Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Sommer

Måned | Juni

Latest topics
Top posting users this month
Dust

Katrina

Fenrer

Taliia

Sean

Nephthys

SIRTIMM

Chester

Elizabeth

Althorn

Statistics
Der er i alt 269 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Mizu

Vores brugere har i alt skrevet 153514 indlæg in 7956 subjects

Marcus&Aprils fravær

Go down

Marcus&Aprils fravær

Indlæg by April on Lør 12 maj - 14:59

Heeej venner!

Jeg tager mig lige sammen og skriver denne tråd i dag.
Det her bliver den tråd jeg skriver i når jeg er fraværende, den gælder selvfølgelig for alle mine to karakterer! Så altså både Marcus og April Smile

Jeg vil starte tråden godt ud, med at skrive at der kommer til at være lidt fravær det næste stykke tid! Faktisk resten af maj og største delen af juni!
Jeg vil stadig være på ca. dagligt, men jeg kommer ikke til at svare i emner til dagligt eller være så meget i chatten desværre. Jeg vil forsøge at svare så ofte, som jeg kan overskue i alle mine emner! Men min første prioritet er altså at læse op til/skrive mine tre eksaminer som ligger her i slutningen af maj og det meste af juni.

Jeg kan dog skrive nogle datoer hvor jeg med garanti ikke er online! Fra d. 21 - 23 juni er jeg på Copenhell, så der vil jeg naturligvis ikke være online Smile Der vil med garanti komme mere fravær i løbet af sommerferien, for der er flere festivaler jeg skal med til, og jeg skal også holde noget druk/camping med en masse venner, som tager flere dage! Men jeg skriver en opdatering når vi er nået så langt! Very Happy

Ikke desto mindre, så er alle selvfølgelig velkommen til at skrive til mig lige så tosset som de vil, men jeg svare nok bare lidt langsomt Smile

- April og Marcus Very Happy
April

Antal indlæg : 46
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Marcus&Aprils fravær

Indlæg by Sean on Lør 12 maj - 15:29

Held og lykke med eksamenerne! Og god fornøjelse i løbet af din sommer. Du vil være savnet - og vi vil som altid nyde når du så er her Wink <3

Utopia always comes with a price...
Sean
Admin

Antal indlæg : 9140
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Similar topics