Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | November

Latest topics
Top posting users this month
Fenrer

Kira

Jazmin

Vetis

Cody

Claan

Lori

Kace

Drommon

Gautham

Statistics
Der er i alt 237 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Isabell

Vores brugere har i alt skrevet 151463 indlæg in 7804 subjects

Motivation

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Motivation

Indlæg by Gæst on Ons 26 jul - 1:21

Den her post er blot et heads-up for dem der holder øje med mit antal af karakterer og hvordan de pludseligt alle er sunket under overfladen

for at gøre det mest simpelt, så har jeg følt at jeg har lagt så meget arbejde i mine karakterer og ikke kunne få de relationer og plots som jeg selv "føler" ville være bedst i udviklingen af dem.

- og så har jeg følt at der er en stor prioritering af hvem folk har lyst til at svare og på trods af at jeg selv kan finde på at gøre det, føler jeg alligevel at det er træls i store mængder og jeg føler at jeg bare spilder min tid på noget der ikke engang burde have været et problem til at starte med

det er ikke for at være all-dramatic og sige WOW, I BURDE ALLE SVARE MIG ASAP! jeg siger blot at jeg ikke vil lægge super meget af min tid og lid til emner mere. det betyder ikke at jeg er fuldstændig ligeglad, men jeg gider bare ikke stresse over ting mere.

så nu gør jeg bare sådan set hvad jeg finder mest komfortabelt og det kan godt være at det betyder at nogen kan føle sig stødt over min prioritering (dog må ingen af jer være mere gnaven end sajro, han har kun ventet på svar i snart et år eller sådan noget, woops) xD

anyway. det er ikke for at skabe drama og jeg ved at det er lidt af en overeagering, men hey, det her er trods alt rollespil og vi er alle dramaqueens på et eller andet punkt.

tak fordi i gad læse det her.

sayonara, nu skal jeg svare emner (looking at u @Sajro)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Motivation

Indlæg by Tatia on Ons 26 jul - 8:40

Du gør hvad du føler dig bedst tilpas med - så finder vi ud af tingene bagefter <3
Ingen grund til stress, love You ❤️

Tatia

Antal indlæg : 634
Evner/magibøger : Fire energy

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 26 jul - 8:41

Du gir dig bare den tid du skal ha, vil ikke stress dig wolf < 3. Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Jazmin on Ons 26 jul - 13:23

Jeg tror generelt det er en ting her på UW, hvem folk gider at svarer og hvem de ikke gider. Man føler sgu lidt det er ligesom en skole, hvor der er de populærere, dem alle svarer og emner med og så er der taberne som man skaber emner med, men egentlig ikke gider at svarer.

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.
Jazmin

Antal indlæg : 1150
Bosted : Sunfury City - Noahs Mansion - Firewood Villagde - Fay and Jazmin's Mansion
Evner/magibøger : Mind Control

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen