Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
Top posting users this month
Razor

Selene

Kira

Rex

Reign

Angelica

Aaron

Miss Smith

Sean

Isabelle

Statistics
Der er i alt 280 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Natalie

Vores brugere har i alt skrevet 148648 indlæg in 7600 subjects

Crazy Person Seeks! (Multisøgning)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Crazy Person Seeks! (Multisøgning)

Indlæg by Miss Smith on Lør 10 jun - 23:58

@Miss Smith

Miss Smith er menneske og arbejder som en Blacksmith, og har sin egen lille shop, som er en del af hendes hjem, men udover hendes lille shop, så udføre hun også små opgaver som så meget andet, hvis hun kan komme afsted med det.
Hendes personlighed er at hun altid har været denne her kærlige person some altid mere eller mindre smiler til folk, medmindre der sker noget og hendes humør ændres kommer jo an på hvad der sker, men ellers er hun som plejer, hun kender godt til at der er væsner, dog kender hun ikke alle endnu, men det kommer jo nok hen af vejen.

Hvad jeg søger til Miss Smith

Venner
Fjender
Familie
Kærlighed
friends with benefits
Nogen som vil være kunde til hendes shop

@Brianna

Brianna er dæmon eller mere præcis Succubus selvom det ikke rigtig gør en stor forskel udover hvad hun kan xD, men som dæmon har hun mere end en side af sig selv, hun har den hvor hun er venlig og rar overfor folk, men så har hun den som man vil kalde for ”bitchy” og der er 50/50 procent chance for at møde den ene eller anden side.

Søger til Brianna

Venner
Fjender
Familie
One nights stands

@Nancy

Dette er så min kære Nancy som jeg nok har haft længest, men hun er vareulv og hun har så stædig ikke helt lært omkring hvad hun er, eftersom hendes skaber Serena forsvandt, så hun er på den måde alene eller som man kunne kalde hende ”The Lonewolf” efter some hun ikke er medlem af nogen som helst form for flok.

Venner
Fjender
En der kan lære hende omkring hendes vareulv? Skal nok være en vareulv selv

Altså ved ikke hvad jeg ellers kan søge for Nancy :3 så andre idéer er velkommen og dem de andre har kan skam bruges for dem alle, hvis i finder det måske sjovt at det kunne ske for den karakter som du vil emne med af mine Smile
Miss Smith

Antal indlæg : 107
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen