Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
An old friend - Misha&Fenrer EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
An old friend - Misha&Fenrer EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
An old friend - Misha&Fenrer EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
An old friend - Misha&Fenrer EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
An old friend - Misha&Fenrer EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
An old friend - Misha&Fenrer EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
An old friend - Misha&Fenrer EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
An old friend - Misha&Fenrer EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
An old friend - Misha&Fenrer EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Jake
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Sasha
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Lenore
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Marcus
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Renata
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Taliia
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Katrina
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Edgar
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 
Celenia
An old friend - Misha&Fenrer Voteba13An old friend - Misha&Fenrer Voteba14An old friend - Misha&Fenrer Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

An old friend - Misha&Fenrer

2 deltagere

Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Elizabeth Man 14 Maj 2018 - 20:09

♦️

Sted: Sunfury City - Sunflower District.
Tid: Sen eftermiddag.
Vejr: En let brise, med et varmt vejr.
Omgivelser: Boder, en smule natur, samt forskellige kroer osv..
Påklædning: Denne kjole - Håret er sat op på samme måde, som på billedet.
Emnepartner: @Misha @Fenrer (Dette er også rækkefølgen.)

♦️


Valeryas blik drog igennem gaderne. Et par rygter, havde sagt at den faldene prins, rendte rundt i disse gader, ret ofte. Lidt for ofte, hvis man skulle spørger nogle. Men hvor man præcist havde spottet ham, var aldrig kommet frem.
Måske havde en frygt for ham, når han trods alt var falden. Det var ikke ligefrem de mest flinke og blødsøden væsner i verden. Hun trak vejret dybt stille, som hun bevægede sig videre ind. Fenrer stod ved hendes side, som altid. Nogen gange kunne det godt have været for meget, med en dag som dette gjorde alt bedre. Hun havde det mest støttende og perfekte mand ved hendes side.
'' Jeg ved ikke engang, hvor jeg skal starte.. '' Hendes blik gled stille imod Fenrer, som stadig fulgte hendes side. Det var alligevel utroligt han kunne holde hende ud, trods hormonerne fra deres baby. Maven havde vokset gevaldigt de sidste par ugers tid, måske fordi babyen blot gerne snart ville ud? Hun smilede kort for sig selv, som hun omfavnede sin mave stille. '' Jeg savner ham virkeligt, sommetider.. '' Hendes blik gled tilbage imod gaden, som var fyldt med mennesker. Det ville være som at finde en nål i en høstak.
'' Men, han valgte at forlade os. Han valgte at sige farvel. '' Hun så ned i jorden, inden hun fik rettet hovedet op igen.
Hun stoppede kort om, som hun vente sig imod Fenrer. '' Jeg elsker dig virkeligt, Fen. Du er min bedsteven og min mand på samme tid. Jeg kan virkeligt ikke fortælle dig, hvor meget det her er det bedste der nogensinde er sket for mig. '' Hun smilede stille. '' Og, du bliver faren til vores barn! '' Hun gav ham et stille kys, inden hun bevægede sig videre ind i gågaden.


'' Der, Fen! '' Hun tog en dyb indånding. En del af hende havde lyst til at skrige efter Misha, men hun var alt for bange for, at det blot ville sætte ham igang med at flygte... Så ville han sikkert blive pågrebet af vagter, som ville anklage ham for diverse ting. Især når dronningen havde peget på ham, som Valerya desperat forsøgte at gøre i skjul. '' IJeg tror det er ham! '' Hun satte hurtigt i skridt, som hun havde taget hånden ned, fra at pege på Misha og taget Fenrer godt i hånden. Skridtene var hurtige men alligevel yderst elegant. En dronning skulle kunne gå elegant lige meget hvad og hvornår.
'' Misha.. '' Hun satte en hånd på Misha's skuldre, som hun havde sluppet Fenrer's.. '' Jeg har savnet dig.. '' Hun havde lyst til at give ham et kram, men hun kendte hans grænser.. Eller rettere.. Hans ligegyldighed til følelser og kærtegnen.



Sidst rettet af Valerya Tirs 15 Maj 2018 - 19:49, rettet 1 gang

_________________
An old friend - Misha&Fenrer Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2018 - 21:56

Misha havde ikke gjort sig noget specielt ved sin fødselsdag. Selvom han var fyldt 20 og det egentlig var et vigtigt tal, hvis man spurgte nogen. For ham var det en hver anden dag. Det at han blev tyve år ændrede ikke noget ved ham. Han talte ikke en persons alder men deres erfaring. Det var hvad der virkelig galte. Det eneste, der virkelig var anderledes denne her dag, var flagene. I Sunfury City havde kongefamilie valgt at flage for den faldne prins, som var han død. Han var vel egentlig også død for dem. Han så heller ikke rigtigt flagene som til ham, han så dem til den person, hans forældre ønskede han var. Den person var ikke bare død, den person havde aldrig været i live.
Han egentlig haft planer om at forlade byen til denne dag. Han havde ikke lyst til at gå rundt og føle at han skulle gemme sig fordi der var flage i hans ansigt hvorend han så hen. Men han havde været sent ude og drikke aftenen før og havde brugt hele dagen på at sove tømmermænd væk, så det var slet ikke det værd at skulle smutte nu. Desuden var han sulten. Han havde ikke fortalt Lux at han havde fødselsdag i dag, ingen vidste det. Han havde ikke en gang fortalt Lux at han var en tidligere prins. Der var kun én der vidste det som ikke tilhørte hans tidligere liv. Men i hvert fald så vidste Lux ikke at det var Mishas fødselsdag, så der havde ikke været nogen fejring der, hvilket passede Misha perfekt. Han ønskede ikke at blive fejret. Han havde jo ikke gjort andet end at leve endnu et år… hvilket så alligevel var ret imponerende når man tænkte på det liv han levede.
Han havde også forladt Lux til at gå ned til markedet. Han ville købe noget ost, for han havde virkelig lyst til en ostemad, men de havde intet ost i huset, hvilket kun var Mishas skyld for Lux spiste ikke meget andet end sjæle. Det ost nåede han så ikke at købe, før en person var på vej i mod ham.
Han havde faktisk ikke set hende. Hvilket var sjovt, for hun var en person man ret nemt ville kunne lægge mærke til. Hun var jo dronning og så var hun et spøgelse fra hans fortid. Eller spøgelse og spøgelse, det var ikke fordi han frygtede at se hende. Hun var bare ude af hans liv. Og nu var hun åbenbart inde i det igen.
”Val?” udbrød han overrasket, da hun pludselig stod foran ham.
Det var meget sjældent at Misha var ukomfortabel. Faktisk i hans nye liv skete det næsten aldrig. Men nu var han det.  Misha beholdte sit smil på læberne men det var mere anstrengt, som kæmpede han på at virke afslappet. Han lod sin søster røre ved ham men gjorde intet for at komme tættere på hende og ville hun tråde tættere på ham ville han træde tilbage.
Hans blik gled først op og ned ad hende. Hun var gravid. Det så helt forkert ud for Misha for han huskede hende stadig som et barn. Alligevel ændrede hans smil sig ikke. Det var ikke fordi han virkede glad for at se hende og han virkede heller ikke vred. Han virkede bare helt neutral, ligeglad, som om hun ikke var andet end en fremmede for ham.
”Jeg har aldrig forstået trængen til at videreavle. Hvorfor i alverden ønske så meget ekstra ansvar?” sagde han, hvilket var en typisk kommentar fra ham og alligevel lød det så falsk, når han sagde det højt nu. Han så ned på hendes mave som han talte. Det var vel nemmere at se ind i hendes øjne. ”Især når unger er så utaknemlige. Det ved jeg at jeg var i hvert fald. Aldrig vil jeg takke mine forældre for hvad de har gjort mig,”
Derefter lagde han mærke til manden, hun havde med sig. Han kunne med det samme regne ud at dette var hendes ægtemand. Han var da ikke engel? Havde deres forældre virkelig løsnet sig så meget op at lade hende gifte uden for racen? Hvor finurligt. Da Misha var der måtte han knap nok kigge på en anden race. Men det var måske fordi han altid var draget til de mørke væsener.
Han så på manden og smilede til ham som hilsen. Han ville ikke give ham hånden.
”Og du må være den mand, der skal døje med ungerne!” udbrød han fornøjet, ”Det ønsker jeg dig al held og lykke med. Også med kongeriget. Jeg kunne ikke klare det, men nu bryder jeg mig heller ikke meget om ansvar. Og siden du er gift med min søster, må jeg gå ud fra, at ansvar lige er noget for dig.”
Han rykkede sig væk fra dem ved at tage få skridt tilbage. Så så han frem og tilbage med dem. Hans hænder var foran hans bryst, foldet sammen, nærmest som for at holde afstand fra dem.
”Som to dråber vand… to helt-forskellig-racet dråber vand,” sagde han fraværende. Han trådte endnu et skridt tilbage. ”Nå, dette har været en fornøjelse, men jeg må vist videre. Solen er ikke op for evigt, og jeg har meget noget mad at skulle købe. Ernæring er så vigtigt.”
Han gjorde mine til at gå. Han ville væk. Væk fra Valerya, væk fra hendes store mave, væk fra flagene og væk fra alt der mindede ham om sit gamle liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Fenrer Tirs 15 Maj 2018 - 19:48

Alle lugtene på markedet gjorde Fenrer en anelse forvirret, som han og Valerya stod og gloede rundt. Han havde ellers startet dagen ganske fredeligt ud. Rådsmøde, så træning, og selvom hans planer om at slappe af med Valerya, blev sat på ventetid af nyheden om at hendes bror var blevet set på markedet, så havde det ikke gjort ham det store. De havde trods alt blot stået der på markedet, hvor de havde set rundt efter Misha, så det havde i al fald været afslappende. Fenrer havde dog ingen anelse om hvad han skulle forvente af broderen, udover hans fysiske beskrivelse. Valerya havde nemlig ikke fortalt ham meget, den dag hun havde bragt hendes søskende på banen.

Han havde ikke selv nogen søskende, i al fald ikke nogen han kunne huske. Fenrer kunne dog mærke at det betød meget for Valerya at se hendes bror igen. Det ville han nok også selv have været, hvis han kunne huske sine søskende, men Leidolf havde aldrig rigtigt omtalt dem, og han havde ikke kunne få sig selv til at kontakte dem i åndeverdenen. Det var også derfor han uden tøven havde været taget med hende, da der kom bud om hendes bror.

Han mærkede Valerya tage ham ved hånden, og smilede til hende. Han kunne stadig ikke lade være med at smile som en idiot når hun rørte ved ham. Hun havde bare en god effekt på ham, selvom hun havde haft været efter ham på det sidste, men det var mest på grund af at Valerya døjede med graviditeten. Da hun fortalte ham, hvor meget hun savnede hendes bror, nikkede han blot stille tilbage. Han vidste ikke hvad han skulle sige. Han fulgte hende blot videre ned ad gaden, men stoppede op sammen med hende, da hun vendte sig imod ham. Han smilede ved hendes ord og gengældte kysset, inden han sagde med et trøstende smil ”Just like you’re the best thing that has happened to me Val”

Fenrer fulgte Valerya, indtil hun udpegede en mand i mængden, der ganske rigtigt kunne passe på hendes brors beskrivelse. Han mærkede hendes greb i hans hånd fæstnes, og fulgte hende over til den fremmede som Valerya åbenbart havde ret i var hendes bror. Et nyt smil voksede frem på Fenrers læber som Valerya, lettere akavet, hilste på sin bror.

Hvad der dog hurtigt fik Fenrers smil til at falme, var Mishas ubehøvlede svar til hans søster. Hvad skete der lige her? Fenrers bryn rynkedes ved vreden der dulmede op i ham, for nu stod Misha og fornærmede hans egen søsters graviditet, og Fenrers kone og ufødte barn. Efter tabet af deres første barn, var dette ikke noget Fenrer ville have fundet sig i, men siden at dette var Valeryas bror, greb Fenrer ikke mandens hals, lige med det samme. Han stod bare og stirrede med kraftigt rynkede bryn på manden. Fenrer fnøs kort af mandens ubehøvlede ord, men beherskede sig, for Valeryas skyld. Da Misha så vendte sig om mod Fenrer og sagde at Fenrer skulle ’Døjes’ med sine børn, bed Fenrer tænderne hårdt sammen. Hvad havde fyren gang i?

Fenrer faldt akkurat ned, da Misha trådte et par skridt tilbage. Måske fyren havde fattet at det ikke var det smarteste han havde sagt. Fenrer ligefrem smilede, måske han havde været lidt for hurtig, til at lade vrede få fodfæste, ikke at man kunne bebrejde ham det, med alt det han skulle håndtere nu om stunder.

Fenrer tabte dog næsten kæben, da hans svoger kom med en kommentar omkring hans race. Nu var det nok! Han havde fundet sig i de forpulede kommentarer så længe efterhånden at han havde været ved at kaste op i søvne over det. Det var kun fordi han havde taget opgaven så meget til sig som konge, at folk endelig var stoppet med at kommentere på at han var Formskifter.

Fenrer kom til sig selv da Misha vendte sig om for at gå, og trådte resolut forbi Valerya, hvorpå han greb fat i skulderen på Misha. Hans styrke som Skinwalker, med en kæmpe ulv som dyr, var ikke noget at kimse med. Han havde et solidt greb i Valeryas bror og vendte ham om mod sig ”Leaving so soon?” spurgte han med et skadefro smil ”I believe your sister wished for a word with you?” Sagde han og vendte kort hovedet om mod Valerya. Han ville give slip i det sekund hun gav ham tegn til det, men det vidste hun godt. Han var ikke nogen voldelig mand, men der var ikke meget han ville finde sig i når det gjaldt Valerya. Men siden det var hendes bror, skulle han nok holde sig i skindet. Han vendte atter blikket mod Misha ”Besides.. I believe you owe my wife, your queen and your sister..” Fenrer strammede sit grebe n anelse ved det sidste ord, for at understrege alvoren ”..an apology”

_________________
An old friend - Misha&Fenrer 5gBi8vr
Fenrer
Fenrer
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Reputation : 14
Bosted : Sunfury, paladset, royal flame distriktet...
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Elizabeth Tirs 15 Maj 2018 - 20:14

Misha var ikke ligefrem den gladeste for at se hende, trods hendes smil lyste op som en hver engels, ville gøre. '' At få børn med andre, er ikke at videre avle Michael.. '' Hun sukkede meget kort, men alligevel en anelse for ekstremt. '' Man gør det fordi man elsker den anden person. Du skal nok finde en du elsker, en dag.. Hvis du giver dig selv lov. '' Hun gav ham et lille smil, som hun trak hånden tilbage. Hun ville ikke genere ham for meget. Planen havde egentlig blot været, at skulle fortælle ham de gode nyheder.
Hun tvivlede dog stærkt på han ville tage særlig positivt imod dem. Han var trods alt falden, så hans generelle tankegang til tingene, var som regl altid negativ.
Fenrer havde allerede givet mine til at holde Misha fast, trods han viste hvordan Valerya havde det med det. '' Slip ham Fener. '' Hun sukkede kort. '' Michael er ikke ligefrem den nemmeste dreng. Det har han aldrig været. '' Hun sendte Misha et kækt smil. '' Selv hvis han havde ønsket at tage ansvar, havde han ikke kunne klare det. Hans næsvished klær ham ikke særlig godt. Det burde han også selv udmærket vide. '' Valerya rettede blikket tilbage imod Misha, som hun forsatte sine tale endnu.
'' Og Michael. Udanset om Fenrer er engel eller ej. Så er han født til rollen som konge. Du burde passe på med hvad du siger til en konge og dronning på en åben gade. Du kunne blive anklaget for noget. '' Hun så strengt på ham. Normalt ville hun have snakket sødt til ham. Stille og roligt, blot have nyt hans eksistent. Men han havde pisset hende af, ved at nedgøre Fenrer. Hendes mand. Burde Misha ikke bare være tilfreds med, at hun var blevet gravid? Så slap han for at overtage tronen, den dag hun døde.
'' Desuden, burde du være yderst taknemlig for at jeg er gravid. Du slipper for en hel del ting. Blandt andet at være konge. '' Hun trak vejret dybt. Det meste af hende havde lyst til at eksplodere endnu mere på ham, men anden del af hende, vidste udmærket godt af Misha aldrig ville ændre sig.
Nu måtte hun bare se om han ville give hende en undskyldning, eller forsøge at flygte.
Hvis han forsøgte, ville hun blot få vagterne til at holde ham fast. '' Men.. Tillykke med fødselsdagen. '' Hun gav ham et stille smil, som hun pegede en vagt imod sig, som havde stået med en lille pakke. I pakken lå der en fin skjorte, perfekt i Mishas størelse. Forhåbentligt ville han være tilfreds nok..
Hun rakte den imod ham.

_________________
An old friend - Misha&Fenrer Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2018 - 21:02

Tsk, det her var typisk Valerya. Faktisk var det bare typisk engle. De var bogstavelig talt så gode til at spille hellige. Fordi de omringende sig med alt gode, fra deres venner til deres aura, mente de, at de vidste bedst. Men hvorfor var god lig med vis? Misha var sikker på, at han havde oplevet mere på sine 4 år som falden end Valerya havde gjort hele sit liv! Så som hun talte om kærlighed og om hvordan han nok skulle finde én en dag – hvilket var tåbeligt, hvorfor skulle han gide bruge sit liv med én person? Selv ikke Lux var spændende – , kunne Misha ikke lade være med at mærke en irritation boble inden i sig. Hvilket ikke var noget han følte ofte, faktisk følte han det tæt på aldrig. Intet kunne gå ham på for han var ligeglad med alting. Men i denne her situation, hvilket var en blanding af barndomstraumer og et desperat ønske om at komme væk, skulle der ikke meget til for at det påvirkede ham. Især ikke når det kom ud af hans søsters mund. Hun havde virkelig ikke ændret sig meget på de 4 år. Udover hun havde fået en mand ved sin side, børn i sin mave og en krone på hovedet – ingen af de ting var forbedringer.

Han havde allerede vendt sig om for at smutte, da Fenrer med hård hånd tvang ham til at blive. Smilet var stadig på hans læber, faktisk voksede det. Havde det ikke været fordi Misha virkelig havde brug for at komme væk, havde han sikkert udnyttet situationen til at få noget sjov ud af det. Fenrer virkede som en person hvis vrede kunne gemme på en skjult mørke. I det mindste havde hans søster ikke gift sig med en alt for kedelig type. Misha så derfor også helt imponeret på Fenrer som han talte til ham. Han gjorde intet for prøve at rive sig løs. Da han slap ham, baskede han sig dog over skulderen som for at fjerne usynligt støv.
”Jeg er stolt, Val, du har formået at ægte en herre, hvis aura ikke udelukkende består af nuancen grå.” Det kunne lyde som en fornærmelse men det var faktisk en kompliment fra Mishas side af. Eller kompliment og kompliment, Misha sagde aldrig noget for at komplimentere eller fornærme, blot for at tale.
Valerya lukkede dog kort munden på ham. Det gjorde hun ved at bruge hans gamle navn – Michael. Det lød fuldstændig forkert for Misha, som talte hun om en fremmede men så på ham. Hans smil forsvandt, hvilket var endnu en ting der skete aldrig, eller næsten aldrig, for nu stod han her med intet smil på læben og et irriteret blik.
”Næsvished?” var det eneste han fik sagt af ren og skær forbavselse. Han kunne da ikke se hvordan noget af det han sagde var uhøfligt? Han var bare ærlig. Hans søster havde altid været så følsom.
Han havde ikke en gang lyst til at høre, hvad hun sagde. Han havde bare lyst til at smutte. Men alligevel bevægede han sig ikke, som var han fanget i et mareridt om sin barndom. Derfor så han også til siden for at undgå hendes strenge blik. Bare typisk.
Det var så her, hvor han skulle undskylde. Det havde Misha allerede besluttet sig for aldrig skulle ske. Hvad skulle han undskylde for? Han havde jo intet gjort galt. Det mindede ham blot endnu en gang om hans barndom. Der gik ikke én dag hvor han ikke blev lukket inde på værelset ind til han undskyldte.
Så i stedet for at undskylde rystede han på hovedet og sagde ”Må vi mødes en anden god gang, søs. Forhåbentlig først om mange år endnu.”

Han gjorde mine til at gå men før han overhovedet nåede at tage et skridt var der en vagt på hver side af ham med et fast greb om hans skulder, så Misha ikke havde nogen mulighed for at bevæge sig… udover hans arme og hænder. Et lille bitte smil kom frem på hans læber igen bare fordi de var så naive at tro at det kunne holde ham.
”Jamen så undskyld…” endte han med at sige men der gik knap et sekund før han tilføjede, muntert, som om det ikke var det modsatte af hvad Valerya ville høre: ”For ikke at være en dukke at lege med. For at mor og far fik en revne i deres fine porcelæn, som de kaldte deres søn. For at jeg gav dig al chance for at blive dronning. Havde det nogensinde faldet dig ind, at hvis jeg havde gidet kunne jeg bare have slået dig ihjel på stedet og så var jeg den næste til tronen? Så nemt som at klappe hænderne…”
Han forsvandt kort i sine tanker, blot fordi han indså hvor nemt det egentlig var at dræbe sin søster. Sjovt, det havde han aldrig overvejet før. Så kom han tilbage til virkeligheden og vendte sit blik i mod sin søster igen. Hans smil voksede yderligere.
”Og du har minsandten ret, min kære søster, jeg burde være yderst taknemlig,” sagde han og så på hende med hans kæmpe smil, som han tog pakken ud af hendes hænder, om hun ville have det eller ej. Den blev lagt i hans ene hånd. ”For grundet vores skamfulde forældre, er jeg blevet skænket et liv af frihed. Og efter vores lille tilfældige sammenkomst har jeg indset, hvor lykkelig jeg skal være, over ikke at sidde fast i det samme tørre...”
Den ene vagt faldt til jorden, som et skrig af smerte brød ud af ham. Hans ben var revet rundt, som han lå på jorden og vred sig, med benene pegende i fuldstændig unaturlige retninger. Misha havde kun rykket på sit håndled.
”Fængslende...”
Den ene vagt faldt helt sammen, da Misha fik drejet sin hånd igen og den anden vagt ligeså faldt til jorden. Vagten blev tvunget til at krølle sig sammen, hans lemmer strittende ud i alle sider, i mens han klynkede af smerte. Misha så ikke væk fra Valerya med et stort smil.
”Snobbistiske...”
Til sidst slap han begge vagter med sit magiske greb. Han greb fat om pakken med begge hænder kun for at slippe den og lade den falde til jorden. Med ét hop, havde han mast den ned i den beskidte jord.
”Liv.”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Fenrer Tors 17 Maj 2018 - 22:07

Fenrer så måbende og magtesløst til, som hans vagter vred og vendte sig. Hvad skete der? Han kunne i det fjerne af hans sind høre Valeryas bror tale, men registrerede det næsten ikke. Han havde trænet med disse mænd, og synet af hvad der skete med dem, gjorde ham harm, men lamslået. Han fangede ud af øjenkrogen de bevægelser som Valeryas bror gjorde sig. Han gjorde dette!
Fenrers bryst dundrede af raserig. Hvordan kunne en mand der var i familie med hans elskede Valerya opføre sig på sådan en brutal og ondskabsfuld måde? Hvad var dette overhovedet? Manipulerede Misha med deres kød, knogler, blod, eller noget andet? Fenrer mærkede det sortne for hans øjne og et press vokse op i hans hoved, som adrenalinen begyndte at pumpe rundt i hans blod.

Fenrer havde ikke behov for at påkalde ulveånden, eller nogen form for hjælp. Dette var ikke som hvis han skulle have været oppe at slås mod en dæmon eller noget andet, der ville have haft fordelene. Hans ekstreme styrke var alt hvad der var brug for. Uden at tænke placerede Fenrer et solidt slag i Mishas ribben, så et mere, og et mere. Det lød som om Mishas knogler brækkedes, men det skulle ikke undre Fenrer. Efter han var blevet Skinwalker, som han havde fundet ud af den nye evne til at ændre hans muskulatur og kropslige udseende betød, havde han haft samme styrke som det der lå i hans ulveform. Med styrken var hans reflekser også kommet op som skærpede, hvilket var grunden til at Fenrer kunne høre den voldsomme knasen så tydeligt.

Fenrer rettede Misha op og så ham dødt i øjnene "Jeg gav dig en chance her svagpisser.." sagde han som han gik fremad og maste Misha op mod væggen".. sige undskyld.. det var det hele.."sagde Fenrer med en stemme der dirrede af raseri, inden han placerede en næve med ikke al for voldsom kraft på hans svogers kæbe. Han ville ikke have at Misha skulle besvime, ikke endnu. Han greb fat om Mishas hage og så ham i øjnene "..Men næææ nej... du skulle lige prøve at pisse territorium af, hva?" Fenrer sendte en solid næve ind i Mishas skridt i et par hurtige slag, inden han lod ham falde fra muren. Ikke at Fenrer slap ham, eller havde tænkt sig at gøre det.

Fenrer slæbte Misha over til vagterne, som manden havde forpint og tvang hans øjne op, så Misha kunne se deres tilstand. En torden lignende knurren undslap Fenrers strube "SE HVAD DU HAR GJORT!... SE PÅ DEM!!" råbte han hæst og greb fat om Mishas ene hånd. Han kunne mærke runerne blusse op i grønt ved berøringen af den magi, som Misha brugte, via sine hænder. Fenrer placerede Mishas ene hånd på jorden og joggede hårdt ned på den, Der var den knasen igen. Fenrer knurrede igen "Hvad havde det næste været din lille psykopat! HAVDE DU TÆNKT DIG AT BRUGE DEN MOD VALERYA!" Fenrer fik hidset sig selv op ved den blotte tanke. Han løftede Misha op og vendte ham om, så han kunne se ham i øjnene.

Pulsen fik det til at rykke på hele Fenrers krop, og man kunne tydeligt de en grøn glød springe fra hans øjne "HAVDE DU TÆNKT DIG AT BRUGE DEN.." Fenrer greb fat I den faldne engels anden hånd, og vred til, til han kunne høre endnu en knase, dette kunne faktisk bare være brusk, men Fenrer tvivlede"..PÅ .. MIT .. BARN!"

Fenrer tabte besindelsen ved tanken og gav sig til at banke løs på Misha, ikke noget som mange ville kunne blive ved bevidsthed efter. Da han rettede sig op, var de to vagter ved at blive slæbt væk, og to andre stod og så nervøse på Fenrer. Han så på sin hænder, han havde tydeligvis været gået til den. Fenrer vendte sig om og så på Valerya. Han var ikke ked af hvad han havde gjort, chancen for at der ville være sket dem noget var for stor. Det betød dog ikke at han var stolt af det "Undskyld.." sagde han og blev stående. Han vidste ikke hvordan hun ville reagere, for det ville være den første gang hun havde set ham sådan. Fenrer så kort om på de to nyankomne vagter "Få ham lagt i håndjern og ført til paladsets fangekælder... og tilkald ham en læge... han har vist brug for en"

_________________
An old friend - Misha&Fenrer 5gBi8vr
Fenrer
Fenrer
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Reputation : 14
Bosted : Sunfury, paladset, royal flame distriktet...
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Elizabeth Tors 17 Maj 2018 - 22:12

Selvom Valerya ønskede at stoppe Fenrer i hans vrede, vidste hun også at det kun ville ende galt for hende selv. Hednes blik gled igennem luften. En stor del af hende ville beskytte hendes bror og flå hende elskede i små stykker. Men Misha havde selv bedt om det. Han kunne udmærket forsvarer sig selv. Hendes blik vendte tilbage til Misha og Fenrer som hun betragtede dem. Hun kunne heller ikke ligefrem gøre noget, som gravid andet end at bede ham lade være.. Fenrer ville næppe lytte nu. Men helvede ville rulle når de kom hjem..

Hans undskyldning ignorerede Valerya fuldstændig. Hvordan kunne han være sådan der overfor hendes lillebror, udanset hvor meget Misha havde irriteret ham, burde han slet ikke have reageret sådan der. Hun rettede alligevel blikket tilbage på Fenrer, som havde et utroligt vredt blik omkring sig. Fenrer burde selv kunne forstå hvad hun mente med det, selvom hun elskede manden utroligt højt.
En del af hende fik hende alligevel til at få modet, om at sige fra. '' Stop it, Fenrer. Let him go.. '' vrissede Valerya en anelse.

_________________
An old friend - Misha&Fenrer Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2018 - 23:49

Misha havde ikke rigtigt tænkt den her situation i gennem. Det gjorde han sjældent, hvis ikke aldrig. Og i de fleste scenarier gik det mest udover ham selv. Præcist lige som nu.
For lige pludselig havde Fenrer placeret et slag ved Mishas ribben, som kastede drengen bagud og slog luften ud af ham. Det blev efterfulgt at flere, inden Misha overhovedet nåede at registrere det første. Flere knæk kunne høres kort før smerten pulserede rundt i hans krop. Den eneste grund til at Misha ikke faldt til jorden med sine brækkede knogler var fordi Fenrer tvang ham til at blive oppe.
Misha blev mast op af muren og så modtag han endnu et slag, denne gang i hans ansigt. Det betød også at da Misha pressede et smil ud mellem Fenrers fingre om hans hage, var hans tænder røde af blod. Det smagte af jern. Misha havde aldrig brudt sig om smagen af blod. Han havde nu ellers altid elsket smerte. Men ikke den her form for smerte. Ikke denne her overvældende ligegyldige form for smerte.
Han prøvede at benytte sin evne, for det var sådan Misha altid kom ud af ballade – man knækkede blot nakken på personen, som var et problem for en. I denne her situation var Fenrer og Valerya er problem for ham. Men selvom han prøvede at rykke på sine håndled, fungerede det ikke. Fenrer bevægede sig ikke. Han havde ingen kontrol over ham. Det værste var at selvom Fenrer ikke kunne blive styret, så havde han opdaget at Misha havde forsøgt det. Og så vidste Misha at løbet var kørt)
Der var ikke nogen skrig for Misha, ligemeget hvor meget Fenrer skreg og torturerede ham. Ikke noget råb op, ingen gråd og ingen tiggen. For selvom Mishas verden lige nu udelukkende bestod af smerte, var der ingen frygt. Der var heller ingen vrede og på ingen måde nogen skam. Udelukkende smerte og så kunne han ikke gøre andet end at vente på at det var overstået – enten fordi Fenrer ville stoppe eller fordi han slog ham ihjel. For Misha frygtede ikke døden. Det var bare endnu et eventyr for ham. Han lod blot Fenrer banke ham for der var intet han kunne gøre for at få ham til at stoppe. Smilet på hans læber var forsvundet for det var for udmattende at holde oppe. Som han lå på jorden, fuldstændig ødelagt, gled hans blik kort hen på hans søster og så kunne han ikke tage smerten længere.

Han havde ingen anelse om hvor lang tid der var gået, da han vågnede. Det første han vidste var at han havde en dunkende hovedpine. Men det var et godt tegn. Det var et tegn på at han var i live. Eventyret måtte vente til en anden dag. Det andet han vidste var at han var i en celle. Det havde han været så mange gange før og nu var han her igen. Denne her gang var nu anderledes for det her var i den celle hans far havde truet så mange gange med at smide ham ned i. Han havde nu aldrig været her før. En gang skulle vel være den første. Og så det tredje han vidste var at han var healet for han kunne bevæge alle sine lemmer korrekt igen. Han fik langsomt sat sig op fra noget der virkede som en meget tynd madras på gulvet og til sin sarkastiske glæde så han sin søster foran sig.
”Vidunderligt,” udbrød han, ”Jeg er ikke død men alligevel havnet i helvede.”
Han prøvede at bruge sin evne men til ingen verdens nytte. Cellens tremmer måtte have et magisk skjold over sig. Det var smart. Misha tog sig til hovedet.
”Hvor længe er det meningen, at jeg skal være her,” sagde han som det lille velkendte smil gled frem på hans læber igen, ”I har vel ikke planer om at holde ’prinsen’ inden for evigt, vel?”
Dette sagde han en smule sødt og en smule lusket. Blot en smule lidt for venligt, som om intet af det der lige var sket, var sket. Det var bare sådan Misha kunne gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Elizabeth Fre 25 Maj 2018 - 11:56

En vrede boblede stille op i hende, som hun betragtede Misha. Hvordan havde hendes egen bror kunne behandle sådan? Som var hun intet? Hele deres barndom havde hun beskyttet ham. Hun havde overtaget den del af livet, som han langt fra havde ønsket sig. Hvis det havde været helt rigtigt, så havde forældrene kunne sende nogle ud for at lede efter Misha, men Valerya havde pænt påtaget sig rollen for ham. Ladet ham leve sit liv i frede. Alligevel havde han formodet at være ondskabsfuld ved deres første møde, efter mange år.. Direkte modbydelig. ‘’ Helvede vil jeg nu ikke kalde det. ‘’ Valerya betragtede ham stille som hun bevægede sig lidt rundt. ‘’ Hvis du køler ned, er der en mulighed for at jeg kan lukke dig ud hurtigt.. Men det kommer meget an på din opførelse. ‘’ Hun stoppede foran hans celle. En del af hende havde lyst til at gå amok på ham, præcis som hun havde haft lyst til på Fenrer. Fenrer havde forladt dem allerede efter at han havde ladet Misha gå bevistløs. Som betød hendes bror intet for ham. Hvis Fenrer heller ikke selv havde forladt stedet selv, havde Valerya sendt ham bort.. Måske oven i købet frataget ham retten til deres barn. Havde Fenrer ønsket det? Næppe..
‘’ Du burde slappe af engang i mellem Misha. Alt jeg kom for, var at ønske dig tillykke og fortælle du skal være onkel. Din koldhed klær dig ikke. ‘’ Hun så ham direkte i øjne.

_________________
An old friend - Misha&Fenrer Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Gæst Man 4 Jun 2018 - 17:37

Misha havde egentlig på ingen måder planer om at køle ned. Han havde mere planer om at finde en måde at bryde det magiske skjold på, så han kunne bruge sine evner. Eller måske vente til de eskorterede ham andetsted og derefter manipulere sig vej ud, enten med sin evne eller med snuhed. Hvad end der virkede bedst. Derfor tsk'ede han bare så snart hans søster sagde "køle ned", men det tsk fortrød han kort efter, da hun afsluttede sætningen. For så nævnte Valerya pludselig at han kunne komme ud og en plan formerede sig for Misha. Eller måske mere en idé. Misha var ikke god til det med planer. Generelt var han ikke god til at tænke tingene i gennem, hvilket nok var derfor han var endt her. Men dette her virkede også næsten for nemt til det overhovedet behøvede en plan.
"Jeg forstår ikke, hvorfor man skal ønske nogen tillykke. Eller fejre fødselsdag," sagde han som svar til det hun sagde, i mens han kom op at stå. "Jeg er jo ikke en anden person end den jeg var i går. Det bliver jeg nok aldrig."
Han baskede snavs af sine bukser, eller han prøvede og gav hurtigt op. Så så han på sin søster igen med et smil, der næsten virkede helt uskyldigt.
"Men hvis nu det er muligt," fortsatte han, "Vil jeg sætte pris på at tale med dig ansigt til ansigt. Ikke fange til dronning. Ligesom de gamle dage, hvor vi bare var søskende, hvis du forstår mig ret."
Han lagde hovedet let på skrå og ventede på Valeryas reaktion. Han kunne tale videre, presse på med at overtale. Men hans søster kendte ham trods alt, så han skulle ikke til at virke for ivrig. Hvilket var svært for Misha var altid ivrig.

Heldigvis så det ud til at virke, for efter noget kort overvejelse, fik Valerya åbnet døren til Mishas celle. Det sekund, nej, det milisekund, døren blev åbnet og det magiske skjold blev brudt, havde Misha kontrol over Valerya. Det eneste han havde gjort var at rykke på håndleddet og så fik han hende til at stivne fra top til tå. Intet havde ændret sig i hans blik. Der var intet sadistisk glimt eller ondt smil fordi for Misha var dette ikke ondt. Blot nødvendigt. Han skulle ud og hun stod i vejen for ham.
Han nærmede sig vejen ud af sin celle, i mens Valeryas hænder bevægede sig i mod hendes egen hals. Der lagde de sig om den, så hun tog kvælertag på sig selv.
"En engles naivitet bliver ved med at forbavse mig," sagde han som talte han til en helt fremmede. Ikke en person, han var ved at slå ihjel, og slet ikke en person, han var i familie med. "Ikke at jeg normalt bryder mig om det ord, men lige i dit tilfælde passer det nu strålende. Mor og far har skærmet dig for alt, der kunne forurene dit syn på verden."
Han stod nu foran hende. Hun stod endnu og blokerede den sidste vej ud af cellen. Han rykkede på håndleddet endnu en gang, knyttede næven og Valeryas greb om hende selv strammede. Man kunne sikkert se i hendes øjne, hvordan hun prøvede at kæmpe igen. Misha mærkede det ikke.
"Og nu bliver det din død," sagde han fraværende, da han pludselig indså hvor ironisk det hele var. Han elskede ironiske døde. Hans smil voksede og Valeryas greb strammedes yderligere.
"Jeg sagde jo, at jeg kunne så dig ihjel på stedet, hvis jeg gad," tilføjede han muntert. Det var så det sidste han fik sagt til hende, før hun faldt til jorden. Om hun var helt død, nåede han ikke at tjekke, for nu havde han travlt med at komme ud - ingen ville lade dronningen være alene med en fange alt for længe.
Så han bevægede sig mod sin frihed. Alle han stødte på vejen, brækkede han enten nakken på eller brækkede deres knogler, så de ikke kunne forfølge ham. Ikke ét sekund så han sig tilbage. Der var intet værd at se efter alligevel.
//Out (I'm so sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Elizabeth Tirs 5 Jun 2018 - 14:45

Valerya så stille på Misha. Hun savnede hendes kære lillebror. Selvom han altid havde haft et mere koldt syn på verden, havde der stadig været gode tidspunkter i livet med ham.
‘’ Man fejre fødselsdag for at hyle sig selv. At man nu er et år tættere på gud. ‘’ Hun smilede stille, selvom hun godt vidste det langt fra var sandt. Hvorfor fejrede man overhovedet fødselsdage? Var det selvisk eller blot noget der havde gået igen i generationer og endt med at blive en del af hendes dagligdag?
‘’ Man kan altid håbe Misha. ‘’ Hun sank en klump stille. ‘’ Du ved jeg elsker dig, af hele mit hjerte. Du ved jeg ville give dig verden, hvis jeg kunne. ‘’ Hun smilede stille til ham. Hun vidste godt han var bedøvende ligeglad, men hun håbede stadig han ville tænke mere over hans handlinger i fremtiden, samt hans ord.

‘’ Er du sikker, på at du er klar til at komme ud? ‘’ Hun så stille på ham, men vidste godt det ville provokere ham yderligere, når han netop for få sekunder siden havde snakket pænt til hende.. Eller pænere end de andre gange. ‘’ Okay så. ‘’ Hun åbnede stille døren op og inden hun vidste mere af det, sad begge hendes hænder om halsen. ‘’ M.. Misha! ‘’ fik hun fremstammet inden grebet blev strammet. Hun lyttede ikke til hans ord, hun havde mere travlt med at forsøge at overleve. Inden han forsvandt var hun blevet kvalt ihjel.. Hvordan kunne hendes egen bror dræbe hende?


------ Vagtens syn ------

Vagten kom gående ind ned af gangen i fængslet, som hans blik fangede Valerya’s krop ligge på gulvet. ‘’ Valerya! Valerya! Queen! ‘’ råbte han, skrigende efter dronningen.
‘’ VAGTER ‘’ råbte han endnu højre som han forsøgte at vække dronningen. Han havde aldrig fået lært første hjælp, så det var intet han anede hvordan man gjorde.
Inden de havde set sig om, var tiden gået.. Valerya ville ikke kunne vækkes.. Hun var død.
Vagten trak kniven om. De vidste at barnet stadig kunne være i live, han skar maven op inden han hev barnet ud. Skrigende var hun.. Han rejste sig op, som han fik skaffet sig et stykke stof for at kunne vikle det om hende, før han afleverede det til Fenrer..

Død var Dronningen af Sunfury City..


// OUT // xD

_________________
An old friend - Misha&Fenrer Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

An old friend - Misha&Fenrer Empty Sv: An old friend - Misha&Fenrer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum