Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Can't let you forget you are mine - Rhaella EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Lori
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Lenore
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Genevira
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Celenia
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Renata
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Jake
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Abigail
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Elizabeth
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 
Madelena Gray
Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba13Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba14Can't let you forget you are mine - Rhaella Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Can't let you forget you are mine - Rhaella

Go down

Can't let you forget you are mine - Rhaella Empty Can't let you forget you are mine - Rhaella

Indlæg af Gæst Tors 13 Jul 2017 - 21:45

Det var ved at blive sent. Raksha brød sig egentlig ikke om at komme så sent hjem til Rhaella som hun gjorde denne dag. Der var noget om at komme hjem for at vide alting var okay. Trods alt var Rhaella blevet den person, som Raksha bekymrede sig mest om - og hun ønskede ikke at Rhaella skulle nå at bekymre sig om Raksha. Dog havde der været en del jægere for tiden, om det var fordi vinteren ikke var der til at fryse dem ihjel - eller om de bare manglede noget at gå op i - det vidste Raksha virkelig ikke. Måske prøvede Raksha i virkeligheden blot at vise sig lidt, ikke overfor Rhaella - men sin mor. Wade var væk, sammen med Tatia inde i skoven. Raksha havde altid haft svært ved at leve op til Wade, også fordi Wade var Wade. Men så kom denne her nye pige som så viste sig at være Wades rigtige søster. Luna. Fint nok, Raksha måtte finde sig i, at hun ikke kom først der heller. I det mindste var hun stadigvæk sin mors datter - til Niylahs rigtige datter valgte at dukke op. Måske var det ingenting Raksha stressede sig selv op omkring, men det betød noget for hende at vide, at tingene ville være okay - og i en periode havde det ikke været okay. Trods alt havde Niylah været sekunder for at klemme luften ud af hende, og det glemte hun ikke sådan bare lige. Alligevel, så havde hun forsat med at passe på sin mor - nok som den der mest gjorde det. Også selvom Niylah måske ikke huskede det i angstens timer. Raksha selv havde været ude for lidt, men det var oplevelser hun ikke vidste hvordan hun skulle forklare - så det var lettere ikke at gøre det.

Så snart hun kom ind på flokkens grund og imod huset skiftede hun form. Blodet klistrede sig til den nøgne hud, det meste af det var dog tørt. Små ting hang i de skulder lange hår, og lidt dækkede kinden. Der var dog ikke ligefrem nogle sår som sådan - ikke nogle voldsomme. Ingen liv på deres side var mistet idag. Raksha kom indenfor og lukkede døren efter sig. Så lod hun øjnene hvile imod Rhaella.
"You have way to much cloth on my love," sagde Raksha blot og vippede hovedet en anelse på skrå. "Want some help removing it?" Spurgte hun så og trådte hen for at placere sine læber imod Rhaellas.
"I have missed you," hviskede hun mod læberne på kvinden hun elskede, hvorefter hun nappede lidt i Rhaellas underlæbe.


//Here you go ma babe, some good hot stuff <3 @Rhaella <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can't let you forget you are mine - Rhaella Empty Sv: Can't let you forget you are mine - Rhaella

Indlæg af Gæst Fre 11 Aug 2017 - 21:35

Påklædning
- Tøj + Sko Hun har en af Raksha's trøjer på. Hun har ingen sko på

Det var ikke så meget, at hun hade når Raksha forlod hende, men mere fordi hun intet havde at lave. Selvom hun havde været en del af flokken i lang tid nu, følte hun sig endnu ikke tryg ved den. Hun havde trods alt fået revet så meget væk, at hun halvt om halvt frygtede, hvad der ville ske hvis hun fandt sig selv afslappet med dem. Hun ville ikke kunne bære at miste Raksha, slet ikke hvis det blev som hun mistede Jackson. Dog på trods af hun ikke forstod følelser, vidste hun at hvad hun havde med Raksha, var mere virkelig end noget andet, som hun nogensinde havde oplevet. Ganske vist havde hun holdt ekstremt meget af Jackson, men de følelser hun havde for Raksha var større, end dem hun nogensinde ville kunne havde haft for ham.
Så mens Raksha var ude, og lave hvad end hun lavede, lå hun i sengen og endnu forsøgte, at vænne sig til følelsen af sengen. Hun havde været så vant til naturen, at hun endnu ikke var vant til, at ligge i så blød et møbel, som en seng nu engang var. Hun nåede dog aldrig at ligge sig godt til rette, da hun hørte lyden af fodtrin og duftede Raksha var tæt på. Et smil formede sig på hendes læber, og hun rejste sig fra sengen, som var hun klar til at tage imod Raksha, når først hun kom ind. Som altid begyndte hendes hjerte at banke hurtigere, som hun så sin elskede komme ind. Uagtet hvad hun var smurt ind i, så ville Raksha altid være smuk i hendes øjne.
Hun bed sig i læben, som Raksha gik tættere imod hende "Is that what you think" sagde hun med en hæs, og næsten åndeløs stemme. Hun lod sit blik glide ned over Raksha's nøgne krop "mhh please, I suddenly cannot do it" hun smilede, og sukkede i det Raksha kyssede hende. Hun trådte tættere imod hende, og strøg hende blidt over kinden. Et lille støn forlod hendes læber, som Raksha bed hende i læben "Missed you too" hun tog blidt hendes hænder ned til hvor trøjen startede, blot for at indikere, at hun intet ville have imod, at Raksha tog hendes tøj af, eller rettere tog trøjen af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum