Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
Top posting users this month
Razor

Selene

Kira

Rex

Reign

Angelica

Aaron

Miss Smith

Sean

Isabelle

Statistics
Der er i alt 280 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Natalie

Vores brugere har i alt skrevet 148648 indlæg in 7600 subjects

Nu er jeg klar til at emme nu hvor jeg har fået min pæne farve

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Nu er jeg klar til at emme nu hvor jeg har fået min pæne farve

Indlæg by Meredith on Lør maj 27, 2017 6:36 pm

Hej i vidunderlige mennesker på Uw, nu hvor jeg har fået min farve vil jeg gerne i gang med at emme. Jeg frisk på det meste og er åben for idéer. som ikke indebære min karakters død. Jeg har ikke ingen krav til hvor meget i skriver for mit vedkommende er det også styrret af hvilket humør jeg er i, men jeg kan skrive en del ord.

Det jeg søger og plot idéer

1. Da hun er en meget inde lukket person søger jeg en som hun kan åben op for og fortælle vedkommende nogle ting som hun ikke fortæller ret mange andre. Personen skal nok helst være en kvinde da hun har det en smule anstrengt med mænd.

2. Det kan også være nogen som opholdt sig i en kortere periode på Rosehaven det skal så også være kvinder da det er opholdssted for kvinder som ikke har det så godt eller ikke har noget hjem.

3.  Nogen hun måske prøver på udnytte for at kunne forsætte sit hjem for kvinder. Det kan både være mænd og kvinder hvis bare de har noget hun vil have.

Jeg søger også nogle noget mere alimindeligt som fjender og venner. Da hun er en som gerne undnytter folk for at beskytte sine piger ville hun sikkert også have fjender.
Meredith

Antal indlæg : 28
Evner/magibøger : alluring voice

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Nu er jeg klar til at emme nu hvor jeg har fået min pæne farve

Indlæg by Lilith on Lør maj 27, 2017 7:53 pm

Hm.. ku' være et interessant møde mellem Lil og Mer da Lilith ik' har haft de bedste oplevelser med vampyrer, men ku' være spændende at se hvis et form for venskab startede da Lilith er en meget munter og åben varulv, men samtidig har en drabelig reaktion imod folk hun ikke ka' lide.
Hvis Mer tør at åbne op for en ung livlig ung varulv, ku' din først plot idé være en spændende idé c:
Lilith

Antal indlæg : 49
Evner/magibøger : To be able to transform back and forth as she pleases

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Lør maj 27, 2017 8:10 pm

Det kan vi godt sige, Meredith altdi  åben for kvinder omkring at have dem boende, men snakker aldrig rigtigt om sig selv og sætter sltid andre i  centrum. men hun har ikke noget imod Varulve dog vil hun forsvare sig hvis hun blev angrebet, men hvis ikke hun bliver angrebet så er hun faktisk ret venlig af en vampyr at være.
Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Lilith on Lør maj 27, 2017 8:15 pm

altså lil vil ik' bo på hjemmet som Meredith bor, tænkte mere at de mødtes, på en måde og langsomt faldt over i venskab?
Lilith

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Lør maj 27, 2017 8:21 pm

Det behøver du heller de kunne mødes når hun er ude at jage og falde i snak eller finder jeg grund at skulle befinde sig det sted hvor Lilith befinder sig. ^.^

Sometimes in our darkest hour, we are able to see light, but it doesn't always mean you are safe just because you find it. My mind and heart are in a place where light never shines, but I am so good at hiding the true from myself so much I just don't fool everyone else but also myself.
Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Lilith on Lør maj 27, 2017 8:26 pm

well hun befinder sig storset i ashen wood forest da det er der hendes pack er, men måske ku' de mødes ved et uheld på en eller anden måde, som vil få dem til at falde i snak, måske sku' de samme vej? ^^
Lilith er en af sin packs jægere, ku' være det ku' bruges? c:
Lilith

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Lør maj 27, 2017 8:44 pm

hvad nu hvis hun ved et uheld kommer til at bevæge sig ind din packs område og du på den måde opdager hende. Det kunne måske være sådan at hun var blevet jagtet af nogen og på den måde uden at vide det måske har overskredet og befinder sig på den måde i dit område ??

Sometimes in our darkest hour, we are able to see light, but it doesn't always mean you are safe just because you find it. My mind and heart are in a place where light never shines, but I am so good at hiding the true from myself so much I just don't fool everyone else but also myself.
Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Lilith on Lør maj 27, 2017 8:50 pm

det er ik' hendes pack, men Blakes, som tog hende ind da hun mistede sine forældre
Men jovh, ku' sagens lade sig gøre. Måske er hun ude i hestevogn og den bli'r overfaldet og hun flygte fra måske vampyrjægere og hun slipper fra dem i Ashen Wood Forest men fare vild og ved et uheld bevæger sig ind på Blakes packs område og Lilith ku' være en af de jæger hun støder på? ^^
Lilith

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Lør maj 27, 2017 8:54 pm

Det kunne vi godt sige, jeg vil gerne starte det skal jeg bare lave det i Ashen wood skoven eller er der bestemt sted i skoven de holder til.

Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Lilith on Lør maj 27, 2017 8:55 pm

woop woop! <3
yea bare lav den i ashen wood forest ^^
Lilith

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Lør maj 27, 2017 10:37 pm

Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Nissa on Søn maj 28, 2017 1:24 pm

hvis du stadig leder vil jeg mega gerne lave et emne med dig <3
Nissa

Antal indlæg : 15
Evner/magibøger : Plant manipulation

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Søn maj 28, 2017 4:57 pm

Selvfølgelig gør jeg det, har du noget i tankerne omkring plot og sted. <3 Smile

Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Faith on Man jun 19, 2017 8:18 pm

OMG Elsker dit Faceclaim!! Jaime vil for altid være blandt mine gay crushes, uagtet hvor gammel hun skulle blive

Men ja til min pointe, jeg vil super gerne emne med dig (håber du endnu søger emner, og hvis du ikke gør, så er det helt okay). Dertil har jeg et par brugere, som jeg tænker kunne være interessante:

@Faith - Faith er om essensen af lyst og begær, hun lever mere eller mindre udelukkende for nydelse. Dette er mere eller mindre udelukkende grundet hendes evne, som gør hende den levende udgave af synden lyst og begær. Hun er en ældre vampyr, og dette har gjort hende mange ting, herunder manipulerende, modbydelig og dog samtidig forførende. Hun kan være ens bedste drøm, men også ens værste mareridt. Hun er dog ikke den værste, da hendes onde side ofte høre til hendes manipulerende væremåde, så hun vil hellere manipulere med en, end hun vil dræbe dem. Hun er materialistisk, og når det kommer til hendes arbejde er hun benhård. Hun leder en bordel, og tager sig nu egentlig godt af de piger, som endte ud med at arbejde for hende. Hvis de opfører sig ordentlig, gør som hun siger, så er hun beskyttende og tager deres parti først (selv imod en kunde). Selvfølgelig gør de modsat hvad hun ønsker, og teer sig, så bliver de straffet.
Mulige ideer:
- Hun kunne komme forbi hendes bordel, og her falder de i snak
- Et muligt one night stand måske (hvis hun selvfølgelig finder sig selv tiltrukket af kvinder)

@Valeria - Valeria er ekstremt gammel, og nok den værste af mine karakterer. Hun er en vampyr, og elsker det faktisk til ekstremerne. Hun var født på Jorden, for mange mange mange år siden, hvor hun levede et godt liv. Dog har vise ting/episoder gjort hende modbydelig og hård. Hun er dog ufattelig forskellig, specielt fra når hun har sin menneskelighed kontra når hun ikke har sin menneskelighed. Når hun har sin menneskelighed, er hun kærlig, legesyg, blid og ekstremt loyal. Hvis hun ikke har sin menneskelighed, er hun beskrevet som et sandt mareridt. Når hun keder sig, eller blot har lyst til at ødelægge en andens liv, kan hun finde på at forvandle dem, eller slagte hele deres familie. Hun forvandlede Carmilla's far (Carmilla var den tidligere raceleder, som var kendt for at være sadistisk, manipulerende og ekstremt magtsyg), og fik egentlig manipuleret så meget med ham, at han til sidst endte ud med at ødelægge Carmilla og derpå var hun indirekte grunden til, at Carmilla endte ud som hun gjorde. uden sin menneskelighed er hun en sand psykopat, som kun bekymre sig om sig selv og ingen anden. Hun er dog en fantastisk skuespiller, og spejler sig ofte i dem omkring sig, således hun ender op som en version af hvad de ønsker. Dette er en måde, hvorpå hun fanger sine ofre. Hun har samtidig en evne, som gør hende i stand til, ikke at kunne blive fundet. Hun afgiver ikke en lugt, og er derfor ekstremt svær at finde, skulle hun ikke have lyst til at blive fundet.
Mulige ideer:
- De kunne være gamle venner af en art
- Hvis Meredith er til kvinder, kunne de være gamle elskerinder

@Sayra - Sayra er nok den uskyldigste er dem alle fire, og hun ville aldrig gøre andre ondt. Hun er en naiv ung kvinde, som endnu ikke kender til det hårde ved livet. Som barn blev hun efterladt af sine familie, og derpå taget ind af en flok mennesker, dette har medført at hun voksede op i en løgn, hvor hun hun er blevet givet ideen om at hun er et menneske (dette er ikke tilfældet). Hun er ekstremt uskyldig, specielt når der handler om tiltrækning, intimitet og alt der overhovedet ligner dette. Hun er også ekstremt uvidende omkring den overnaturlige verden, givet hun er vokset op blandt mennesker og derfor ikke kender til andre arter end menneskerne. Hun ved dog godt, at hun er lidt anderledes i forhold til andre, givet hun har vise fysiske styrker, som andre omkring hende ikke har. Sayra er også meget usikker, specielt omkring sig selv og sit udseende, da hun desværre voksede op med forældre, som brugte hvert øjeblik, på at fortælle hvor forfærdelig hun var.
Mulige ideer:
- Hun kunne hjælpe hende med hendes selvværd, måske endda lære hende omkring den magiske/overnaturlige del af verden.
- Hun kunne være i problemer, og Meredith kunne redde hende
- Sayra kunne være på tur med sin familie, hvor i Meredith kommer forbi. Hun ser hvordan de behandler hende (Moren hakker ned på hende, faren kan finde på at slå og hendes bror gider ikke hjælpe, faktisk er han oftest med på disse modbydeligheder), hvorvidt hun vil gøre noget er selvfølgelig op til dig

@Myra - Myra er en falden engel, som grundet ekstreme trauma ingen hukommelse har, specifikt fra sin barndom og alt der er længere tilbage end omkring et år. Myra kom oprindelig fra en rig familie, hvor hun i en ung alder mødte og forelskede sig en mand ved navn Alexander. De blev hurtigt gift, og fik sammen en lille datter. Hun mødte dog senere en dæmon ved navn James, som manipulerede med hende og generelt ligeså stille ødelagde hende. Dette triggerede hendes evne, og hun mistede næsten forstanden. Hendes evne forårsagede ekstreme mængder mentale sygdomme hos hende, og hun oplever specielt positive symptomer (hallucinationer osv.). Hun blev indlagt på et sindssyg hospital, hvor hun i en periode af fem år, blev udsat for den ene type tortur efter den anden, og det var her hun mistede sin hukommelse. Hun stak senere af, og lige nu lever hun på gaden. Myra er generelt ustabil, og en upålidelig fortæller (hvilket betyder at de ting der bliver beskrevet, er ting som ikke kan ses af andre). Da hun aldrig fik lært mange af de basale ting, kan hun nu ikke læse, skrive, og hun kender heller ikke forskellen på godt eller ondt. Med andre ord slår hun ihjel til højre og venstre, og hun føler ikke den mindste smule skam over det. Hun er samtidig også hvad man kan beskrive som værende stupid, og ikke desto mindre også ekstremt uforudsigelig. Hun er ofte typen der agere ud fra sine lyster, så har hun lyst til at dræbe gør hun det, og hvis hun har lyst til sex, vil hun forsøge at finde en person, at have sex med. Myra's dagligdag er på mange måder præget af hendes hallucinationer, samt paranoide tankegang. Hendes hallucinationer er ofte med, til at bestemme helt præcis hvad hun skal gøre, og hun følger ofte deres ordre (se evt. Andet også The voices and hallucinations for mere viden)
Mulige ideer:
- Myra kunne trykke på Meredith's knapper, hvor hun forsøger at hjælpe hende (Med hjælpe mener jeg lidt ala hvad hun gør imod disse piger). Det bliver dog måske ikke nemt, givet hun er fuldkommen sindssyg

Faith

Antal indlæg : 31
Evner/magibøger : Lust - She's the embodiment of lust

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Man jun 19, 2017 9:57 pm

Jeg sad fik en idé omkring Valeria, hvad nu hvis de havde været gammle elsker, men ikke nok med det så kan  Valeria måske en person som tænder for hendes mere mørke side. Den side som hun ikke byder sig meget om gemmer på? Måske var de mistede kontrakten fordi ikke brød sig om den side som blev vækket til live?

Jeg kan også godt lide den med at hun ser Sayra og hendes familie, mand det svært at vælge. O.O

Hvem mangler du mest et emme med for jeg elsker alle dine bruger og jeg svært ved at vælge.

Lige heads up Rosehaven er ikke ment som et bodel, men hjem til piger og kvinder som har haft voldelige familier eller en anden form for knibe. Jeg tænkte jeg lige måtte sige det Smile

Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Faith on Man jun 19, 2017 10:05 pm

Val - Det kan vi sagtens sige, Val tænder meget på det mørke og hvis hun kan få det frem i en anden, så vil hun være helt ekstatisk. Meredith kunne så være en af de få, som rent faktisk kender til den side hun har, når hun har sin menneskelighed?
Spørgsmål:
- Hvor længe siden var det de mødtes?
- Hvor længe kendte de hinanden?

De andre - Vi kan sagtens tage flere end et emne, så for min skyld kan det være dem alle eller en enkel, det er helt op til dig ^-^

Angående Rosehaven - Ohh det ved jeg skam godt Smile Jeg har kigget hele din profil igennem Wink

Faith

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Man jun 19, 2017 10:30 pm

For min skyld kunne vi tage Både  Valeria og Sayra.

Jeg tænker det måske skal ligge nogle år tilbage at de var sammen hvad med 2 år måske 3? hvilken steder fortrækker Valeria, måske de kunne mødes på en kro? Når Meredith er ude at jage?

Med Sayra kan man slå den sammen den med at Meredith ser familien være ond imod hende og hjælpe med hendes selværd og fortælle hende om den magiske verden.

undskyld jeg læste det forkert, men er også lidt træt Smile for jeg kan se det nu hvad du engtlig skrev.

Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Faith on Man jun 19, 2017 10:35 pm

Jamen så lad os da tage de to Smile

Val - Skal vi sige det måske er 50 år siden de mødte hinanden for første gang, de var sammen i 3 og et halvt år (her elskerinder). Måske var de mødtes lidt on and off gennem de 50 år?
Sted for emnet - De kunne måske mødes et sted hvor Meredith ofte kommer? Måske nogle af Val's lakajer har observeret hende, og her set dette er et sted hun ofte kommer?

Sayra - Det lyder faktisk rigtig godt! I like that!

Emnerne - Hvem skal lave hvilket? Skal jeg lave det med Sayra også kan du lave det med Val?
Angående emnerne - Er du op for Engelsk dialog eller dansk? jeg kan begge, men det er blot hvad du har mest lyst til?

Det er helt fint, den slags kan ske for selv den bedste Wink

Faith

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Man jun 19, 2017 10:38 pm

Det op til dig jeg kan begge dele så hvad du fortrækker Hvad nu hvis de følger hende tilbage til Rosehaven det kan give drrama hvis Valeria møder op der især fordi hendes piger er der og hun er meget beskyttende? Da det er dine lakajer som følge Meredith er det ikke bedst at jeg laver det og du laver det andet.

Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Faith on Man jun 19, 2017 10:40 pm

Det kan helt sikkert være Rosehaven, Val elsker at drage opmærksomhed imod sig selv, specielt hvis det er muligt og drama har aldrig været et problem for hende ^^

Jamen så vil jeg lave emnet via Sayra, det giver også bedre mening, da jeg beskriver hvordan familien behandler hende Smile

Faith

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Man jun 19, 2017 10:44 pm

Okay så går jeg igang med det andet emmet.

Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Faith on Man jun 19, 2017 10:46 pm

perfekt Smile

Faith

Vis brugerens profil

Indlæg by Faith on Man jun 19, 2017 10:46 pm

Angående dialogen, så er jeg mest for engelsk dialog Smile

Faith

Vis brugerens profil

Indlæg by Meredith on Man jun 19, 2017 10:49 pm

Det er helt iorden engelsk dialog det bliver så Smile det det gør ikke mig noget  om det er på dansk dialog eller engelsk.

Meredith

Vis brugerens profil

Indlæg by Faith on Man jun 19, 2017 10:53 pm

Jamen perfekt ^-^

Faith

Vis brugerens profil