Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
A new friend? ~ Lilith EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A new friend? ~ Lilith EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A new friend? ~ Lilith EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
A new friend? ~ Lilith EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
A new friend? ~ Lilith EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
A new friend? ~ Lilith EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
A new friend? ~ Lilith EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A new friend? ~ Lilith EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A new friend? ~ Lilith EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Lori
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Lenore
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Genevira
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Celenia
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Jake
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Renata
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Madelena Gray
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Katrina
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 
Sasha
A new friend? ~ Lilith Voteba13A new friend? ~ Lilith Voteba14A new friend? ~ Lilith Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

A new friend? ~ Lilith

Go down

A new friend? ~ Lilith Empty A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Tirs 15 Aug 2017 - 18:00



Sted: Ashen Wood - Ved Akela klanen.
Vejr: Solskin med små luftpust her og der.
Omgivelser: Træer, dyr, foreskellige planter af forskellige arter og få klipper her og der, samt forskellige huse og hvad end folk i flokken, har besluttet sig for at bo i.
Tid: Middag-ish
Påklædning: Bluse + bukser&sko + hår
Tag: @Lilith


Candice stod foran hendes forældre. Hele flokken var samlet, for at sige farvel til de 3, der nu var fyldt 18 og skulle sige farvel. Når man var fyldt 18 år, havde man enten muligheden for at klarer sig igennem en lang og svær prøve for at blive en del af flokken, eller finde sin egen flok. Det var yderst sjælendt folk valgte at gå igennem prøven og Candice havde også valgt at tage sin egen vej i livet. Som lille havde hun lært kampsport fra barnsben af. Uviden om, hvad hun skulle gøre i sværer situtationer, var i hvert til fald intet hun ville have problemer med. De havde alle 3 fået en rygsæk med det mest nødvendige de første par dage, samt et par stykker guld.
Hun gav et kort kys på kinden, samt et kram til hendes mor. '' Take care Candice. I'm gonna miss you so much! '' Sagde moderen. Hun gav et smil og bevægede sig videre til hendes far. Hans ord var tydelige, både med meningen og med stemningen. '' I'm proud of you girl. '' Et hurtigt kram, fik hurtigt udviklet sig imellem hende og hendes far. Den mand som aldrig havde været specielt kærlig i familien, stod pludseligt med tåre i øjne. '' I'm coming back, before you know it dad! I promiss! ''
De andre unge stod allerede parat til at tage afsted. Ingen af dem skulle gå ret meget samlet, de ville højst sandsynligt finde hver deres vej i livet.

Candice stod foran det store træ. De to andre havde forladt hende, eller var det hende der havde forladt dem? Hun sukkede kort for sig selv. Hvordan i alverden ville hun kunne finde en flok selv? Og hvordan pokker skulle hun nogensinde kunne skabe en? Hun var netop fyldt 18 år. Mange ville stadig se hendes som en hvalp, der skulle sættes på plads. Lærer at sitte og tie stille.
Hun trak vejret kort. Med en arm imod ryggen, gled rygsækken langsomt ned. Hun fik hurtigt trukket vandflasken op og slubret en hel del af vandet i sig. Tørstig var hun, men sulten var hun også. Hendes opmærksomhed blev dog hurtigt drejet over imod en kanin der hoppede rundt på jorden. Normalt havde det været større dyr de havde jagtet. Så som, elge, heste osv. Dyr der var en del mere føde på, end en sølle kanin. Hun fik smidt vandflasken tilbage på jorden, og sat sig i en stilling der var parat til at fange hvilket som helst dyr, i hvilken som helst fart.
Med ikke mange sekunder, efter hun havde sat af med bene i jorden, havde hun fat i kaninen. Det sølle dyr så ellers ret sødt ud, men den ville alligevel dø af andre rovdyre. Hun fik sat tænderne i den og flog pelsen af den, i hvert til fald det meste. Med blod i hele krydderen, spiste hun blot det hun kunne få ud af den.

// I hope it's okay! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Tirs 15 Aug 2017 - 19:51

Det havde været en dejlig dag, til en forandring, og Lilith havde tænkt sig at udnytte sig solskinsdagen. Med ret ryg, besluttede blik, bevægede hun sig væk fra klanen hun var medlem af og gik mod det ukendte. Hun havde taget noget relativt simpelt tøj på, dog brugte lidt mere tid på at sætte sit hår op, så så håret ikke bare hang løst. Lilith havde dog ingen større våben end en dolk, som sad fint vendret i sin skede bag på hende, i bæltede.
Lilith havde opringelig tænkt sig at jage lidt og fulgte nogle hjorte spor i starten, men endte med at gå af sporede og følge nogle andre spor til hun kom til en lille bæk, hvor sporene stoppede. Med et elegant spring, landede den blonde varulv på den anden bred af bækken og så igen sporene hun havde fulgt før og valgte at følge dem igen.

Lyden af uro i skoven, ramte hendes fra siden af og hun droppede sporene af dyrede hun havde jagtet. Som hun nærmede sig lyden af noget eller nogen som gik til den med sin mad, sneg hun sig nu lydløst nærmere stedet. Til sin overraskelse, så hun en blond pige, nok ikke meget ældre eller yngre end Lilith selv, der gik amok på en kanin pigen sikkert havde fanget.
Dog noget som fik hende til at hæve øjenbrynet, var at den blonde pige, spiste kaninen rå? Hvorfor ikke tilberede den over et bål? Man ville spille for alt blodet som ville ramme alt. Sjovt nok, hvis man fjernede kaninen, lignede den blonde pige en vild skov pige eller noget i den stil, faktisk lidt en ulv... Det var der duften ramte hende, pigen var en varulv, samme race som hende.
Dette kunne både være godt og skidt, for ikke alle varulve var lige venlige, så Lilith måtte være på vagt. Desværre havde Lillith det lidt med at undersøge ting, før hun tænkte sig om, hvilket ofte kunne få hende i problemer. Især da hun var mindre, hun kom altid i problemer med klanens ældre klan medlemmer, da Lilith havde det med at bryde visse regler om aldrig at hoppe direkte i, uden at sikre sig det var sikkert.
Looks "bloody" delicious kommenterede hun med et kækt smil på læberne, da hun hentød til alt det blod som var i ansigtet på den nye varulv, som Lilith stod over for.
Why not cook it before eating it? Or are you the type of werewolves, trying to be their wolf side all the time? Spurgte hun drilisk, stadig med sit kække, dog varme smil.

// It's amazing, love the blood in face part! xD <3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Tirs 15 Aug 2017 - 21:06

En klar og tydelig smasken lød fra munden af hende. Kaninen, der få sekunder inden havde været i live var, nu meget mindre end i livet, nemlig død. Hun smilte kort for sig selv, inden hun gravede hovedet ned i den flået kanin. Kødet var ikke ulækkert eller ubehageligt at spise, men det var ikke det bedste hun havde prøvet.
Det dyriske blik, blev afbrudt af en lys kvinde stemme. Delicious? Det var ikke ligefrem den slags mad hun ville servere for hendes kommende kæreste eller noget i den retning, derimod. Det var nok denne ene gang, hun ville spise på denne måde. Hun smilede irriteret til kvinde, efterfulgt af en irriteret stemme. '' Har du noget jeg kan tøre munden af i? ''
Hendes blik, sagde meget mere end tusind ord. Hun var ikke ligefrem glad for at være så langt væk fra hendes forældre i forvejen og allerede møde en nu. Hendes følelser sagde en del, at hun skulle være alene for sig selv i et stykke tid. Måske var det i virkeligheden ikke så slemt at møde en ny person, af samme art. Duften fra hende havde allerede ramt hende fra starten af. '' Maah, måske begge dele? Jeg havde ikke ligefrem udstyret til at lave et bål, derfor besluttede jeg blot for at æde det fuldkommen råt. Du vil måske have en bid? '' Som en venlig gestus, eller måske blot lidt for at drille varulven foran hende, rakte hun den ret så flået kanin frem imod hende. Måske ville hun sige ja, måske ville hun blot havde et underligt blik på sig og tænke hvad pokker hun havde gang i.
Med en hånd på hver side af hende, fik hun sat af på jorden, for at komme op. '' Måske skulle jeg bare slikke det her af hænderne. '' Med tungen ud og imod hænderne, ramte smagen af jord og blod hende. Ikke ligefrem den lækreste smag, men hvis man ville være renlig, måtte man gøre som man ville for at blive det. Med begge hender nu, helt rene, fik hun børstet det sidste jord og blade af hendes bukser som stadig sad fast.

// Jeg håber det er okay, at jeg skiftede over til dansk dialegt //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Tirs 15 Aug 2017 - 21:46

Lilith havde betagede den blonde varulv på sin egen alder og blev lidt overraskede over den pludselig tilbydelse af sit bytte, virkede ikke som noget en varulv ville gøre... på den anden side, virker denne her varulv meget uerfaren med resten af verden, modsætning til det wake-up call som Lilith fik da hun var helt lille. Dog så så den blåøjede varulv ikke noget imod at tage det tilbudte kanin. Lilith var på ingen måde sart, når det kom til mad og med et solidt greb, fik hun grevet noget kød af og spiste det med blod og det hele. Elegant og forførende bevægelse, slikkede hun hånden ren og vidste ikke om pigen ville havde kanin tilbage eller ej, så Lilith lagde den på jorden. Lilith rækte den anden pige noget stof, hun kunne bruge til at tørre sig for blod.
Den blonde jæger klukkede en smule, sweety, hva' snakker du dog om, du har naturen tilrådighed svarede hun til den komiske kommentar varulve pigen kom med om at hun ikke havde udstyrede. Lilith gættede på at det var pigebarnets første gang ud fra sin klan, ville forklare hendes gestus.
Jægerens øjne hvilede på den nye varulv foran sig, hun var smuk, yndig og havde nogle meget fyldige læber, lige til at få ens ben til at gå i blød, lad mig gætte Lily, din første gang alene.. eller måske din første gang du rigtig udforsker skoven selv? Spurgte hun nysgerrig og lagde armene over kors, hvorefter hun lændede sig op af en træstamme. Lily var Liliths kælenavn til den fremmede skønhed foran sig, da hendes hårs farvede mindede om den hvide lilje som man ofte kan finde i skoven til foråret.
Dagen idag, var en af Liliths bedre dage, heldigvis, da Lilith stadig kunne havde aggressive handlinger, takkede værede sin barndom og kamp om at kontrollere sin indre bæst som konstant kunne finde på at tvinge sig ud. Dog var Lilith glad for at fuldmånen først ville komme i slutningen af måneden, så hun ville kunne kontrollere sig selv, indtil da, for håbelig.
So, hvor du på vej hen Lily? Spurgte Lilith med et varmt smil og nysgerrige øjne som studerede den nye blonde skønhed foran sig. Hey det var godt vejr, kunne være pigen var ude og nyde skoven som hende selv og hun var hyggelig nok at snakke med indtil videre, så hvorfor ikke?

//Det fint, du ka' bedre lide at skrive med dansk tale? c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Tirs 15 Aug 2017 - 22:33

Hele naturen til rådighed? Selvom hun havde det, havde hun ikke lært alle færdigheder. I nutiden, havde man huse og et slags form for komfur for sig, eller ovn ville nogle nok kalde det. Hun sukkede en gang, før hun lød sin stemme, fortælle de ord hun ønskede at fortælle. '' Ja, min tidligere klan, 'smider' en ud, når man er fyldt 18. Der skal man selv lærer at klarer sig i naturen, enten finde en anden flok eller skabe en ny. Jeg håber dog at skabe en selv. Mine forældre var lederene i den klan, jeg var med i før. Jeg er født til en lederrolle. '' Hun smilede roligt for sig selv. Det var også første gang, hun var kommet hertil i skoven. Flokken hun tidligere havde været en del af, opholdte sig i østdelen af skoven, derfor langt væk. '' Jeg gik med to andre tidligere. Vi skiltes for at finde hver vores vej i livet. Måske finder vi hinanden en dag igen? Måske ikke. '' Hun smilede roligt atter engang. Normalt lå det slet ikke til hendes natur, at være så sød og blød imod et andet væsen. Hendes forældre havde altid lært hende at være hård og kontant. Og hvis det var en trussel, hvilken en anden varulv tekniskset var, måtte hun udrydde byttet. Men denne varulv, virkede til at være anderledes. Mere velkommen og indbydende at snakke med.
'' Lily? Og, på vej til at finde mig et hjem. Hvor end det skal være, har jeg ingen ide om. Måske i en by, måske i naturen atter engang. Og med tiden, skabe min egne flok. '' Med en hurtig bevægelse, havde hun alleredet hevet tasken op på skuldrene igen. Hvis denne varulv ville med hende, var hun mere end velkommen til at gå med, men hun ville ikke selv stå og inviterer hende.
'' Forresten. Mit navn er Candice. Ligesom slik. '' Et kort fnis, forlod de bløde læber, hun nu engang besad. Det var netop derfor hendes forældre havde givet hende, det navn hun nu besad. Candice, fordi hun var lige så sød, som slik.

// Neej, det er bare meget nemmere for mig. Jeg er ikke så god til stavningen på engelsk. :3 Men du må gerne skrive engelsk! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Tirs 15 Aug 2017 - 23:26

Lilith lyttede til hvad den nævnaldernde pige fortæller uden at afbryde med et lille varmt smil. Interesting clan rule lød det fra jægeren, den var ny, men på den anden side, havde hun faktisk kun mødt en klan og den er hun stadig en del af. Tekniskset, har hun været del af to klaner, men den første var hendes forældre og den klan blev total destruerede og forældrene dræbt. Lilith var kun et meget ungt barn. Den blonde jæger rejste sig fra træet hun havde lændet sig op af, og lagde hænderne bag sin ryg som hun gik nærmere pigen. How goes with finding your own clan? Spurgte hun lidt drillende og kækt igen.
Lilith gik langsomt en rundt om den blonde jævnalderende, som om hun studerede pigen, leader role you say.. no offends sweet Lily, but you more than likely look like a pup playing wolf, in other werewolves. Granted, a very gorgeous and cute pup, but not a leader... at least not yet fortalte Lilith som hun stod foran Candice igen, nu mere ansigt til ansigt.
Den blonde varulve jæger drejede en smule rundt på hælen som hun gik bagud med armene udstrækt til begge sidder. Yea, it's not that difficult to make a fire in the woods, when you really got all the materials forklarede hun med et muntert smil på sine fyldige røde læber.
Lilith klukkede blidt igen til kælenavnet Candice havde fået, because your pretty hair colour silly, the white lily of cause kommenterede hun med en hånd der bevægede mod Candices hår. I'm Lilith introducerede hun sig selv med et glimt i øjet.
Mind if I tag along Lily? Spurgte hun Candice. Lilith havde ikke meget at lave idag, klanen hun var en del af, havde allerede alle de forsygninger de havde brug for, så der var ikke brug for at gå på jagt for jægerne, så Lilith havde ikke meget at lave og Candice virkede sig en interesserede varulv at tilbringe tid med... og så gjorde det heller ikke noget at hun var lidt af en skønhed, hvilket var den anden grund til kælenavnet.
Lilith fulgte med Candice og nød gå turen med en anden person, var ikke ofte hun fik chancen for at lære en anden varulv at kende, uden at det endte i dominering, hey, nu var det ikke fordi at Lilith bakkede bag ud, til at vise sin dominans, hvis en anden varulv, prøvede på at dominere hende, da hun hadede at blive set ned på af andre varulve, især de mandlige varulve.

// Hey hvis du gerne vil skrive engelsk tale, ska' du ik' lade mig stoppe dig, go for it! <3 c: Jeg har ik' noget imod, hvis dit engelsk ik' er spot on, det er mit heller ik'! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Ons 16 Aug 2017 - 8:41

Hvordan det gik hende, at finde sin egen klan? Stod hun ligefrem med en?
Nej. Candice gav et lettere irriteret suk fra sig. '' Does i have one now? No. Theres you answer. '' Det kække smil, Lilith nu besad, forsøgte Candice at efterligne. Måske var denne anden ulv, bare en pain in the ass. Men alligevel nød hun selvskabet. Så var hun i det mindste ikke alene.
Blikket, Candices besad, fik hurtigt drejet sig om hende, som Lilith bevægede sig rundt om hende. You more than likely look like a pup playing wolf. Sagde hun virkeligt at hun aldrig ville have en mulighed for en lederrolle, blot fordi hun var så ung? '' You know. A leadership role does not come to your age, but your strengths and actions of citations. Maybe I look like a mean puppy now, but I will not do that later in life. So please.. Shut your mouth. '' Hvis ikke Candice havde lydt en anelse irriteret før, kunne man tydeligt høre det i hendes stemme nu. Tilfredsheden sad i hvert til fald ikke i hende. '' And you can take a long. Just don't say things like you are doing now. '' Hun gav et yderst selvtilfredst smil fra sig.
Med det ene ben foran det andet, bevægede hun sig meget hurtigt frem. Skoven var ikke ligefrem lille og der var stadig en del kilometer at kæmpe sig igennem, for at komme til udkanten. Det var netop begyndt at blive hen af aften. Måske skulle hun blot finde sig en grotte og slå lejr for natten. Måske ville Lilith sove med?
'' I need to find a camp. It's starting to getting dark. Maybe you would like to sleep with me? '' Måske var Candice i virkeligheden bange for at være alene i mørket. Som lille havde hendes venner altid fortalt historier om alle de væsner der befandt sig i verden. Selvom Candice aldrig havde været ved at blive bare en anelse skræmt før, så var hun det sandelig nu.
'' Look, there is a cave! Let's go there. '' Candice havde netop fået øje på en grotte. Der så ikke ud til at være hverken bjørne eller andre dyr, hun skulle bekymre sig om, men man vidste heller aldrig om de ville komme i løbet af natten og tage deres hjem tilbage.
Som hun var nået ind i grotten, smed hun sine ting. '' You know how to start a fire. Maybe you could do it? Then i'm gonna hunt? '' Hun så spørgende på Lilith.

// Jeg håber det er okay, jeg blot regnede med at Lilith ville tage med hende. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Tirs 22 Aug 2017 - 20:38

Med begge hænder løftede op som tegn på overgivelse, som svar til Candices hårde svar. Hun overgivede sig ikke rigtig, men mere meant som for sjov. Lilith var ikke så hård mod Candices tone, da hun tydeligvis stadig var vand til andre omgivelser. Måtte være fustrerende og sikkert også skræmmende for hende på mange punkter, sådan som at sige farvel til den klan man har opvoksede med og levede sammen med.
Indirekte studerede Lilith "Lily", som hun kaldte Candice, da hendes blonde hår mindede om den hvide lily man kunne finde i skoven, mens de gik gennem skoven. You've never tried sleeping outdoor in the forest before? Spurgte Lilith nu nysgerrigt, da det var noget hun havde ofte gjort med Blake, som var klan alphaen i klanen hun var en del af.
Lilith kiggede over på den blonde varulv med et hævede øjenbryn, sove sammen? Vel sove som i sove sove, altså hun havde skam intet imod at sove med denne kvinde, på den ene eller andet måde. Sure, I'll sleep with ya takkede hun jah for tilbudet med et kækt dog charmerende smil, som de fortsatte gennem skoven til de stod lidt fra en grotte.
Lilith vidste der var bjørne i denne del af skoven og bjørne sov ofte i grotter for vinterhi. Tilgængel så var det hverken vinter eller tiden for hun-bjørne at havde unger, så det var sikkert at overnatte inder i en grotte. Den havblå øjede varulv kiggede sig lidt rundt og så hen på Candices kønne egne blå øjne, sure, I'll start a fire, unless you want me to teach you to make one Lily? Tilbød Lilith, Candice.
Det var ved at blive mørkt uden for, perfekt tidspunkt at jage faktisk, da mange dyr, vovede om aften og natten, da det var mange nattedyr, som man ikke ville støde på om dagen. Man kunne faktisk, hvis man var heldig, støde på hjorte flokke, tilgængel var der lige så stor chance for at man ville støde ind på andre rovdyr.. eller andre varulve for den sags skyld.

//Det helt fint <3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Gæst Ons 23 Aug 2017 - 11:05

Candice havde sovet ude i skoven før, men som meget lille. Der havde hendes forældre været med hende, og resten af flokken. Hun havde ikke skulle tænke på at beskytte sig selv, hvis noget skete, for hendes forældre ville være der. '' No, and then yes. I have, when i was very little. I was five i think? I did'nt have to think about to procect my self. '' Hun sukkede kort, men alligevel lyste hendes smil op, da Lilith sagde ja til at overnatte med hende. Det gav en hvis lettelse og tryghed i hendes hjerte.
Selvom hun var selvstændig og stærk nok til at beskytte sig selv, var det hendes første nat helt alene.
Hun satte tasken ned i grotten, efterfulgt af at hun rettede blikket over imod Lilith.
'' Yea, that would be nice. Maybe you can teach me it, if it's go out. '' Hun fik ikke sagt meget mere, før hun var ude af grotten igen og parat til at lytte efter de forskellige dyr der nu bevægede sig rundt i nattens løb.
En lyd opfangede dog hurtigt hendes øre. Måske var det blot en lille kanin endnu engang, men alt var bedre end ingen ting. Måske skulle hun også finde noget vand, så de havde noget at drikke? Hun fik hurtigt sat af på bene, snuppet vandflasken og løbet ud igen, af grotten.
Med et hurtigt blik rundt, fangede en kronhjort hurtigt hendes blik. Det måtte være en hun, for geviret var ikke særlig stort, ikke så stort som en hans naturligt ville være. Hun fik sat af, og inden dyret havde set sig om, var det allerede dødt. Med et glædeskrig i vejret, løb de andre dyr der var i nærheden. Det bekymrede hende egentlig ikke, for med denne hjort, ville hun havde mad til masse af dage. Nok til at klarer sig igennem tiden i skoven i hvert til fald.
'' Hey! Look what i got! '' Candice havde ikke blot et smil på læberne, men et kæmpe smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new friend? ~ Lilith Empty Sv: A new friend? ~ Lilith

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum