Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» So you want to do business [XxX]
Yesterday at 19:59 by Melisandre

» en ny start - Taliia
Yesterday at 18:45 by Midnight

» Med eller uden ~Legen.~
Yesterday at 16:25 by Allistor

» Hey Daddy, it's me - Gale
Yesterday at 16:09 by Xakle

» Where the hell are we! - Vetis - XXX
Yesterday at 15:49 by Storm

» Do you want to be my friend? Rael (privat)
Yesterday at 14:42 by Nellie

»  It's hard to be pregnant - Keruel
Lør 20 okt - 23:15 by Adalra

» You and I are distant family ~ Adalra
Lør 20 okt - 21:33 by Adalra

» To unge hjerte (privat) XxX ~ Midnight
Lør 20 okt - 21:07 by Midnight

Statistics
Der er i alt 292 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Conner

Vores brugere har i alt skrevet 155869 indlæg in 8094 subjects

You wish to be one of the crew - Zayden og Taliia

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Re: You wish to be one of the crew - Zayden og Taliia

Indlæg by Zayden on Fre 28 sep - 10:32

Zayden måtte kort rømme sig for ikke lige at bryde ud i et lille grin da han så hendes reaktion på at høre han var kommet så tæt på. Hvis han havde været det mindste i tvivl før, så var han det absolut ikke nu. Det var jo kun alt for nemt at fornemme hvad hendes tanker kørte på lige nu, hvad hun virkelig havde lyst til men ikke turde sige højt. Derfor løftede han blot det ene øjenbryn af hendes svar, og smilede skævt. Ja, hun var godt afsløret af hendes stemme, også. Væk var hendes rolige tone fra før... Erstattet af en let skælven. Men den gode type. Den der fortalte ham hvor... Interesseret hun var.

Smilet på hans læber blev blot en tak bredere da hun vendte sig om mod ham igen. Roligt lagde han en hånd mod hendes underliv, for roligt at presse hende op mod væggen, før han lænede sig ind over hende, så hans mund knap nok var en centimeter væk fra hendes øre, og hans ånde roligt gled ind over hendes bløde hud. "Hvorfor siger du det ikke bare? Vi ved begge hvad du har mest lyst til, lige nu..." hviskede han så blidt ind i hendes øre, som hånden på hendes underliv gled ud til hendes hofte istedet.
Zayden

Antal indlæg : 72
Bosted : I havet udenfor Aquener, men han rejser vidt omkring.
Evner/magibøger : Dæmon form.

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Taliia on Lør 29 sep - 21:12

Da han smilede og lagde sin ene hånd mod hendes underliv, skælvede hendes krop kraftigt og hun var nød til at tage fat i hans skuldre for ikke ufrivilligt at sætte sig ned. Et støn forlod hendes let spredte læber, da han lænede sig ind over hende og hans ånde kærtegnede hendes hud.
En ting var sikker, da han blidt hviskede hende i øret, var hun helt tabt. Hun viste at intet kunne få hende til at bakke væk nu. Uanset hvad hun tænkte eller burde tænke på, så viste hun at hun ville ligge med ham.
"Det er så længe siden... Og jeg burde ikke... Men jeg kan ikke så imod mere. Elsk med mig, Zayden. Jeg vil have dig, nu og her." Hun overgav sig fuldt og helt til ham.

*Tids hop*

Hun lå på gulvet med sin lange ærmeløse kofte hen over sin ellers nøgne krop og trak vejret tungt. Hun var veltilfreds og følte sig godt brugt, mens hun smilede til ham. De to lange dolke som normalt sad i deres skeder på koften, lå over på reolen hvor hun først havde stået.
"Ved Hydra. Det var lækkert. Zayden, du forstår virkelig hvad der skal til."

Antal indlæg : 277
Evner/magibøger : Naturbogen

Vis brugerens profil

Indlæg by Zayden on Søn 30 sep - 3:41

Zayden's smil blev kun bredere som han mærkede den kraftige skælven løbe igennem hende, før han fik presset hende op mod væggen, og lænet sig længere ind mod hende. Han havde skam haft ret... Ikke at han havde været i tvivl om det, men at høre hendes ordvalg var stadig dejligt... Og gjorde at han lod sin anden hånd finde hendes lår og tage et blidt, men fast greb der. "Som kaptajnen befaler..." sagde han så med et skævt smil, før han indtog hendes læber i et krævende kys.

////////////////////////////

Zayden lå nu ved siden af hende på gulvet, på siden, med sin ene hånd stadig roligt, blidt, kørende i små cirkler på den bløde hud ved hendes underliv, som han havde tilføjet et par blide kys ned langs hendes hals mens de begge så småt var kommet ned fra den helt euforiske følelse man altid fik af god sex. Han havde overhovedet ikke dækket sig selv til endnu, men så længe de også blot lå sådan her, så han ikke den store grund til det. "Tja... Det burde jeg vel også, efter så mange år... Det ville være synd at sige det her var første gang," sagd ehan med et let grin i stemmen, som han strøg fingrene af sin frie hånd igennem hendes lange, røde hår. "Omend jeg må sige det er første gang med min kaptajn," sagd ehan så, og blinkede til hende med et skævt smil spillende på læberne.
Zayden

Vis brugerens profil

Indlæg by Taliia on Søn 30 sep - 15:35

Hun lo hjerteligt af hans ord og nød hans kærtegn. Ved alle guder hvor var det længe siden at hun havde været så fri og uden bekymringer. Og selv om hun på en måde havde lidt dårlig samvitighed over dette, grundet sine begyndende følelser for Azir, så nød hun det alligevel.
"Det er også første gang for mig med en fra besætningen. Men ja, der har aldrig været nogle der har tiltalt mig på den måde før. Ikke blandt besætningen..." Det sidste blev nærmest hvisket. Hun huskede tilbage på en nat i Aquerne, som hun huskede med blandet følelser.
For at prøve at glemme den stund, rykkede hun sin lange ærmeløse kofte af sig og trak ham ind til sig, mens hun hviskede.
"Få mig til at glemme alt andet end dig."

Vis brugerens profil

Indlæg by Zayden on Tirs 2 okt - 12:58

Hånden gled roligt videre fra hendes mave, ud til hendes side og op til blidt at kærtegne, nærmest massere, hendes ene bryst, mens han fik lænet sig ind til at kysse hende op langs halsen igen, som han også havde gjort flere gange under akten. Han smielde mod hendes hals, og gav hende et blidt, lettere legesygt bid også, bare et lille nip, ikke noget der ville efterlade et mærke af nogen art.

"Så håbe rjeg det var det værd," sagde han med et lille grin i stemmen, som hans frie hånd tillod sig blidt at køre op og ned langs hendes ene inderlår. "Og... jeg troede det jeg lige havde gjort var præcis at få dig til at glemme alt andet end mig? betyder det måske du vil have mere, hmm?" spurgte han, en let drillende tone i hans stemme, som hånden på hende sinderlår gled længere op, langt nok om til at kunne mærke væskerne fra den tur de lige havde haft.
Zayden

Vis brugerens profil

Indlæg by Taliia on Tirs 2 okt - 18:54

Hun var hurtigt tilbage i det gode humør, da han igen begyndte at kærtegne hende med sine læber og hænder. En lille latter forlod hende da han talte og et støn da hans hånd gled op hvor deres væsker havde samlet sig.
Det gjorde du også... Men vores samtale her har fået mig til at mindes noget jeg ikke er glad for. Så få mig til at glemme igen. Be' om. Hun løftede hagen en smule mere så halsen var blottet og lod ham igen tage kontrollen.

/////

Om det var torden eller banken på døren kunne hun ikke skældene imellem, så højt hun var på elskovsrusen. Men snart kom Damions stemme gennem rusen og hun blev lidt mere nærværende, selv om de endnu ikke var færdige.
Hun kunne svagt fange at det havde noget med deres rejse at gøre, men hun var ikke helt sikker på at hun havde hørt rigtigt.
"Giv mig lige ti minutter mere..." Hun havde drejet hovedet over mod døren og lod sine hænder dække Zaydens øre for en sikkerhed, mens hun råbte.
Sjovt nok kom der ingen svar tilbage, så hun gik ud fra at Damion stod udenfor døren med ret røde kinder. Hun vente opmærksomheden tilbage til den skønne mand som hun var sammen med og kærtegnede ham i hans skønne hår, mens hun hviskede:
"Jeg hader at skynde mig gennem elskoven, men det lader til at vi ikke har langt tid før der kommer folk her ind." Hun løftede sig lidt for at kysse ham og lod ham derefter tage magten igen.

/////

Da de var færdige, skyndte hun sig at komme i tøjet igen og sørgede for at åbne et par vinduer så der kunne komme lidt frisk luft ind. Hun tjekkede at Zayden også var i tøjet inden hun gik hen og åbnede døren.
Ganske rigtigt stod Damion udenfor døren med pænt røde kinder, da han så hende. Selv nøjedes hun med at smile til ham, mens hun gjorde et kast med hovedet som indbydelse. Bagved ham stod Logan og Natalia, begge med et skævt smil på læberne.
Damion trak sig hurtigt til side og lod de to kaptajner gå ind til Taliia, inden han selv skyndte sig tilbage til sin post.

Natalia så studerende på Zayden og grinede lidt mens hun gik hen og tog en tur rundt om ham.
"Ikke dårligt, Taliia. Han der noget af en forandring, men af den gode slags. Er du villig til at dele?" Hun så grinende hen på Taliia, der ikke helt viste hvilket ben hun skulle stå på, men nøjedes med et beskedent smil.
"Det er op til Zayden. Jeg har ikke ejerfornemmelse over ham. Men ja, Du er noget af en forandring af den gode slags." Det sidste sagde hun direkte til Zayden med et varmt smil på læberne og i øjnene.
Logan så roligt på manden som kun så ud til at være klædet i en sarong. Et roligt og venligt nik var den hilsen han valgte at give lige nu. Dog kunne han godt forstå at Taliia havde brug for at få brugt noget af sin energi, særligt eftersom det var et par år siden hun havde mistet sin mand. Men gid hun kunne få det til at fungere med Azir. Det var næsten ikke til at holde ud at se hvordan de to listede som katten om den varme grød.

Vis brugerens profil

Indlæg by Zayden on Man 8 okt - 17:30

Zayden smilede blot og nikkede roligt til hendes ord... Og inden længe var de da også i fuld gang igen, efter hans læber og tænder atter havde gledet ned af den sarte hud ved hendes hals, kærtegnet hver en centimeter de kunne. Da de nær var belevt afbrudt mid ti deres elskov, grinede Zayden blot som elveren dækkede for hans ører mens hun råbte sit svar tilbage. Han nikkede til hendes ord, og lænede sig atter ind for at kærtegne hendes krop, lod en hånd glide op langs hendes side for at lægge sig om hendes bryst som han blidt begyndte at massere mens han atter indtog sin rytme fra før de blev forstyrret.

/////

Mens taliia havde travlt med at få åbnet vinduerne så den friske luft kunne komme ind, tog hybriden der stadig lå på gulvet, et par dybe indåndinger, for at lade sin puls langsomt ryge ne dpå det mere normale niveau, før han rakte ud efter sin sarong og stille og roligt fik den på igen som hans kaptajn gik hen og fik åbnet føren, og lod de to andre kaptajner ind. Zayden fik sat sig op og smilede let til dem, med et roligt nik i hilsen, før han fik rejst sig op og strakte sig en smule, som han kørte en hånd igennem hans lange og lettere vilde hår - måske lidt vildere end normalt me dhvad de lige havd ehaft gang i.

Hans øjne fulgte Natalia mens han havde et smil på læberne - han havd eså absolut intet imod at blive tjekket ud på den måde, nu han skam godt vidste hvor godt han så ud. Udover hans andre former, så var det også endnu en grund til at han ikke havde meget tøj på. Det var både praktisk, og det fremviste også hans flotte krop til alle tider. Et grin røg dog ud over hans læber ved kvindernes lille udvekslen af ord, og han tillod sig selv at blinke let til Natalia. "Du siger bare til," sagde han så helt roligt - tydeligtvis vandt til at der blev talt sådan om ham. "Det tager jeg som et kompliment," sagd ehan så derpå til Taliia, som hans smil blev en tak bredere ved hendes ord.
Zayden

Vis brugerens profil

Indlæg by Taliia on Ons 10 okt - 20:54

Hun gav ham et kys på kinden, inden hun skubbede ham ud af kahytten med et lille grin.
"Find på noget at lave, mens jeg snakke med Natalia og Logan. Så kan det være at du kan få lov til at slutte dig til Natalia senere for en tid, hvis du selv har lyst." Hun lukkede døren, lige så snart hun var sikker på at han forstod hende.

////////////

Efter en times tid åbnede hun døren igen og råbte ud over dækket.
"Zayden... Vi har brug for din viden om revene." Hun havde vist kortet som han havde tegnet på, hvilket havde fået Logan til at spørge om der var andre ændringer.

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Tilbage til toppen