Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | Juli

Latest topics
» Do you wanna play with me?
Today at 16:33 by Samuel

» Hunted ~ Caleb
Today at 16:17 by Caty

» All the sickness...eh! (Razor)
Today at 15:50 by Razor

» A Lions Den
Today at 14:56 by Lynwood

» Hey Ho there traveller!
Today at 13:47 by Gemma

» Genforening af forsvundet familie - Lucky
Today at 12:32 by Jake

» A nice trip ~ Sayra
Today at 12:03 by Nella

» Lidt fravær på fra min side
Today at 11:44 by Emery

» I don't wanna cause any trouble just passing through- Lilith
Today at 11:38 by Meredith

Top posting users this month
Razor

Sayra

Reign

Lori

Sean

Christian

Selene

Ethan

Niylah

Tatia

Statistics
Der er i alt 292 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Julius..

Vores brugere har i alt skrevet 149549 indlæg in 7668 subjects

A Good Night - Rafaela

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: A Good Night - Rafaela

Indlæg by Rafaela on Tirs 6 jun - 20:34

Hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere da hans næse strejfede hendes. Hun vidste ikke om hun skulle grine rødme eller hvad hun skulle. Hun rødmede dog lidt over det, men tog det alligevel som om det var ved et uheld. "Det glæder mig, at du tager det som en kompliment da det også var og tak for komplimenten" sagde hun stille og smilede sødt til ham. Hun rødmede dog helt da han strejfede endnu en gang sin næse imod hendes. Hun kiggede flovt ned og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv "Nu skal jeg nok rykke mig lidt så du også kan være her" sagde hun stille og rykkede sig lidt. Hun kiggede op på ham igen og smilede sødt til ham.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 5740
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Jake on Tirs 6 jun - 21:02

Jake fornemmede at han havde gjort hende forlegen og rakte forsigtigt sin ene hånd frem og lagde den forsigtigt på hendes kind. Hans øjne var lettere bekymret og undskyldende. Hans stemme var stadig stille, men varm og rolig.
"Jeg beklager hvis jeg har gjort noget forkert. Det var ikke min mening, at ødelægge den gode stemning. Jeg var begyndt at nyde det." Hans kinder fik lidt farve, da han rødmede lidt over sine egne ord. Han overvejede om han kunne tillade at rykke tætter på hende, eller om han skulle blive siddende. Han bestemte sig for at vente til hun gav ham lov.

Antal indlæg : 141
Evner/magibøger : The Book of Air

Vis brugerens profil

Indlæg by Rafaela on Tirs 6 jun - 21:18

Hun bed sig usikkert i læben da hun ikke helt vidste hvordan hun skulle reagere overhoved. Det var ikke en følelse hun havde kendt til før overhoved. Hun nød faktisk stemningen, men hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Hun rødmede endnu en gang da han lagde sin hånd på hendes kind. Noget i hende ville have mere, men hun kunne ikke sætte ord på, hvad det var "Nej nej det ok. Det bare helt nyt for mig" sagde hun stille og kiggede flovt ned uden, at fjerne hovedet så hans hånd stadig var på hendes kind medmindre hans selv havde flyttet den eller flyttede den.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Jake on Tirs 6 jun - 21:55

Jake forstod hvad hun mente. Hun havde sparsomme eller ingen erfaringer med flirt og fornøjelse. Han smilede forstående, stemmen var stadig blid og varm.
"Jeg forstår. Det er heller ikke ofte, at jeg finder en kvinde så tiltrækkende, at jeg glemmer mine magere. Faktisk er det en hel del år siden, så jeg er nok rusten hvad angår flirt. Men jeg skal gøre mit bedste for at være så gentleman, som muligt. Hvis du ønsker det?" Han havde flyttet sin hånd fra hendes kind, imens han talte og tilsidst tog han blidt hendes ene hånd og kyssede håndryggen, som en besegling af sine ord.

Vis brugerens profil

Indlæg by Rafaela on Man 12 jun - 20:23

Hun kiggede langsomt op på ham da han begyndte, at snakke til hende. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, men hun var glad for, at han forstod hendes tilstand. Hun havde ingen erfaring overhoved. "Det er helt i orden" sagde hun stille. Man kunne stadig høre på hende, at hun var lidt flov over, at hun ikke havde nogen stor erfaring med, at flirte. Hun kiggede på hans hånd da han tog fat i hendes hånd og kiggede efter den. Hun smilede stille. "Du er ihvertfald en ret charmerende gentleman må jeg indrømme" sagde hun stille og smilede skævt.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Jake on Man 12 jun - 20:44

Han klukkede over hendes ord om at han var charmerende og hans øjne fik en varm glød. Han rødmede og smilede til hende. Stemmen var lidt hæs, da han begyndte at tale.
"Ville du tillade at jeg lægger min arm om dit liv, kysser dine fingere og fortæller dig hvilken skønhed du er?" Han regnede med at det var bedst at være forsigtig og langsom med hende, da han havde på fornemmelsen at hun stadig var nervøs. Et skælmsk smil sneg sig frem og gløden i hans øjne blev stærkere, sammen med en svag erotisk knurren som kom fra ham.
"Eller vil du heller at jeg væltede dig om kuld og kærtegnede dig med mine læber på din hals og dit ansigt?" Det værste der kunne ske var at hun slog ham og forlod ham. Han måtte bare tage chancen og springe ud i det dybe hav..

Vis brugerens profil

Indlæg by Rafaela on Man 12 jun - 20:48

Hun sad stille og kiggede på ham. Hun vidste ikke helt hvordan hun selv skulle reagere. Det hele virkede så underligt for hende, men samtidig følte hun sig faktisk også ret tilpas med hele situationen. Hun rødmede lidt over det han sagde og hun satte sig lidt tættere på ham for, at fortælle ham, at det han havde foreslået var i orden. Hun var stadig lidt nervøs, men hun håbede sådanset på, at ved, at hun lærte ham bedre, at kende, at hun blev mere rolig ved hele situationen og bare nød det.
Hun blev dog lidt paf over det andet han sagde. Hun smilede lidt "Kan vi ikke tage det stille og roligt til, at starte med til jeg er mere rolig med det hele" spurgte hun til. Hun havde hentydet til den første ide han var kommet med eller den spørgen om tilladelse til, at gøre nogle af de ting først. Hun syntes faktisk det var ret sødt af ham, at han havde spurgt om tilladelse først.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Jake on Man 12 jun - 21:33

Han smilede blidt til hende, rykkede sig lidt tættere på hende, så deres lår varmede hinanden. Derpå lagde han langsomt og blidt sin arm rundt om hendes liv, imens han blidt tog hendes ene hånd og begyndte at kysse fingerspidserne, for derefter at arbejde sig langsomt længere ind imod håndledet på begge sider af hånden. Han spandt imens han med lettere forførende stemme fortalte hende hvor smuk hendes hånd var. Det tog ham nok ti-femten minutter at nå fra fingerspidserne til håndledet. Imens han plantede et langvarigt kys på indersiden af hendes håndled, så han spørgende op på hende for at finde ud af om han måtte gå videre og med hvad. Hans spinden var ikke stoppet et sekund under hans arbejde, og forsatte imens han afventede hendes ord for hvad han måtte gøre som det næste.

Vis brugerens profil

Indlæg by Rafaela on Tirs 4 jul - 9:52

Hun smilede lidt forsigtigt til ham da hun var lidt usikker på det men samtidig føltes det hele rigtigt for hende. Hun nød, at mærke hans varme krop imod sig. Det var en helt anden følelse end hun normalt havde prøvet før. Hun fniste lidt for hvert kys han plantede på hendes hånd og på hvordan han nærmeste roste hendes hånd. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere på det, men hun blev langsomt roligere af det og nikkede stille da han kiggede spørgende op på hende. Hun ville ikke have han stoppede. Hun nussede ham kort i håret med sin frie hånd som hun derefter lagde stille på hans lår på ydersiden og aede den langsomt og lidt usikkert da hun ikke vidste om han ville kunne lide det eller overhovedet ville have, at hun gjorde det.

Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Jake on Tirs 4 jul - 14:37

Da hun nikkede, forsatte han roligt med at kysse hendes arm op til hendes albue og ned igen til håndledet. Han spandt stadig og da hun kort nussede ham i håret spandt han lidt kraftigere. Og da hun begyndte at ae ydersiden af hans lår, begyndte han at brumme blidt, samt hans spinden blev lidt erotisk. Han så op på hende fra sin kærtegning af hendes arm. Han øjne havde et svagt erotisk glimt.
"Du skal være velkommen til at udforske så meget du ønsker og i det tempo, du finder bedst." Stemmen var blid, lav og havde ligeledes en svag erotisk tone.
Den arm han havde om livet af hende, trykkede hende en smule tættere på ham. Han holdte øje med hende under sin flirten, så han kunne stoppe i samme øjeblik hun blev for nervøs eller utryg.

Sidst rettet af Jake Man 17 jul - 21:01, rettet 1 gang (Reason for editing : ..)

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics