Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Good or bad person? //Augrú// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Good or bad person? //Augrú// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Good or bad person? //Augrú// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Good or bad person? //Augrú// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Good or bad person? //Augrú// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Good or bad person? //Augrú// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Good or bad person? //Augrú// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Good or bad person? //Augrú// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Good or bad person? //Augrú// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Lori
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Lenore
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Celenia
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Genevira
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Renata
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Jake
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Madelena Gray
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Katrina
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 
Sasha
Good or bad person? //Augrú// Voteba13Good or bad person? //Augrú// Voteba14Good or bad person? //Augrú// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Good or bad person? //Augrú//

Go down

Good or bad person? //Augrú// Empty Good or bad person? //Augrú//

Indlæg af Luce Søn 28 Maj 2017 - 15:51

S: Doomsville - Parken
T: Middag
V: Solen skinder og det er varmt udenfor
O: Træer og en sø
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Luce havde gået sig en tur med Speedy. Det var en uge siden hun sidst havde fået noget Skyggevæsenblod fra en af Zeros mænd for, at holde den gift nede som han havde givet hende. De havde den faste aftale, at mødes om fredagen omkring middagstid i parken ved søen, hvor hun fik en deciliter af blodet som hun drak imens den af Zeros mand som kom med det var der som tog posen eller noget der mindede om en flaske som han fik med tilbage til næste fredag. Hun var begyndt, at kunne acceptere smagen af almindelig skyggevæsenblod. Hun havde drukket det i flere år nu en gang om ugen for, at holde sig i live. Hun vidste, at hun ikke havde mere end 12 timer tilbage, at leve i hvis hun ikke fik blodet indenfor de 12 timer og hun ville lide en stor smerte 2 timer før så hun ville dø langsomt og smertefuldt.

Hun havde sat sig på en bænk ved søen og lysnet Speedy som løb ud i søen, hvor han svømmede og legede. Den havde hentet en pind som Luce kastede ud i søen som Speedy hentede. Den var dog altid opmærksom på om der kom nogen hen til Luce eller om der var noget galt med hende da Speedy var en slags førerhund for hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Luce
Luce

Antal indlæg : 213
Reputation : 3
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Varslerne

Tilbage til toppen Go down

Good or bad person? //Augrú// Empty Sv: Good or bad person? //Augrú//

Indlæg af Gæst Lør 3 Jun 2017 - 11:46

Augrú var blevet sendt ud på ordre af Assorian til at bringe Luce, Rafaelas mor tilbage i live. Augrú havde fået oplyst af forskellige mænd, dog med lidt tortur da folk er nogen idioter der ikke vil fortælle, hvad Augrú vil vide. Augrú havde samlet en gruppe af Dragons Peaks bedste soldater, for at bringe Luce tilbage til Drageborgen, hans ordre var simple, dræb alt der står i vejen for at bringe hende tilbage til borgen. Augrú var kommet til Doomsville med hæren og det [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], måske var det Sakref's sted men det skræmte ikke Augrú, det var mere folk der var skræmte når de så flaget gå igennem byen. Augrú fik gruppen til at holde et sted for at få en pause da de havde været i gang hele natten frem til Doomsville da oplysningerne førte til Luce her i byen, et eller andet sted. Han fik købt, eller, han fik maden gratis selvom han godt ville have betalt for det men kokken han kom over til blev så skræmt, at han gav det hele gratis til dem. Han kom hen til resten af gruppen og de fik spist og fik en lille pause. Der gik lidt tid og de skulle videre igen, men kom ikke langt før en gruppe soldater kom "på vegne af Zero Bangs ordre, vil de nu beordre jer, til at vende om og aldrig komme igen, eller i kan forvente blodsudgydelser" sagde den unge kaptajn af gruppen, dog kunne Augrú se at han var lidt bange, så Augrú gav signal til hans gruppe at gøre klar kampstilling klar og han gik helt tæt på kaptajnen "okay nu hører du her din lille svagpisser" han opladede så en energikugle i sin venstre hånd "du får muligheden for at skride af helvede til, eller jeg og min gruppe her, vil smadre dit lille ansigt han tog sin venstre hånd op til ansigtet op kaptajnen, som fik så gnister fra energikuglen på ansigtet "og så fortæller du mig, hvor en såkaldt Luce er, lige, nu og her" han kunne se på kaptajnen og hans gruppe, at de kiggede på hende hinanden og vidste godt de ville tabe den her, så kaptajnen smed hans våben og det samme gjorde de andre "det tænkte jeg nok" sagde Augrú, hvor kaptajnen så kom over og hviskede til ham, at Luce faktisk var få meter bag ved dem og de fik ordre på at beskytte hende, efter de smuttede de i en hurtig fart væk. Augrú gik videre og der kom en sø og der var hun, som beskrevet "LUCE" råbte Augrú "jeg er kommet på vegne af Assorian St. Clair Fáblo til at tage dig med, om De vil med eller ej" sagde han og gik over til hende og tog hende over skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good or bad person? //Augrú// Empty Sv: Good or bad person? //Augrú//

Indlæg af Luce Lør 3 Jun 2017 - 11:59

Luce nød roen der var ved søen i parken. Hun hadet sådanset, at vente på Zaeros folk specielt fordi hun vidste, at hendes liv stod på spil pga manglen af skyggevæsen blod. Speedy løb rundt og nød hundelivet.
Hun hørte nogen råbe hendes navn. Det var ikke en stemme hun havde hørt før og Speedy løb også hurtigt hen til hende og kiggede på manden som havde kaldt på hende. Hun havde rejst sig op og vendt sig om imod lyden som kom fra personen. Luce havde lagt en hånd på Speedys hoved.
Hun lyttede stille til det manden sagde til hende. Speedy begyndte, at knurre advarende på ham. "Speedy sit!" sagde Luce og Speedy satte sig. Hun skulle lige til, at sige noget til personen da han løftede hende over hans skuldre. "Jeg følger gerne med EFTER de har sat mig ned og EFTER den aftale jeg har om lidt er overstået!" sagde hun bestemt. Luce havde ikke tiden til, at følge med folk. De kunne altid komme igen efter hun havde fået sit skyggevæsenblod. "Jeg kan godt gå selv. Har 2 udmærkede ben der sagtens kan bære mig og skal have min hund med så de sætter mig ned nu!" Luce havde det samme problem som Rafaela når hun blev sur så gjorde hendes krop sig klar til, at forvandle sig som selvforsvar.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Luce
Luce

Antal indlæg : 213
Reputation : 3
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Varslerne

Tilbage til toppen Go down

Good or bad person? //Augrú// Empty Sv: Good or bad person? //Augrú//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum