Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | November

Statistics
Der er i alt 294 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er skovmanden

Vores brugere har i alt skrevet 156210 indlæg in 8114 subjects

Festivallens mange glæder (Lori og Trott)

Go down

Festivallens mange glæder (Lori og Trott)

Indlæg by Sean on Man 9 jul - 11:43

S: Doomsville
O: Festivallens boder, gøglere, gæster m.m.
T: Eftermiddagen inden ballet.

[You must be registered and logged in to see this link.], [You must be registered and logged in to see this link.]

Sean var iklædt en sort tunika, med sølvmønster og knapper. Sorte bukser og fine, sorte sko. Det mørkebrune hår var redt tilbage og der var ingen synlige våben, hvilket gav ham en irriterende fornemmelse - han manglede sit sværd ved sin side. Men hvordan kunne en hersker kræve hans borgere slappede af uden våben, hvis han selv gik rundt med et?
Razor kom nok på overarbejde i dag. Med alle disse folk og indtryk, var det faktisk ikke særlig sikkert fyren havde opmærksomheden på Sean og de farer der kunne lure her, såsom f.eks. madboderne. Men det var jo så sådan det var. Formentlig ville der intet ske og hvis der gjorde, var han god til at passe på sig selv. Desuden var der vagter over det hele, også nogle af Seans egne, fordi herskeren trods alt deltog i festlighederne. Han var allerede blevet genkendt flere gange, men han ønskede ikke konversere med byens borgere. I stedet ledte han efter sin partner for i dag og i nat.

Festivallen var fuld af farver og glæde. Folk snakkede og grinte. De løb, de gik, tit hånd i hånd. Gøglerne kastede med bolde, spyede ild eller stod på hovedet. Der var teater for børn og gamle, boder med mad, boder med ting. Det var længe siden han havde oplevet denne mængde livlighed og ideen var god - noget måtte man rose Natalie for. Også selv om han havde ide om at hun havde bagtanker ved det hele. En dæmon som hende holdt ikke en stor fest for byen, af sit gode hjerte. Så det var selvfølgelig også en grund til at han deltog. For at se hvad der skete, se om han kunne gennemskue hvad hun pønsede på. Og det var en god mulighed til at bruge tiden med Lori også. En anelse mere offentligt end normalt, men Sean var ret ligeglad.
Var det ikke Loris hoved han kunne se derovre? Folk flyttede sig for det meste for ham, men det skete han måtte mase sig igennem. Som nu.
"Lori?"
Det slog ham ikke umiddelbart at Lori måske var i selskab med en anden også...
En Sean allerede kendte, af helt andre grunde.

Utopia always comes with a price...
Sean
Admin

Antal indlæg : 9239
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Festivallens mange glæder (Lori og Trott)

Indlæg by Lori on Man 9 jul - 19:40

Det var en enlig dag at holde fest på! Solen skinnede og varmede dejligt, noget der havde fået Lori til at smide jakken, og kun gå rundt i en tynd og løs skjorte, sammen med de brune skind bukser og de sorte støvler, fik det ham til at se yderst afslappet ud, hvilket han også fortrak.
Han har de valgt at begive sig ud i byens gader, og til denne festival, ikke blot for at se på de mange ting der skete, gøjlere, teater, dansere og meget meget mere, men også fordi en festival som denne var et godt tidspunkt at gøre et kup, og han trængte til noget tøj, ikke blot til sig selv, men også i høj grad til August, som han havde taget med sig.
Hans blik gled rundt over de mange boder, og som han gik og kiggede på de mange ting, fangede hans blik ofte, folkens dømmende blik mod hans følgesvend. Desværre havde August selv bedst om at han skulle gå med det forbandede halsbånd når de var ude, det var ikke noget der morrede Lori, men han kunne forstå hvorfor, og han ville ikke være den herre der nægtede August i at føle sig bare nogle lunde tryk.
En enkelt gang i mellem blev det ham for meget, når folk kiggede, og han kunne ikke lade vær med at komme med en spydig bemærkning, men ellers gik det.

Han så på August "sig endelig til hvis du finder noget der frister.. okay" sagde han som han gav August et klap på skulderen. Hans opmærksomhed blev dog fanget af noget helt andet. Havde han været en kat eller en hund, havde hans øre størst opmærksomt lige op i luften for at opfange hvor stemmen han kende alt for godt kom fra! Hans blik søgte rundt, til det fangede ansigtet af den mand han kalde sin partner. Et bredt smil formede sig på hans læber.
Han tog fat i August arm "kom.. der er lige en du skal hilse på" sagde han så med en nok lidt for entusiastisl stemme, som han trak August med gennem menneske mængden.

Da de endelig nåede hinanden stoppede Lori op. "Sean!"
Hans smil var bredt, og han tog sig selv i at betragte manden foran sig før han kom i tanke om August.
"Oh det er sandt, jeg har en jeg gerne vil præsentere dig for, i kommer nok alligevel til at se en del til hinanden" sagde han med et træk på skulderen. Skulæe Sean ende med at komme oftere hos Lori, så ville han uden tvivl støde på August.
Han lagde en hånd mod August ryg og præsenterede ham.
"Det her er August Trott! Min Butler.... August det her er Sesn, byens hersker og en nær ven" forklarede han.

Lori
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 841
Evner/magibøger : forvandling til dæmon skikkelse

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Ons 11 jul - 13:40

August var iklædt sit eget tøj, sjovt nok. Et par slidte sko, nogle bukser og en trøje. Hans tøj havde på det sidste været lidt for stort, men han ville heller ikke tigge penge af Lori. I stedet havde han fundet sin egen måde at...Okay, tjene på det gjorde han ikke. Han brugte tit sine dage i et handelshus i byen, hos Katrina og Beldragon og deres folk. De lærte ham lidt om selvforsvar, mens han gav igen med lidt fysisk arbejde eller hvad der nu var brug for. De havde insisteret på at betale ham, men da han havde opdaget hvilken forskel de havde gjort for fattige og slaver, havde han bedt dem bruge pengene på dem i stedet. Så det var ikke fordi han rigtig tjente noget...Men han havde da tøj på kroppen.
Desuden var han langt mere interesseret i hele festivallen. Han elskede festivaller! Han havde været så spændt, glædet sig sådan! Alle indtrykkene. Farverne, folks glæder, maden, legende...Han elskede det! Et levende bevis på folk kunne leve side om side i fred for at hygge sig, hvis de ville.
Han havde end ikke bemærket folks blikke. Han var måske også mere van til dem, som han fik dem hver dag han gik udenfor. Nogen ignorerede ham. Nogen hvæste af ham, fordi han stod i vejen. Nogen så misbilligende på ham. Da Lori tog ham i forsvar, lagde han en hånd på mandens skulder bagefter. Både som tak, men også for at lade vide at det var okay. Det havde været Augusts eget valg og han tog det på sig.
Og så, pludselig, blev han hevet med Lori. Det var tydeligt at se Lori var glad eller entusiastisk omkring noget. Havde han opdaget noget eller nogen?
Da de endelig nåede igennem mængden og fandt kilden til den pludselige glæde, slog Augusts hjerte et slag over. Det var længe siden han havde set manden og sidst havde det mere været et professionelt forhold mellem dem. Nu måbede han lidt, som han så på Sean, usikker på hvordan manden ville reagere over dette pludselige genmøde. Han så tilbage på Lori for at være helt sikker...På at dette var virkeligheden.

Sean havde presset sig igennem mængden og folk var ofte undskyldende, når de bemærkede de blokerede vejen for deres hersker. Da Sean endelig nåede Lori, tænkte han ikke over at Lori var i selskab med nogen, men havde mest lyst til at kramme eller kysse manden foran sig. Han gengældte Loris blik og et svagt smil hvilede på ham.
"Hmm?"
Slaven blev præsenteret, men til at starte med så Sean ikke rigtig på ham.
"Mere end nære venner...Hvis han alligevel er i huset, kan han ikke undgå at opdage det..." bemærkede Sean drillende og blinkede til Lori, før han endelig så til siden og...
Smilet forsvandt og hans øjenbryn gled kritisk op i panden på ham. Han kendte mennesket. Ikke bare et hvilket som helst menneske, men et menneske der på dette tidspunkt...Nej. Hvordan skulle han reagere? August kendte til hans tidligere tilstand og måske nogle af hans personlige ting. Sådan en skikkelse burde ikke være i live. Sean havde selv betalt folk for at fjerne ham. Og nu stod han her?
Han trak vejret dybt og så tilbage på Lori igen med et svagt og lidt anstrengt smil.
"Jeg kender ham. Der er ingen nytte i at lade som om vi ikke gør...Vel, Dr. Trott? Hvad bringer dig til Doomsville?"
Han så på Lori igen.
"Og I hos Lori. Du kunne ikke være i bedre hænder. Er det ikke bare fantastisk?"

Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Vis brugerens profil

Indlæg by Lori on Ons 11 jul - 17:03

Det var da klart at det ikke var nok med blot et smil og et blik, men det var nu det de måtte nøjes med når nu de var i offentligheden. Aller helst ville han jo gerne at de bare kunne give hinanden et kram, eller lige frem et kys, men det var desværre ikke muligt i dette miljø. Desuden var august der også, og selvom han jo selv ville erfare at Sean var mere end blot en ven, så behøvede det jo ikke at foregå her midt på gaden, selvom... Det var lige det der skete. Godt nok kyssede Sean ikke Lori, men han afslørede deres tilstand, hvilket fik Lori til at smpbide sig en smule i læben, han ende dog alligevel med at sende Sean et smil over det.

Hans øjenbryn gled en kende sammen, og derefter kom en overrasket minde da han havde lagt mærke til Seans udtryk, og ikke mindst da Sean forklarede at han og August kende hinanden. Hans blik gled roligt over til August, ser mildest talt så noget anspændt ud. Han vende endnu engang blikket mod Sean da denne spurgte om hvad August lavede i Doomsville.
"Han bor hos mig, arbejder som Butler, og hjælper mig med tingene der hjemme" forklarede han roligt, som han lagde en roligt hånd mod August skulder, og sende ham et roligt smil.
"Jeg valgte at betale for August, og derefter har jeg ladet ham bo hos mig, som min Butler" sagde han roligt. Han gad godt at vide hvor de to kende hinanden fra.. men han ville ikke stå her og spørge. Det måtte være noget han kunne spørge om senere... Selvom... Han måske burde tage den med August.. han tvivlede på at Sean ville fortælle hvad det var.

Lori
Moderator
Moderator

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Man 16 jul - 16:42

August prøvede at sende Sean et modigt smil, men han havde en fornemmelse af han ikke burde være her og at Sean ikke var helt glad for at se ham. Hvilket ikke var så underligt, når han tænkte over det. Sean var en meget privat mand og selv om Sean på sin egen, stiltiende måde var gået med til lidt hjælp til selvhjælp, tvivlede August på at Sean ønskede nogen vidste det. Den mand var meget påpasselig med magt og status, at fremstå stærk og uovervindelig. August var symbolet på at Sean ikke altid havde været eller ville være det. Og derfor uønsket.
Han havde dog også samlet op at Lori og Sean virkede som lidt mere end bare venner. Deres smil og opmærksomheden, der i et øjeblik havde efterladt August i en nervøs venten, til Sean endelig havde kunne fokusere på noget andet...Og at de så åbent var...Partnere...
Så det var vedkommende Lori ville gøre alt for. Også selv om det gav ham selv kvaler. August forstod det pludselig. Sean var ikke en mand man sagde nej til og fremstod på mange måder som en mand, hvor man måtte kæmpe for sin plads tæt på ham. Mon de samme loyale følelser gik begge veje? August kunne ikke andet end undres. Og ønske sig langt væk fra her...
"Jeg har været heldig at Lori tog sig af mig, ellers ved jeg ikke hvad der var sket. Lige nu arbejder jeg stadig på at komme mig over prøvelserne...At blive solgt som slave og miste alt man ejer, altså. Men med tiden håber jeg på at betale tilbage og ikke længere være en byrde på Lori og hans hjem" forsikrede han, før han så fra Lori og til Sean igen. Så bukkede han let.
"Jeg vil nyde festivallen. Elsker festivaller. Og give jer to lidt...Øhm...Tid alene?" Han så hen på Lori for at være sikker på om det var okay han gik igen.

Seans kolde blik hvilede på August. Ormen. Mennesket. Alle ordene han sagde fik noget til at krible i Sean. Alle de gange han havde gået rundt i mandens studer-værelse på universitetet eller andre private steder. Alle de gange han havde hørt mandens stemme kommentere på Seans liv eller følelser og hvordan man kunne komme over dem eller bearbejde dem, tage stilling til dem. Han hadede det hele.
Han svarede ikke på det de sagde og så snart fra August og tilbage på Lori. Da August foreslog at gå, var Sean ikke langsom til at tage tråden op og nikke svagt.
"God ide" bemærkede han blot, men uden en forklaring på hvorfor. Han kunne ikke bare sende nogen efter August, når han boede i Loris hjem...Lori ville blive ked af det. Han måtte i stedet lede efter måder at skille dem ad. Sørge for August kom væk fra Lori igen. Tankerne kværnede allerede i hovedet på ham, før han slog let ud med den ene arm og sendte Lori et svagt smil.
"Skal vi?"

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Lori on Tors 19 jul - 6:35

Det var et roligt smil der var at finde på Loris læber da August begynde at forklare hvordan det hele var gået for sig. Han lagde en rolig hånd på August skulder, med et blik der fortalte det hele.
Lori havde sagt at August intet skylde, at han ikke skulle betale noget som helst tklbage, og Lori bare havde været glad for at kunne hjælpe. Og blikket han nu sende August forsikrede om de samme ting, skønt han godt vidste at det ikke ville hjælpe det store. August havde besluttet sig for at han ville betalte tilbage, så det var jo nok det der skete.

Da August snakkede om at han ville nyde festivallen, nikkede Lori. Han fandt derefter sin punge pung frem, og fiskede en håndfuld mønter op. Han rakte dem til August. "Her, det var meningen jeg ville finde noget nyt tøj til dig, men du kan lige så godt selv finde noget du kan lide" sagde han roligt. Han vende et lidt mere bestemt, men dog blidt blik mod August. "Og lad nu vær med at tænke over hvad det koster... Rasten af pengene kan du bruge på at morre dig.. okay?" Sagde han inden han smilede blidt til ham.
Han skulle lige til at vende sig mod Sean for at følge med ham, da han stoppede op "oh... Forrasten, hvis nogle gør dig det mindste! Så sørg for at jeg får det afvide" sagde han bestemt. Selvom han ikke så August som sin EJENSOM, så ville han stadig ikke finde sig i at nogle sagde eller gjorde noget ved ham! Det var Loris opgave at sørge for at August var tryk og sikker!

Endelig fandt Loris opmærksomhed atter Sean, med et bredt smil. "Undskyld... Jeg er vidst allerede blevet en smule pylret omkring ham" grinte han som han kløede sig lidt i nakken. Han nikkede da Sean spurgte til om de skulle begive sig ud i festivallen.
"Glæder du dig til festen i aften?" Spurgte han roligt, men uden helt at kunne skjule sin egen spændthed.

Lori
Moderator
Moderator

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Søn 29 jul - 19:46

August smilte svagt da han tog imod pengene. Det var alt for meget! Og endnu en gang følte han at han mere var en udgift end noget andet. Men han tog imod pengene med et svagt buk og et passende tak. Lori var så venlig...At vide de to mænd var...Det var noget han lige skulle tænke over. Analysere for sig selv.
August så frem og tilbage på de to mænd en ekstra gang, før han vendte sig for at gå. Da Lori kaldte til ham, vinkede han som svar på at han havde set det. August ville næppe fortælle noget, medmindre han ligefrem blev lemlæstet - og derfor ikke havde andre forklaringer på sin tilstand. En skæbne han tvivlede på, håbede på, ikke ville ske.

Sean var stoppet op for at vente på Lori. Hans blik gled tilbage på mennesket, mens trods han delte noget med mennesket, var der ingen varme eller venlighed at spore. Han havde intet til overs for mennesket. Mennesket skulle dø. August kendte for mange af Seans svagheder. Hvad ville folk ikke sige, hvis de fandt ud af at Sean havde snakket med et lille menneske? Og tilmed ikke haft succes med at dræbe det? Nej. Han måtte finde ud af noget. Noget, der forhåbentlig ikke gik ud over Lori.
Han sendte Lori et svagt smil.
"Hvordan kan man andet, velvidende hvor svage mennesker er?" Han fik det til at lyde som om mennesker kun levede, fordi dæmonerne - eller andre stærke racer for den sags skyld - havde givet dem lov.
At ændre emne var velkomment. Sean så lidt frem for sig et øjeblik, mens de banede vej igennem mængden mod et ukendt mål.
"Jeg...Ja. Det gør jeg. Men som altid handler en fest for mig, mere om at møde folk jeg kan udnytte, end på at danse hele aftenen..."
Han så på Lori med et svagt undskyldende smil.
"...Jeg skal selvfølgelig nok give dig lidt opmærksomhed også, så du ikke keder dig. Har du været med til andre fester af denne slags?" spurgte han konverserende.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Lori on Man 30 jul - 18:26

Sean kommentar om mennesker var svage, fik kun Lori til at ryste lidt opgivende på hovedet, dog med et smil.
"Vi to vil altid have et meget forskelligt syn på mennesker Sean" smpgrinte han blot.
Lori fandt bestemt ikke mennesker svage! Nej de havde ikke de samme kræfter som så mange andre væsner, og de havde ikke evner, men det gjorde dem ikke svage! Bare mere opfindsomme. Han kunne bare tænke på Kace i den sammenhæng. Kace var et menneske, men stadig utrolig stærk, og så var han endda vampyr jæger! Fyren kunne lås, han kunne benytte våben, og han var stærk! Nej ikke lige så stærk som Lori, men hvis Lori skulle være ærlig, så måtte han nok overgive sig og sige, at det ikke var han selv der nok ville vinde, hvis det kom til en kamp mellem de to.

Det var et roligt smil der var på Loris læber da Sean begynde at forklare hvad en fest handlede om for ham. Og det kom nu egnelig ikke bag på Lori! Slet ikke.. Sean var hersker, for ikke at tale om arbejdsnakoman, selvfølgelig tog han ikke til eknfet som denne, for at danse og feste! Men for at få nogle alliancer, og sådan.
Han smågrinte lidt da Sean nævnte at han nok skulle give Lori opmærksomhed så han ikke kedet sig.
"Det ved jeg, men det gør ikke noget! Jeg ved at en fest som denne går ud på andet og mere, ens bare at pjatte" sagde han med et træk på skulderen.
"Ja en gang.. jeg fik sniget mig ind til en fornem fest engang.. det var godt nok kedeligt" grinte han lidt, som hsns blik gled over nogle gade gøglere.

Lori
Moderator
Moderator

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Man 13 aug - 15:03

Seans blik gled hen på Lori et øjeblik. Før i tiden havde han altid prøvet at overbevise andre dæmoner om den styrke de havde. Den position de havde. Hvis bare de greb den, tog imod den gave der var dem givet.
For Sean at se, var der utroligt mange svage dæmoner. Han havde mødt så mange svage dæmoner, dæmoner der påstod resten af racerne havde samme status eller rettigheder. Moralske, irriterende person, der ikke forstod en dyt af hvad de havde. Han kunne ikke respektere den slags dæmoner...Ikke når det kom til spørgsmålet om at være en sand dæmon. Toppen af hierarkiet.
Ikke fordi han ikke respekterede Lori. Men det kunne stadig irritere ham, at Lori ikke kunne se det. Ikke kunne forstå det. Og måske var det ikke kun Loris egen skyld. Folk kunne blive skabt af hvem og hvor de blev opdraget. Eller være en mønsterbryder.
Det gik nok. Sean havde tidligere bevist, han kunne få Lori til at dræbe, hvis der blev et behov for det. Det var godt nok for Sean. At vide, at den sande dæmon i Lori kunne lokkes frem...Også selv om Lori tydeligvis havde fået det dårligt over det. Det var noget der kunne trænes væk.

Men det var slet ikke hvad der var på programmet lige nu. Og måske lidt alligevel. Han ville gerne offentliggøre deres parforhold, men ud over at blive hadet af befolkningen i byen, var der andre ting Lori burde forberede sig på. Sean var irriteret over han ikke havde krævet Lori trænede mere i kamp tidligere. Til at beskytte sig selv.
"Fornemme fester er kedelige, hvis man ikke er en del af den underliggende magtkamp der som regel finder sted samtidig" bemærkede han en anelse fraværende. Han havde været med til utallige fester, også fornemme. Han havde danset med utallige kvinder eller sneget sig i værternes hus og enten taget informationer eller genstande med sig. Brugt festen som en distrahering for de uanende.
Han så sig over skulderen. Alt dette var planlagt af Natalie og han vidste hun havde spioner. Hans egne spioner havde opdaget et fåtal af dem - men Sean vidste der var flere. Sikkert langt flere.
"Jeg må også snakke med dig om noget andet. Kan du huske da jeg nævnte, jeg en dag ville offentliggøre os som et par?" bemærkede han og så over mod gøglerne også. Så så han hen på Lori igen.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Lori on Søn 9 sep - 14:17

Han fulgte med Sean gennem byen, og kunne ikke undgå at smile lidt over det Sean sagde.
”og den magtkampser du jo vild med, så du må jo elske de fester” grinte han lidt. Han vidste at Sean elskede magt! Ikke bare elskede det, måske endda hungrede efter det!
Men det var vel også lidt det han også var faldet for hos Sean? Selvom det selvfølgelig var Seans personlighed, og ikke hans magt, så var det stadig Seans trang til at være den stærkeste. Det var noget Lori beundrede meget ved Sean!

Han gik lidt i sine egne tanker, da han pludselig hørte hvad Sean ellers sagde.
Ja han kunne godt huske at Sean havde talt om at offentliggøre deres forhold. Han var stadig ikke helt sikker på om det var en god ide eller ej! Det ville blive risikabelt for dem begge! Og særligt for Sean nu han var en hersker.
Han gik helt op på siden af Sean. ”ja, det kan jeg godt huske” sagde han roligt som han så sig lidt om mellem de mange folk på gaderne. Han så på Sean.
”jeg syntes stadig det er risikabelt, men vil selvfølgelig støtte og følge dig i det du vælger” forsikrede han roligt Sean.
Han kunne ikke undgå at se lidt ned mod Seans hånd. Hvor ville det være rart bare at kunne tage hans hånd, og gå hånd i hånd ned gennem gaderne, som så mange af de andre par der gik rundt. Somme tider bebrejdede han sig selv at han var en mand.. havde han været en kvinde så havde dette ikke været et problem.. men på den anden side. Måske havde han og Sean slet ikke fundet hinanden interessante.

//sorry for længden //

Lori
Moderator
Moderator

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Tors 20 sep - 14:37

Sean smilte svagt. Jo, Sean fandt den slags fester ganske fornøjelige. De kunne være kedelige, hvis Sean ikke havde et mål, men i aften havde han. Han var nysgerrig over præcis hvor langt Natalies invitationer var nået og om Sean på nogen måde kunne bruge det til egen fordel. Nye folk at snakke med, nye forbindelser der kunne skabes, nye aftaler der kunne sikres. Der var mange muligheder. Men derfor håbede han stadig på at gøre det bare lidt underholdende for Lori også, så manden ikke ville tænke tilbage på det, som en af de mest triste aftner i hans liv. Sean trak vejret dybt og sendte Lori et lille smil.
"Det jeg vælger...Eller det vi vælger? At offentliggøre det vil ikke kun gå ud over mig. Du bliver et mål. Og jeg kan ikke være der til at beskytte dig hele dagen eller hele natten. Er du forberedt på, hvad det kan betyde? Færre folk i din butik. Skældsord. Måske er der folk der ligefrem til gå voldeligt til værks. Det eneste du ikke skal bekymre dig om, er at blive anholdt af vagterne. Jeg er trods alt herskeren, så jeg sætter hele byen i en svær situation. Der vil sikkert blive langt flere, der ønsker at vælte mig eller udskifte mig, bare af princip. Det kan og vil få store politiske konsekvenser. Og det bliver ikke nemt. Lori..." Sean stoppede op. Men de stod midt i det hele, så han tog let på Loris ene håndled og hev ham med ud fra menneskemængden. Efter at have set sig om et kort øjeblik, greb han begge Loris overarme og kiggede alvorligt manden i øjnene.
"Det er vigtigt du forstår præcis hvad det betyder. Folk vil gå efter dig. Uanset om det er af seksualitet eller fordi de håber på at ramme mig. Kan du beskytte dig selv? Er du sikker på, du er okay med det?" Dette var vigtigt. Og hvis Lori stadig mente det var en fin ide, var det også vigtigt manden var forberedt eller kunne beskytte sig selv. Ellers måtte Sean insistere at Lori modtog lektioner i kamptræning. Sean var ikke en mand, som folk holdt af. Så meget var sikkert. Og nu, hvor hans måde at regere på var ved at skifte, ville mængden af fjender kun vokse. Den eneste måde Sean kunne holde dem i hævd og beholde sin magt, var ved at slå endnu hårdere. Så det næste bløde punkt ville blive helt kliche. Lori. Den eneste som folk så ville vide, var en Sean holdt af. En de kunne bruge imod ham.

Måske var det hele så kun en dårlig ide og Sean burde lade være. Men han kunne ikke. Han måtte gøre det, hvis Lori var med på ideen. Han ønskede at se hvad der ville ske. Ønskede at se hvad folk ville gøre - og hvad de kunne gøre. At sidde stille op tronen var kedeligt. Sean var ingens dukke. Heller ikke Natalies. At offentliggøre denne slags, ville næppe være noget hun ville klappede entusiastisk for.

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Lori on Tirs 25 sep - 20:55

Lori stoppede op og lyttede til havde Sean forklarede. Han vidste det godt.. han vidste godt at dette ville blive farligt, og at han ikke skulle regne med at have det samme liv som han havde nu? Han ville blive set ned på, måske endda angrebet. Han ville blive set som en mål for at remme Sean, og samtiden kan komme af med en hedning, som de sikkert ville kalde ham..
De fleste ville sikkert bakke ud, og han havde da uden tvivl også haft tanken, og havde dem stadig! Men lige meget hvor meget han tænkte over det, kom han hele tiden frem til det samme!
Han lod sig hive med væk fra menneske mængden, og så på Sean som han endnu engang begynde at forklare.

Han sukkede lidt.
"Jeg ved det godt Sean... Jeg er godt klar over at dette langt fra bliver nemt.. og jeg har da også mine bekymringer, selvfølgelig har jeg det" erkende han som han vende blikket mod Sean.
"Jeg ville lyve for dig hvis jeg sagde at jeg ikke har overvejet at bakke ud, og hvis jeg siger at jeg ikke er bange for hvad der kan ske... Min butik bliver bestyret af en anden, så det er kun få der ved det er mig der ejer den.. så den er jeg ikke så nervøs for" forklarede han.
"Jeg ved det her bliver hårdt, men.. jeg skal nok klare mig! Det med træning og kamp, skal du ikke tænke på! Det skal jeg nok klare" sagde han med et smil.

Han så sig lidt om, her var ingen, inden han lænede sig frem og placerede et hurtigt kys på Seans læber.
"Vi står sammen om det her! Jeg skal nok klare mig, det lover jeg" forsikrede han med et blidt smil.
Jo han var bange og nervøs for hvad der ville ske, og han vidste det ikke ville blive nemt, men han kunne på en måde heller ikke tænke på noget han hellere ville end at kunne vise sig offentligt med Sean!

Lori
Moderator
Moderator

Vis brugerens profil

Indlæg by Sean on Lør 13 okt - 16:28

Det lette kys, der på en måde betød mere end noget andet.
Jo, dette ville blive farligt. Dette ville have store konsekvenser, både for Sean og Lori. Deres liv ville aldrig blive det samme. Og på en måde glædede Sean sig til det. At straffe folk for at tale nedsættende om ham eller Lori. Sætte byen på den anden ende. Modtage adelens fjendtlige eller isolerende reaktion. Og trods det ville være reaktionerne, ville Sean mase sig ind alligevel. Tvinge folk til at erkende det. Tvinge folk til at optræde ærbødigt over for ham, selv om de inderst inde hadede ham eller så ham væltet af den magtfulde position. Hvorfor? Fordi Sean havde gjort det samme hele sit liv. Hele hans liv havde været et skuespil. Og selv om han elskede den leg, ønskede han at prøve noget nyt. Så hvor heldig var han ikke? Hvor heldig var han ikke, at Lori havde modet og viljen til at følge ham på det punkt?

Sean lagde sine hænder om Loris ansigt. Hvad betød det om folk så dem nu? De var blevet enige. Så nu kunne de gøre præcis som de ønskede sig. Som to dæmoner, der styrede verden, styrede deres omgivelser, og ikke omvendt. Dæmoner var frie. De var herskende. Dette var blot endnu et udtryk for det.
Tommelfingrene gled over Loris kinder, mens Seans blik fordybede sig i Loris. Denne modige mand. Sean var glad og han kunne ikke holde smilet fra at brede sig. Så lænede han sig ind og gav Lori et dybere og mere intimt kys.
Efter kysset, lod Sean sine hænder glide ned over Loris skuldre og overarme, før han endelig slap manden. Han trak vejret dybt og så sig omkring. Kørte skuldrene rundt en enkelt gang, som om han forberedte sig.
"Godt så. Jeg elsker dit mod, Lori. Men om noget er det vigtigt du lærer at beskytte dig selv, for vores begges skyld. Jeg insisterer på du modtager lektioner i kamp. Uanset om du kan kæmpe i forvejen. Hvis du ikke kan det, kan jeg lære dig lidt om hvordan man dirker låse op, hvordan man opdager om nogen forfølger en..." han trak vejret dybt igen og så smilende på Lori. Alle, han nogensinde havde interesseret sig for, havde altid hadet at Sean ville gøre den slags. Lære dem ting. Være der for dem. Om Lori var det samme, var han ikke helt sikker på. Men han havde en fornemmelse af Lori ville takke nej tak, som alle andre. Og Sean ville intet kunne gøre ved det, andet end håbe Lori var klar til den opmærksomhed der ville komme, og den sandsynlige vold der var. Eller endnu værre. Kidnapning. Tilfangetagelse.
"Hvis du vil..."
Endelig rakte han hånden ud til Lori og opfordrede ham til at tage den.
"Så lad os gå ud. Hånd i hånd. Og nyde festivallens glæder. Som det par vi er"

Sean
Admin

Vis brugerens profil

Indlæg by Lori on Fre 2 nov - 22:04

Følelsen af Seans hænder der lagde sig om hans ansigt, var varme og trykke, og det var nok her han havde det bedst med at være. I Seans stærke arme. Ikke at han selv følte sig svag, men i forhold til Sean, var han bestemt den svageste her! Ikke at deres forhold gik ud på det, slet ikke, men det var nu en gang her han havde det bedst.
Og det fik ham da også til at lukke øjnene et kort øjeblik, og nyde det. Inden hans blik endnu engang ramte Seans, og et let smil bredte sig på hans læber.

Kysset var fantastisk, en smule angst provokerende, men han kunne allerede nu mærke hvor meget rarer det var at kunne gøre dette, uden at skulle skulde det! Han gengælde det, gladelidt. Og det var et smil der var at finde på hans læber da kysset blev brudt.
Han kunne ikke undgå at smile lidt opgivende da Sean nævnte at han insisterede på at Lori skulle lære at beskytte sig. Han vidste jo godt at det var rigtigt, og at Sean havde ret. Han nikkede lidt.
"Hvis det betyder så meget for dig, så gør jeg det" sagde han så. "men jeg tror allerede jeg har en der kan hjælpe mig med det" sagde han så roligt.
"men jeg tager også gerne imod træning, hvis du insistere på at det er en du kender" sagde han så.

Han rettede lidt på håret, og så på Sean. Hans spørgsmål omkring, om de skulle gå ud sammen hånd i hånd, overraskede ham lidt. Han så lidt tilbage mod gaden de var kommet fra. Et nik kom fra ham, inden han rakte hånden frem, og tog Seans hånd, og lod sine fingre flette sig ind mellem hans.
"Med glæde" sagde han roligt og med et mildt smil.

//sorry for længden >.<

Lori
Moderator
Moderator

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen