Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
Top posting users this month
Razor

Selene

Reign

Kira

Rex

Angelica

Ethan

Aaron

Sean

Miss Smith

Statistics
Der er i alt 280 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Natalie

Vores brugere har i alt skrevet 148720 indlæg in 7608 subjects

Grumpy Guardian seeks company - [Emery emnesøgning]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Grumpy Guardian seeks company - [Emery emnesøgning]

Indlæg by Emery on Lør 10 jun - 17:57

Halli halløj, en engel i dametøj!

… med andre ord: Velkommen til min mere eller mindre officielle emnesøgning!

Eftersom Emery her har været godkendt i snart en uge, så tænkte jeg, at det måske var tid til, at hun fik spredt vingerne en smule. Det betyder, at jeg lige nu leder efter alt mellem himmel og jord. Mere specifikke idéer kommer længere nede, men ellers er jeg ikke synderligt kræsen, så længe man måske har en god idé eller to - samt en forståelse af, at Emery ikke altid er sød at lege med!

Lidt info:

- Emery er en skytsengel. Hun har netop fundet den heldige vinder (Selene), som hænger på hende de næste mange årtier. Hurra!
- Selvom Emery er engel helt igennem, så minder hun ikke ret meget om en. Fra tidlig alder udviklede hun en helt utroligt modstand mod sin sande natur, og gør ret meget ud af at bevise, at hun er meget mere end bare en sød og nuttet fjerbold. Det betyder altså, at hun sagtens kan og vil slås, bande som en sømand og afvise folk blankt, hvis det handler om hjælp.
- Udover sin skytsengle pligt, så arbejder hun som dusørjæger. Hun gør meget ud af sin profession, men hun dræber ikke. Hendes job er udelukkende at opspore folk og eventuelt afleverer dem… til en vis pris.
- Fordi hun er dusørjæger og skytsengel træner hun gerne en del. Takket være hendes englefysik, så ved hun, at hun er bagud ift en del væsner.
- Det Emery er mest kendt for er hendes lidt unikke udseende (dvs. hun ligner konstant et grønt traffiklys). Hendes hår og øjne stråler af grøn energi, hvilket ofte har fået mange fascinerede og skumle blikke.

Så… Emneidéer:
- Hvis Selene er med på den, kan man muligvis aftale et emne, hvor Selene måske bliver provokeret nok til, at Emery dumper forbi… og så kan man tage den derfra.
- Da Emery er dusørjæger, så kan vi altid aftale et emne, hvor enten jeres karakter har brug for hjælp til opsporing eller selv bliver opsporet.
- Den klassiske kærlighed. Emery er temmelig svær at komme under huden på, så jeg lover ingen blomster og søde sager… men man er velkommen til at give det et forsøg xD
- Venner og bekendte. Selvom hun er lidt grov i kanterne, så er Emery stadigvæk engel og et levende væsen. Hun kan ikke afvise, at ENGANG i mellem så er det rart at snakke med nogen… specielt hvis det er på en bar… og hun er fuld.
- Lumske typer og fjender. Fordi hun er engel og bærer et ret specielt udseende, så kunne det måske være, at nogen fandt hende en lille smule FOR interessant? Generelt er hun bare ikke nogen stor fan af dæmoner…

Kom frisk og skriv gerne, hvis I har andre idéer!
Emery

Antal indlæg : 9
Evner/magibøger : Starpower (tænk Starfire)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics