Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Lori
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Lenore
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Genevira
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Celenia
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Jake
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Renata
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Madelena Gray
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Katrina
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 
Sasha
My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba13My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba14My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian

Go down

My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Empty My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian

Indlæg af Gæst Man 21 Aug 2017 - 18:02

Sted: En øde gade i Angerforge District
Tid på dagen: Tidlig morgen, omkring 4-5 stykker.
Vejr: Solopgang. Mild varme
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Emne til: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hun vaklede gennem byen med store øjne. Det havde været en vild aften for hende, eller faktisk kan hun ikke helt huske hvad der egentlig skete. Kun i små glimt der ikke gav noget væk. Hendes trøje var smurt ind i en andens blod og efter et nærmere tjek, konkluderede hun at hvis det havde været et menneske, måtte det være dødt nu. Hun havde tabt sit våben da hun skred fra stedet, der lød fodtrin bag hende og hun nåede lige at vende sig før noget der mindede om en dæmon pludselig styrtede frem og sendte hende tværs over gaden med et slag.
Hun ramte muren og mærkede hvordan hendes knogler knækkede i slaget – Dog værende den person hun var, kunne hun ikke mærke smerten på noget punkt. Hun faldt ned på sine knæ og hostede noget der mindede om blod op før hun tørrede sin mund. Hun så op med et smil før hun forsigtigt rejste sig. ”Nu kan jeg huske det. Det hele…” sagde hun stille mens hun nærmede sig dæmonen, hendes hånd søgte om mod hendes læn som hun trak sit [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] frem.

---

Hun sad stille på bænkens ryg med den blodige knivs spids balancerende på hendes næse. Hun var dybt koncentreret, hvis man så nærmere på hende var der rifter langs hendes nu bare arme, maven havde et nyt men frisk sår der nok skulle plejes på et tidspunkt. Men plejning af sår var ikke hendes førsteprioritet, nu ville hun se hvor længe hun kunne holde kniven på sin næse. Foran bænken lå dæmonen fra før, lemlæstet til ukendelighed, noget der nok skulle få hende i problemer senere hen. ”Du var slet ikke sjov. Du holdte igen. Du måtte have troet at jeg var svagere end jeg så ud, eller også var du bange.” sagde hun stille til liget med et højlydt suk, som om det stadig levede. Hun var ikke sikker på om nogen havde overværet kampen og hvis hun skulle være ærlig var hun også ligeglad.
Hendes blik drejede sig da hun spottede nogen ud i sin øjenkrog. Kniven faldt til jorden og hun stirrede bare frem. ”Hvem end du er, så har jeg set dig. Tving mig ikke til at komme hen til dig. Selvom det ville være sjovt.” sagde hun så højt før et drilsk smil bredte sig på hendes yderst blodige læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Empty Sv: My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian

Indlæg af Assorian Tirs 22 Aug 2017 - 8:40

Assorian havde taget et smut forbi Doomsville fpr at se, om Sakref nu var kommet tilbage men ak han var stadig forsvundet. Han havde bragt en gruppe af soldater med til at eskortere ham rundt. Inden han tog til Doomsville havde han gået sine gamle arkiver igennem og havde fundet et billede, et billede som han med tiden faktisk havde glemt, nemlig et billede af ham selv, hans kusine og hans savnede søster.
Assorian husker lidt omkring sin søster, han husker hende, som dengang den sødeste af de to men havde også et temperament ligesom hele familien havde, han husker at han beskyttede hende fra alt og var måske lidt for overbeskyttende nogen gange, men det var kun fordi han elskede hende. Han husker også tydeligt den dag, hvor de dæmoner, som var jaloux på hans far og hans formue, kom og prøvede at dræbe dem. Assorian og hans far flygtede, hvor hans mor og Lou flygtede men moren blev dræbt under det og Lou, vidste han ikke hvad der skete med han formodet, at hun var blevet dræbt også. Som tankerne fløj forbi gik han rundt i byen sammen med hans gruppe, som havde hans specielle [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] med sig, så snart folk så flaget i Doomsville så flygtede de.
Der gik dog ikke langt tid, før han så en skikkelse følge efter en person, som han valgte at følge efter fra afstand, indtil han så den skikkelse angribe personen, han var dog ligeglad så han gik videre, indtil, han hørte stemmen fra personen, som blev fulgt efter "... Lou?" tænkte han inde i sig selv og gjorde tegn til sin gruppe, om at stoppe op.
Han løb tilbage og så en dæmon ligge på jorden, død, imens den anden var ved at prøve at slå pigen ihjel, da han kom frem var det, som et chok, det var Lou, hendes kønne ansigt, hendes flotte grå hår, det var hende "Deling, på grib den dæmon og brænd dem begge to" og med et blev dæmonen revet fra Lou og den døde dæmon blev brændt sammen med den anden, han gik over til hende og aede hendes kind "Lou, jeg troede jeg havde mistet dig" sagde han og kiggede på hende og bad soldaten, som også var en læge, at få tilset hendes sår.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Empty Sv: My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian

Indlæg af Gæst Lør 26 Aug 2017 - 16:38

Da dæmonen løb mod hende, hoppede hun ned fra bænkens ryg og samlede sin kniv op fra jorden. Hendes bevægelser var bøvede da hendes ene fod sad den helt forkerte vej, dog havde hun ikke tænkt sig at gøre noget ved den, for hun kunne alligevel ikke mærke den. Hun gjorde sig klar til at angribe, da en masse andre væsener pludselig kom frem på gaden og dæmonen blev pågrebet. Lous mundvige faldt næsten til jorden i skuffelse og hun stirrede med sammenknebne øjne på skyggevæsenet foran hende, som måtte være lederen af dem. Hun hadede når hendes sjov blev ødelagt.
Da hun pludselig mærkede hans hånd mod hendes kind, lagde hun hovedet på skrå og lavede en forvirret grimasse. "Hvor kender du mit navn fra? Har jeg mødt dig før?" spurgte hun lettere forvirret. Lou kunne ikke huske at hun havde nogen kære, det havde hendes tilfangetager fra hendes barndom sørget for. Alle minderne var godt gravet ned bag alle minderne om torturen og de søvnløse natter hvor hun ville have ønsket at han bare havde slået hende ihjel.
Så derfor kunne hun slet ikke forstå hvorfor den fremmede foran hende så ud til at vide hvem hun var og ligefrem være bekymret over at skulle miste hende. "Du har 10 sekunder til at tale inden jeg stikker dig med den her," sagde hun så bare mens hun løftede sin kniv mod hans hals. Hvis hans mænd reagerede på det, ville hun gribe fat i ham og presse kniven truende mod hans hals indtil de bakkede tilbage på plads. "Bed dem om at makke ret. Og fortæl mig så hvorfor du kender mit navn. Ingen kender mit navn." sagde hun så gennem sammenbidte tænder. Hun hadede når hun ikke havde kontrollen, så så længe han vidste hvem hun var, blev hun kun vredere og vredere.


// Undskyld forsinkelsen og at det er lidt kort ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian Empty Sv: My name is Lou! Nice to meet you brother! -Assorian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum