Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Sasha
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Lenore
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Renata
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Taliia
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Katrina
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Edgar
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Celenia
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 
Marcus
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

3 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 25 Jun 2018 - 10:46

Tid: op af formiddagen
Vejr: solskind og en let lun vind
Beskrivelse af klanen og øen

@Dust (og @Taliia)

Da Resolute var omkring et par timers sejllas fra indsejlingen til øen, kunne Katrina ikke holde sig i ro længere. Hun smilede bredt til Dust. I dag var hun klædt i et par lyseblå bukser, brune støvler og en lyseblå bluse, som hang ud over hendes skuldre. Håret hang som altid frit og blafrede blidt i den lette vind.
Hun lod vingerne komme frem og bredte dem ud, samtidig med at hun rakte hånden ud til Dust. Hendes øjne glimtede med glæde over at kunne vise Dust den ø hvor hun havde tilbragt sin barndom og opvækst på.
"Kom min elskede. Lad mig vise dig øen fra luften." Hendes krop summede af forskellige følelser, der iblandt lykken over at være sammen med Dust.
Lige så snart han havde taget hendes hånd eller gjort tegn på at ville følge med hende. Slog hun let med vingerne og skød op i luften med et jubelråb, der kunne høres vidt omkring. Skibsfløjten lød med signalet for venner igen og blev besvaret af et andet fløjtesignal der hilste dem velkommen hjem.

Katrina viste vej ind over indsejlingen, hvor hun vinkede til dem der stod vagt ved tårnene. De så overrasket ud over at se hende i selskab med en mand som også havde vinger. Derpå fløj hun ind over byen og forklarede kort om byen og den måde den var indrettet på. Hun viste ham også hvor handelshuset lå til når de kom tilbage. Hun forsatte ind over øen, hen over bjergene og ind over skoven. Her landede hun i en uberørt lysning med en lille sø. Hun så kort på Dust med øjne der fik et drilsk og tirrende glimt. Hvor på hun trak vingerne ind og smed tøjet for at tage et bad.
Hun sørgede for at han havde det fulde udsyn til hendes krop hele tiden og ikke kunne undgå at se hvor hendes hænder bevægede sig hen. Hele hendes krop reagerede hurtigt på det hun gjorde og hun viste at hun tirrede ham, hvilket også var planen fra begyndelsen.
Rundt om lysningen kviderede små fugle lystigt til hinanden og havde travlt med at hente mad til årets første kuld.
Hun så ind på ham med hele ansigtet lyst op af lykke og glæde.
"Det er synd og skam at du ikke er glad for vand. Det her er skøøønt." Stemmen var fyldt med en forførende lokken og hun lod hænderne fylde med vand, løftede dem op til halsen, hvor hun lod vandet løbe ned over forsiden af hendes krop. Hendes krop udsendte alle de signaler den kunne om at den var klar til hans selskab og hun slikkede sig drillende om læberne, mens hun stod i vand til midt på skinnebenene.


Sidst rettet af Katrina Ons 27 Jun 2018 - 14:37, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 25 Jun 2018 - 12:07

Som altid var Dust klædt i hans sædvanlige tøj, han var ikke ligefrem så kompliceret hvad tøj angik, så han holdt sig til sine sorte bukser, long coat, handsker og ringe, hvilket var det han var vant til. Efterhånden som de endelig var ved at komme tættere på målet, var Dust begyndt at blive mere aktiv, da han glædet sig til at komme ind på nyt område, som han kunne bevæge sig mere frit på.
Dust smilede mildt til Katrina, da hun rakte ham hendes hånd, og tog den for at give hende et kys på hånden, før han lettede sammen med hende. Han tænkte det kunne blive drilsk at flyve hånd i hånd, da deres vinge længder, var større end deres armes længder, så de kunne komme til at få deres vinger i vejen for hinanden.

Dust smilede mildt til Katrina, mens han lyttede til alt hvad hun havde at fortælle ham, mens han nysgerrigt så på øen, for at lære så meget om dens udformning og landskab, som det var muligt for ham, på denne hans første tur henover øen. Da de kom frem til lysningen med søen, landede han let og trak sine vinger ind igen, da han så hende gøre det samme, og hans øjne fik da hurtigt noget at følge med i, da hun smed sit tøj, og gik ud i vandet for at vaske sig. Han smilede lidt nydende over, at se hende stå der og gøre sig til for ham, og det tog ikke lang tid, med hendes herlige lille show, før han selv smed tøjet, og gik ud i vandet til hende, så han kunne tage holde hende om livet, og trække hendes våde krop, ind til sig, så hun stod med ryggen mod ham.
"Din lille drillepind, det er ikke mange der kan få mig ud i vand, ude på et åbent sted som det her!" sagde han drillende, mens han strøg hende op af maven, for at tirre hende lidt. Han kunne godt finde på at tage hende her, men han syntes nu det ville være sjovere, at tirre hende lidt så hun var villig efter ham senere "Men hvilken drage, kan modstå en lille engle nymfe som dig, når du står og gør dig til for mig, og ser så fræk ud?" hviskede han tirrende i hendes øre, før han trak hende med ned, så han sad på en sten i vandet, med hende i sit skød.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 25 Jun 2018 - 13:24

Hun blev overrasket da han kom ud til hende i vandet, da hun viste at han ikke var glad for vand. Hun grinede hjerteligt over hans drillende og tirrende ord, hvilke fyldte hende med lykke, glæde og lyster. Da han trak hende med ned og sidde, daskede hun kærligt til ham.
"Det var ikke meningen at vi skulle sidde her. Jeg havde tænkt mig at vaske mig ordenligt for første gang i uger. Derefter kan vi vende tilbage til handelshuset eller hvor du gerne vil hen." Hun fik listet sig ud af hans greb og gik lidt væk. Her stod hun og gjorde sig til, mens hun ganske rigtigt vaskede sin krop. Da hun var færdig med at vaske sig lagde hun sig i græsset for at lade solen tørre sin hud. Hun overvejede om hun skulle drille ham, eller om hun bare skulle lade ham om hvad han ville.
Hun så på ham og smilede.
"Hvad har du lyst til her efter?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 25 Jun 2018 - 15:58

"Men det er rart at sidde ned, og vandet er faktisk behageligt, prøv at mærke efter, din skøre lille engel!" sagde han drillende, og plaskede vand efter hende, da hun var på vej væk, for at vaske sig ordentligt. Dust var som sådan ikke bange for vand, han havde accepterer det faktum, at han kunne dø af det, hvis han skulle falde i den dybe ende af søen, men man kunne dog godt svagt mærke på ham, at han ikke virkede lige så frisk og energisk nu, som han gjorde før han kom ud til hende, da vandet fysisk svækkede ham, nu hvor han var dækket af det, men han prøvede skjule det lidt, ved at opføre sig som han plejede.
Man kunne godt se på ham, at han nød at se på hende, gøre sig til for ham mens hun vaskede sig, for han kunne ikke lade vær med at kigge på hende, imens han vaskede sig selv, da han syntes han også trængte til, selv at blive vasket igennem, efter den tur de havde haft over havet. Efter han havde vasket sig, og hun havde lagt sig op for at tørre i solen, kom han hen til hende, og rystede sig som en hund, så vandet fra hans krop, blev rystet udover hende, før han lagge sig ned ved siden af hende, tog hendes hånd i sin, og nussede den blidt, mens de lå og snakkede.

"Jeg overvejer lidt at tage ud til en af de steder, som Beldragon og din mor, har markeret som mærkværdige på kortet over øen, for at se nærmere på det, eller også vil jeg gerne se handelshusets lager, så jeg kan se hvad de har liggende, som rent faktisk er et artefakt!" sagde han tænkende, og smilede mildt til hende, før han løftede hendes hånd op og kyssede den "Men hvis jeg tager ud til et af de mærkværdige steder, vil jeg gerne ned i min hule først, så jeg kan hente nogle ting, og lægge den opal jeg købte af din mor da vi mødtes, hvorimod hvis vi tager ud til handels huset først kan hulen godt vente! Lige meget hvad vil jeg i den grad gerne have dig med hvis du har lyst, og hvis du vil med, må du bestemme hvad vi gør først!"
Han vente sig let om på maven, og møvede rundt til han lå med hovedet over hendes, og benene rettet væk fra hende, så han fra hendes synsvinkel vente på hovedet, før han kyssede hende på panden, og strakte halsen ud, da han så ned af hendes krop, med et smil på læben, som om han havde skumle tanker, eller bare nød at se på hendes krop.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 25 Jun 2018 - 16:20

Da han kom op og rystede vand ud over hende, kunne hun ikke lade være med at grine hjerteligt. Hun overvejede om hun skulle tage hævn nu eller senere for det vandsjask og besluttede sig for senere, da han begyndte at tale om hvad han havde tænkt sig.
Hun smilede skælmsk til ham.
"Hvis jeg følger med ind i din hule, tror jeg ikke vi kommer derfra de første mange timer eller første dags tid. Men ellers skal jeg nok følge med dig, hvor du ønsker det." Hun gav sig til at grine igen, da han møvede rundt til han lå og så på hende fra omvendt retning. En gysen rystede let hendes krop, ved det skumle smil der viste sig på hans læber. Hendes åndedrag var begyndt at blive tungere og hun måtte virkelig tage sig sammen for ikke at springe på ham, som han lå der. Noget så lækker for hendes syn.  
"Måske vi skulle besøge hanndelshuset først?" spurgte hun med grødet stemme.


Sidst rettet af Katrina Man 25 Jun 2018 - 17:12, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 25 Jun 2018 - 16:54

"Du tror virkelig, at jeg har tænkt mig at lade dig komme ud igen, så snart du er kommet ind i min hule!" sagde han drillende, og så ind i hendes øjne, mens han nussede hendes hår, som han lå der med hovedet over hendes "Den bedste måde at fange en kvinde på, er at fange hende, uden at hun overhoved opdager at hun er blevet fanget, før det er blevet for sent! Eller at fange hendes hjerte, så hun altid vil være din!" han smilede drillende til hende, og kyssede hende som de lå der, før han lagge sig på ryggen igen, med hovedet ved siden af hendes, og sin kind mod hendes. Han lyttede til hvad hun sagde, og smilede lidt.
"Ja, handelshuset lyder som en god ide, jeg vil gerne have det ud af verdenen, før jeg viser dig min hule!" sagde han tænkende, mens han blidt nussede en hånd gennem hendes hår, og vente hovedet lidt, så han kunne se på hende "Jeg tænker det kommer til at tage lidt tid, at komme igennem hele lageret, alt efter hvor stort det selvfølgelig er, så jeg tænkte på at du kunne hygge dig imens! Hvis du har lyst, kunne du jo altid gøre dig klar til når vi skal ned i hulen, så vi rigtig kan have det sjovt, når vi endelig kan være alene sammen!" han blinkede frækt til hende, og prikkede hende drillende på næsen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 25 Jun 2018 - 18:06

Hun grinede hjerteligt, da han spurgte om hun virkelig regnede med at han ville lade hende forlade hulen igen og da han fortalte om hvordan man fangede kvinder.
Hun elskede virkelig den måde han tog tingene på, som om han ikke havde en eneste bekymring i livet. Det var noget mange andre godt kunne lære noget af.
Hun nikkede til ham, da han snakkede om at det lød som en god ide at får overstået handelshuset først og at hun kunne hygge sig imens eller gøre sig klar til når de tog til hulen. En behagelig gysen rystede kort hendes krop. Hun smilede mens hun satte sig op.
"Og hvordan havde du tænkt dig at jeg skulle 'hygge' mig?" Spørgsmålet blev stillet ganske uskyldigt, selv om der lå en undertone af drilskhed i det. Hun kravlede hen til sit tøj på alle fire og begyndte at tage det på, mens hun sendte ham strålende blikke.
Da hun var klædt på så hun afventende på ham, inden hun fandt sine vinger frem, så de kunne flyve tilbage til byen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 25 Jun 2018 - 20:36

"Åh jeg ved ikke, måske du kunne finde det frække undertøj frem, eller du kunne droppe det helt! Og du kunne tirre dig selv lidt, så du er dejligt lystig, til når vi skal lege sammen!" sagde han henkastet, som om det var helt normalt at bede sin pige om, at gøre sig lystig til når hendes fyr, ville have hendes krop. Han smilede nydende, da han så på hende kravle hen til hendes tøj, før han rejste sig op for at gå hen til sit eget, og så snart han havde taget det på, kyssede han hende blidt på munden, før han spredte sine vinger sammen med hende, så de kunne flyve afsted mod handelshuset.
Da de nåede frem til handelshuset, trak han sine vinger ind igen, og rystede instinktivt lidt med skuldrende, nærmest som et dyr, mens han så rundt for at finde Taliia. Han krammede blidt Katrina og gav hende et kys, før han så hende i øjnene "Jeg smutter ind og ser tingene igennem, det kan godt komme til at tage en time eller 2, så medmindre du vil være med, håber jeg du kan undvære mig i mellem tiden!" sagde han mildt, og nussede blidt hendes kind.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 25 Jun 2018 - 20:47

Tanken om at gøre sig lækker for ham eller tirre sig selv, fik en behagelig gysen til at løbe gennem hende. Hans forslag lød ikke helt tosset, det var i hverfald noget hun ville tænke lidt over.
Hun gengældte kysset inden de fløj tilbage til byen og da de nåede handelshuset så hun drilsk på ham, efter at han havde krammet og kysset hende.
"Helt iorden, min elskede. Så finder jeg lige en anden fyr og leget lidt med, mens du ser tingene igennem." Hun var rimelig spændt på hvad han ville sige eller gøre efter hendes ord. Hun håbede inderligt at han ville reagere som om der var nogen der tænkte på at stjæle hans skat eller en særlig del af den.
Hun drejede sig lidt, som om hun ville til at gå. Samtidig gjorde hun sig klar på at han ville holde hende tilbage. Muligvis lidt arrigt.

//Taliia kommer med nu

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Taliia Man 25 Jun 2018 - 21:11

Da Resolute havde lagt til kaj, var Taliia gået ind i handelshuset og havde forberedt folkene på at der ville komme en draconianer, som skulle se lageret igennem for artefaks og andre særlige ting.
Jonas, en af folkene som styrede stedet når Taliia ikke var hjemme, smilede til hende og nikkede forstående.
Derefter var hun taget op til slottet, hvor hun ville aflægge rapport til Jake og Raco. Hun havde smilet på turen op til slottet, ved tanken om at klanen igen havde to konger.

Jonas havde holdt sig i nærheden af indgangen og fik derfor øje på Katrina, da hun og en mand med dragevinger landede. Han gik ud og hilste venligt på manden.
"Goddag Katrina og Dust, var det? Jeg hedder Jonas. Jeg formoder at det var dig som skulle se lageret igennem for særlige ting? Taliia beklager at hun ikke selv kunne være her, men hun skulle op på slottet for at aflægge rapport til vores ledere. Hvis du vil følge med, så skal jeg vise vej til vores lager."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 448
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 25 Jun 2018 - 21:49

"Neeeej jeg vil ikke have, at du leger med andre mænd!" sagde han overrasket, og løftede hende straks op over sin skulder, som om han rent faktisk ville bortføre hende "Du er min søde lille engel, så jeg må hellere tage dig med mig, så jeg er helt sikker på, at du ikke forlader mig for en anden!" tilføjede han bestemt, da han holdt så meget af hende, at han ikke ville dele hende med nogen, så længe hun var hans engel. Da han så Jonas komme hen til dem, satte han hende dog ned igen, men han holdt meget bestemt om hende, så hun stod med ryggen mod ham, nærmest som om han beskyttede en dyrebar ejendel, som han ikke ville have, blev stjålet fra ham.
"Ja, mit navn er Dust!" svarede han mildt, og nikkede hilsene til Jonas, mens han lyttede til hvad han sagde. Så Taliia var taget op for at rapportere til lederne? Det gjorde vel heller ikke så meget, det var ikke fordi det var brændende nødvendigt, at hun var til stede i forbindelse med at han ledte, eller købte noget "Ja det er mig der skal se det igennem! Og det er helt fint med mig, hendes tilstedeværelse er alligevel ikke nødvendig!"

Hvis Katrina ikke havde givet ham nogen grund til at tro, at hun ikke ville lege med en anden, hvis han gav slip på hende, ville han tage hende med sig, når han fulgte med Jonas, men hvis hun havde beroliget hans beskyttende drage sind, ville han give hende et blidt kys, mens han krammede hende, og lade hende gå fri, før han fulgte efter Jonas alene.
Så snart han var kommet ind på lageret, og havde mulighed for at gå i gang, med at søge efter hvad end der gemte sig af gode sager derinde, ville han begynde at lede, med en nærmest uhyggeligt effektiv forsigtighed. Alt hvad han fandt derinde, som ikke var noget han ledte efter, blev omhyggeligt pladseret på sin plads igen, mens alle artefakter han fandt, blev stillet pænt til side, med deres navn og pladsering noteret, på et pergament som lå ved siden af samlingen. Der var dog kun nogle enkelte genstande imellem deres lager, halvdelen af dem havde magiske egenskaber, mens den anden halvdel blot var normale artefakter, og nogle enkelte af de magiske artefakter, viste sig at være evne givende artefakter, som også var noget han samlede på.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 26 Jun 2018 - 8:46

Katrina kunne ikke lade vær med at flække af grin over den måde han reagerede på. Det var præcist som hun havde ønsket sig. Da han satte hende ned og holde hende ind til sin ryg, fik hun drejet sig en smule, nok til at hun kunne kysse ham på halsen og hviske til ham med sin mest kærlige stemme.
"Åh min elskede drage. Jeg vil aldrig gøre den slags imod dig. Du er alt hvad jeg behøver i mit liv." Hendes øjne viste ham ærlighed, hvis han så på hende.
Selv om han ikke viste det, så havde hans måde at reagere på vist hende at hun betød meget for ham. Og hvem viste om det var det samme som hendes forældre havde følt for hinanden.
"Undskyld hvis jeg gjorde dig nervøs."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Taliia Tirs 26 Jun 2018 - 9:58

Jonas viste ham vej og så smilede til imens Dust gennemgik lageret. Samtidig stod Jonas og tænkte lidt over hvad han havde set mellem Dust og Katrina. Noget tydede på at hun havde fundet sig en elsker eller kæreste mens hun havde været væk. Hvem viste hvad hun besluttede sig for. Mange huskede tydeligt hvordan hun havde været som barn, en ubeslutsom pige der blev forkælet af både forældre og bedsteforældre. Men sådan var det her på øen. Børn var i det hele taget en skat, som mange stræbte efter. Nogle indgik aftaler, bare for at få et barn, selv om modparten ikke ønskede at have det store med barnet at gøre.
Jonas rødmede en smule ved tanken om hvordan det måtte være at ligge sammen med en kvinde. Han var trosalt stadig en ung knægt, selv om han var fem sommer ældre end Katrina.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 448
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 26 Jun 2018 - 10:40

"Det er okay min kære engel, men du kommer til at bøde for det, når vi kommer ned i hulen, din lille drillepind!" havde han hvisket tilbage til hende, mens han havde nydt hendes kys, før han selv kyssede hende på hovedet, og var gået med Jonas ind på lageret for at gå i gang derinde.
Mens han gjorde sin ting med lageret, så han engang imellem over på Jonas med et mildt blik. Han kunne se at knægten var ung, måske ikke meget ældre end hans kære engel, hvilket fik Dust til at smile lidt for sig selv, mens han tog et artefakt ned fra en af hylderne, for at sætte det over til samlingen, og kategorisere det.

"Jonas jeg tænkte på, om du kunne hjælpe mig med noget, mens jeg alligevel er i gang herinde!" sagde han mildt, uden at stoppe med at tjekke varene en af gangen "Jeg skal bruge vurderinger på de objekter, som jeg sætter til side, så jeg ved hvor meget betaling klanen ønsker for det, så hvis du har evnen til det, eller kunne hente jeres vurderings væsen, ville det være dejligt!" han smilede mildt over til Jonas, efter han havde sat en vare tilbage på hylden.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 26 Jun 2018 - 16:42

Katrina smilede drilsk til ham, mens hun trak vingerne ind. Hun havde allerede en ide til hvordan hun kunne drille ham endnu mere.
Så da han gik ind på lageret, gik hun hen til disken og sagde at de kunne sende Dust ned på gæsteværelse nummer fem, når han var færdig med sin gennemgang af lageret. Hun fik nøglen og gik ned på værelset. Her fandt hun en mørkebrun kappe i et af skabene og lagde den i fodenden af sengen.
Derpå begyndte hun på sin drilske aktion, der gik ud på at hun tirrede sig selv flere gange over den næste halve times tid, for så at skifte over til at hun kun var iført den mørkebrune kappe. Hun viste at duften af hende ville gøre Dust helt vild, hvilket var meningen. Og bare tanken om det, fik hende til at tirre sig selv lidt mere i ly af kappen. Derpå lukkede hun sig ud af værelset, samtidig med at hun listede ned mod bagdøren, som hun smuttede ud af.. Hun sørgede for at der var et jævnt duftspor af hendes safter til Dust, mens hun på bare fødder smuttede igennem byen ud til en hule i starten af bjergene. Alt dette tog hende sammenlagt en times tid, så hun ville mene at sporene til Dust ville være friske nok.
Nu stod hun igen og tirrede sig selv, mens hun tænkte over om hun skulle forsætte gennem bjergstien og ind i skoven. Men hun kunne ikke bestemme sig helt og hendes krop rystede lidt, bare hun tænkte på Dust. Noget der fik hende til at grine. Hun ville gerne have set hans ansigt, da han opfangede hendes duft og så at hun ikke var i værelset.


Sidst rettet af Katrina Ons 27 Jun 2018 - 14:39, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Taliia Tirs 26 Jun 2018 - 16:54

Jonas nikkede smilende til Dust og gik hen til de vare der var sat til side.
"Jeg må sige at jeg er imponeret over at Katrina har fundet sig en ven som dig. Ikke at det skal forstås på den forkerte måde. Jeg mener hun er jo den nærmeste arving til klanen i øjeblikket." Jonas så hurtigt varerne igennem og måtte fløjte et par gange, inden han så på Dust.
"Der er nogle af disse vare, som jeg ikke har evnerne til at vudere prisen på, men det vil jeg mene at et par af mine kollegaer kan, når vi kommer ud i butikken. Men jeg må sige at du har god smag med mange af disse vare."
En kvinde stak hovedet ind og så på Jonas, med et smil på læberne.
"Jonas, vil du sige til en herre Dust, at han kan finde Katrina nede på gæsteværelse nummer fem? Jeg er lige blevet bedt om at hjælpe jordmoderen med en fødsel."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 448
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 26 Jun 2018 - 18:02

"Tja, jeg har aldrig forstået, hvordan kærlighed fungere, men jeg ved at den slags kan være meget spøjst, det kan komme ud af det blå, skabe de mærkeligste par, og så vidt jeg ved har Katrina, kastet sin kærlighed på mig!" svarede han med et lidt skævt smil på læben, mens han tog en ting mere ned fra en af hylderne, og gik hen med den til de andre ting han havde valgt, og noterede den på sit pergament. Han så på Jonas, da han nævnte, at han ikke kunne bedømme alle tingene han havde valgt, og nikkede så forstående.
"Det er okay, artefakter kan til tider være drilske at vurdere, den eneste grund til jeg ikke selv kan gøre det, er fordi jeg ikke er bekendt med jeres pris mæssige vurderings liste! Hvis jeg var, ville jeg sikkert kunne vurdere det hele for jer!" sagde han tænkende, og klappede Jonas på hovedet, før han gik tilbage til sit arbejde. Han kiggede dog op, da han hørte nogen sige hans navn, og lyttede til hvad hun sagde. Så Katrina var på værelse 5? Gad vide hvad hun havde fundet på af skøre små ideer, i hendes kære hoved.

Efter næsten en time, havde han fundet vej igennem hele lageret, og han havde fundet næsten 10 artefakter, hvilket var en god fortjeneste. Han fik dem med sig ud til disken, så han kunne få de sidste af dem vurderet, og fik det hele betalt og pakket, så han kunne tage det med sig, på hans vej ned til Katrina. Han kunne dog allerede dufte hendes krop ude på gangen, da han efterhånden var ved at være lidt for godt bekendt med duften af hendes safter, så da han åbnede døren og så at hun ikke var derinde, overraskede det ham næsten ikke, siden den mest friske duft af hende, førte væk herfra.
"Hmm, hvad er du ude på, min lille drillepind?" spurgte han tænkende til sig selv i et lavt tonelege, mens han fulgte det duft spor hun havde efterladt til ham, da han gik ud fra at det var det, hun ville have ham til. Han bevægede sig hurtigt gennem området, mens han fulgte hendes spor, da hun havde gjort der nemt for ham, til han nåede udkanten af byen, og fortsatte hen imod den hule hun var i. Han kunne dufte at sporet blev stærkere, jo tættere han kom på hulen, så han gættede på hun var derinde, eller som minimum havde tirret sig selv derinde, men da han kom frem, så han at hun stadig var der, hvilket fik ham til at smile nydende, da han så hvordan hun var klædt, da det duftede som om der ikke var noget der dækkede hendes underliv, under den kappe hun havde på.

"Jamen dog, jeg tror jeg det lykkedes mig, at finde frem til skatten!" sagde han drillende, mens han med rolige skridt gik hen mod hende, for så at gå en gang rundt om hende, med et vurderende blik i øjnene, nærmest som om han vurderede, hvad han syntes om den skat han havde fundet, før han løftede lidt op i kappen, så han kunne se på hendes nøgne krop, med et nydende glimt i øjnene "Hmm, så yndig du ser ud, min kære lille engel! Jeg tror hellere jeg må tage dig med hjem til min hule, så jeg kan se nærmere på, hvad for en spændene slags skat du i virkeligheden er!" han smilede nydende til hende, mens han førte en arm om livet på hende under kappen, trak hende ind til sig, og kyssede hende tirrende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 26 Jun 2018 - 21:01

Jonas smilede da Dust snakkede om kærlighed og at Katrina havde kastet sin på ham.
"Ja, der er du virkelig en heldig mand. Hun er afgjort en værdig kvinde." Han hjalp Dust ind med varene og fandt den som kunne hjælpe med at værdisætte dem. Derefter viste Jonas Dust hvor han skulle gå hen for at finde gæsteværelserne.

Da Dust fandt Katrina i hulen var hun ved at være så meget oppe at køre at hun, at hun ikke kunne vente med at få ham hen til sig. Hun grinede skælmsk, da han talte drillende til hende om at han havde fundet frem til skatten.
Hun viste også at han ville nyde det syn han fandt under kappen og at se hvordan hun kælede sig selv med den ene hånd om sit ene bryst og den anden hånd, som legede med hendes klit. Hendes øjne var fyldt med længsel efter ham og hun åndede tungt med tildens til støn. Særligt da han lagde en arm om hendes nøgne krop og kyssede hende, stønnede hun tungt mod hans læber. Kroppen rystede som et espeløv og var helt klar til hvad end han ønskede. Hun var faktisk imponeret over at hun havde fået tirret sig selv så meget, kun med tankerne om ham som hjælp.

//Vi springer Taliia over


Sidst rettet af Katrina Ons 27 Jun 2018 - 14:43, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 26 Jun 2018 - 22:05

Man kunne godt mærke på ham, at Dust nød at se hende sådan her, helt klar og opstemt til ham, og han havde selv mest af alt lyst til, bare at tage hende op af væggen, men han ventede, for han ville nyde hende nede i sin hule. Med tirrende bevægelser, strøg han hende ned over måsen, mens han holdt hende tæt ind til sig, så hun kunne mærke hans varme hud, mod hendes egen nøgne krop, og et lystigt kys blev placeret mod hendes læber, da han ville have hende til at blive mere sulten efter ham, nu hvor han kunne hjælpe hende, med at tirre hendes krop.
"Lad os tage ned i min hule, så jeg rigtig kan nyde, det du har gjort ved dig selv for mig!" hviskede han tirrende, mens de rubin røde pupiller, så dybt ind i hendes med et lystigt blik. Han slap hende, så han kunne gå hen til hulens sten væg, bruge de 3 ringe på hans venstre hånd til at lave 3 lyn klør, som han så brugte til at skære et sirligt mønster på væggen, nærmest som var han en maler med pensler, lavet af lyn. Så snart han havde skåret mønsteret på væggen, slog han let på væggen med en knyttet næve, hvilket fik mærket til at skabe en indgang til en nedad gående trappe, hvor fakler blev tændt langs den.

"Kom med mig min kære lille engel, kom med ned i min hule, hvor ingen kan høre dig skrige nydende, over de ting jeg har tænkt mig at gøre ved dig, og din lækre krop!" sagde han forførende, mens han holdt sin hånd frem mod hende. Så snart hun tog hans hånd, ville han gå med hende ned af trappen, mens væggen lukkede bag dem og udefra så helt uberørt ud. Trappen var ikke særdeles lang, kun lang nok til at man fik en følelse af, at det var under jorden, og da de nåede ned til det sidste trin, stod de i en slags entre formet som en kuppel, med døre i forskellige retninger, som ledte til blandt andet et toilet med et stort bad og egen vand forsyning, hans 2 udstillings lagre til henholdsvis artefakter og evne objekter, hans eget værksted, et køkken og hans soveværelse. Stedet havde en dejlig temperatur, selvom det var under jorden, og stedet var meget nydeligt og rent, på nær hans soveværelse, der nærmest lignede et himmerige, af bløde ting man kunne sove på, i eller under.
"Velkommen til min hule, min underskønne engel!" sagde han forførende, mens han hjalp hende af med kåben, som han hang på en stumtjener, før han tog sin long coat af og hang den ved siden af. Han lagge forførende sine arme om hende, så hun kunne mærke hans nøgne overkrop mod hendes ryg, og med tirrende hænder strøg han hende op af maven, henover brysterne og ned langs hendes arme, før han pegede mod soveværelset, og bevægede sine læber hen til hendes øre, så han kunne hviske forførende til hende "Lige derinde, har jeg tænkt mig at nyde dig, og få dig til at tigge om mere, selv når din krop er så udmattet, at du knap nok kan kravle på alle 4! Og siden vi endelig er alene, hvor ingen kan høre dig, har jeg tænkt mig at prøve dine grænser af, og se hvor meget du er villig til at lave sød musik for mig, når jeg leger med din dejlige krop!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 27 Jun 2018 - 6:41

Hun nøjes med at smile til ham, da hun ikke stolede på sin stemme. Jo mere han tirrede hende, jo mere rystede hendes krop af indestængte lyster. Hun tog glædeligt imod hans hånd og fulde vaklende efter ham.
Nede i hulen var hendes øjne tikkende efter hans tirrende hvisken og hendes stemme, den skælvede og stammede.
"Ee.. elskede. Jjjeg beer dig. I.. ik.. ikke mere ti.. tirren."
Hun klamrede sig til ham, da hun kunne mærke at hendes ben var ved at give efter. Hun håbede at han ville efterkomme hendes tikken og gøre en ende på hendes krops råb efter hans hænder, mund og penis. Hun var ved at være så langt ude at hun med en skælvende hånd forsøgte at åbne hans bæltespænde, selvfølgelig uden held. I stede greb hun blidt fat om hans penis i bukserne og kælede for den gennem stoffet.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 27 Jun 2018 - 15:51

Dust smilede nydende ved lyden af hendes skælvende stemme, der tiggede ham om ikke at tirre hende mere, mens hans penis voksede i hans bukser, da han mærkede hendes hånd, der knap nok kunne få hans bæltespænde op.
"Ah ah, ikke endnu min lille engel, du skal nok få lov til at nyde mig, når jeg har leget med dig!" hviskede han tirrende, mens han flyttede hendes hånd, før han løftede hende op i sine arme, så han kunne tage hende med ind i hans soveværelse, og ligge hende på ryggen i sengen, hvor hun kunne ligge behageligt, imellem puderne og tæpperne, mens han legede med hende.

Mens han stadig stod op, og så nydende på hendes krop, åbnede han sine bukser og smed dem på gulvet, så hun kunne se hans lem, allerede var stift og klar til hende. Han kravlede op i sengen til hende, og satte sig på knæ bag ved hende, så han kunne føre op og sidde på hans skød, med ryggen mod ham, røven på hans skød, og benene på hver side af hans. På den måde kunne hun mærke hans stive lem, mod hendes inderlår lige ved hendes underliv, og han havde en god adgang til hendes krop.
Han flyttede let hendes hår, så højre side af hendes hoved og hals, var helt blottet for ham, før han blidt begyndte at kysse hende op af halsen til hendes øre, mens hans ene hånd masserede hendes bryst, og den anden hånd kærligt strøg hende ned af maven, til den fandt hendes underliv. Han begyndte meget forsigtigt og tirrende, at nusse hendes underliv, en finger begyndte at massere hendes klit, mens han flyttede hofterne en lille smule, så hans penis hoved blev rettet mod hendes underliv, men han trængte kun så lidt ind i hende, at det kun var hendes skamlæber, der spredte sig for spidsen af hans penis.

"Hmm, du føles allerede hel våd og klar til mig, min lille engel!" hviskede han tirrende i hendes øre, mens han fortsatte sin behandling af hende. Grunden til at han var så forsigt med hende, var fordi han ville tirre hende, men han ville ikke lade hende få en orgasme, før han havde fået hende helt ud til grænsen af, hvad hun kunne holde ud, så hvis han kunne mærke at hun var ved at komme, ville han dæmpe sin behandling, så hendes krop ikke kunne nå sin udløsning "Jeg burde belønne dig, for at tirre dig selv, og gøre dig så klar til mig! Hvad synes du min lille engel?" han nappede hende hende blidt i øreflippen, før han igen kyssede hende på halsen, mens hans tirrende behandling fortsatte, da han ville se hvor langt ud han kunne få hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 27 Jun 2018 - 17:44

Hun klynkede et par gange, da han stoppede hendes hånd og sagde at hun måtte vente. Og da han flyttede hende over på sengen så hun stadig tikkende på ham. Hun slikkede sig sulten om læberne, da hun fulde med i hvordan han åbnede sine bukser og afslørede hans penis der var stiv og klar. En forventningsfuld gysen gennemrystede hendes krop et kort øjeblik. Og hun håbede virkelig at han snart ville tage hende.
Hendes øjne fulde nøje med, da han kravlede op i sengen og satte sig bagved hende. Hun jamrede nydende, da hun mærkede hvordan hans penis lagde sig mod hendes underliv. Hun bøjede villigt hovedet mod venstre, så halsen blev mere blottet til hans munds berøring.

Der gik ikke mange sekunder før hun sad som på nåle, mens hun klynkede, jamrede og stønnede af nydelse og ønske om at blive taget. Og det gjorde det ikke nemmere eller bedre af at han kun lige lod spidsen af hans penis sprede hendes skamlæber, mens hans finger tirrede hendes klit og kærtegnede hendes ene bryst. Hun var helt væk i et væld af nydelse og tirrende pinsler, selv hans hvisken fik hende til at klynke og jamre mere. Hun følte at hun var ved at blive drevet til vanvid af hans berøringer, særligt når han dæmpede sin behandling for at udskyde hendes udløsning.
Hvor længe der gik viste hun ikke, hun havde mistet alt tankegang og eksisterede kun i den nydelse og pinsel hendes krop var fyldt af. Hun viste ikke hvor hun ophørte og han startede eller hvor de var, hvilket hun enlig også var ligeglad med. Sådan som han drev hende kunne de have stået midt på en markedsplads og hun ville ikke have opdaget det. Tårrene trillede ned over hendes kinder, men var tåre af nydelse og hun var også begyndt at komme med små skrig når nydelsen var lige ved at være på bristepunktet. Hun følte hele hendes krop var et stort bål, som han bare smed mere brændsel på for at bygge det større og kraftigere.
Da han nappede hende blidt i øreflippen skreg hun af indestængt nydelse, mens hun græd som pisket. Hele kroppen skreg på afkøling og lindring, mens hendes hænder var knyttet så hårdt i sengetøjet at knoerne og fingerne lyste hvidligt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 27 Jun 2018 - 18:39

"Jeg tror vist endelig du er klar, til at få din første belønning, min kære lille engel!" hviskede han tirrende i hendes øre, da han kunne mærke på hende, at hun var helt væk i den pinsel og tirren, han havde udsat hende for. Han førte sine hænder ned på hendes hofter, og førte hende fremad så hun endte på alle 4, før han rettede sig op, og satte sit lem mod hendes våde underliv, så han kunne presse den ind i hendes dejlige indre, med et langttrukken støn, da han virkelig havde glædet sig til det her.
Med et fast men kærligt greb i hendes hofter, trak han sin penis så langt tilbage at kun spidsen var inden for, før han stødte op i hende igen, først med nogle milde stød, men han skiftede hurtigt til hårdere stød, og et mere energisk tempo, som han skiftede lidt indtil han fandt den hårdhed og det tempo, der virkede til at stimulere hendes krop mest. Han stønnede nydende med hvert stød han lavede i hende, og det var vist ikke helt forkert at antage, at han nød hende utroligt meget, nu hvor hun var så godt stimuleret, og parat til at tage imod ham, og han havde tænkt sig at nyde hende fuldt ud, så hendes første orgasme, ville ikke være nok til at slukke hans tørst, efter hendes krop.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 27 Jun 2018 - 19:08

Hun fornemmede at hun blev ført fremad, så hun var nød til at slippe sengetøjet og støtte på hænderne lidt længere fremme. Hun jamrede usammenhængende, da han førte sin penis ind i hende og igen da han trak sig ud til det kun var spidsen som var inde. Kroppen rystede og hun kunne ikke finde hoved og hale på ret meget. Dog var hans penis og hans støn, noget af det eneste som hendes sind opfangede. Jo mere han gik til den, jo mere klynkede eller jamrede hun af nydelse.
Hendes arme knækkede sammen, så hun hvilede på albuerne mens Dust forsatte sin rytme. Hendes krop klemte sammen om hans penis hver gang han stødte ind, hvilket sendte noget lignede eletriske stød gennem hende og samlede sig til en eksploderende kugle i hendes skød. Hun var uvidende om at hun åndede igennem munden, hvorved noget af hendes mundvand løb ned over hagen på hende, da hun ikke tænkte på at synke. Hendes safter strømmede fra hende og hendes krop svedte ukontrolleret.

Da kuglen af opsamlet energi eksploderede i hende, skreg hun som aldrig før, samtidig med at hun nærmest kastede sig bagud mod ham. Hendes underliv nærmest låste sig kramagtigt sammen om hans penis. Kraften af energi var som en orkan der trak alt op med rode, og efterlod hende skælvende i en nærmest låst position, hvor underlivet stadig holdte fast på hans penis. Hun viste ikke hvad hun skulle eller kunne gøre for at falde til ro. Hele hendes krop var føltes så følsom at bare den mindste bevægelse fik hende til at krampe endnu mere, samt jamre eller klynke. Tårene strømmede stadig ned over hendes kinder og hun gispede efter vejret, som om hun havde holdt det i flere timer.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 27 Jun 2018 - 21:29

At se hende reagere som hun gjorde, da han gik i gang med at kneppe hende, var et fantastisk syn for Dust, han nød at se hende helt væk i nydelse, og han var selv nået til et punkt, hvor han nød hende utroligt meget. Men da orgasmen væltede ind over hende, kunne han ikke holde sig tilbage mere, hendes skrig af nydelse, og den måde hun kastede sig tilbage mod ham, mens hendes underliv låste om hans penis, pressede ham udover kanten, og fik ham til at presse sit lem helt i bund på hende, og sprøjte sine safter ind i hende, mens han stønnede højlydt, da han ikke havde prøvet noget, der føltes så godt før. Det var dejligt at høre hende, jamre og klynke, mens han nød det sidste af deres fældes orgasme.
Med et tungt åndedræt, trak han sig ud af hendes sex forpinte underliv, så han kunne føre hende ned og ligge på ryggen, før han kravlede ind over hende, lagge sig til rette så hun havde benene på hver side af ham, og hun lå trygt og godt under hans varme krop, hvor hun kunne få mulighed for at slappe lidt af, oven på den tur hun lige havde været igennem. Han kyssede hende kærligt, før han så dybt ind i hendes øjne, mens han blidt nussede hendes hår, med hans ene hånd.

"Det må jeg sige min kære engel, det føltes fantastisk!" sagde han mildt, mens han strøg sit halv stive lem mod hendes våde underliv. Nu hvor hun havde givet ham regulær sex, siden de havde mødt hinanden, var hans lem blevet mere trænet, så det tog ikke lang tid, før hans lem voksede sig stift igen, og så snart det var klart igen, pressede han den blidt op i hende, så han kunne støde i hende, i et langsomt og roligt tempo, mens han smilede nydende til hende "Jeg tror jeg vil nyde dig lidt mere, mens du stadig er dejligt våd og åben for mig!"
Denne gang kneppede han hende mere roligt, så de kunne hygge sig mere imens, han virkede også mere mild og kærlig overfor hende, når han kyssede hende på halsen og munden, eller snavede hende nydende "Du må endelig sige til, hvis du har brug for at jeg stopper, så du kan få en pause! Du ved jeg elsker at slappe af sammen med dig, næsten lige så meget som jeg elsker at nyde dig!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum