Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Lori
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Elizabeth
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Madelena Gray
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba13Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba14Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

3 deltagere

Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Lør 1 Jul 2017 - 11:11

Hejsa kære brugere!

Lige lidt praktiske nyheder! Smile
Først og fremmest ønsker vi alle en god sommer - uanset hvor meget regn den måske er fuld af.
Dernæst:

Udskiftet blandt administrators:
@Alítheia har meddelt at grundet noget hun skal det næste års tid, kommer hendes aktivitet til at være meget begrænset. Måske endda så meget, at hun slet ikke er her. Det er ærgerligt og vi vil savne hende, samt nyde hvert øjeblik hun kigger forbi. Men jeg forstår også godt at vi alle må jage det vi helst vil her i livet! Held og lykke til Ali Wink
Alis inaktivitet vil først træde i kraft til august.

Men det går ikke med kun en aktiv administrator det næste års tid. Derfor har vi spurgt vores moderator, Caroline, om hun ikke ville være administrator på siden det næste års tid. Det takkede hun heldigvis ja tak til.
Derfor kan jeg nu annoncerer at @Selene vil være jeres nye administrator! Smile
Frygt ikke! Selene er stadig vores Caroline, bare i en anden skikkelse. Dermed har vi også valgt at fjerne moderatortitlen fra hendes bruger Caroline. Wink
Jeg glæder mig til samarbejdet!

Det betyder at @Assorian lige nu er vores eneste moderator.

På nuværende tidspunkt søger vi ikke ekstra hjælp. Vi skal nok annoncerer det, eller selv tage fat i jer, hvis vi mener vi får brug for ekstra hjælp. Smile

Jeg håber I alle vil tage godt imod Selene!

Husk at melde Faceclaims! Wink

Venlige hilsner
- Sean
På vegne af adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Sv: Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jul 2017 - 11:33

Tillykke butterfly, og øv til flødebolle, men hun skal jo passe sine ting. :p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Sv: Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Alane Lør 1 Jul 2017 - 11:53

Kæmpe tillykke med den fine nye title Banshee! <3
Dog ærgerligt at vi muligvis kommer til at mangle Ali helt men det lyder som et fantastisk eventyr hun skal igang med! (:

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Sv: Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Assorian Lør 1 Jul 2017 - 17:42

Tillykke til Selene!
- til jer som har bemærket det har jeg været ret inaktiv..
MEN jeg kommer på igen 100% fra i morgen af! også med emner og det!
Og Alí jeg kommer til at savne dig! Min kramme-makker o.o

_________________
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Sv: Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jul 2017 - 17:56

Taaaaaaaark!!
- Kommer også til at savne min Ananas <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Sv: Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jul 2017 - 19:19

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) 530602
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Giphy
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Giphy
Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Giphy

OMG TILLYKKE!!! <3
Jeg er så stolt af dig, og det er virkelig velfortjent!

Det er selvfølgelig sørgeligt, at min kære Chokopus ikke længere ses så ofte på siden. Ikke desto mindre ønsker jeg hende alt held for fremtiden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Sv: Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Lør 1 Jul 2017 - 19:20

I tilfældet af nogen har overset det...
Så er Ali kun væk et årstid. Hun vil stadig være admin på siden xD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Sv: Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jul 2017 - 19:23

Et år kan også være lang tid ^-^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed) Empty Sv: Udskiftning i det administrative team! (Adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum