mærkede Jakes vægt ovenpå sig og brummede. Tænderne mod hans kraveben og hovedet tippede bagover for at give Jake mere plads. Han vidste at han havde pirret Jake og han ville øm efter denne omgang i græsset med ham. Han flettede sine ben med Jakes og mærkede den hårde lem mod sin lår. Han gispede og hænderne fløj op til Jakes hår. Han vidste at han burde advare Jake, men han var ikke helt sikker på om teen stadig virkede. Han udstødte en blanding mellem et gisp og en hvinen.

"Jeg beder dig." tiggede Raco og vred sig i græsset under hans vægt. Han kunne mærke blodet fra rifterne løbe ned af hans hud. Han hvinede og bukkede under ham."Jaaaake."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 22:03

Jakes bevægelser blev en smule blidere ved Racos ord. Hans tænder slap sit tag i kravebenet og han flyttede sig en smule, så hans læber kunne finde Racos. Kyssene var hede og lidenskabelige, selv tungen var legesyg og krævende.
Det han havde flyttet sig fik hans stive lem til at falde tilrette imellem Racos ben og Jake begyndte at støde, imens han stønnede og spandt erotisk. Han havde ikke den store kontrol over hvad han lavede, men fulde blot de krav og ønsker hans krop og sjæl længtes efter. Jakes venstre hånd greb fat om Racos højre ben og trak det op imod sig, så der blev bedre plads til hans stødende bevægelser.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Søn 23 Apr 2017 - 22:30

Raco gispede og lukkede øjnene. Mødte kysset indtil han ikke havde mere luft i lungerne. Han greb fat om Jake og hvilede sine ben over hans hofter. "Åh gud." gispede han og for hvert stød bevægede hans krop sig også. Det var lettere smertefuldt og enkelte tåre dannede sig i øjenvigerne. Hans muskler spændte sig selvom han prøvede at slappe af. Racos negle rev hans arme og klynkede. Han vred sig let og åbnende sine øjne for at se på manden over ham med kærlighed og ømhed trods tårerne i hand øjne.

"Min Jake." mumlede han og kørte sin hånd over hans kind. Fingrene hvilede på hans læber og et suk kom fra hans læber blødt. Raco kunne ikke tro at dette var ved sandt. At han havde den han ledt efter længe og opgivet hans håb. Hovedet gled ud til højre og gav gisp og klynk fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 22:49

Da Raco mumlede hans navn, var det som om Jake vågnede af en døs. Han gispede anstrængt, men blev liggende hvor han var og så på den mand som han elskede. Hans øjne faldt tilbage i den normale sortbrune farve, huden mistede den brune farve og neglene trak sig tilbage. Han så sig hurtigt rundt for at se hvilke skader han havde lavet og sukkede af lettelse, da han kunne konstatere at det kun var rifter og bidemærker. "Ved Hydra, hvor var jeg bange for at jeg havde lavet større skade." Hans stemme var slørret, som om han havde råbt en hel dag. Hans øjne søgte igen Racos og blikket blev fyldt med lidenskab og ømhed. Han flyttede sin venstre hånd fra Racos ben til hans kind, hvor fingrene blidt tørrede tårerne væk. Og nu var hans stemme en smule grødet, som om han var ved at kvæle sin dårlige samvittighed. "Var jeg for hård ved dig? Skal jeg flytte mig?" Han ville gøre hvad end Raco ønskede.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Søn 23 Apr 2017 - 22:55

Ordene var fanget i hans hals, men på en måde fik han kvalt dem frem. "Jeg har ikke været med en anden mand." sagde han og så igen på ham. Det næste var sværere at sige for den ældre Draconianer. "Og jeg kunne belemre dig med en byrde. Jeg kan ikke fortsætte før jeg har fortalt dig den." Raco skubbede ham tilbage, men holdte ham i sig. Han sad ovenpå Jakes skød og gispede da musklen i ham bevægede sig tættere på sin prostate. Han kærtegnede kinderne, halsen og brystet foran sig. Han lænede sig frem og kyssede hans hals for derefter at hvilede hovedet under hagen. "Fortsætter du, kan du ende med at få et barn." Han vidste at mange ville tage det som en joke, men åh hvor han håbede at Jake ikke var blandt dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Man 24 Apr 2017 - 7:10

Jake smilede ved Racos første ord, for dernæst at rynke brynene i underen. Hvad var det for en byrde Raco snakkede om?
Gisp efter fuldt af erotisk spinden var alt hvad der kom fra Jake, da Raco væltede dem rundt så han kom øverst. Jake lukkede øjnende og nød kærtegnene og lod sine hænder glide lige så kærtegnende rundt på Racos ryg.
De næste ord fik Jake til at stivne og hans lem gav et spædt inde i Raco. Hans arme løftede Racos overkrop og hoved, samtidig med at han selv bøjede sit, så de fik øjenkontakt. Hans øjne var overrasket, men viste stadig den kærlighed han følte. Et halvt minuts tid, som kunne føles som flere timer, gik inden Jake smilede. "Kan du?? Ved Hydra, hvilken ære..." Han bøjede sine ben, så han skubbede Raco tættere på sit ansigt og kyssede ham inderligt, hvorefter han igen så på ham med øjne der nærmest lyste. "Raco, min elskede. Jeg vil forgude dig og vores barn." Stemmen var varm og fyldt med følelser. Han kyssede igen Raco, mere lidenskabeligt end før.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 7:26

Raco gispede og rokkede let. Hænderne greb fat om Jakes skuldre og han så ind i øjnene på den mand han elskede. Han vidste at de havde et håb i fremtiden, men lige nu ønskede han at være i nutiden. Han bevægede sig mere og så ind i Jakes øjne. Et skælmsk smil var nu kommet over hans læber og tungen gled henover Jakes puls, åh så let. Viste at han ikke havde langt igen og lænede sig bagover for at få mere styrke bag sin rokken.

Hans skrig af lyst kunne høres og blikket gled til Jakes øjne igen. "Fyld mig op. Kom nu min egen." hviskede han hæst ind i hans øre, åndede på tippen og nappede den nederst del af øret. Hans muskler arbejde for at bringe Jake til sit højeste og Raco rakte bagud og ned efter hans kugler. Fingerspidserne strejfede dem. Hans røde hår glimtede af sved og man kunne lugte sex på 20 meter, men gud det var det hele værd. Raco stønnede og klynkede idet hans ene hånd snoede sig om Jakes skulder i håb om støtte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Man 24 Apr 2017 - 12:04

Jake så på Raco imens Raco red ham. Han gispede og stønnede af nydelse. Han satte sig halvt op og lod hænderne glide ned over Racos ryg. Og da Raco lod sin tunge glide hen over hans pulsåre, stønnede han. "Raaco." Han støttede Raco da  han lænede sig bagover. Jake smilede ved lyden af Racos lyst-skrig og deres øjne mødtes igen, inden Jake mærkede Racos ånde ved sit øre sammen med de hviskende ord. En behagelig gysen gennemrystede hans krop da Raco åndede og nappede i hans øre, og endnu en, samt en gispen, da Racos fingerspidser strejfede hans kugler. Jakes fingere borede sig ind i Racos ryg og hans mund søgte Racos. Jakes bevægelser blev igen vildere og kraftigere. Gisp, støn, knoreden og spindende blande sig i en ukendelighed. Efter ti minutters tid rev Jake hovedet til sig, bøjede det bag over og brølede så kraftigt, at det sendte samtlige dyr på vild flugt inden for en radius af 50 meter, samtidig med at hele hans krop gennemgik en så kraftig rystelse, at hans fingere trak lange og dybe rifter i Racos ryg. Hans lem gik helt amok og pumpede kraftigt inden id Raco. Efter noget som føltes som flere minutter lod Jake sit hoved falde ned på Racos skulder. Hans krop var glinsende af sved og han åndede meget tungt. "Ved Hydra... Så vidunderligt... Har aldrig gjort dette før..." Jakes stemme var magelig og skælvende. Men man kunne høre varmen og kærligheden i den. Hans finger rettede sig ud og gled forsigtigt rundt på Racos ryg imens de prøvede at undgå de steder, som han havde revet til blods under deres sex agt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 13:25

Raco lod sig falde ned på græsset og trak vejret tungt. Sveden glinsede og brystet hævede og sænkede sig tungt. Hans ben rystede og en arm hvilede over hans øje. "Wow." mumlede han og og så på Jake. Den mand vidste hvordan man skulle give en partner nydelse. Kæmpede sig op og sidde og mækede sæden i ham og det fik ham til at gispe. En hånd gled ned til den nederst del af maven og hvilede der. Blikket faldt på Jakes og hans nøgne krop. Et syn skabt af guderne. Han klukkede og lagde hovedet på skrå.

"Er du sikker på dit valg angående at starte en familie?" spurgte Raco og strakte sig. Musklerne var ømme og huden forrevn. Men det havde været det hele værd. Raco vidste at de ikke kunne leve på havet med en nyfødt. Raco vidste faren ved at leve på havet med børn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Man 24 Apr 2017 - 13:48

Jake flyttede sig så han kunne ligge udstrakt og stadig kunne se på Raco. Et smil og blik, som udtrykte den største og varmeste kærlighed, var rettet imod Raco.
Han fik med en kraftanstrengelse vendt sig rundt, så han kunne kravle det lille stykke der var hen til Raco. Han kyssede Raco. "Så længe det er sammen med dig, så er jeg klar på hvad som helst." Han kyssede igen Raco imens hans arme begyndte at ryste en smule på grund af anstrengelse. Han lod sig falde ned ved siden af Raco med et grynt. Aldrig mit liv har jeg oplevet noget så vidunderligt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 14:47

Raco klukkede og lagde sig ved siden af ham. Hovedet hvilende på brystkassen. Blikket var varmt. "Er du sikker på jeg er din første? Føltes som om du er erfaren på dette punkt." Raco tog Jakes ene hånd og kærtegnede håndflade. "Vi er nød til at finde et sted at kalde hjem. Vi kan ikke rejse et barn hvor forældrene sejler på sit skib." mumlede han og lukkede øjnene. Det barn som måske ville komme til verdenen fortjente et liv under faste rammer. Han tænkte kort og fik så enide. Ideen fik ham til at rejse sig brat op og udstødte en hvislende lyd. Han så på Jake med øjne der vidste at ideen havde en chance.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Man 24 Apr 2017 - 16:15

Jake brummede blidt da Raco kærtegnede hans håndflade. "Det var min første gang sammen med en mand. Du er den første som har fuldendt mig. Det kan godt være at jeg har prøvet lidt med kvinder. Men det siger mig intet." Han klukkede. "Dog lærde jeg en del fra en Draconianer som var omkring samme alder som mig." Da Raco begyndte at tale om deres kommende barn, kunne han kun være enig. "Hva med at vi bosatte os her. Byggede en by for og til pirater. Så kunne vi have vores barn eller børn her." Imens han talte havde Raco rejst sig og udstødt en hvislende lyd. Jake kunne se at han havde noget i tankerne. En behagelig gysen løb i gennem hele Jakes krop. Et liv sammen med Raco, med eller uden børn, ville være et paradis for ham. Han smilede til Raco. "Hvad tænker du på, min elskede?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 16:34

"En klan, en by og et hjem herude, ved denne sø for os. Tal og Seu ville også have en plads her, men dette er vores ø."sagde han og så på sin mage og smilede."Vores børn ville have et stort og sikkert hjem hvis vi kan samle folk nok til klanen." Raco satte sig på Jakes ben og grinede skævt. "En klan i en havneby på Dead Mans Rock. Ledet af os to. En by sikker fra lovens lange arm og min familie? Og vi har hjælp tæt ved. Devils Lagoon er tæt ved." Raco vidste hvordan man kunne bygge et godt samfund, men han havde ideer og skitser i tasken han tog med sig.

Lagunen kunne blive et godt sted til byen og der var ruiner af et gammelt slot dom nemt kunne bygges op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Man 24 Apr 2017 - 21:41

Jake satte sig op og lyttede til Racos ord. Et smil bredte sig på hans ansigt og blev større efterhånden som Raco forklarede sin ide. Jakes øjne lyste af ivre for at komme i gang med at gøre ideen til virkelighed. "Ved Hydra, det er genialt, min skat. Og med begge vores flåder vil vi også have et godt forsvar." Jake rejste sig og gav Raco et kæmpe knus, samt et kys på halsen. "Vi skal bare lige have fat i Tal og Seuzan. Jeg er overbevist om at de også vil elske ideen. Og med hjælp fra Tals handelshus, skulle vi have gode chancer for at få fat i de ting vi skal bruge. Vi kunne også opføre et handelshus her, Tal har jo erfaringerne der og kunne styre det."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Man 24 Apr 2017 - 22:23

"Min søn har en klan han vogter over. Han ville nok gerne være ambassadør for klanen, men hans loyalitet er hos hans klan, han grundlagde den og er vogter for lederen." sagde Raco og smilte da hans hals blev kysset. Han vidste at de havde en lang vej for at få alting på benene. Han satte sig tilbagelænet og så på sin mand. "Desuden skal vi fortælle at vi er officielt sammen. Seuzan ville være glad for at have en anden forældre i sit liv, tror jeg." sagde han og puffede drillende til Jake. Han kom rystende på benene og gik langsomt tilbage mod stedet hvor deres tøj var. Musklerne prosterede, men følelsen af glæde fik ham til at fortsætte, han vendte sig om og så mod Jake og holdte en hånd ud. Smilet var blødt og kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Man 24 Apr 2017 - 22:33

Jake smilede, lyttede og nikkede til Raco, imens han talte. Han rejste sig og fulde med, da Raco begyndte at gå tilbage. Han tog hans hånd og gav den et klem.
"Det skal blive en ren fornøjelse at leve sammen med dig, min elskede. Jeg ved godt at der vil komme kampe og angreb i fremtiden, men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at være ved din side." Han kyssede Raco på kinden og smilede. "Og når vi er så heldige at blive velsignet af Hydra med barn, så vil jeg gør alt for at barnet eller børnene kan vokse op uden frygt."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Gæst Tirs 25 Apr 2017 - 8:00

Raco smilede og de kom tilbage til søn. Raco så på det stykke land der var mellem skoven og søen. Hans udtryk blev tænkende. Dette kunne blive et roligt hjem væk fra arbejdet, hvis de fik klanen på benene. En bjælkehytte mellem sø, flod og skov. Han indrømmede gerne at han ikke kunne undvære lyden af vand længere tid af gangen. "En hytte for os to, måske tre." sagde Raco tænkende og lagde hovedet på skrå. Hvis barnet mindede bare en smule om hans forældre ville han også elske vandet. Raco var dog også nervøs for barnets fremtid. Det er ikke unormalt at barnet arver noget længere tilbage end forældrene. Hans fars kropsbygning eller mors mørke hud? Raco kendte risikoerne, men alligevel løb han dem. Et blik på Jake og mange af hans bekymringer forsvandt ud i den blå luft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX - Page 2 Empty Sv: XXX Bleeding Hearts ~ Jake XXX

Indlæg af Jake Tirs 25 Apr 2017 - 8:22

Jake smilede og stillede sig bag Raco, imens han lagde armene omkring livet på ham og hagen hvilede mod hans venstre skulder og kind. "Det lyder som et paradis i mine øre." Han kunne ikke lade vær med at spinde, hans lem vågnede igen og strejfede Racos røv. Jake flyttede hovedet en smule så han kunne kysse Raco på halsen og mumlede imod den. "Jeg ved ikke med dig. Men jeg kan godt vente lidt med at sende bud efter de andre." Han nappede blidt i Racos hals imens han smilede for sig selv. Han kunne godt bruge lidt mere alene-tid sammen med dette vidunderlige skønne væsen af en soulmate.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum