Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Lori
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Lenore
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Genevira
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Celenia
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Jake
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Renata
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Madelena Gray
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Katrina
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 
Sasha
Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba13Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba14Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Det glemte jeg at sige, men her er nyheden

Go down

Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Empty Det glemte jeg at sige, men her er nyheden

Indlæg af Cody Ons 15 Nov 2017 - 15:09

Hejsa alle I skønne folk

Jeg har ikke været på og det glemte jeg at sige hvorfor. Tusind gange undskyld til jer alle!

Jeg er ikke af, men hellere ikke på. Har tre til fire uger før jeg skal op til eksamenerne og magter ikke meget efter sådan en dag.julen står også for døren så nu kommer den tid hvor jeg også skal have købt gaverne. Alt i alt har jeg travlt og er deaværre nød til at sætte jer på stand-by. Hvor længe ved jeg ikke, men en gang imellem ville jeg kigge ind, svare et emne og måske være i chatten. Jeg hader det her, men den eksamen er vigtig for mig. Det meste af mine weekender går med at sove og lade op, såh.

Håber I forstår det.

Raco, Connor, Obi-Wan, Yu-Sien, Rollo og Gil
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Det glemte jeg at sige, men her er nyheden Empty Sv: Det glemte jeg at sige, men her er nyheden

Indlæg af Cody Søn 11 Feb 2018 - 15:21

Efter lang tid og jeg ikke har kunne finde rigtig god tid til jer har jeg besluttet at lukke ned for nogen af mine karaktere. Jeg finder det ikke sjovt, men jeg begynder i praktik i Kvickly i uge 8 tre dage om uge, og på langvarige tid.

Jeg arbejder også på at få noget stort op og køre og det tager en stor del af min tid. Så fra..hvor mange har jeg egentlig? Nå men dem jeg ville beholde er Cody, Obi-Wan og Rollo. De andre kommer jeg til at slette fordi ellers kommer jeg aldrig igennem til alle og jeg finder det ikke fair. Jeg har svært ved at give slip på Raco og Seuzan, men nu skal andre også have lov til at bruge deres fc.

Jeg kan kontaktes over pm. Ville prøve at tjekke ind en gang om dagen dagligt, men kan ikke love noget.
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum