Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1161

Årstid | Efterår

Måned | November

Latest topics
Top posting users this month
Fenrer

Kira

Jazmin

Vetis

Cody

Claan

Lori

Kace

Drommon

Gautham

Statistics
Der er i alt 237 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Isabell

Vores brugere har i alt skrevet 151463 indlæg in 7804 subjects

Forlader UW (Daron, Chester osv.)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Forlader UW (Daron, Chester osv.)

Indlæg by Joshua on Ons 16 aug - 16:26

Hej folkens.

Jeg har truffet en beslutning, som jeg længe har gået og overvejet, men som jeg først i går turde tage modet til at gøre efter støttende ord fra venner.

Jeg har valgt at slette mine brugere fra UW. Dette inkluderer Kaeden, Daron, Chester, Kimly og Aya. Joshua kommer i Jazmins varetægt, da han også er hendes karakter men også så jeg altid kan komme ind og sige hej i chatten, hvis jeg føler for det.

Jeg laver det her opslag ikke for at sige farvel, for I slipper nok aldrig helt for mig i chatten, men for at forsikre jer om, at I virkelig ikke har gjort noget i mod mig. Ingen har skræmt mig væk, og jeg gør ikke dette fordi jeg føler mig utilpas på UW. Jeg elsker fællesskabet her! Og nogle af mine bedste venner er herinde fra <3

Nej, det er simpelthen noget med mit eget liv og nogle egne personlige grunde, der gør, at jeg ikke føler mig "egnet" til UW. Og her ønsker jeg virkelig ikke modargumenter, for jeg har truffet min beslutning.
Jeg vil ikke gå for meget i dybden med det, da jeg ikke føler, at det vedkommer alle, men jeg vil svare på privat-beskeder gennem Joshua, hvis nogle beslutter sig for at ville skrive.

Jeg vil sådan set bare sige, at I er nogle fantastiske mennesker herinde og tak for alt <3 Undskyld for alle de emner jeg ikke får svaret (hvis I har brug for at aftale noget plot for at få noget til at fungere så skriv endelig) og undskyld, at jeg forlader jer. Jeg kommer til at savne jer og derfor popper jeg nok nogle gange op i chatten alligevel. Jeg kan jo ikke undvære jer.

Det var alt. Til vi ses igen <3

Hilsen:
Daron
Kaeden
Chester
Kimly
Aya
Joshua

Antal indlæg : 42
Evner/magibøger : Kontrol over hjertebanken

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Forlader UW (Daron, Chester osv.)

Indlæg by Gæst on Ons 16 aug - 16:31

God damn it, what about the daddy-issues?! Jk du viæ altid være daddy-issues-Daron for mig <3

Bare husk at du er altid velkommen tilbage hvis du en dag føler for det Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Sean on Ons 16 aug - 16:32

Jeg beklager din beslutning, men accepterer den også. At du stadig kigger ind en gang i mellem fjerner lidt af den triste stemning Wink

Jeg vil bare sige du er en super god emner og folk går glip af noget, ved at du ikke rigtig er aktiv her længere! Det er ikke til diskussion. Du er super dygtig og har altid været glad i chatten, til alles fornøjelse. Smile

Husk at fortælle os hvornår Joshua er dig! Så Jazmin ikke løber om hjørner med os, ved at lade som om hun er dig Wink
Til vi skrives ved! <3

Utopia always comes with a price...
Sean
Admin

Antal indlæg : 8928
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Indlæg by Richard on Ons 16 aug - 16:37

Forstår dig godt, ønsker dig det bedste frem over, men kommer nok til og savne dig Wink xD

Richard

Antal indlæg : 177
Evner/magibøger : Wolf Eye:

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Ons 16 aug - 16:41

Jeg kommer virkeligt til at savne dig babe, men heldigvis kan jeg skrive til dig på FB og nyde dit selvskab der <3

Jeg ved du har taget den beslutning der er bedst for dig og derfor støtter jeg dig fuldt ud <3

Gæst
Gæst

Indlæg by Joshua on Ons 16 aug - 16:50

Muhko: Jeg er stadig daddy-issues! Min daddy-issues ånd vil for evigt hvile over UW! <3

Farmand: Tak for de søde ord, og jeg kan jo kun sige i lige måde. Kommer til at savne at emne med dig <3
Og jeg skal nok huske at skrive det. Og få den gule tekst på i chatten, når det er mig, der er der xD

Richie: Jeg kommer også til at savne dig! Og at drille dig med at du er min onkel!

Babe: Ja, heldigvis kan vi altid skrives ved privat <3

Tak for støtten og de søde ord til jer alle sammen! Det betyder virkelig meget. Det har været hårdt at skulle skrive det her opslag, så at I tager så godt i mod det er bare endnu en gang et tegn på hvor godt et fællesskab I er!
Joshua

Vis brugerens profil

Indlæg by Alane on Ons 16 aug - 20:58

Kære dejlige Soulmate, for det første vil jeg lige sige at jeg kommer til at savne dig helt vildt voldsomt meget og nu hvor jeg ikke kommer til at se dig så tit herinde så ansøger jeg dig altså på facebook! <3

Og for det andet vil jeg lige sig at jeg fuldt ud acceptere din beslutning for i sidste ende er det kun dig der ved hvad der er bedst for dig selv og det er altid det man skal følge, uanset hvad andre mennesker siger eller gør! (:

Jeg ærger mig dog også over at vi aldrig nåede at emne men uanset hvad så ved jeg at du er en fantastisk skriver, det har jeg kunne læse på de mange emner jeg efterhånden har stalket... *Host, Host*, sagde jeg det højt? : o

Ej men du skal bare vide at jeg er her hvis det skulle være engang! <3

I'll kill you twice.
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1789
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Vis brugerens profil

Indlæg by Assorian on Tors 17 aug - 10:01

DEEEEJLIGSTE KAF
Kommer til at savne dig jo o.o
Like, virkelig savne
Men så er det godt vi skriver hver dag, snap, messenger og.. øhhh snap, messenger.. xD
Så det er ikke fordi jeg mister dig helt <'33
Regner med du kommer ind og besøger din KAF nogle gange xD
Love to you, kram kram kys kys, fløde fløde <3 <3

Moderator
Moderator

Antal indlæg : 776
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Vis brugerens profil

Indlæg by Joshua on Tors 17 aug - 11:01

Soulmate: Ansøg mig endelig! <3 Jeg vil elske at holde kontakt med jer! Det er også derfor at jeg ikke forlader jer helt og at I ikke kan slippe for mig i chatten Wink

Asso Bambasso: JAAAAAAAAAAAA vi er jo basically sammen hele tiden allerede xD Så du kommer ikke til at savne mig så meget igen.

MEN kys kys kys, kram kram kram, KAF KAF KAF og så masser af fløde <3 Luv u!
Joshua

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tors 17 aug - 11:32

Jeg tror vi er alle enige i, at vi kommer til at savne dig som en i helvede. xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Joshua on Tors 17 aug - 11:32

Og jeg kommer til at savne jer <3 Men I kan altid kontakte med på andre sociale medier! (skriv endelig en PB hvis I gerne vil xD) og så kommer jeg også forbi nogle gange c: Nupper Joshua fra dig, babe xD
Joshua

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tors 17 aug - 11:35

Damn, pis! D: Joshua er min, kun miin!!

Gæst
Gæst