Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Lori
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Lenore
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Genevira
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Celenia
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Renata
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Jake
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Sasha
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Abigail
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba13Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba14Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Empty Sv: Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott

Indlæg af Dr. Trott Søn 15 Jul 2018 - 15:44

August satte sig og genfyldte selv sit glas med vand for at nippe til det. Det havde ikke været nogen stor, fysisk aktivitet, men det var godt at forblive hydreret! Men de havde ret. Han havde brug for at øve sig og føle sig bedre tilpas med at udføre det. Lige nu var han for...Ja. Han måtte være ærlig med sig selv. For genert og usikker, til faktisk at udføre handlingen. Og han kunne jo ikke gå og undskylde til vampyrer og dæmoner, når de kom for at spise ham.
"Tak, det vil jeg nok benytte mig af" medgav han med et lille  nik. Han havde allerede fået nok at arbejde med, syntes han. Meget at tage stilling til. Han glædede sig allerede til at komme her på en mere daglig basis og føle han var til hjælp igen. Gjorde noget nyttigt. Desuden var det godt at komme ud, i stedet for han blev derhjemme og overtænkte sin egen situation. Han måtte ikke lade det knække ham.
Det lød fint alt sammen og han nikkede endnu en gang for sig selv, før han tog en større tår af sin vand og så rundt på alle folkene der var forsamlet der.
"Tak for jeres hjælp. Jeg glæder mig til at komme i gang. Men jeg tror også snart jeg må hjem, inden jeg bliver savnet" Hjem med alle bøgerne. Han ville næppe blive savnet, men Lori kunne sagtens finde på at blive bekymret, om ikke andet. Det ville han ikke udsætte den stakkels mand for.
Hvis ingen havde mere at vise eller sige, ville han rejse sig og gå over til den tunge taske med bøger igen, som han ville bakse op i favnen.
"Igen, tusind tak for det hele!"
Hvis der ikke var mere, ville han forlade stedet. Kun for at komme tilbage næste morgen, for at deltage i træningen.

//Out
Dr. Trott
Dr. Trott

Antal indlæg : 247
Reputation : 2
Bosted : Doomsville, på sin klinik midt i byen og Loris gamle hus
Evner/magibøger : Vita Natura

Tilbage til toppen Go down

Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott - Page 2 Empty Sv: Du vil lære at forsvare dig? - Dr. Trott

Indlæg af Katrina Søn 15 Jul 2018 - 16:50

Katrina og Beldragon smilede begge til ham, glade for at de havde mulighed for at hjælpe endnu en.
Thomas smilede og nikkede.
"Lad mig hjælpe dig ud, så du kan se hvor det er nemmest at komme ind her i handelshuset, når man ikke er kunde." Thomas gik med da August forlod lokalet. Katrina sad lidt bagefter og snakkede med Beldragon om at sætte opslag op i byerne om at der kunne modtages selvforsvars timer på alle handelshusene på bestemte tidspunkter og dage af ugen. Da de var kommet til en enighed forlod hun handelshuset og byen for at finde en klippevæg så hun kunne åbne døren ned til hulen.

//Out

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum