Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
Top posting users this month
Razor

Reign

Selene

Kira

Rex

Angelica

Ethan

Aaron

Sean

Miss Smith

Statistics
Der er i alt 280 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Natalie

Vores brugere har i alt skrevet 148739 indlæg in 7609 subjects

Lets get back to it. [Emnesøgning: Sajro]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Lets get back to it. [Emnesøgning: Sajro]

Indlæg by Sajro on Søn 23 apr - 2:05

Yup, så skete det igen. Det har nu været jeg ved ikke hvor lang tid siden jeg har været reelt aktivt herinde igen, men jeg vil gerne i gang igen.
I forbindelse med at jeg vender tilbage kommer der også ændringer til min profil, så derfor lad være med at bruge den som fakta lige nu. Der bliver ryddet op og en del andet, så hvad jeg føler er vigtigt skal jeg nok skrive her i søgningen. Smile

Info om mig som emnepartner/Regler:

• Jeg er ikke den bedste til at bruge komma, forsøger mit bedste men det kan nemt gå galt. Risiko for lange sætninger når jeg bliver fanget i svaret.

• Jeg forventer nogenlunde regelmæssigt svar, og derfor bør du kunne forvente det samme. Så hvis jeg ikke har svaret dig inden for 7 dage så smid endeligt en besked min vej, sandsynligvis er dit emne forsvundet så jeg ikke har set svaret. Jeg forvender derfor også jeg kan skrive til dig efter 7 dage hvis du ikke har svaret, og jeg ikke har hørt andet.

• Længde af svar, hvis du kan skrive over 100 ord, er det fint for mig, over 200 eller 400 endnu bedre, men lad det ikke løbe af med dig.
    Et svar skal indeholde handling, men helst ikke for mange ting at reagere på da det kan skabe en sjov/underlig dynamik.

Om Sajro:

• Sajro er leder af varulveracen, dette har selvfølgelig mest relevans for varulve og eller folk i position hvor magtfulde allierede er relevante.

• Han er stor modstander af slaveri, har kæmpet imod det siden stort set altid.

• Han har et stort hjerte, men han tør ikke lade det lede ham. Han lytter derfor mere til hans dyriske side og instinkter. Dette betyder at mange af hans handlinger er drevet af dyrisk mentalitet og dyriske instinkter istedet for menneskelig logik og tankegang.

• Han er en erfaren kriger som forstår hans fysiske styrke og fordele overfor de fleste andre, især i hans varulveform.

• Han er en Nightcan, og derved ikke en almindelig varulv, samt ikke født som det men skabt som det gennem et glemt og mørkt ritual. Dette har en betydning for hvordan hans form ser ud.(Havde engang et bedre billede af det end jeg har nu.) Han gror to hornlignende vækster udfra skulderbladene på længe med hans underarm i den form.

• Hans to evner er at han ikke kan påvirkes af psykisk magi, på godt og ondt. Derudover kan han omdanne materialer han har ved hånden til et eksoskelet omkring sig selv.

• Han har 3 børn, 2 af dem er piger som stadig er spædbørn. Og den tredje er en ung mand efterhånden, end mand som Sajro ikke har det bedste forhold med.

• Han er ejer af en legendarisk genstand kaldet Arma Lycan som er en rustning som skifter størrelse til at passe til hans størrelse når han skifter form.

Hvad jeg søger:

• Folk med magt, der ønsker noget, eller bare vil snakke om politik eller lignende.

• Varulve, som Sajro endnu ikke har mødt ingame, både enkelte varulve men også flokke.

• Slaver, slaveejere, slavesælgere eller lignende der har brug for hjælp eller trænger til at lag tæsk.

• Folk der har en holdning om Sajro, for godt eller ondt.

• Andre ideer som du kunne have.

Sajro
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 6247
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Vis brugerens profil http://www.sajro.org

Tilbage til toppen Go down

Re: Lets get back to it. [Emnesøgning: Sajro]

Indlæg by Lilith on Søn 23 apr - 2:44

Uhhh selveste lederen af varulve!
Stiller gerne Lilith til rådighed c:
Lilith

Antal indlæg : 49
Evner/magibøger : To be able to transform back and forth as she pleases

Vis brugerens profil

Indlæg by Sajro on Søn 23 apr - 2:53

Jamen det lyder da skønt! Very Happy
Vil du bare have et tilfældigt møde, eller skal vi finde frem til et plot. Hvis du har et plot i tankerne ville det selvfølgelig være fantastisk, men ellers kan jeg sagtens lægge mit hoved i blød for at få en ide. Smile

Sajro
Raceleder
Raceleder

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg by Lilith on Søn 23 apr - 2:59

Altså hele Lilith's pack blev slagtede da hun var meget ung, da en anden varulve pack ville have hendes forældres territory for dem selv. Så lige siden har Lilith ville have hævn imod dem der dræbte hendes forældre og hendes pack.
Så tænker at et fedt plot ku' være at Lilith prøver at finde frem til den pack som slagtede hendes og måske tilfældigvis støder på Sajro, som måske endda ku' ha' hørt om mordet på hendes pack og selv prøver at finde ud af hvorfor nogen ville gøre det?
eller noget i den stil Very Happy

ellers er jeg åbent for andre plots n_n
Lilith

Vis brugerens profil

Indlæg by Sajro on Søn 23 apr - 3:12

Det lyder som en ganske god ide, tror næppe jeg kan komme med en bedre ide på så kort varsel, så jeg kan ikke helt se nogen grund til hvorfor ikke. Smile
Sajro er i hvert fald ikke den store fan af interne kampe mellem varulve, og han ville nok derfor være interesseret i at få det løs på den ene eller den anden måde. ^^

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Lilith on Søn 23 apr - 3:16

yay! n_n
tænker på at hvis du starter emnet i Ashen Wood Forest, da det er der hendes pack blev slagtet, er ret dybt inde i skoven
ka' lige tilføje at packen havde slået lejer da de blev slagtet
Lilith

Vis brugerens profil

Indlæg by Sajro on Søn 23 apr - 4:00

Det vil jeg gøre som det første når jeg er vågen igen. Smile

Sajro
Raceleder
Raceleder

Indlæg by Luce on Ons 17 maj - 10:51

Hvis du stadig søger kunne det være fedt, at have et møde mellem Sajro og Luce igen efter så mange år, hvor de sidst havde set hinanden.

Antal indlæg : 68
Evner/magibøger : Varslerne

Vis brugerens profil

Indlæg by Sacyra on Ons 7 jun - 17:56

Altså hvis du stadig søger vil jeg gerne emme med dig når jeg nu engang får min farve.
Sacyra

Antal indlæg : 7
Bosted : Around the country, because she living in group of traveling women
Evner/magibøger : Healing touch

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics