Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Lori
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Lenore
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Celenia
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Renata
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Madelena Gray
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Katrina
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 
Sasha
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

2 deltagere

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tirs 24 Jul 2018 - 23:49

"Det ville nok være smart med tøj, hvis vi skal ud og shoppe, herren vil nok sætte pris på det, især når vi er herrens piger!" sagde hun med et lille smil, mens Dust kom med et flabbet nik, da han ville sætte pris på, at der ikke var andre mænd, der gik og stirrede på hans pigers nøgne kroppe. Trossalt var det hans job, at nyde synet af dem "Et nyt halsbånd, ville også være rart! Selvom jeg er glad for det gamle, er det ved at blive lidt slidt, og jeg kan nu godt lide at vise, at jeg tilhøre min søde herre og frue!"
Hun rødmede lidt genert, Dust gav hende et kys fordi han syntes hun var så sød, før han spiste sin tærte færdig, mens Izzy kravlede ud af sengen, så Dust kunne få et godt kig på hendes fine røv. Izzy smilede lidt til Kat, og blinkede tilbage til hende, mens hun gik hen til kommoden, så hun kunne finde et af Kats brystbånd, og en nederdel der gik med trøjen, før hun vendte sig mod Kat, med et lille smil på læben.

"Er det okay jeg også låner det her?" spurgte hun pænt. Hvis det var okay med Kat, ville hun tage tøjet på, før hun hentede sine egne underklæder, som hun tog på under nederdelen, hun hentede også sit halsbånd, som hun tog på med det samme.
"Så okay, jeg kommer med og bliver i baggrunden, men så skal i også købe mindst et sæt frækt tøj, til jer hver og som matcher, som i kan forkælde mig med at vimse rundt i, når i er hernedde!" sagde han med et flabbet smil, rettet mod hans søde skat, som han kravlede hen imod, så han kunne rejse sig op og kysse hende. Han fandt et rent sæt underklæder og bukser, som han kunne tage på, han greb sit bælte fra de beskidte, spændte det i bukserne, og tog så sine handsker, ringe og loncoaten på, så han var klar. Izzy kom også ind til dem, da hun var klar, for at se om de også var klar, til at komme afsted.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Ons 25 Jul 2018 - 10:31

Hun smilede til Izzy og grinede lidt over den først del af Izzys ord. Da Izzy snakkede som sit halsbånd, lod Kat sine fingere kærtegne rubinhjertet i den halskæde hun gik med. Hun var efterhånden så van til at gå med den at hun kun tog den af når hun trænede kamp. Hun stod ved sengen efter at hun havde givet Izzy skjorten, og nikkede smilende da hun blev spurgt om det var i orden at Izzy lånte noget tøj.
"Selvfølgelig min kære. Og du kommer til at se godt ud i det."

Hun så sig over skulderen på Dust som kommenterede hendes ord og smilede kærligt til ham da han kom over og kyssede hende.
Mens Dust og Izzy var optaget af at få tøj på og rette det til, gik hun hurtigt ud på badeværelset og vaskede sig mellem benene, samt fandt et nyt lindestykke som hun foldede til en pude og placerede i sine underklæder. Hvorefter hun gik ind og fandt et par sorte bukser og en mat rubinrød skjorte, samt brystbånd i samme farve. Hun lod skjorten være lidt åben så halskæden var fuldt synlig, sammen med et lille stykke af hendes kavalergang. Hun så hen på dem begge og smilede bredt.
"Lad os komme ud og handle."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Ons 25 Jul 2018 - 12:02

Nu hvor de var klar, tog Dust en sort læderpose med penge, frem fra hans long coats inderlomme, lagge armene om Kat så han kunne give hende et kys, mens han lod læderposen glide ned i hendes lomme, og smilede så mildt til hende, da han slap hende igen.
"Sådan, nu skulle i være klar, til en ordentlig shoppe tur!" sagde han mildt, og vendte sig mod trappen, så de sammen kunne gå mod udgangen. Izzy fulgte med dem, og gik ved siden af Kat, mens Dust gik forest på deres vej mod væggen, som han lagge hænderne på, så han kunne åbne vejen, ind til Kats værelse som de havde forladt, dagen i forvejen. Som altid, lukkede døren sig bag dem, da pigerne var kommet med ud, Dust åbnede døren for pigerne, så de kunne gå ud først, mens han smilede til dem.

"Gå i 2 lidt i forvejen, så følger jeg efter jer, fra en behørig afstand, så mine dejlige piger, kan have en hygge chat, mens i shopper!" sagde han mildt. Izzy nikkede til sin herre, og fulgte så med Kat, som fik lov til at styre hvor de gik hen, da hun nok kendte byen bedre, end Izzy gjorde, da hun aldrig havde været i byen, før Dust havde bragt hende her til.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Ons 25 Jul 2018 - 13:33

Hun klukkede lidt ved hans kys, samtidig med at hun mærkede posen med mønter lande i sin lomme. Hun smilede kærligt til ham med et blidt "Tak." til ham, hvorefter hun fulde med ham ud af hulen.
Da de igen var i hendes værelse, snusede Kat lidt ind inden hun grinede.
"Tror jeg skal have luftet lidt ud, selv om jeg enlig godt kan lide det." Hun hentydede til duft af deres safter og sved. De havde trosalt hygget sig noget her inden de var taget ned i hulen.

Kat smilede til ham og tog Izzy under armen, mens de gik ud af handelshuset og hen af gaderne. Kat holde et livligt øje med de forskellige boder og butikker, mens de gik.
"Izzy, lov mig at sige til hvis der er noget som fanger dit øje. Om det er tøj eller noget andet, så sig til. Dette er en chance for at have mere frihed end du før har prøvet." Hun slap Izzys arm og gik roligt ved siden af hende.
Da hun fik øje på en smykkesælger, gjorde hun blidt Izzy opmærksom på det.
"Skal vi prøve og se hvad de har af halssmykker? Det kunne jo være at de havde et der ville klæde dig godt og som stadig ville vise folk hvem du tilhøre." Kat havde allerede set er par stykker, som hun gerne vil se nærmere på.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Ons 25 Jul 2018 - 16:23

Dust og Izzy smilede lidt over Kats kommentar, da de også godt kunne sanse, duften af sex der var på hendes værelse. Da de kom udenfor, sakkede Dust nok bagud til, at han gik måske 20 meter bag dem, mens Izzy gik ved siden af Kat, og holdt sig ind til hende. De fleste lod til at ignorere dem lidt, fordi de så Izzys slavehalsbånd, og Kats dekorative halsbånd, der fik dem til at tænke, at begge pigerne tilhørte en bestemt ejer, der havde udnævnt Kat til en slave med højere status end Izzy.
"Øhm... okay!" svarede Izzy lidt usikkert, mens hun begyndte at se sig lidt omkring, på de forskellige boder, for at se om hun kunne finde noget tøj, som kunne gøre at hun så godt ud for herren, og som var i hans farver, så farverne på en måde indikerede, at hun tilhørte Dust. Hun flyttede dog sin opmærksomhed hen på den bod, Kat refererede til, da hun hørte hende snakke om den, og gik med hende hen til den, for at se nærmere på boden.

"Hmm, jeg vil nu gerne have noget alla et halsbånd, lidt lige som dit, så man kan se jeg tilhøre herren!" sagde hun lidt genert, mens hun kiggede på nogle af smykkerne, for at se om hun kunne finde noget, der passede inden for de specifikationer, og som hun ville kunne lide at gå med.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Ons 25 Jul 2018 - 18:01

Kat smilede ved Izzys ord omkring halskæden, og puffede blidt til hende.
"Det var også min tanke. At den skulle være noget andet end de normale slavehalsbånd." Hendes blik fangede nogle forskellige, som hun bad om at få tætter på. Sælgeren smilede og lagde hurtigt et stykke lyser gråt stof på bordet, hvor han placerede smykkerne et efter et, til der lå seks styks foran dem. Kat så smilende på Izzy.
"Er der nogle af disse som du syndes om? Eller er der et andet smykke som har fanget din interesse? Du skal ikke være bekymret for farverne. Vi få skiftet stenene ud senere. Hvilket minder mig om at vi skal have fundet en rubin til dit smykke."
Kat havde bestemt sig for at Izzy selv skulle vælge sit smykke, så hun gav hende alt den tid hun havde brug for.


// De seks smykker:
https://a2df00c2641e28706c32-56fce0c559302706d859254687201cfb.ssl.cf2.rackcdn.com/product-hugerect-183920-80060-1376555646-eb0a4b984b354e57db706483571f68ed.jpg
https://www.the-gothic-shop.co.uk/images/user/36-171214120812.jpg
http://velvetchokers.com/wp-content/uploads/2015/11/Coffin-Drop-Cameo-Alchemy-Gothic-Necklace-0.jpg
https://d2fzf9bbqh0om5.cloudfront.net/images/443456/search/rebelsmarket_handmade_cross_pendant_floral_design_choker_necklace_necklaces_3.jpg?1491383639
https://i.ytimg.com/vi/01Ahx-v4iCo/hqdefault.jpg
https://www.alchemyengland.com/345840-thickbox_default/she-walks-in-beauty.jpg

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Ons 25 Jul 2018 - 21:30

Dust stoppede et stykke fra butikken, for at købe en flaske rom, da han var blevet lidt tørstig, selvom det ikke var lang tid, de havde været uden for og gå. Imens smilede Izzy blidt til Kat, da hun var glad for, at Kat var med på, at hun skulle have et specielt halsbånd, lidt lige som det Kat gik med.
Da halsbåndene var lagt ud foran dem, så Izzy nysgerrigt på dem, hun studerede dem nærmest enkeltvis, da hun gerne ville være helt sikker på, at hun valgte det hun fandt mest rigtigt for hende, og som hun håbede herren ville kunne lide mest muligt. Efter at have kigget grundigt på alle halskæderne, valgte hun den sjette og sidste, som var blevet lagt op foran hende, før hun kiggede på Kat med et glad lille smil på læben.

"Den der kan jeg bedst lide! Jeg tror også den ville passe godt, sammen med min yndlings top, og herren ville nok også kunne lide den!" sagde hun lidt genert, mens hun lavede et ansigts udtryk, som mindede om en glad lille pige, der fik den bedste jule gave af sine forældre.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Ons 25 Jul 2018 - 21:48

Kat smilede og bad sælgeren om at holde et spejl op, hvorefter hun løsenede det halsbånd Izzy havde på, som Izzy fik i den ene hånd, og holdte det nye op så Izzy kunne se sig selv. Kat så med over skulderen og smilede bredt til Izzy.
"Han vil afgjort elske det. Særligt når vi får skiftet den store sten ud med en rubin og den lille med en sort opal. Og vi kan sikkert også tilføje nogle hægter til din top, hvis det skulle være." Kat rakte sælgeren smykket, så det blev lagt i en æske og betalte sælgeren for smykket, inden hun vendte sig mod Izzy igen og gav hende æsken, med et smil.
"Så skal vi bare finde en rubin og noget tøj. Og jeg tror jeg ved hvilken butik vi skal kikke i." Smilet blev til et frækt grin, mens hun satte retningen af den tøjbod hvor hun sidst havde købt tøj til brug i hulen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tors 26 Jul 2018 - 12:29

Izzy tog imod sit halsbånd, efter Kat havde taget det af hende, og gav hende det tilbage, hvorefter hun så på sig selv i spejlet, mens Kat holdt halskæden oppe, så hun kunne se hvordan hun så ud, med halskæden på. Izzy rødmede lidt over Kats komplimant, glad ved tanken om, at herren ville kunne lide at se hende, bære denne halskæde for ham, og med et lille genert smil, kiggede hun over skulderen på Kat, for at snakke til hende.
"Det ville være dejligt, hvis vi kunne få skiftet stenene, og sat hægter i, så ville den være helt perfekt for mig!" sagde hun glad, før hun tog sit halsbånd på igen, så hun havde frie hænder, til at tage imod æsken med hendes nye halsbånd. Hun lagge godt mærke til det lidt frække i Kats smil, og rødmede lidt, mens hun blidt tog Kats hånd i sin, så de kunne begynde at gå videre sammen.

"Jeg vil gerne have noget tøj, som jeg kan se pæn ud i, når jeg er ude og gå, sammen med herren eller dem! Derefter vil jeg gerne se på noget frækt tøj, som vi kan forkælde herren med, når vi er nede i herrens hule!" sagde hun mildt, mens hun blev lidt rød i kinderne, da hun nævnte den sidste del, omkring det frække tøj "Hvis jeg ikke husker forkert, ville herren gerne se os, i noget matchende frækt tøj, så det er bok også noget, vi skal huske at se på, så herren bliver ekstra glad for os!"
Mens de gik ned af gaden, så Izzy på de forskellige boders udvalg, og hurtigt opdagede hun en bod, som solgte et udvalg af tøj, med fokus på blandt andet rubin rød og sort tøj, så hun trak forsigtigt Kat med sig hen til boden, for at se på udvalget. Som altid fulgte Dust efter dem på afstand, og stoppede da han så dem stoppe ved boden. Han tog en slurk af sin flaske, mens han så nysgerrigt på dem fra hvor han stod, for at se hvad de fandt på at vælge af tøj.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tors 26 Jul 2018 - 13:23

Kat smilede glad og fulde roligt med Izzy, da hun ville over og se på tøjet.
"Dejligt at du se dig selv tage valget om hvad du vil se på, min kære." Hun klappede blidt Izzy på skulderen, mens hun roste hende. Hun begyndte selv at se på lidt forskelligt tøj, der i blandt nogle nederdele og bluser, hvis udskæring gik fra skulder til skulder. Tøjet hun fandt var i rubinrøde farver blandet med enten sort eller mørke grå. Hun lagde det frem, så Izzy også kunne se på om det var noget for hende.
"Jeg kunne godt finde på at tage en af hver, måske to af nederdelen og vesten, som jo kan bruges alene på varme dage. Hvad med dig?"

//tøjet ligner noget ala linkene:
Bluse nr. 1
Bluse nr. 2
kort vest
vest
Nederdel nr. 1

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tors 26 Jul 2018 - 15:18

Izzy smilede genert, over Kats komplimant, da hun egentlig mest var begyndt at vælge selv, fordi hun gerne ville finde noget tøj, som gjorde at hun så godt ud, for herren og Kat. Hun kunne godt lide ideen om, at herren og Kat kunne være stolt over, at gå med hende ved deres side, når hun så pæn ud for deres skyld.
"Jeg vil nu bare gerne se pæn ud, så de og herren, kan være stolt over at gå, med mig ved jeres side!" sagde hun genert. Da tøjet blev lagt frem foran hende, så hun nysgerrigt på det, og rørte ved det, for at mærke hvordan stoffet føltes, så hun kunne få en føling af, ikke blot hvordan tøjet så ud, men også hvordan det ville føles, at gå rundt i det. Hun kunne godt lide det meste af det, men nederdelen var ikke lige i hendes smag, da hun fandt den en smule for lang.

"Jeg kan godt lide den kortærmede trøje, og de 2 veste, de virker til at være behagelige, og passende hvis jeg skal gå rundt med herren! Trossalt er han draconianer, så det ville være smart at klæde mig i tøj, der gør at jeg kan holde lidt bedre til varme, når nu herren naturligt bedre kan lide høje temperature!" sagde hun mildt, med et blik rettet mod Kat, før hun drejede hovedet, så hun kunne se op på sælgeren, med et forsigtigt lille smil "Det ville være dejligt, hvis de havde nogle nederdele, i en længde der allerhøjest går til knæende, gerne med sort og rubin rødt mønster! Og hvis de har nogle korte bukser i samme stil, samt nogle underklæder og brystbind i rubin rødt, ville det være dejligt!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tors 26 Jul 2018 - 16:43

En anden kvinde var kommet ind fra bodens bagside og fik øje på Kat, hvor efter et stort smil bredte sig.
"Jammen er det ikke den kære Katrina. Og du har taget en veninde med. Jeg ser i er interesseret i det rubinrøde tøj." Kvinden blinkede til Kat som smilede tilbage.
"Tager jeg fejl eller er i to til samme fyr?" Kat grinede og blinkede til kvinden, mens hun holdte en finger for sine smilende læber.
"Det er for mig at vide og dig at gætte, søde Sofia. Men du kan hjælpe os med, lad mig se... fem underklæder og brystbånd, fire af denne bluse, fire af den korte og fire af den lange vest, samt fire af denne nederdele, som en start, alt sammen i den størrelse jeg bruger. Med mindre du har nogle som er kortere." Kat smilede venligt til kvinden og hendes hjælper. Hjælperen så lidt forvirret ud over Izzys spørgsmål omkring de korte nederdele og mumlede noget om at hun var bange for at de kun havde de lange, men hun prøvede da at kikke deres lager igennem. Men Sofia så fra Izzy til Kat og tilbage igen, inden hun lænede sig udover bordet og hviskede til Kat.
"Sig mig Katrina, siden hvornår er du bleve perleveninde med en succubus? Særligt hvis i dele samme mand?" Kat smilede bare og holdte igen fingeren for de smilende læber. Sofia så ikke helt tilfreds ud, men slog sig til tåls med det lige nu, mens hun fandt tøjet frem. Kat lænede sig lidt skråt over til Izzy og hviskede.
"Hvis de ikke har nogle korte, så får vi bare lagt de lange op til den længde du ønsker. Og hvis du er nysgerrig, så kan jeg fortælle at Sofia selv er en succubus."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 27 Jul 2018 - 1:35

Izzy så op på kvinden der kom ud, og snakkede med Kat, hvilket gjorde at Izzy ret hurtigt regnede ud, at de kendte hinanden, på den ene eller den anden måde. Izzy rødmede en lille smule, over kvindens spørgsmål, men hun kunne heller ikke lade være med at smile over, hvordan Kat valgte at svare kvinden på, før hun bad om alt det tøj, hun og Izzy gerne ville have. Hun så lidt på Sofia, da hun lænede sig frem mod Kat, for at hviske noget til hende, men fordi Izzy ikke hørte så meget efter, nu hvor det virkede som noget mellem dem, reagerede hun ikke rigtig på det Sofia sagde til Kat.
"Det ville være dejligt, hvis vi kunne lægge dem op, i tilfælde af at de kun har de lange, jeg kan bedre lide korte nederdele, tildels fordi jeg gerne vil vise lidt ben, så jeg ser godt ud for herren!" sagde hun mildt, med et lille smil på læben, før hun lænede sig ind mod Kat, så kun hun kunne høre det næste, som Izzy hviskede til hende "Desuden betyder kortere nederdele, også nemmere tilgang, i tilfælde af at herren, ønsker sig en hurtig forløsning! Eller hvis fruen, ønsker at lege med mig!"

Hun kom med et drillende blink i retning af Kat, før hun rettede sig op igen, mens hun så på Sofia og hendes hjælper, som de kiggede igennem tøj, og fandt det Kat havde bedt dem om. Hun så kort i den retning de var kommet fra, for at se om Dust stadig var i nærheden, og det tog hende ikke lang tid, før hun spottede ham, stående med ryggen op mod en væg, mens han tog en slurk af sin flaske. Han vinkede til hende, da han så hende kigge på ham, hvilket fik hende til at smile mildt, før hun vendte sig mod boden igen.
"Så øhm... Kat fortalte mig, at de også er en succubus?" sagde hun genert, da hun ikke helt vidste, hvad hun ellers skulle sige, til en hun aldrig havde mødt før.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 27 Jul 2018 - 8:23

Kat startede med at smile bredt over Izzys forklaring om at hun godt kunne lide at vise lidt ben for Dust. Og da hun tilføjede at det også gav nemmere tilgang, kunne Kat ikke tilbage holde en klukken af latter. Hendes øjne der var fokuseret på Izzy blev lystne og hun slikkede sig om læben på en sulten og lidenskabelig måde inden hun tog et skridt tættere på Izzy, så hun kunne hviske direkte ved hendes øre, selv om hun muligvis var optaget af at se på noget andet, Dust foreksempel.
"Min kære. Har du en ide om hvor meget lyst jeg har til at hive dig ind i et mørkt hjørne lige nu? Dine ord giver mig så meget lyst til at afprøve en sådan mulighed." Hun kom med en hviskende stønnen i Izzys øre, inden hun trak sig lidt tilbage og prøvede at kontrollere sig selv, med et venligt smil.

Sofia havde holdt et øje på Kat og den unge succubus slave, som så ud til at være omkring samme alder som Kat. Hun så godt hvordan slavens hvisken fik Kats øjne til at lyse af lyst. Var de mon elskere? En trekant? Hun viste at Kat havde en partner, men at de eller han havde købt en slave var nyt for hende. Og noget tydede på at Kat ikke var ked af at slavekvinden var kommet ind i deres liv. Interessant.
Sofia og hendes hjælper fandt desværre ingen korte nederdele, men hun var nysgerrig om hun kunne friste med andre vare.
"Ja, søde. Det er jeg og jeg beklager, men vi har ingen korte nederdele. Men måske jeg har noget andet der kunne friste, hvis i vil komme med." Hun vinkede dem nærmere den bagerste teltvæg som hun var kommet ind af for lidt siden.
Her omme var et andet telt, der var fyldt med forførende tøj.

Kat spærrede øjnene op og nærmest slugte det hele, med et smil der blev større. Hun gik hen til et bord hvor hun så på en top og en underdel, samt en kort kjole.
"Uanset om du har dette sæt og kjolen i rubinrød eller kun i sort, så skal vi have sådan et sæt hver." Hun så over på Izzy med øjne der ønskede at se hende i det nærmest med det samme.
Sofia var standset lige inden for og lod pigerne om at kikke selv. Hun lo hjerteligt da hun hørte Kats ord og så over på Izzy med et smil.
"Søde, har du brugt dine evner på hende for nyligt? Siden hun er så fikseret på dig."

//Andre sæt, som en mulighed:
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/produc11.jpg
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/produc10.jpg
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/produc12.jpg


Sidst rettet af Katrina Fre 27 Jul 2018 - 11:20, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 27 Jul 2018 - 10:35

"Hvis jeg kender dem ret, ville de ikke tøve med at prøve det af, hvis de havde muligheden, min søde frue!" hviskede hun tilbage, med et blidt lille smil på læben, mens hun kort strøg Kat på ryggen. Hun kunne godt lide, at være sammen med fruen, og bare snakke med hende, som 2 normale kvinder, der hyggede sig sammen, på en shoppe tur. Hun så op på Sofia, da hun nævnte det med nederdelene, og at hun rent faktisk var en succubus, lige som hende selv.
"Det med nederdelene er okay, så kan vi vel bare tage nogle af dem i har på lager?" hun så spørgende på Kat med et skævt lille smil, før hun så mod Sofia igen, og fulgte med hende og Kat om bag ved, til deres samling af frækt tøj. Lige som Kat, spærrede Izzy nærmest også øjnene op, før hun begyndte at kigge sig lidt omkring, for at se nærmere på nogle af alle de spændene ting, der var at finde herinde.

Da hun fandt et sæt undertøj, som de havde henholdsvis en hvid version af, og en sort version af, smilede Izzy lidt for sig selv, da det gav hende en ide, som de kunne bruge nede i herrens hule. Derfor fandt hun et sæt af hver farve, som hun målte mod sig selv, for at være sikker på det var i den rigtige størrelse, før hun gik hen til Kat, og viste hende de 2 sæt, som hun havde fundet til dem. Hun lænede sig ind mod Kat mens hun holdt det frem mod hende, med en lettere rødmen i kinderne, og en hvisken så kun Kat hørte hende.
"Jeg tror herren ville elske, hvis vi brugte det her til en lille tema ting, med herrens søde engel i hvidt, og slemme dæmon i sort!" hviskede hun genert, før hun rettede sig op igen, og fik øje på de 2 sæt undertøj, den ene med den ultra korte nederdel, og glimmerværket på, den anden med det sexede underklæde, og den lidt lange top, som hun tænkte herren ville elske at se hende bære, når hun smed tøjet for ham "Jeg tror herren ville elske at se os, vimse rundt i det glimtende sæt med den korte nederdel på, så herren let kan komme til, når han har lyst!"

Hun så over på Sofia, med et mildt lille smil på læben, da hun hørte hende spørge, om hun havde brugt sin succubus evne på Kat, siden hun virkede så fikseret på Izzy.
"Nej det har jeg ikke!" svarede hun mildt, og smilede forsigtigt til Sofia "Jeg bruger kun min evne på herrens ordre, og selv hvis jeg havde brugt min evne, ville fruen nok ikke kun nøjes med, at være fikseret på mig!" hun rødmede en lille smule, mens hun drillende bumbede sin hofte mod Kats.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 27 Jul 2018 - 11:42

Hun smilede til det Izzy havde valgt. Og jo mere Izzy snakkede om sine forskellige ideer, jo mere fik Kat lyst til at tage hende på stedet. Kat begyndte at spinde som hun havde en vane med overfor Dust, når hun fik lyster hun havde svært ved at styre, mens hun smilede ved Izzys ord og greb hende om hofterne da hun lavede det drillende bump. Kats ene hånd gled ind under nederdelen omme fra røven og ind mellem Izzys ben til hendes finger fandt Izzys skød, mens hun nappede kærligt i Izzys skulder.
"Min kære, hvis du er så ivrig efter at få mig til at tage dig her og nu, så siger du bare til. Sofia har sikkert ikke noget imod at låne os teltet her, selv om jeg er nød til at kneble dig for at du er stille." Kats ord var en hed hvisken, som kun Izzy hørte. Men Sofia forstod udmærket hvad der forgik i mellem de to. Hun smilede skælmsk til dem, mens hun gik tættere på dem og talte lavmeldt nok til at det kun var de to der kunne høre hende.
"Jeg var ikke klar over at din partner have købt en slave, eller at du, Katrina, for den sagskyld kunne vise dig at være lide så tiltrukket af en kvinde som du er med din partner." Hun knælede ned og løftede en af dugene, der lod til at være en hel del tungere og tykkere end de andre, op på bordet. Og afslørede at rummet under bordet var indrettet med bløde tæpper, en mundknebel der så ud til at kunne kvæle alle lyde fra den som havde den på. Hun så op på Kat og Izzy mens hun blinkede skælmsk.
"Hyg jer lidt, mens i ser på tøjet. Og tag den tid i har brug for. Der kommer ikke andre her om før i kommer ud." Derefter gik hun ud i boden igen og lod de to være alene. Kat så skælmsk på Izzy. Hendes blik og krop emmede af lyster, og lige nu var det kun Izzy der var i nærheden. Hun slap dog Izzy og trådte et skridt væk fra hende for at give hende mulighed for frit at vælge.
"Hvad har du lyst til, min kære?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 27 Jul 2018 - 13:43

"Uh!" udbrød Izzy lavmælt, med en svag undertone af et støn i hendes stemme, da hun mærkede Kats hånd, stryge hende ned over måsen, og ind mellem hendes krop, til hun kunne mærke Kats hånd mod hendes underliv. Hun lyttede til Kat, med et tungt åndedrag, og genert rødmende kinder, da hun ikke havde forventet, at Kat pludselig ville være så opstemt, og have lyst til at hygge sig med hende lige på stedet, til trods for at de befandt sig, midt i en tøj bod.
"Uhm... det... det var ikke min mening at... øhm... gøre dem opstemt... min søde frue!" sagde hun dybt genert, mens hun nærmest kamp rødmede i hele ansigtet, og så genert ned. Hun så genert på Sofia, da hun snakkede til Kat, og fulgte hende med øjnene, da hun bøjede sig ned, løftede den tunge dug, og afslørede et lille "sex rum" under bordet, som hun tilbød at de kunne bruge, før hun forlod rummet, så Kat og Izzy havde lidt privat liv, hvis de gerne ville hygge sig med hinanden.

Med rødmende kinder, så hun på Kat, da hun slap Izzy og trådte et skridt tilbage, før hun spurgte Izzy hvad hun havde lyst til. Det føltes mærkeligt, bare frit at kunne vælge, i sin ungdom havde hun altid forventet, at den dag hun blev en andens slave, skulle hun bare sprede ben, når hendes herre bad om det, så at kunne bestemme over den slags selv, var stadig meget uvant for hende, når hun nu stod overfor valget.
"Øhm... hvad med... at vi laver en lille... aftale?" spurgte hun genert, mens hun bevægede sig lidt frem, så hun kunne lægge armene om Kats nakke, og nusse hende lidt gennem håret. Hun pressede blidt sin krop ind mod Kats, så deres bryster blev presset mod hinanden, mens hun blidt lagge et ben om hendes hofte, så hun nærmest tilbød sig selv til Kat "Hvis fruen går med til, at forkælde mig lidt, ved at købe det her tøj til mig, så jeg kan se smuk ud for herren og fruen, og klæde mig frækt for jer nede i hulen, så lokker jeg herren til at tage os med hjem, så herren og jeg kan tage os af de slemme lyster, der brænder i fruens dejlige skød! Lyder det som noget, min smukke frue kunne gå med til?"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 27 Jul 2018 - 14:12

Hun smilede kærligt og lystigt til Izzy, da hun lidt genert begyndte at forslå en lille aftale. Kat lagde sine arme om Izzy og kærtegnede blidt hendes hofter og lænd, mens hun lyttede til Izzy. Hun begyndte igen at spinde og kyssede blidt Izzy på kinden, hvorefter hun talte med lav stemme.
"Hvordan kan jeg sige nej til sådan et lækkert tilbud? Og tro mig, han vil med glæde følge med os til hulen, om vi var lystende eller ej." Hun trak vejret dybt et par gange og lod en kuldegysning ryste kroppen kort, inden hun så på Izzy med mere rolige øjne.
"Jeg beklager at jeg lod mit lystige jeg løbe af med mg. Vi var kommet her op for at se på tøj til dig. Ikke for at lade mig forføre dig." Hun lod den tunge dug falde på plads og skjulte rummet igen.

Hun samlede det sorte og hvide sæt op som Izzy havde vist hende for kort tid siden og smilede kærligt.
"Du har virkelig god smag, Izzy. Og ja, jeg kan lige se for mig hvor vild han kunne blive hvis vi begyndte på sådan et tema." Kat målte hurtigt det hvide sæt og nikkede, da hun kunne konstatere at det ville passe hende fint. Hun lagde de to sæt lidt til side.
Tænk sig at de to brugte mere eller mindre samme størrelse i tøj. Lige med undtagelsen af længden, da Izzy var lidt mindre end Kat.
Hun fandt det sæt som hun selv havde kikket på og viste det frem for Izzy.
"Hvad ville du sige til sådan et sæt her? Han ville kunne løsne et par bånd og komme til vores bryster uden at behøve at pille det helt af os. Det samme gælder for bunddelen. Eller kjolen her. Der kunne man lade vær med at snøre den for stramt i nakken, så han kunne flytte stoffet til side ved brysterne og hvis han ville til røven, så måtte han tage den mellem stropperene." Kat gøs af nydelse bare ved tanken.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 27 Jul 2018 - 15:17

Izzy smilede genert, glad for at Kat var med på at tage med hjem, så de kunne tage sig af hendes lyster der, i stedet for et sted som her. Desuden kunne hun ikke lide tanken om, bare at lade Dust stå udenfor, som en eller anden galeons figur, der ventede på at hans piger blev færdige med at købe ind, alt imens de i virkeligheden var i gang med at kneppe, i en af tøj butikkerne. Hun blev slået ud af sine tanker igen, da kat undskyldte for, at lade hendes lystige side overtage situationen. Hun gav Kat et blidt kys på halsen, bare for at lade hende få lidt kærlighed, før hun flyttede sig lidt væk fra hende.
"Det er okay! Så vidt jeg kan forstå, plejer de normalt at få deres lyster ordnet ordentligt af herren, og nu hvor de har deres periode, og vi står her i en fræk tøj butik, må det være svært at ignorere, den tørst herren normalt plejer at holde nede!" sagde hun mildt, mens hun kiggede lidt på noget af det frække tøj, der lå på bordene. Hun smilede blidt til Kats komplimant "Hvis de har lyst, når deres periode er slut, kan vi overraske herren med disse sæt, og give ham en ordentlig omgang i sengen!"

Hun tog et af sættende, bestående af den korte nederdel med en matchende top, begge dækket med glimmerværk, som hun tænkte ville være lige noget for herren, fordi det var gennemsigtigt, og gav ham fri adgang, til hendes underliv og mås, når han havde brug for at få lettet trykket med hende. Hun så på det tøj, Kat viste frem til hende, og smilede glad, da hun var frisk på, at gå i det tøj.
"Det vil jeg meget gerne gå i, jeg tror herren ville blive meget glad, for at se os i den slags tøj!" sagde hun lidt genert, mens hun målte toppen og nederdelen mod sin krop, så hun var sikkert på det var den rigtige størrelse. Hun fandt også hendes størrelse, af kjolen og sættet Kat havde vist hende, før hun vendte sig mod Kat med et smil på læben "Så tror jeg, at jeg har hvad jeg skal bruge for nu! Herren har vist også snart ventet længe på os, så måske vi skulle få lettet skørterne, og komme ud til ham?"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 27 Jul 2018 - 16:16

Kat valgte selv et sæt af det med glimmerværk og lagde det sammen med de andre sæt som de havde fundet. De havde sørget for at sættene var magen til hinanden, med undtagelse af de to sæt hvor de skulle være 'engel' og 'dæmon'.
Hun samlede alt tøjet og kaldte på Sofia, som fik tøjet. Sofia var lidt overrasket over at blive kaldt på så hurtigt, da hun havde troet at de ville have taget tilbudet, men det så ud til at Katrina havde bedre kontrol en som så. Sammen gik de ud til den pose som Sofia havde samlet deres tøj i. Dette særlige tøj kom i en anden pose efter det var blevet pakket ind i et stykke bomuld for at skjule det. Kat vad om seks nederdele i den farve Izzy ønskede og de blev tilføjet i den første pose, mens Kat betalte for tøjet og gav posen med det særlige tøj til Izzy, mens Kat selv tog posen med det andet tøj.
"Så skal vi bare have fundet et en rubin til dit nye smykke. Og jeg ved der ligger en bod med ædelstene et lille stykke her fra. Skal vi se på det?" Hun smilede til Izzy, mens hun talte.
Hun fornemmede Dust takket været sin halskæde og så smilende over på ham mens hun blinkede, inden hun igen så på Izzy.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 27 Jul 2018 - 22:47

Izzy fulgte med Kat ud på gaden igen, hvor hun tog imod posen, da den blev rakt over til hende. Hun så på Kat da hun snakkede om, at de nu kun manglede en rubin til hendes halsbånd, og med et smil på læben, så hun samme retning som Kat, da hun blinkede til herren, mens Dust sendte et smil til pigerne, og lavede en lille hilsene gestus med hånden, mens han rettede sig op, så han kunne begynde at følge dem, når pigerne begyndte at gå videre.
"Måske når vi har købt rubinen til min halskæde, kan vi købe lidt mad med, så vi har noget at spise nede i hullen?" spurgte Izzy mildt, med et skævt smil i retning af Kat, mens hun fulgte hende, på deres vej ned af gaden "Under min oplæring, lærte jeg at lave en del forskelligt mad, så hvis det er, kan de og herren vælge lige hvad i har lyst til, og så kan jeg lave det til jer?" hun ville gerne forkælde dem lidt, som tak for at de var så gode mod hende, og en af de bedste måder hun kunne gøre det på, var via madlavning.

Mens de gik ned af gaden, med Dust gående et lille stykke bag dem, kom en varulv ud fra en af boderne længere fremme, sammen med en slave, som han ikke endvidere virkede tilfreds med, da han havde fat i hendes arm, og trak hende efter sig, indtil de var kommet ud af boden, hvor han slap hende, så hun var ved at snuble over sig selv, fordi hun ikke havde en ordentlig balance. Varulven begyndte at råbte lidt af hende, mens slaven fabrilsk prøvede at samle nogle af de ting op hun havde tabt, og undskylde for hvad end varulven, var så sur over. Da hun fik rettet sig op igen, kom hun til at støde ind i Izzy, så hun uheldigvis tabte nogle ting igen, og mere grund behøvede varulven ikke, for at vende sin vrede mod Izzy. Han opdagede hurtigt hendes slave halsbånd, og at Kat bar noget, der også til forveksling kunne ligne et dyrt slave halsbånd.
"Hvad tror du lige du har gang i, din beskidte slave kælling?" spurgte han vredt, med et aggressivt blik rettet mod Izzy, der blev overrasket over denne pludselige vrede, der blev rettet mod hende, hvilket gjorde hende usikker, fordi hun ikke vidste hvad hun skulle gøre "Hallo, jeg snakker til dig slave! Eller har din herre ikke lært dig at svare, når der bliver talt til dig?"

Dust der allerede havde opfanget, at varulven havde rettet sin vrede mod hans piger, var begyndt at bevæge sig nærmere, og hvis pigerne så over på ham, ville de nok kunne se, at han var på krigsstien. Han fandt sig ikke i, at nogen talte dårligt til hans dyrebare skat, eller hans kære lille djævel, og så snart varulven løftede hånden, med henblik på at slå Izzy, fordi hun ikke svarede, fløj Dust nærmest frem, klar til at ramme hans hånd, før han ramte Izzy, så hvis Kat ikke stoppede ham, ville Dust sikkert smadre varulvens hånd, med sit angreb.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 27 Jul 2018 - 23:20

Kat smilede til Izzy og lyttede roligt til hende.
"Det lyder som en rigtigt godt ide. Jeg ville elske at se hvad du kan i køkkenet, da det kunne være at jeg kunne lære noget af dig. Og det..." Kat blev afbrudt da en anden slavekvinde væltede ind i Izzy og tabte sine ting. Hun begyndte at hjælpe kvinden med at samle sine ting sammen, men stivnede da hun hørte varulvens vrede og fornemmede at Izzy blev nervøs.
Kat rettede sig op og så hvordan varulven løftede sin arm til at slå Izzy, hvilket fik hende til at se rødt. Uden at tænke trak hun højre ben op og snorrede rundt på venstre fod, så hun fik lidt fart på og sparkede varulven i maven, så han vaklede nogle skridt baglens. Derefter trådte hun et skridt frem så hun stod en smule foran Izzy, og da hun talte kunne hendes stemme høres pænt langt væk.
"Hvor våger du at forsøge at lægge hånd på MIN kvinde? Ønsker du virkelig at lægge dig ud med Blackfire klanen?" Hun knyttede hænderne klar på kamp hvis det skulle være nødvendigt. Hendes øjne var rasende og hendes stemme blev en snæren: "Jeg har set dig før i Handelshuset New hope. Ét ord fra mig og du vil aldrig kunne vise dig der igen. Så sandt som mit navn er Katrina Leigan, barnebarn af Raco og Jake Blackfire." Folk omkring dem gispede og begyndte at hviske. Mange havde hørt om Blackfire klanen og nogle havde endda hørt at Katrina var en af de nærmeste arvinger til klanen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 28 Jul 2018 - 7:15

Izzy tog et overrasket skridt tilbage, til dels fordi hun havde set hånden på vej mod hendes ansigt, men også fordi Kat lige pludselig sparkede fyren tilbage, og gik ind foran hende. Hun var glad for, at Kat havde været der, til at træde ind og hjælpe hende, det blev endda bedre, da hun mærkede Dust mod sin ryg, fordi han stod så tæt på hende, at det skridt hun havde taget, førte hende tæt nok på ham til at hun nu stod med ryggen mod hans brystkasse. Dust strøg hende kort på maven, og sysede på hende, som tegn på at hun bare skulle slappe af, og lade ham og Kat håndtere situationen.
"Hvad? Jeg er sku da en af stedets bedste kunder! Som om i kunne undvære mig!" sagde han vredt, dog med tydelige eftervirkninger af det spark, Kat havde pladseret i maven på ham. Dust slap Izzy, så han kunne gå hen til varulvens slave, og se hende i øjnene, mens han løftede hænderne, i retning af hendes slavehalsbånd, hvilket selvfølgelig pissede varulven af, da han ikke fandt sig i, at nogen rørte hans ejendom "Hey! Hvad tror du lige du laver, dit lille kryb?"

Nærmest uden et sekunds varsel, var det som om at luften omkring ham, blev fyldt med en følelse af morderisk vrede, da han drejede hovedet, for at se på varulven. Hans dyriske sanser, opfangede godt denne følelse, og fik manden til at træde et par skridt væk fra Dust, mens små lyn gnistrede henover Dust'es hud og tøj. Han vendte sig mod varulven, så han kunne gå hen mod ham, med faretruende skridt, og gribe fat i hans nakke, så han kunne trække varulvens ansigt tæt på sit eget, så han rigtig kunne mærke denne dyriske vrede.
"Jeg kunne dræbe dig, uden så meget som at lægge en hånd på dig! Få dit hjerte til at stoppe, så det så ud som om, du bare faldt død om, lige på stedet!" sagde han med en foruroligende kold stemme, før han skubbede fyren så hårdt tilbage, at han snublede og landede på røven "Jeg kan ikke se nogen her, der tilhøre dig! Så hvad med du tager dine ting, og går din vej, mens du stadig væk har alle dine lemmer?" han gik tilbage til slaven, og fik hende til at slippe hvad hun havde i hænderne, før han tog hende under armen, så de kunne få hende med sig væk. Han så over på Kat og Izzy, lavede et nik med hovedet, og begyndte så at gå.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 28 Jul 2018 - 9:30

Kats øjne lynede af den vrede der kogte i hende, og hun lo hånligt af varulven.
"Som om du har noget at skulle have sagt. New Hope klare sig fint uden indtægterne fra dig. Du er langt fra i kategorien bedste kunde. Der er mange kunder, der har klaget over dig."
Da varulven vendte sin opmærksomhed mod noget andet, drejede hun hovedet en smule så hun stadig så på varulven, men også kunne ane hvad der forgik over ved den anden slavekvinde. Det var Dust og han havde hænderne nær ved kvindens slavehalsbånd. Hendes hjerte sprang et slag over samtidig med at hun lydløst snapede efter vejret. Hvad havde han gang i? Endnu en kvinde? Hvis det var tilfældet, så kunne han bare vente sig. Men lige nu var det mest vigtigt at beskytte Izzy. Da han gik hen til varulven bakkede Kat hen til Izzy og lagde beskyttende armen om livet på hende, mens hun hviskede til hende.
"Hvis jeg siger hold fast, så holder du fast, mens jeg får os væk." Hun så over mod kvinden der så ud til at stå som forstenet. Hvad var det med Dust og slaver? Var han blevet så glad for at have 'slaver' at han ville starte et harem. Det håbede hun inderligt ikke.

Hun blev standset i sine tanker, hun så ham forlade varulven og tog kvinden under armen hvorefter han nikkede til hende og Izzy. Så sku da osse. Hun bed tænderne sammen og sammen med Izzy indhentede hun ham.
"Og hvad har du så tænkt dig med hende?" Hendes hvisken var letter anspændt, men ellers neutral.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 7 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 28 Jul 2018 - 10:05

Izzy nikkede lydløst til hvad Kat sagde om, at hun skulle holde fast, hvis Kat bad hende om det, men det blev vist ikke nødvendigt alligevel, da herren var færdig med varulven, og de nu gik efter ham, sammen med varulvens slave kvinde. Dust stoppede først, da de var kommet langt nok væk til, at varulven ikke kunne se dem længere, han smilede mildt til Kat, da hun spurgte ham, hvad han havde tænkt sig at gøre med denne kvinde, og i stedet for at svare hende med en forklaring, valgte han at svare hende, ved at vise hende hvad han havde tænkt sig, at gøre med hende.
Han vendte sig mod kvinden, der virkede lidt nervøs over, hvad der nu skulle ske med hende, men Dust smilede blot mildt til hende, mens han overraskede hende, ved at tage hendes halsbånd af hende. Han ristede halsbåndet med sin lyn evne, så det faldt fra hinanden, som om det var blevet brændt, før han igen så kvinden i øjnene, og tog en flaske frem fra sin inderlomme, som lignede en form for parfurme flaske.

"Jeg befrier dig hermed fra dine pligter som slave!" sagde han roligt, og gav hende flasken "Denne flaske indeholder en parfume, der vil ændre din fundamentale duft, så din tidligere herre ikke kan opspore dig via din duft! Jeg foreslår du bruger noget nu, og derefter bruger den fornuftigt ind til den er tom! Sørg for at gå ud og lev et godt liv fra nu af! Og... her! Se det som en start kapital på et lykkeligt liv!" han havde taget en pose med penge frem, som indeholdte mere end nok til, at hun kunne klare sig måske 2 uger frem, som han lagge i hendes hånd, før han smilede lidt til hende.
"Husk at holde dig væk fra der hvor varulven plejer at være, det næste stykke tid! Jeg ønsker ikke at du pludselig bliver fanget igen! Jeg ønsker dig et godt liv herfra!" kvinden havde fået tåre i øjnene over, at han gjorde alt dette for hende. Hun gav ham et kram, og hviskede tak i hans øre, før hun bukkede pænt for ham, Kat og Izzy, før hun skyndte sig at bevæge sig videre, for at komme ud i verdenen og leve sit liv. Dust vendte sig mod Kat og Izzy, smilede lidt skævt til dem, og lagge hovedet på skrå, mens han kløede sig i nakken.

"Det der var hvad jeg havde tænkt mig, at gøre med hende! Jeg håber ikke du er sur på mig over det, men hvis du er, kan jeg da godt forkælde dig, for at gøre det godt igen!" sagde han med et mildt grin, før han lænede sig frem, og kyssede hende nær øret, så han kunne hviske til hende "Jeg har trossalt opfattet, at du dufter lidt, efter i kom ud af den tøj bod, min frække lille engel!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum