Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | vinter

Måned | December

Latest topics
» Et særligt møde - Azir
Tors 14 dec - 8:19 by Larlii

» You didn't see nothing - Razor
Ons 13 dec - 23:16 by Vetis

» I'm looking for the Big Bad Wolf - Damien
Ons 13 dec - 22:32 by Vetis

» Optrind til ... - Jazmin
Ons 13 dec - 17:31 by Kira

» Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
Tirs 12 dec - 20:58 by Davia

» Angående mit eventyrsemne!
Tirs 12 dec - 20:45 by Gautham

» Please dont hurt me ~ Sirtimm
Tirs 12 dec - 20:37 by Lydia

» Burning head ~ Isabell
Lør 9 dec - 18:53 by Jazmin

» I don't think so ~ Natalie
Fre 8 dec - 11:18 by Jazmin

Top posting users this month
Jazmin

Azir

Kira

Lori

Taliia

Vetis

Kace

Assorian

Sierra

Lydia

Statistics
Der er i alt 238 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Melicia

Vores brugere har i alt skrevet 151563 indlæg in 7810 subjects

All the sickness...eh! (Razor)

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: All the sickness...eh! (Razor)

Indlæg by Razor on Ons 9 aug - 18:14

" I'll probably stay untill there's no food left - sell it to the highest bitter.. And then I would be left with a shit ton of money. I suck at spending money. " Han rynkede kort panden lidt før han så bare lod blikket falde mod Sean igen og kom kort med et lille grin.
" You knooow - maybe I should just make sure you don't die. When I wont have to worry about aaaall of those things. I can just sit and enjoy a well baked muffin once in a while. " Han nikkede kort nogle gange før han rettede sig lidt op. " To be honest - my life would be pretty uneventful without you. Not that I wouldn't be able to make it eventful without you, but - you kinda are the main source for my everyday activites. Wander around here, the different jobs and so on. Without all of that? Egh no... Lets not go there.. " Sagde han så bare og rystede lidt på hovedet. Han ændrede igen siddestilling før han overvejede det lidt. Sean havde nok ret, selv hvis Razor koncentrerede sig uafbrudt dag ud og dag ind - så ville det ikke være nok tid til at lære at læse. Måske lidt men slet ikke nok til at kunne tyde en hel rapport - som helt sikkert bestod af ord han aldrig havde stiftet bekendtskab til.

Han lod hovedet glide lidt på skrå før han kneb øjnene lidt sammen. " Sooo you're saying that Doomsville dosen't have someone.. Wait.. But - You can do that? Right? Just like in Dragons Peak? Have you considered that? " Spurgte han så - det kunne selvfølgelig også være at Sean havde nok magt i hvad han lavede med klanen og - hvad den mand nu ellers rendte rundt og lavede. Men havde han ikke nævnt førhen at magt var en sær ting der var lidt svær at få nok af når man allerede var i toppen. Men lige frem at herske over Doomsville? Det ville jo være helt perfekt. Han pillede kort lidt ved et hul i sine bukser før han rystede lidt på hovedet.
" You should be the one to ruuuule over this city! " Sagde han så bare med et lille smil om læberne og rykkede på sig endnu engang. " It's like - meant to be, you move here and thats a free spot to take - or.. How do you get to do that? I mean, is it like a vote or? " Han rynkede kort panden lidt. Måske man ikke bare kunne tage sådan en plads i samfundet - men det ville være smart. Hvis han nu havde - nej. Razor var faktisk ikke helt klar over hvordan det faktisk fungerede med sådan noget. Han havde aldrig helt haft brug for at vide noget om det. Det var ikke noget han selv stræbte efter så hvorfor gå op i det? Hans gamle herre havde selv haft en del magt, men på ingen måde så meget som en der ligefrem styrede en by eller en del af landet - slet ikke. Det var mere i det skjulte. Men det var ikke forretning Razor var indblandet i - han gjorde som han fik besked på og ellers var han på sin plet.
" Or maybe you don't even want more power? Do you? Would you rule over Doomsville if you had the chance? " Spurgte han så bare kort efter og bed sig kort lidt i læben. I sidste ende en god måde at komme væk fra hele den der død snak.

Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1441
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Sean on Ons 9 aug - 20:33

Han smilte svagt af Razors nye sentimentalitet. Han havde sjældent hørt Razor tale så åbent og frit om hvad han kunne tænke sig eller ligefrem hvilken rolle folk - okay, i dette tilfælde Sean selv - betød for ham. Han havde tit overvejet om der var mere end deres Herre-slave forhold eller om Sean blot forestillede sig der var et venskab af ren ensomhed. Hvordan han selv var næsten panisk for at holde Razor boende, for uden...Alt den stilhed...Ville nok drive ham til vanvid. Han havde brug for Razor. Reign kunne ikke tage dem begge væk herfra, vel? Lori boede allerede med manden. Men Seans største problem med mennesket var måske ikke blot den opmærksomhed Reign naturligt tog fra Lori, men også frygten for at mennesket overtalte Razor til at flytte væk...
Razors stemme afbrød den sære strøm af dramatiske tanker. Heldigvis.
Doomsville. Magten over Doomsville. Han havde snakket med Lori om det engang, da de havde brudt ind på slottet og konstateret at der havde været tomt ud over nogle vagter og vagthunde. De var på en måde nået frem til at...At Sean ikke rigtig ønskede sig den magt. Som han havde sagt til Razor ville Sean så mangle den underholdning og udfordring der var ved at være imod nogen. Noget af det han elskede var at være en kriminel overlord eller hvad det hed, var at være imod autoriteterne. Hele tiden at skulle undgå noget. Det sjove forsvandt når Sean pludselig selv bestemte reglerne og bestemte loven.
Men hvad hvis det var Doomsville? Hans egen by? Ville det blive en gentagelse af Dragons Peak eller...Eller ville det faktisk blive bedre?
Han ville ikke ønske at bo på noget slot. Han ville blive boende i sit hus. Han følte sig ikke hjemme i noget SÅ stort. Havde ikke brug for noget så stort. Men kunne man bare gå imod de sociale konventioner? Ikke uden rygter og spirende modvilje...Vel?
Der var så mange småting til det.
For slet ikke at tale om hvordan...
"Ønsker du jeg gør det?" spurgte han, ikke uden et skævt smil. Razor lød næsten som en der håbede på det? Eller måske havde det bare været en tanke.
"Jeg tror ikke jeg ønsker det...Det bliver lidt for nemt, ikke? At overtage to byer på så kort tid. Og ingen ved om det bliver en gentagelse af min dårlige tid i Dragons peak, vel? Og reglerne...Det sjove ved en kriminel klan er at bryde reglerne. Men når jeg selv laver reglerne, er der ingen grund til at bryde dem samtidig, vel?" prøvede han sig frem, selv om han slet ikke kunne gengive alle de tanker han havde haft om det.
"Man skulle tro der sad så mange magtgriske folk i verden. Men når man næsten bare kan vade op og tage en trone er der ingen der rører sig. Alle sidder og venter på at se hvem der faktisk tør. Alt det ansvar! ingen vil faktisk have det, når det kommer til stykket. Hvad angår om hvor nemt det er...Så ved jeg det ikke helt...Jeg har ikke undersøgt det. Men jeg kender en god del af de adelige i byen og har allerede en magt i byen, i form af min klan. Jeg tror jeg ville være ret godt stillet, hvis jeg faktisk besluttede mig for det.." Hvis han levede så længe. En kommentar han holdt for sig selv.

Utopia always comes with a price...
Sean
Admin

Antal indlæg : 8932
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Indlæg by Razor on Ons 9 aug - 21:22

Razor var faktisk stille et øjeblik - han lyttede til hvad Sean sagde mens han overvejede det spørgsmål han selv var blevet stillet. Der var i sidste ende et hav af forskellige svar til det - det kunne gå begge veje. Hvad ønskede Razor i sidste ende for Sean? Lige nu ønskede han at manden blev rask - at det slet ikke var så slemt som dæmonsyge lød til at være. Men udover det så ønskede han vel for Sean som han ønskede for de fleste andre - at de havde muligheden for at have det sjovt! - Og godt. Være bare rimelig tilfreds med sin tilstedeværelse. Selvom det var svært at tro at Razor kunne have sådan en tankegang så var det efterhånden sådan han var begyndt at tænke. Han var slet ikke så ligeglad med folk som han førhen havde været. Om det var godt eller skidt? For andre var det vel meget godt. Han blev selv en smule irriteret over det til tider - men følelsen af at gøre andre glade havde vist sig ikke at være så forfærdelig som han ellers havde troet. Det forhindrede ham dog ikke i stadig at være ham selv. Udfolde sine psykopatiske tendenser - det blev bare mere holdt som en del af ham og ikke hele ham.
" Yes, No - Maybe.. I don't actually know what I wish for. " Sagde han så bare lidt med et lille grin, hun lod blikket hvile mod Sean et øjeblik men endte egentlig bare med at ryste lidt på hovedet. " You know - I do see you as a umm.. " Han skævede kort tænkende til den ene side før han kort fugtede sine læber lidt. " As the leader-ish type of person. Like someone who can handle the power a position like that. And I do find you quite suitable for being like the ruler of a city. But at the same time - I think you're right, to easy. Waaaay to easy. " Han sendte Sean et halvskævt smil før han rettede sig lidt op. " You would probably get bored. There's no fun in doing what you're not allowed when you're the one who said it wasn't allowed to begin with. " Sagde han så lidt med en kort rysten på hovedet. Razor kendte til det fra sig selv. Godt nok ikke love for en hel by men regler for sig selv og hvad han gjorde. Han endte med at bryde det alligevel og blive rasende på sig selv over sine egne dumme regler og dårlige samvittighed.

" On the other side - I don't know anyone who would be more suitable than you. But.. Someone might excist - hopefully that someone will do a great job. Unless you decide to. I will take advantage though. The baker wont be able to let me not have a daily free samle of those deeeelicious blueberry muffins if I tell him I'll share it with you. Who would ever deny the great Sean a bite of a blueberry muffin? " Sagde han så bare halv dramatisk før han tog hånden op og lod et øjeblik som om han hviskede til en der ikke var der. " I would. " blev de hviskende drillende ord til før han så bare smilede lidt skævt.
" Ooooh! I could do it! People would love me - you could be my right hand and - or left, whatever you prefer! " Sagde han så. Ikke helt til at spore om han egentlig mente det, måske var der en smule sarkasme i hans stemme. Razor ville aldrig du' til så vigtig en post. Eller måske ville han overraske? Nej..
" A would make sure that a barefoot day would be something to look forward to every once in a while.. " tilføjede han så lidt tænkende kort efter før han kort skævede lidt rundt i værelset, han lænede sig dog bare tilbage på stolen kort efter og rettede blikket tilbage mod Sean. Smilet om hans læber fandt med det samme vejen frem igen. " How cool would that be? "

Razor
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Tors 10 aug - 7:55

Sean hvilede sig tungt i sengen. Al den samtale var både behagelig og trættende for hans dunkende hoved. Var det betryggende at Razor så ham som sådan en type? Well, det var i hvert fald en kompliment. Razor var overraskende blød i dag, selv om Sean ikke havde en plan om at sige det højt. I værste fald ville Razor prøve at modbevise det og Sean havde ikke styrken til at slås med ham i dag.
Men i det mindste så nogle af Seans tanker ud til at give mening for Razor, så det var da altid noget. Men hvis han nu overlevede sygdommen, hvad så? Ville han give det et forsøg? Nok ikke. Den største faktor var faktisk netop at han ikke ville have en autoritet at gå imod. Nogen at være en rebel over for. Det var en del af hans drivkraft, trods alt, at være det sorte får, være regelbryderen.
"Jeg kunne gøre begge dele. Sætte regler og styre min klan samtidig, i det skjulte. Men hvis det nogensinde kom ud ville jeg blive stemplet som den værste Hersker nogensinde, sikkert. En by trives heller ikke på frygt, så jeg kan ikke rigtig bruge klanen imod mine fjender...Eller, jeg kan og vil gøre det, men jeg kan ikke bruge klanen til at styre hele byen. Nogen burde styre klanen faktisk...Medmindre jeg ville kunne overskue begge dele?" mumlede han, selv om det efterhånden var usikkert om han talte til Razor eller bare sagde sine tanker højt.
Han smilte svagt og drak noget mere af sin efterhånden kolde the.
"Jeg kunne bestille en kurv af muffins til dig hver dag. Du ville ikke engang behøve true dig til dem" bemærkede han sigende. Faktisk ville han være i en position til at kræve hvad som helst til Razors smagsløg...Ud over menneskelige ofringer, selvfølgelig. Men fra bageren, slagteren...Det hele. Noget af det kunne være deres "gave" til herskeren, resten ville han nok betale for. En by skulle have en sikker økonomi, men det fik den ikke hvis alle butikkernes produkter gik gratis til herskeren.
Han lyttede lidt til Razors fantasi. En smule urealistisk, men Razor så ud til at hygge sig med det. Men man kunne ikke styre en hel by uden sans for resten. Uden sans for takt og tone, for økonomi, for lederskab.
"Jeg har nu den fornemmelse at folk går i sko fordi de foretrækker sko" svarede han blot.

Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Indlæg by Razor on Tors 10 aug - 18:49

" A whole basket!? I would end up rolling around like a fat flob if I ate that many muffins! " Sagde han så bare lidt med et lille grin. Tanken var dog nærmest uvirkelig - muffins hver dag - en hel kurv af dem. Fantastisk! Han bed sig kort i læben og tanken om muffin havde nu faktisk gjort ham en smule sulten. Men det kunne vente. Det var længe siden ha havde haft en samtale med Sean om alt og ingenting som ikke havde endt ud i alt mulig vås og diskussioner. Han vippede kort lidt med sin ene fod før han smilede lidt skævt.
" To be honest it would be rather cool if you did it - but.. I also like this, mysterious not so public Sean. Imagine how many times a day you would have to say Hello to a stranger just because they reconize your face. I mean - you're kinda known already. That would just make it even more crazy. " Sagde han så bare og nikkede kort lidt nogle gange. Han pillede så lidt ved sit halsbånd før hans blik ramte sine bare fødder som han vippede lidt med.
" Do you like shoes? " Spurgte han så lidt og rettede blikket mod Sean igen. Uskyldigt spøgsmål. Razor havde aldrig helt forstået meningen med sko. Sandt de holdt ens fødder lidt varmere om vinteren men ellers var de da bare i vejen. Det var desuden nærmest umuligt at klatre med sko på. " Boots are alright - those look good on pretty much anyone. " Sagde han så et par sekunder efter. Han rettede sig kort lidt op før han rynkede panden en smule. Men på den anden side havde Razor ikke meget viden omkring tøj og sko så det var ikke det han spekulerede mest over - heller ikke selvom han gentagende gange havde fået afvide at hans tøj ikke var helt fashion-like. Men gjorde det noget? Skulle man ikke bare have det rart i det?

Hans fingre fandt vejen til den ring han havde i lædersnoren om halsen. Han pillede bare kort lidt tænkende ved den før han skævede lidt rundt i værelset. " Sooo I have something to ask. " Sagde han så lidt før han kort rynkede panden en smule men rettede så blikket tilbage mod Sean et øjeblik efter. " Maybe it would be better to talk about it when you're feeling better, buuuut you don't seem like you can't talk at all. Sooo.. " Han trak kort lidt på den ene skulder med et lille smil om læberne.
" I kinda have a bunch of stuff back at my old house - I mean where I lived with my master. No ever really visit that places - mostly because it was haunted for a while and know you can't even see the house from the road sooo yeah. I don't know - Anyway! There's like a bunch of paper work and some weird stuff locked in a box down in the basement. " Sagde han så lidt og lænede sig tilbage i stolen med blikket rettet mod Sean. " I don't know - I haven't really thought about 'till know. I guess I just didn't think right after he died sooo yea. " Han kunne ikke helt lade være med at grine. Razor vidste at det hus var fyldt med en masse skrammel - men også at der umuligt kun kunne være skrammel. Ingen ud over ham havde været der siden den dag.
" It's not far from here - if you don't want any of it I'll just burn it. But, besides the money I don't really need anything from that place. " Han rystede kort lidt på hovedet. Razor havde ikke planer om at trække i tråde omkring noget af alt det der var der. Men eftersom Sean var inde i den lidt mere hemmelige del af hvad der skete i byen så kunne det være han kunne bruge noget af det. Medmindre selvfølgelig det slet ikke var brugbart indenfor hans fag.

Razor
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Fre 11 aug - 8:56

Han smilte svagt. Razor virkede ikke som typen der ville tage på. Måske var det hans konstante energiniveau, der sikrede at fedtet aldrig satte sig, eller måske havde han bare en god fordøjelse, men Sean kunne på ingen måde se Razor som en tyk lille fyr. I det hele taget var tykke folk en sjældenhed og mest noget man så blandt adelige, der netop havde råd til at spise kage hele dagen, hvis det var det de ville.
"Sko er fine nok. De holder mine fødder varme og beskyttede" bemærkede han. Han havde sko på, når han gik ud af huset, men gik ofte med bare fødder indenfor.
Razors gamle hjem. Sean vidste hvor det lå, han havde undersøgt det efter han havde fundet Razor alene på en vinterkold gade. Forladt, ingen havde overvejet at købe det eller bygge noget nyt, så på en eller anden måde måtte der stadig være betalt for det. Det og så det, at huset ikke rigtig kunne ses fra vejen, gjorde at folk hurtigt glemte alt om det.
"Så...Du siger der er papirer og ting, låst inde i kælderen...Og du er interesseret i det?" bemærkede han, tydeligvis i håb om at få nogle flere detaljer. Hvorfor var Razor pludselig interesseret i det nu? Specielt hvis det var papirer. Razor kunne jo ikke læse...
Men så igen. Det lød ikke som om Razor havde meget af en person interesse i tingene. Måske mere som om han prøvede at gøre en tjeneste for Sean, være behjælpsom. Af en eller anden grund var Seans nysgerrighed vækket. At se nærmere på det sted, hvor Razor havde levet før...Var det ikke i sig selv sjovt nok?
"Hvorfor nu af alle tidspunkter?" spurgte han så.
"Jeg mener...Vi kan tage af sted så snart jeg har det bedre...Men det virker underligt at du pludselig nævner det?" uddybede han så. Han havde aldrig overvejet at bryde ind selv, men nu hvor Razor selv havde nævnt de kunne opsøge stedet, virkede det som en fin ide. Desuden var det, på en eller anden måde, Razors tidligere hjem og derfor ville Sean ikke risikere at krydse en eller anden personlig grænse ved at lukke sig selv ind der. Men nu havde Razor selv bragt det på banen.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Razor on Fre 11 aug - 9:50

Han satte sig lidt på en anden måde på stolen før han trak lidt på den ene skulder. " I don't know.. " Startede han kort ud og var stille et øjeblik. Ja hvorfor egentlig? Det var lidt et kapitel i hans liv der ikke helt kunne blive lukket sammen. Heller ikke selvom han bare skubbede det væk og glemte det. Den respekt han havde mistet for sin herre den gang at han valgte at tage mandens liv sammen med alle andre der havde været i haven den eftermiddag - det betød jo ikke at respekten var forsvundet helt. Det havde været det samme som den dag han havde angrebet Sean. Nogle slap bare heldigere ud af sådanne situationer end andre.
" I just figured that all of his buisness stuf might have some sort of value for someone - and I to be honest I don't want it ending up in the wrong hands. And you like reading and I don't know - he did some dark work. I just never really wondered why. Just like I don't really care about why the people I kill for you needs to die. I just reeeally like killing them. " Sagde han så bare med et lille smil og vippede kort lidt med sine fødder.

" It's not that often we get to talk for more than a few minutes. I run around all over the place and you're usually pretty busy with stuff too. I just thought now that you can't leave I am not planning on leaving you alone unless you want me to. So I guess now was a good time to bring it up. " Sagde han så lidt før han kort nikkede en smule. " Sooner or later it's too late and someone else decided to go look in the house for what was left behind. I'm the only one who knows where the key to the basement is soooo.. " Han trak bare kort lidt på den ene skulder. " People dont lock unimportant stuff away - at least not for the sake of hiding it. " tilføjede han så bare lidt før han overvejede det en smule. Razor burde vide det. Måske han aldrig rigtig før havde tænkt så meget over hvad det var han egentlig lavede for sin gamle herre. Det var hele hans eksistens og ingen spørgsmål blev stillet ved det. Men han havde nu med tiden efter udviklet sig en omtanke og lysten til faktisk at vide lidt mere. Men det kunne jo selvfølgelig lige så godt være at alt der var gemt var helt ubrugeligt og ikke noget Sean kunne bruge til så meget. Razor tvivlede dog en smule på det.
" But first step is to find a cure for you so that you wont stay in bed forever and not look like a dying corpse.. " Sagde han så lidt men stoppede sig selv og rynkede panden en smule. " I mean - a soon to die person.. A corpse is already dead and you don't look that bad. Its close, but not quite. " Sagde han så bare med et lille grin og rettede sig lidt op.

Razor
Evolved
Evolved

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Lør 12 aug - 10:09

Det var kun logisk at Razor også følte en eller anden form for sentimentalitet eller noget lignende. Razor havde været loyal over for ham som slave, trods alt, og aldrig rigtig stillet spørgsmål til hvorfor han skulle gøre det ene eller det andet. Sean kunne kun formode at Razor havde været lige så loyal over for sin tidligere herre. Betød dette at Razor var klar til at droppe sin tidligere herre helt, kun være helt og fyldt loyal over for Sean? Ikke fordi Razor ikke havde været det til nu...Men var dette blot et bevis?
Eller måske læste Sean for meget i det. Det gjorde han jo, når han tænkte for meget over tingene.
"Tak for din ærlighed" bemærkede han så. Han havde ikke så meget at sige til det, andet end han var glad for Razor åbnede op for ham og faktisk sagde nogle af tingene mere ligeud. Det gav Sean en fornemmelse af han bedre kunne stole på Razor. At der måske skulle mere til, før Razor selv ville pakke tasken og forlade huset, hvis noget galt endelig skulle ske mellem dem.
"Det bliver noget af det første vi gør, når jeg er frisk" forsikrede han så. Det lød spændende nok og han havde ikke en grund til at sige nej. Hvorfor skulle han også sige nej? Alle muligheder for at skimte ind i Razors tidligere liv var ikke noget han ville sige nej til. Han ville gerne se det.
Han havde det faktisk ikke så godt og han var ved at være for træt til at snakke mere. Han gled længere ned i sengen og trak dynen tættere om sig, satte krusset fra sig på fadet ved siden af sig.
"Vil du være venlig at sætte bakken over på bordet igen? Jeg er træt nu. Måske vi kan snakke videre senere?" foreslog han så.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics