Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Lori
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Celenia
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Renata
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Katrina
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 
Sasha
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

2 deltagere

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 15 Jul 2018 - 18:17

Dust var glad for, at hans kære engel var med på, at lære Izzy bedre at kende, for udover at han gerne ville have noget mere at spise, og lære Izzy bedre at kende, kunne han samtidig godt finde på at drille Katrina lidt, ved at pine hendes krop lidt mere, selvom han allerede havde pinet hende så meget, som straf for at hun var hård ved ham. Da hun sagde ja herre, smilede han lidt nydende, og gav hende et ømt kys på munden, kyssede hende hen af kinden til han nåede hendes øre, og nappede kort i hendes øreflip.
"Selvom Izzy også siger det, bliver jeg sjovt nok kun opstemt, når du siger 'ja herre'!" hviskede han kærligt i hendes øre, før han så over mod døren, da han hørte Izzy banke på, og sige at det var hende "Kom bare ind!" han smilede til Izzy, da hun kom ind med en bakke, fyldt med de ting Katrina og Dust havde spurgt efter, samt lidt ekstra til sig selv.

Imens hun kom hen til sengen, trak Dust sig ud af Katrina, satte sig op, og hjalp Katrina op og sidde på hans skød, så hun ikke behøvede at bøvle med, hvis hendes krop svigtede lidt, efter de pinsler han havde ført hende igennem. Han lagge en arm om livet på Katrina, lagge den anden hånd i hendes skød, så han kunne nusse hendes inderlår nær hendes skød, og lagge en kind mod hendes bryster, så han kunne sidde og slappe af, mens de hyggede sig sammen. Han tænkte det ikke var noget problem, at de var nøgne foran Izzy, efter hun lige havde siddet gennem nogle timer, med fuld udsigt til Katrinas krop, og god mulighed for at se Dust nøgen fra top til tå.
Izzy satte fadet foran dem, og satte sig så fadet var imellem hende og dem, før hun smilede lidt genert til sin herre og Katrina "Jeg håber herren har tænkt sig at spise ordentligt denne gang, når nu herren ser ud til at have det godt, og har Katrina hos dem!" sagde hun med et forsigtigt smil, mens hun hældte noget lemonade op til Dust og Katrina, før hun hældte op til sig selv "Ellers må de jo bruge deres barm igen Katrina, det virkede i det mindste effektivt sidste gang!" hun rødmede lidt mere, over at snakke om hvad Katrina måske måtte gøre, for at få mad i ham, og hun håbede at Katrina fulgte det sjov, som hun prøvede at lave med hende.

Fordi Dust sad med Katrina, kunne han ikke nå fadet med sine egne hænder, uden at læne Kat halvvejs ind over fadet, så for at lave lidt ekstra sjov ud af det Izzy sagde, åbnede han munden, pegede på sin mund, og lavede nogle sjove lyde, for at indikere at han ville mades.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 15 Jul 2018 - 18:41

Hun stønnede lidt ved hans nappen i hendes øreflip og gøs af nydelse da han hviskede i hendes øre. Hun stønnede igen da han trak sig ud af hende, inden hun klukkede lidt over at blive hjulpet op på hans skød. For ja, hun følte sig lidt som en klude dukke. Hun smilede til Izzy og tog imod kruset, med let skælvende hænder, som Izzy rakte hende. Hun drak lidt og spandt af glæde over at få noget der var koldt, oven på den varme Dust havde frembragt i hende. Hun lyttede til Izzys ord og fik et lidt tænksomt udtryk i ansigtet.
"Hvorfor prøver du ikke, Izzy? Det er helt iorden med mig. Og han vil jo gerne maddes." Hun smilede og klukkede lidt over sin sidste bemærkning der kun blev forstærket af de sjove lyde som Dust lavede.
Der var intet i Katrinas holdning, øjne eller kropsprog der gav den mindste antydning af fornærmelse eller modvilje over det hun lige havde sagt. Katrina mente det ærligt og var lidt spændt på hvordan Dust ville tage imod det. Men hun var kommet frem til den konklusion at det nok var meget godt at der altid var en til at holde øje med ham. Særligt efter at klanen havde bedt hende om at overvåge handelshusene i Sunfury og Doomsville.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 15 Jul 2018 - 19:10

Izzy grinede lidt over Dust, sådan som han sad der, og ville mades, men det blev hurtigt erstattet af et overrasket ansigt, mens hun rødmede noget over, at Katrina sagde dette, og virkede til at mene det. Dust blev også lidt overrasket, men siden hun virkede til at mene det, lagge Dust sin anden arm om livet på hende, og trak Katrina ind i et ømt kys, for at lade hende vide, at hun havde hans uddelte kærlighed, før han nikkede til Izzy om, at hun skulle fodre ham, med sine bryster.
Izzy som var noget rød i kinderne, løftede hænderne op til sin top, og flyttede stropperne ud til siderne, så der var frit udsyn til hendes kavalergang, før hun flyttede fadet så hun kunne kravle hen foran Dust, mens fadet stod, så Kat kunne nå det, og sætte sig på knæ. Hun tog et af de kødfyldte brød, brækkede en del af, som ville tage Dust lidt tid at spise op, og placerede den mellem sine bryster, før hun rettede sig lidt frem, og strakte halsen, så Dust havde fri adgang til hendes barm, mens hun med røde kinder, lagge en arm om Kats skuldre, så hun kunne stødte sig lidt.

"Kom så min herre, sørg nu for at spise op, så Katrina bliver stolt af dig!" sagde hun i en noget genert tone. Dust lænede sig frem, og siden Kat virkede okay med dette, plantede han et par kys på Izzys bryster, før han begyndte at spise. Izzy kunne ikke holde et par små nydende lyde tilbage, hvilket gjorde hende mere genert, mens en svag gysen gik gennem hendes krop, da dette var første gang, en mand rørte hendes krop, samtidig med at det var ved så intim en situation. Da Dust fik det sidste stykke med, ved at slikke hendes bryster rene, gøs hun ufrivilligt igen, fordi hendes krop kildede sådan under hans behandling. Hun smilede genert, mens hun lod sig synke lidt ned igen, så hun kunne se på herren og Kat.
"Ønsker herren lidt mere kødfyldt brød, eller vil de hellere prøve noget andet?" spurgte hun genert, mens hun så genert ned i sit skød, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 15 Jul 2018 - 19:42

Hun gengældte det ømme kys og ønskede at hun ikke havde været sådan en tomhjernet gås tidligere. Dette var meget bedre. Hun fulde levende med i hvordan Izzy gjorde og Dust's reaktion over at spise fra hendes bryster. Katrina smilede bredt, da hun hørte og så hvordan Izzy reagerede over dette eksperiment. Så da Izzy genert så ned i sit skød, rakte Katrina en hånd frem og løftede blidt hendes ansigt, så hun kunne se på Katrina. Katrinas stemme var blid, varm, venlig og stolt.
"Flot klaret Izzy. Dét var først skridt på vejen." Hun så lidt fra Izzy til Dust og tilbage igen, mens hun overvejede en tanke hun havde fået. Men hun var ikke sikker på hvad de to ville sige til det. Nå ja, det værste der kunne ske var at hun fik et nej.
"Jeg har tænkt lidt på det med herre-slave forholdet. Hvad ville i sige til, hvis jeg betalte halvdelen eller en tredjedel af den pris Dust har givet for dig. Så får du også en 'frue' så at sige. Eller vil det blive for forvirrende for dig, Izzy?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 15 Jul 2018 - 20:14

Izzy smilede en smule stolt af sig selv over, at Kat syntes hun gjorde det godt, for hvis hun skulle være ærlig, kunne hun godt lide følelsen af at tjene sin herre, samtidig med den kildne følelse hun fik i sin krop og hendes skød, da han dykkede ned i hendes bryster. Da Kat spurgte ind til det med, at blive en af hendes ejere, så hun kort på Dust, for at se om han ville svare først, før hun så svarede.
"Jeg ville ikke have noget problem med, at adlyde både min herre og dem Katrina, men i den slags situationer, vil det være nemmest, hvis der er en form for rangering imellem os, så jeg ved hvem der har det sidste ord, i tilfælde af det skulle blive nødvendigt!" sagde hun lidt genert, før hun tog sit krus og drak af det, da hun efterhånden var blevet lidt tør i halsen.

"Hvis jeg ikke husker forkert, behøver du ikke betale mig en andel, trossalt er du min partner, så det burde vel være nok, at jeg giver dig noget bevilling, over min ejendom!" sagde Dust tænkende, mens han så på Katrina, og nussede hendes hofter kærligt "Og det burde også løse rangeringen, ikke fordi jeg regner med det bliver et problem, men så er der hvert fald ingen forvirring!"
Han lavede en lille gestus til Izzy, som tegn på at han ønskede mere at spise, så hun puttede lidt postej hen over sine bryster, rettede sig op igen, og lod Dust slikke det af hende, mens hun fik et tungere åndedrag, og sitrede en smule i kroppen, over følelsen af hans tunge. Imens kunne Kat sagtens tale videre, da de begge stadig fuldte med i samtalen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 15 Jul 2018 - 20:30

Hun smilede lidt bredere da hun så hvordan Izzy tog imod hendes rosende ord. Det var dejligt at se hende smile stolt og glad. Hun nikkede forstående til Izzys ord om at der burde være en form for rang, hvilket var forståeligt nok. Og da Dust talte så hun roligt på ham med et skævt smil.
"Det kunne vi også godt sige, men hvor meget bevilling er du villig til at give mig?" Hun lænede sig lidt frem og tog en kage som hun skubbede et stykke ned mellem sine bryster og så drillende på ham.

Hvis han prøvede at spise kagen før han gav hende et svar hun kunne lide, ville hun drillende flytte sig lidt, så han ikke kunne fange kagen.
Hun blinkede til Izzy med et lidt erotisk smil om læberne.
"Hvor meget kunne du tænke dig at jeg måtte be dig om?" Hun håbede lidt på at Izzy ville gå med til en del, men hvem viste, hvad både Dust og Izzy ville svare.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 15 Jul 2018 - 20:55

Efter Dust havde renset Izzys bryster med sin tunge, så hendes blotlagte barm skinnede svagt af hans savl, så han på Kat med en tænkende mine, mens Izzy satte sig til rette igen, og prøvede at få styr på den tunge vejrtrækning, hun havde fået af det her scenarie. Dust opfattede godt det drillende blik, selvom hans øjne hovedsageligt var fokuseret, på den kage hun havde sat dybt mellem brysterne. Han opdagede da også hurtigt, at hun ikke lod ham spise den, før hun havde fået et svar fra ham.
"Det kommer an på, hvor meget mad jeg kan finde, i den her buffet af bryster!" sagde han drillende, hvorefter han hurtigt lagge en hånd på Kats ryg, så hun ikke kunne nå at rykke sig så langt væk, før han havde begravet sit hoved mellem hendes bryster, og sultent kyssede hendes bryster, slikkede omkring kagen, og fik den spist undervejs.

Izzy smilede lidt over, hvordan Dust var blevet helt vild med, at spise af deres bryster, det virkede næsten som om, de kunne få ham til hvad som helst, hvis Kat og hende slog sig sammen, og brugte deres bryster som buffet for ham. Dette gav hende dog en ide, da Kat spurgte hende om Izzys mening, hun blinkede til Kat uden Dust så det, før hun tog et par af kagerne, noget af postejen, og noget af brødende. Så snart Dust flyttede hovedet fra Kats bryster, dækkede hun først Kats bryster fint op, derefter hendes egne bryster, mens hun rødmede over det hun havde tænkt sig, og det at hun havde rørt Kats bryster. Dog stoppede det hende ikke, og da hun var færdig, satte hun sig pænt ved siden af Kat, så deres bryster sad på rad og række, mens de lignede et frækt buffet bord.
"Herre, vær nu lidt sød ved deres frue, hun vil jo bare dele mig med dig, fordi hun elsker dem herre!" sagde hun genert men bedende, mens hun lavede store dådyr øjne, så man rigtig kunne se de brune pupiller, der stod i kontrast til hendes rødmende kinder, og passede godt sammen med hendes bedende ansigt "Jeg lover at være en rigtig god slave for dig, hvis du også deler mig med fru Katrina!"

Man kunne godt se på Dust, at det var ved at være for meget for ham, og Kat burde ikke være i tvivl om, at Izzy havde ramt nogle rigtige knapper, da hans lem voksede igen, ved lyden af tiggen, og synet af bryster, som han skulle slikke rene.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 15 Jul 2018 - 21:51

Hun smilede drillende til ham og stønnede af nydelse da han igen begravede hovedet, men denne gang noget dybere for at spise kagen. Og da hun opfangede det blink Izzy sendte hende, smilede hun indforstået. Hun sad roligt og lod Izzy fylde hendes bryster med mad. Da Izzy satte sig ved siden af hende, lagde hun en arm om hende - både for at støtte hende og for at give hende et venligt klem. Hun hørte godt Izzys bedende tone og så kort de dådyr øjne hun lavede, inden hun fik travlt med at se hvordan Dust reagerede.

Hans reaktion var præsis som hun havde regnet med. Og derfor kunne hun ikke lade vær med at grine hjerteligt, så hun måtte ligge en arm om sine bryster for at holde maden på plads.
"Åh min elskede. Din lystende side er ikke til at tage fejl af." Hun flyttede sin vægt lidt, så hun kunne sprede sine ben mens hun stadig kunne støtte Izzy.
"Lad mit skød stille en del af din sult, mens din mund og tunge får buffen her oppe." Hun lavde et lille skub med sin arm, så hendes barm løftede sig lidt. Hun så over på Izzy med et smil og en blinken.
"Han har utroligt svært ved at stå for tiggen. Det vækker som regel hans drage og så stopper han sjældent før han er udmattet."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 15 Jul 2018 - 22:23

"Det er da ikke fair, når i begge rotter jer sammen mod mig, hvordan skulle jeg kunne modstå, sådan en buffet af lækre sager?" spurgte han med et nydende smil, mens Izzy rødmede over hans komplimant, det at hun og Kat tændte ham, samt det at Kat tilbød sig selv, hvorefter hun fortalte det med, at tiggen fik dragen frem i ham, og gjorde at han ville have sex, til han blev udmattet "Så okay, jeg ser ikke noget problem i, at du lytter lige så meget til Kats ordre, som du lytter til mine, så længe det er mig der har det sidste ord!"
Izzy nikkede smilende, mens Dust strøg en hånd ned langs Kats mave, til han fandt hendes skamlæber, som han blidt spredte, så han kunne trænge op i hendes fugtige indre, med et lettere nydende støn. Izzy bevægede sig forsigtigt frem, og så lidt op med meget rødmende kinder, så hendes mad dækkede barm, var fuldt tilgængelig for Dust, mens han nød Kats dejlige indre om hans lystige lem.

Det var ikke til at tage fejl af, at han nød situationen, der var mad, 2 par frække bryster han frit kunne dykke ned i, og Katrinas skød til at klare lysterne, mens han med milde støn, skiftede mellem Kats og Izzys bryster, til han praktisk taget havde renset deres bryster, for rub og stub af den mad, Izzy havde dækket dem med. Izzy begyndte fra start af, at trække vejret tungt, mens hendes krop dirrede over de kys, nap og slik, han pladserede over hendes bryster, hun var dog en lydig slave, så hun flyttede sig ikke en millimeter, selv ikke da der kom et par lavmælte klynk fra hende, da han dykkede dybt i hendes kavalergang.
Så snart Dust var færdig med hendes bryster, satte hun sig pænt tilbage, og så rødmende til mens Dust nød Kat. Hun tog lidt at spise til sig selv, før hun kom til at tænke på, om Kat måske også ville have noget at spise, selvom hun sad og tilfredsstilte herren.

"Ønsker fruen også lidt at spise? Måske fruen ønsker at spise fra samme buffet, som herren nyder godt af?" spurgte hun med et mildt smil på læben, mens hun så på Kat. Hun så dog også på herren igen, og smilede lydigt til ham "De må også sige til, hvis de ønsker mere mad herre, og hvem de ønsker at spise fra, hvis Kat tillader mere bryst buffet, for dem!" Dust smilede let og nikkede. Lige nu var han mere sulten efter sex, så han behøvede ikke noget, andet end at nyde Kats skød.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 16 Jul 2018 - 7:55

Katrina grinede hjerteligt da han sagde at det ikke var fair når de rottede sig sammen mod ham, og hun smilede bredt over da han sagde at Izzy også måtte lytte til hende.
Så snart han indtog hendes skød begyndte hun at komme med sine nydende lyde, særligt fordi dette både var nyt og utrolig lækkert når han brugte mund og tunge på den måde ved hendes bryster. Hun så over på Izzy med et kærligt blik, da hun hørte hende komme med lavmeldte klynk og hun begyndte at nusse Izzy roligt på ryggen med den hånd hun havde om hende.
Hun havde lige tænkt tanken, da Izzy spurgte om hende om hun også ville have lidt at spise. Katrina kunne ikke lade vær med at smile erotisk til Izzy og stemmen var lige så ophedet som smilet.
"Hvorfor ikke, det ser spændende ud og føles utroligt dejligt." Hendes hånd der havde nusset Izzys ryg var blidt gledet om foran og op til hendes halsbånd, hvor Katrina roligt løste stropperne, så hele Izzys bryster blev synlig.
"Lidt pate vil være lækkert." Katrinas varme, erotiske stemme var letter lokkende, mens hun blidt og kærligt lod sine fingere glide rundt på opdagelse af Izzys bryster, som hendes kærlige og lystende øjne fulde hver millimeter af, inden hun kort vente sig mod Dust og kyssede ham erotisk. Hun fik skubbet sig fri af ham og vente sig så hun kunne sidde med fronten mod Izzy, inden hun igen satte sig ned over ham og lod ham forsætte.
Uden helt at tænke på om Izzy havde fået postejen på sin barm, trak hun hende blidt hen til sig, så hun kunne lade sin mund og tunge udforske Izzys barm i et blidt og roligt tempo. Hendes hænder bevægede sig om på Izzys ryg, hvor hun løsenede det sidste der holde Izzys top på plads og lod toppen falde på gulvet, inden hænderne kærlidt nussede Izzys nakke og ryg i blide rolige bevægelser. Hun så kort op på Izzy mens hun talte lavt og roligt.
"Vær sød at sige til hvis det er ubehageligt eller for meget på en gang."
Hun lod også hænderne på skift glide blidt og roligt hen over buksekanten og ned over røven, mens hun lyttede til hver eneste lyd og fornemmede hver en rystelse fra Izzy, i håb om at stoppe i tide hvis det blev ubehageligt eller for grænseoverskridende for hende.
Godt nok sad Dust bag ved hende, men på denne måde hvor hun sad lidt bøjet over Izzys barm, kunne det tænkes at han stadig kunne se lidt af det der forgik foran ham. Og i takt med at Katrina blev mere optændt over det han gjorde; stønnede, klynkede og jamrede hun mod Izzys barm. Og hendes egne kærtegn på Izzy blev roligt mere erotiske.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 16 Jul 2018 - 9:27

Izzy rødmede kraftigt, da Kat åbnede hendes halsbånd, så hendes bryster poppede ud af hendes top, så hendes fyldige barm kom til syne for herren og hende, og afslørede hendes stive brystvorter.
"Ja frue!" sagde hun dybt genert, da hun fik ønsket om pate, og mens Kat kyssede Dust og flyttede på sig, smurte hun genert pate på sine bryster, så Kat kunne slikke det i sig. Dust satte blidt hænderne på Kats hofter, og fortsatte sin nydende kneppen, mens han fik sat sig, så han kunne nyde det show, Kat startede da hun dykkede ned i Izzys bryster.

Izzy strakte halsen lidt, da Kat trak hende ind til sig, så hun havde fri adgang, og hun fik hurtigt et tungere åndedrag, så snart hun mærkede tungen, der udforskede hendes bryster, og hænderne på hendes krop. Hun rødmede dog endnu mere, da hun mærkede Kat tage toppen af hende, så hendes overkrop var helt blottet for herren og Kat, hendes åndedrag blev dog en smule mere rystende, sammen med den svagt opstemte rysten, der gik gennem hendes krop, ved hvert et slik der strøg hen over hendes bryster. Hun så meget genert på Kat, med tydelige tegn på opstemthed i sine øjne, som hun ikke kunne skjule.
"Jeg er deres slave, hvis fruen og herren ønsker at gøre noget ved min krop, er det min vilje at tilfredsstille jeres behov!" sagde hun med en rystende stemme, påvirket af det Kat havde gjort ved hende. Hun begyndte dog at komme med nogle små, lavmælte støn og klynk, da Kat fortsatte sin behandling, og strøg hende langs bukse kanten og røven, mens Kat selv kom med hendes lyde, over de lystige stød Dust bevægede sit lem frem og tilbage i hende med.

Dust kunne ikke lade være med at få gode ideer, nu hvor Kat viste tegn på, ikke at have noget problem med, at røre ved Izzy og have kontakt med hende. Med blide hænder, førte han Kat lidt frem, så hun fik begravet hovedet i Izzys bryster, mens Dust trak sig ud af hende, flyttede sig op på knæ bag hende, og pressede sit lem i bund på hende igen, før han flyttede hænderne op på Kats bryster, så han kunne trække hende tilbage, til hun sad med ryggen mod Dust. Izzy rødmede over, at se denne gode udsigt til Kats krop, med herrens lem dybt begravet i hendes indre.
"Izzy, vil du være så sød at sætte dig foran Kat, og kysse med hende? Måske give hende lidt tunge, nu du er der?" spurgte han lystigt, mens hans hænder strøg ned af Kats mave, til de fandt hendes inderlår. Izzy rødmede meget, mens hans ene hånd nussede Kats inderlår nær hendes skød, og den anden begyndte at ornanere Kats klit.

"Ja herre!" sagde hun genert, før hun bevægede sig frem af, til hun sad på knæ tæt på Kat. Hun lagge forsigtigt hænderne på Kats lår, så hun kunne støtte sig lidt, da hun lænede sig frem mod Kat, til deres bryster blev presset mod hinanden, og deres læber mødtes. Hendes krop rystede stadig en smule, grundet den opstemthed Kat havde bygget op i hende, og den følelse af deres bryster der gned mod hinanden, mens Izzy kyssede hende, og forsigtigt gik over til en forførende snaven, og Dust begyndte at kneppe hende, mens han ornanerede hende og nød showet.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 16 Jul 2018 - 10:08

Katrina var opstemt over hvor dejligt og behageligt det føltes at kærtegne Izzy, både med mund, tunge og hænder. Hun havde i nogen tid gået og tænkt meget over hvordan det havde føltes den gang hun havde været indblandet i den firkant som var hent før hun mødte Dust. Men efter at have stiftet bekendtskab med Dust og mærket hvad han kunne gøre ved hende, havde hun helt slået den tanke om kvindeligt selskab ud af hovedet. Det var nok også derfor at hun var blevet så sårret og vred over at Dust drillede hende med andre kvinder.
Men det var nu nærmest skubbet ud til højre og hun nød bare denne stund. Ved Izzys ord om at hun var slave og at de var i deres gode ret til at bruge hendes krop som de ønskede, kunne Kat ikke lade vær med at se op på hende med et bekymret blik i de ellers erotiske øjne og med en lav hed stemme svarede hun:
"Derfor skal det stadig føles godt for dig. Ellers sig til, vil du ikke nok, Izzy?" Hun ventede lidt på Izzys svar inden hun forsatte.

Da Dust fik sin sjove ide og flyttede lidt rundt på dem, kunne Kat ikke tilbage holde en blanding mellem kluklatter og stønnen.
"Elskede, du nyder virkelig dette. Dejligt." Hun smilede kærligt til Izzy og lagde kærligt armene omkring Izzys krop som hun igen nussede kærligt, mens hun besvarede Izzys kys og senere snaven.
I takt med at Dust onanerede hende og hun mærkede at Izzy blev mere opstemt, begyndte Kat selv at lade sin ene hånd glide ned mellem Izzys ben uden på bukserne, hvor hun roligt kærtegnede hende.
Efter et lille stykke tid måtte Kat slippe Izzys snaven for at gispe og måtte bruge den hånd der kærtegnede Izzy i nakken til at gribe den hånd der onanerede hende.
"Elskede, rolig nu. Ellers kommer jeg for hurtigt." Hendes feberhede blik var fæstnet på Izzy og hendes smil var forførende.
"Izzy, ønsker du at jeg skal forsætte eller gøre det mere lækkert for dig?" Hun lod sin hånd der var mellem Izzys ben gnubbe lidt mod bukserne som tegn på at det var omkring dette at hun talte om.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 16 Jul 2018 - 10:47

"Så har jeg nogle ønsker, hvis det ikke gør noget?" spurgte hun forsigtigt, med den opstemte klang i sin stemme, mens hun så forsigtigt op på herren og fruen, med et skævt lille smil på læben "Siden det er herren der købte mig, er det meget vigtigt for mig, at herren er den første, der kommer i bukserne på mig, da min mødom tilhøre ham! Og... jeg håber... nu hvor der er mulighed for det.... om det er muligt, hvis i kunne være blide ved mig?" hun så bedende op på dem, da hun havde hørt, at den første gang ikke var lige så behagelig, som det ville blive senere, og hun var ærlig talt lidt nervøs, når nu hendes første gang føltes så tæt på.
"Hvis det er okay med dig Kat, er det okay med mig!" sagde Dust mildt, mens han stødet mere roligt i Kats skød, så de bedre kunne snakke. Hun havde i den grad ret i, at han nød denne situation, han havde 2 lækre kvinder, den ene gjorde alt hvad han sagde, og den anden kunne han frit kneppe, så længe hun gav ham lov, til at have kontrollen, så hvorfor skulle han ikke nyde, den her dejlige situation?

Imens de snavede, mærkede Izzy godt hånden mellem hendes ben, hvilket fik hende til at ryste mere, da hendes krop reagerede positivt på disse nye følelser, der fik hendes safter til at flyde, så de trængte gennem hendes underklæders tynde stof, og langsomt gjorde hendes bukser våde, i takt med at hun blev mere opstemt. Hendes åndedrag var tunge og rystende, da Kat stoppede deres snaven, for at stoppe herrens hånd på hendes klit, så hun ikke kom for tidligt. Hun lagge forsigtigt sin hånd mod Kats klit, nu hvor Dust ikke optog den opgave, mens hun rødmede kraftigt, og så ind i Kats øjne, mens hun prøvede at kontrollere sine åndedrag.
"Jeg vil gerne have fruen kommer, de får sådan en smuk glød, når de får deres orgasmer! Og hvis de tillader det, vil jeg gerne have, at herren tager over, når de har fået deres orgasme!" hun begyndte forsigtigt at ornanere Kats klit, og selvom hun kun var startet op, kunne Kat sikkert mærke, at Izzy havde fået god sex undervisning, da hun virkede til at vide præcis hvad hun lavede, og var god til at tilfredsstille en anden kvindes klit. Hun lænede sig endda ned mod Kats bryster, og brugte tirrende munden, til at stimulere hendes brystvorter, for at gøre Kat mere medgørlig over hendes ønske, og for at være en god slave for hendes ejere, der prøvede at gøre sig fortjent til hendes ønsker.

Imens lagge Dust hænderne på Kats lår, så Izzy havde fri adgang til Kats skød, udover selvfølgelig for hans lem, der stødte lystigt frem og tilbage i hendes skød, for at give hende den orgasme, han kunne mærke var på vej op i hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 16 Jul 2018 - 12:23

Kat fik en blandet fornemmelse af Izzys ord, men hun kunne godt følge Izzys ønske og samtidig gik det op for hende, at det måske ikke var så forfærdeligt endda at Izzy var kommet ind i deres liv. Hun smilede roligt til Izzy og lagde en blidt hånd mod hendes kind. Kats stemme var utrolig blid.
"Selvfølgelig vil vi være blide ved dig."

Kat gispede af nydelse da hun mærkede en ny hånd mod sin klit og så kærligt på Izzy, mens hendes hjerne opfangede Izzys ord og hendes hede erotiske stemme udstødte:
"Åh, Izzy." mens hun bøjede hovedet bagud og til siden så der var plads til Dust's læber, hvis han fik lyst.
Nu var det hende de var to imod og derfor gik der ikke længe før hendes krop rystede af nydelse og behag. Hun mere jamrede og klynkede end stønnede i takt med at orgasmen kom nærmere.
Hele hendes krop spændtes i en bue og skælvede kraftigt da orgasmen endelig brød igennem. Hendes stemme udstøde en nærmest kurrende "ahhahmm". Hendes vejrtrækning var hastig og blikket var kærligt, da hun lagde begge sine hænder på Izzis kinder og blidt trak hende ind til et lidenskabeligt kys, inden Dust også fik et.
"Ved alle guder, Izzy. Du er noget så skøn og ferm med din mund og hånd." Roligt, om end lidt modvilligt trak hun sig fri af Dust og skubbede blidt Izzy ned, så hun lå på ryggen i sengen.
Her begyndte hun blidt og roligt at kysse Izzy på halsen, hvorefter hun arbejdede sig ned over hendes bryster og tilbage til halsen. Alt imens hun åbnede Izzys bukser, for at trække dem og underklædningen af hende. Derefter stillede hun sig hen over Izzy med sine ben mellem hende, så hun med den ene hånd kunne lege lidt med Izzys klit og en smule rundt om hendes skamlæber, mens den anden støttede hende, så hun ikke lå direkte oven på Izzy, mens hun forsatte kærtegnene med sin mund og tunge. Så snart hun havde fået Izzy helt op og køre, så hun var ret sikker på at Izzy var så våd og klar som muligt, spredte Kat sine ben lidt mere og gav en lille spindende kald: "Elskede." mens hun med sine med sine fingere spredte Izzys skamlæber en smule, som tegn til Dust. Spredningen ville formodenligt ikke opfanges af Izzy som andet end endnu et nydende kærtegn af Kats fingere. Men skulle Izzy stivne, ville Kat roligt forsætte med at kærtegne hende til hun slappede af igen, mens Dust så kunne fornøje sig med Kat imens eller vente til Izzy var klar igen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 16 Jul 2018 - 13:19

Izzy var ferm med sine hænder, mund og tunge, hun havde helt klart lært meget i sin opvækst, som hun villigt brugte på Kats klit, bryster og brystvorter, for at hjælpe herren med at få hende til at komme. Hun var glad for at herren og fruen, ville være blide ved hende, når nu det var hendes første gang, og det ville hun takke fruen med, ved at gøre sit bedste, for at tilfredsstille hende. Imens tog Dust godt for sig, ved at nappe og kysse tirrende på Kats skulder og hals, mens han blidt nusssede hendes inderlår, så hun havde 3 hænder og et lem mellem benene, til at forføre hendes orgasme frem i hende.
Både Izzy og Dust, sørgede for at give hende en god omgang, hele vejen op til da orgasmen, strømmede igennem hendes krop, Dust sørgede for at holde sig i skindet, så han ikke kom, selvom han var tæt på, da han mærkede hendes orgasme, der fik hende til at stramme så dejligt om hans lem. Izzy rødmede lidt, og så genert ned, da Kat komplimenterede hendes sexuelle evner.

"Tak frue, jeg er glad for de nød min behandling!" sagde hun genert. Dust kom med et lidt modvilligt støn, da hun trak sig væk, så han kom ud af hende, men han lænede sig lidt tilbage, så han kunne nyde udsigten mens han sundede sig, så hans stive lem kunne holde til et nyt skød, da han regnede med at Izzys underliv ville være stramt, når det her blev hendes første gang.
Izzy fulgte Kat, da hun blev skubbet ned og ligge på ryggen, og med det samme, begyndte hun at trække vejret tungere, mens hun kom med små nydende lyde, da hun mærkede Kats kyssen på hendes hals og bryster. Som en refleks, løftede hun villigt røven, så Kat kunne trække bukser og underklæde af hende, men det stoppede hende ikke i, at komme med et uskyldigt blik, og en dyb rødmen, som hun lå der, blottet og sårbar overfor sin herre og frues blik. Så snart Kat begyndte at pille ved hendes underliv og klit, begyndte hun at klynke nydende, mens hendes krop rystede, grundet en blanding af nervøsitet og nydelse. Da hun hørte Kat kalde Dust til sig, lagge hun forsigtigt armene om Kats skuldre, og holdt hende ind til sig, for at føle sig lidt mere tryg ved situationen.

Dust der var blevet nået så lystig af, at se på de 2 kvinder, med god udsigt til begge deres underliv, var ikke sen til at komme hen til dem, da Kat kaldte ham til sig, men han vidste han skulle være blid, så han lagge kærligt hænderne på Izzys lår, hvilket fik hende til at gispe blidt, mens hun knugede Kat kærligt ind til sig, i forventning om hvad der snart skulle ske. Dust satte blidt spidsen af sit lem ind mellem Izzys spredte skamlæber, så Kat kunne flytte hånden, før han meget langsomt og blidt, pressede sig op i hendes stramme underliv.
Izzy begyndte nu at komme med en blanding, af klynken og stønnen, ved denne nye følelse af et lem der trængte op i hende, og i takt med at Dust blidt bevægede sig frem og tilbage i hende, blev hendes klynken langsomt mindre påvirket af smerte, og mere påvirket af nydelse, i takt med at hendes jomfruhinde blev brudt, og hendes krop vendede sig til følelsen af en indtrænger.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 16 Jul 2018 - 13:40

Kat lod hende roligt trække sig tætter på, mens Kat forsatte sin behandling med kys og tunge hen over Izzys hals og bryster. Hendes hånd der før havde spredt Izzys skamlæber fandt hurtigt tilbage til hendes klit, som hun blidt masserede for at øge nydelsen, så Izzy forhåbentlig ikke fik smerter af Dust's indtrængen. Kat begyndte endda at blande små blide nap med ind i sin kærtegnen af Izzy, og kunne ikke lade vær med at gnide sit skød lidt imod Dust og dermed også påvirke Izzy lidt ekstra.

Hun håbede inderligt at dette føltes godt for Izzy, da hun ønskede det bedste for hende. Kat måtte anderkende at dette enlig var en rar og dejlig fornemmelse. Noget hun sikkert kunne blive lige så afhængig af som sex med Dust. Hun lod sine bryster gnubbe blidt mod Izzys for at skabe en lille friktion mens hendes mund og tunge genoptog deres snaven fra tidligere. Hun viste ikke hvorfor, men dette gjorde at hun selv begyndte at stønne mod Izzys læber.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 16 Jul 2018 - 14:11

Efterhånden som de begyndende smerter forsvandt, begyndte Izzy at stønne mere nydende, mens hendes klynken lige så stille forsvandt, til der kun kom nydelsesfulde støn, henover hendes læber. Hun begyndte endda at stønne mere, da hun mærkede Kats feminine fingre, som ornanerede hendes klit, og nu hvor det var begyndt at blive virkelig dejligt, slappede hun mere af, mens hun bare nød alt det der skete.
"Det føles... så dejligt herre... knep mig mere!" stønnede hun tiggende, da hun mærkede Kat gnubbe sine bryster mod hendes. Hun tog imod Kats læber og tunge, da hun mærkede Kat snave hende, og begyndte lystent at snave hende, mens hele hendes krop rystede svagt af nydelse. Hendes stønnen mod Kats læber, blev kun forstærket, da Dust begyndte at kneppe hende mere villigt, hun havde vækket hans dyriske lyster, da hun tiggede om mere, men han var stadig hensynsfuld mod hende, mens han ledte efter et tempo og en stød styrke, der gav Izzy mest mulig nydelse.

"Åh herre.... lige der... please bliv ved lige der!" tiggede hun stønnene, da Dust ramte det helt rigtige sted. Hun begyndte at stønne mere ustyrligt, mens hun klamrede sig til Kat, for at mærke hendes dejlige krop mod sin, Izzys hænder strøg grådigt ned langs Kats ryg, mens hendes krop reagerede på alle disse nyde sanse indtryk. Da orgasmen begyndte at bygge sig op i hende, kunne man høre på hendes stønnen, hvordan de blev mere langtrukne, mens hendes krop begyndte at gå op i en bue, lige indtil nydelsen eksploderede i hendes skød, og spredte sig ud i hele kroppen. Hun kom med et nærmest skrigende støn, mens hun pressede sig ind mod Kats krop, hendes underliv nærmest masserede Dust'es lem, på grund af spændingerne, og da hun mærkede hvordan Dust kom i hende, og sprøjtede sine væsker op i hende, blev hendes orgasme kun forlænget lidt, indtil hun forpustet og lettere udmattet, faldt til ro igen.
Med rødmende kinder, prøvede hun at få vejret igen, mens hun forsigtigt puttede sig lidt ind til Kat. Hun kom med et nydende klynk, da Dust trak sig ud af hende, med et nydende smil på læben, før han lagge sig ved siden af hans piger. Izzy så forsigtigt Kat i øjnene, mens hun helst gerne ville have at Kat blev liggende over hende, så hun følte sig tryg og sikker.

"Herren fyldte mig med sine kærligheds væsker!" sagde hun genert, mens hun faktisk ikke virkede bange, men derimod stolt over, at have tilfredsstillet sin herre, med hendes underliv "Betyder det, at jeg måske ender med, at bære herrens barn?" hun smilede forsigtigt, da hun ikke frygtede at være gravid, hun ville med glæde bære sin herres barn, hvis det var det han ønskede.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 16 Jul 2018 - 14:52

Selv om Dust ikke kneppede hende, kunne Kat næsten føle hvordan han stødte, og følelsen af Izzys bryster der gnubbede mod hendes mens de snavede, satte endnu et skub i hendes egne følelser. Selv Izzys ord var med til at bygge en spænding op hos Kat, så hun nærmest stønnede om kap med Izzy i takt med at orgasmen byggede sig op.
Hvor Izzy gav et stønnende skrig fra sig, kom Kat med en stønnende spinden "aahhmm." Hun lod dog sine finger massere Izzys klit hele vejen igennem orgasmen ligesom Dust kunne finde på at gøre. Derefter lod hun sin hånd og arm finde plads på sengen, mens hun lod sin krop give Izzy den trykhed hun ønskede ved at ligge sig tættere ned over hende og kysse hende blidt. Hun så roligt på Izzy med en lille hovedrysten og talte med en blid stemme.
"Desværre ikke Izzy. Vores herre og elskede er desværre ikke i stand til at give os børn. Men derfor er det stadig skønt at blive fyldt med hans kærligheds væsker." Hun så over på Dust med kærligheden lysende ud af øjnene. Hun var ovenud forunderet over hele denne situation, men på en god måde.
"Min elskede, smukke, skønne og sexede drage. Ved Hydra, hvor er jeg lykkelig over at have dig i mit liv. Selv når du som i dag chokere mig." Et drillende glimt kom frem i hendes øjne, da hun sagde det sidste.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 16 Jul 2018 - 15:33

"Oh! Det jo på en måde en god ting, for så kan herren nyde os mere, uden at bekymre sig om, at vi bliver gravide!" sagde hun mildt, og blinkede til hende, før hun smilende så over på Dust "Og du har ret! Det er ret dejligt, når han sprøjte sine væsker op i mig! Det føles næsten som at blive belønnet, for et godt stykke arbejde!" imens de snakkede, nussede Dust blidt Kats ryg, og man kunne godt se på ham, at han følte sig lidt alene, når nu de 2 lå sammen, og han ikke havde nogen til at kælde om ham.
D"Hvis de er så lykkelig over, at have herren i deres liv, hvad siger fruen så til, at vi kælder lidt om ham, så herren kan føle din kærlighed, og min loyale tilbedelse?" spurgte hun lidt rødmende, mens hun smilede forsigtigt "Trossalt har jeg fået den forståelse, at herren er lidt af et kælde dyr, når først han har fået sex, og måske har han lyst til lidt at spise lidt, efter at have taget sig så kærligt af os?"

Dust smilede glad til dem, og gengældte Kats forelskede blik, med et kærligt blink med øjet, og et lille luft kys, for at lade hende vide at han elskede hende, lige så meget som hun elskede ham.
"Jeg elsker også dig, min smukke lille engel, og jeg håber du nød det her, lige så meget som jeg gjorde, for hvis du tillader det, vil det nok ikke blive sidste gang, vi 3 skal hygge os i sengen!" sagde han mildt, mens han nussede Kats kind, og så forelsket på hende. Da Izzy foreslog han måske gerne ville kældes om, og måske også ville have noget mad, nikkede Dust entusiasisk, med et stort smil på læben, så det så lidt komisk ud på en kær måde "Ja ja ja, kælderier og mad lyder som en god ide, jeg kan godt lide kælderier og mad, faktisk elsker jeg kælderier og mad, især når det indbefatter min smukke engel, og den yndige Izzy!"

Hvis Kat var med på, at kælde lidt om Dust, ville Izzy få fadet hen til dem, før hun lagge sig på den ene side af Dust, så Kat kunne tage den anden side. Hun lagge sig lidt genert ind til ham, så hun havde et ben henover hans, så han kunne mærke varmen fra hendes skød mod hans krop, og samtidig lå hun, så hun kun skulle strække halsen, og strutte med brysterne, for at give Dust fuld adgang til at dykke hovedet, ned i hendes bryster.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 16 Jul 2018 - 16:36

Kat så roligt på Izzy, smilede bredt og kærligt. Hendes blik fortalte mere end ord at hun gav Izzy ret.
Og da Dust svarede hende, samt nussede hendes kind, gav hun en blid spinnen fra sig.
"Det gjorde jeg og jeg vil afgjort se frem til næste gang, min elskede."

Kat grinede lidt over Dust's reaktion på Izzys ord om at blive kælet med og muligvis fodret. Og mens hun flyttede sig fra Izzy's krop, hen over Dust som fik et par kærlige nap omkring hans brystvorter med på turen, for så at ligge sig til rette ved siden af ham på samme måde som Izzy gjorde - med et ben hen over hans, så han kunne mærke varmen fra hendes varme og våde skød og strutte med brysterne ligesom Izzy. Kat så over på hende tværs over Dust, hvis bryst blev nusset af hendes venstre hånd.
"Du har helt ret, Izzy. Han kan blive utrolig kærlig, men han kan også være vildere end du endnu har set ham." Hun så ned på Dust med et lystigt blik der lovede ham en vild og hed omgang på et senere tidspunkt.
"Måske skulle vi flytte festlighederne ned i hulen, så ingen bliver forstyrret af os når vi rigtigt slår os løs?." Hun havde enlig ikke lyst til at skulle i noget tøj, men hun tænkte at det nok var bedre at de tog der ned i stedet for at folk kom løbende for at høre om de var okay.

Kat havde ikke mere end lige tænkt den sidste tanke, da der blev banket på døren og en lidt nervøs kvindestemme lød gennem døren.
"Undskyld forstyrrelsen, men er alle i live der inde?" Kat kunne godt høre at kvinden var utrolig forlegen over at skulle forstyrre dem. Kat klukkede og hævede stemmen lidt.
"Ja, Erna. Vi er alle tre i live endnu." Et gisp kunne høres ude på den anden side, hvilket fik Kat til at le hjerteligt.
"Rolig Erna. Ingen er skadet på nogen måde. Jeg tænkte netop på at vi tog her fra nogle timer eller et par dage for at få ordnet nogle ting." Erna var stille i nogle minutter, hvorefter hun hastigt mumlede noget om go' tur, inden hun hastigt fortrak sig.
Kat så fra Izzy til Dust og tilbage igen, med et skævt smil.
"Jeg tror det er på tide at vi smutter. Hvis jeg ikke husker helt galt så er noget af væggen over ved kommoden klippe. Elskede vil du se om det er nok til at skabe døren?" Hun flyttede sig lige nok til at han kunne vende rundt og forlade sengen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 16 Jul 2018 - 17:17

Nu hvor hans 2 piger, begge lå på hver side af ham, lignede Dust en lykkelig julegris, han kunne ikke lade være med skiftevis og kældent at nusse sit hoved mod deres bryster, mens han nussede dem ned af ryggen, og lod dem tale lidt. Han smilede flabbet over det Kat sagde, om at han kunne være utroligt kælden, men også vildere end hvad Izzy havde set, samtidig med at Izzy rødmede lidt, mens hun nussede Dust henover hendes side, af hans brystkasse.
"Jeg håber så sandelig mit skød kan holde til det, hvis endelig herren vælger, at lade sine mere vilde lyster, gå udover mig!" sagde hun lidt genert, og plantede et lille kys på herrens kind, og derefter et på Kats hånd, som hun havde på Dust'es bryst, for at vise sin hengivenhed, til hendes ejere. Izzy fik et overrasket men rødmende ansigts udtryk, da Kat foreslog at tage hende med ned i herrens hule "Herrens hule? Er det ikke noget særligt for herren, overhoved at overveje at tage nogen med derned?" Dust havde tydeligvis fortalt hende om hulen, og hvordan det var noget særligt for ham, da han tog Kat med derned.

Siden det var Kat der havde sagt det med hulen, lod han hende sige om det var okay, for han var personligt okay med det, så længe Kat havde det fint med, at tage Izzy med derned. Desuden var hans opmærksomhed også rettet mod at kælde, så længe han kunne nå det, før pigerne flyttede sig fra ham. Både Izzy og Dust så dog over mod døren, da det bankede på, og Erna spurgte om de var okay. De sagde intet, da Kat svarede på det, men så snart hun var gået igen, så de begge på Kat, Dust med et kærligt smil, Izzy med et mere nysgerrigt blik over, at de skulle ned i hans hule.
"Faktisk kan døren åbnes, med et hvilket som helst størrelse klippe, forskellen er dog, at åbnings størrelsen er defineret af mærke størrelsen, så hvis du lavede mærket på størrelse med din håndflade, ville døren være lige så lille, men trappen og grotten ville være normal!" sagde han med et drillende smil, mens Izzy flyttede sig lidt, så Dust havde mulighed for at rejse sig "Størrelsen jeg har lært dig, er standard størrelsen, men reelt set kan du komme ind, så længe mærket er stort nok til, at du kan komme igennem åbningen, som du laver!" med et drillende smil, flyttede han sig så han lå over Katrina, og kunne give hende et romantisk kys, før han rejste sig op.

Izzy rejste sig også, for at samle hendes, hans og det tøj hun havde fundet frem til Kat tidligere op, så de havde deres tøj med, mens Dust gik hen til væggen ved kommoden. Der var plads nok til, at lave et mærke, næsten lige så stort som normalt, så han hentede sine ringe og tog dem på, så han kunne lave mærket, og åbne døren.
"Øhm... ønsker i at bringe maden med, så vi kan spise det i hulen? For så kunne jeg virkelig godt bruge et par ekstra hænder, medmindre det er okay med jer, at jeg går 2 gange!" spurgte Izzy mildt, hvilket fik Dust til at smile til hende, før han gik hen og tog maden med "Skal vi, mine yndige damer?" han smilede mildt til dem, mens Izzy rødmede med et lille smil. Hun var klar til at følge med, så når Kat var klar, kunne de tage ned i hulen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 16 Jul 2018 - 18:14

Kat klukkede over Izzys kommentar om hendes skød kunne holde til det når Dust blev vildere. Dog nåede hun ikke at svare, før det næste sprøgsmål kom over Izzys læber. Her nikkede Katrina smilende som svar.

Da Erna var gået og Dust reagerede på at tjekke væggen ved at give hende et romantisk kys på vejen ud af sengen, samt en forklaring på størrelsen af mærket og døren, smilede Kat mens hun slugte sin nøgne drage fra top til tå og slikkede sig sulten om læberne. Hun smilede bredere, da han gik hen og tog bakkerne med mad. Selv gik hun hen og lod sin arm snige sig rundt om hendes liv, mens hun begyndte at gå hen mod åbningen og kyssede Izzy på kinden.
"Du kan være ganske rolig. Jeg lader ham ikke være alt for vild overfor dig, før jeg er sikker på at du kan klare det og selv har lyst til det." Kat så sig lidt over skulderen mens de gik ned i hulen og smilede til ham.
"Må jeg få lov til at vælge en ny halskæde til Izzy? Hvordan vil du have det, hvis det blev en blanding af små sorte opaler og en stor røde rubin?"

Nede i hulen tog Kat tøjet fra Izzy og lagde det på et bord, inden hun nærmest bar Izzy ind i sengen. Her placerede hun Izzy, så hun sad eller lå med benene på hver side at Kats hoved, så langt inde på sengen at der var plads til ham bagved hende eller ved siden af dem, alt efter hvad han havde lyst til.
Kat smilede skælmsk til Izzy og lod sin tunge glide blidt hen over hendes skamlæber op til hendes klip for at se hvordan hun ville reagere. Hvis hun ikke klemte benene sammen ville Kat give sig til at slikke hende stille og roligt, samt lade sin tunge glide ind mellem i hendes indre for at smage hende, tungekneppe hende og kærtegne hendes klit.
Kat viste at hvis Dust var gået ind sidst, så ville han have en god udsigt til begge hendes åbninger.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 16 Jul 2018 - 19:10

Izzy rødmede lidt over, at Kat lagge en arm om livet på hende, og kyssede på hende, mens de gik ned i hulen, mens Dust nød at se på hans piger, gå side om side, splitter fornøjet, og på vej ned til hans sted, hvor han havde tænkt sig, at få en masse godt ud af dem, før de fik lov at slippe ud igen.
"Det er fint nok, med et nyt halsbånd skat, men sørg for det har nogle vedhægtninger, til den top hun plejer at gå i, jeg nyder faktisk at se hende, vimse rundt i den top!" sagde han mildt, mens Izzy smilende rødmede lidt, over at herren kunne lide det tøj, hun selv havde valgt, den dag hun skulle sælges. Hun var også taknemlig for, at Kat ikke ville lade herren være vild over hende, før hun var klar til det, og selv havde lyst til det "Tak! Men jeg insistere stadig på, at gøre mit bedste, for at tilfredsstille min herre og frue!" sagde hun med et lille smil på læben.

Dust så på, mens Kat nærmest bar Izzy ind i sengen, han smilede lidt over, hvor glad hun pludselig var for hans slave, mens Izzy kom med et lille overrasket "Uh!" da Kat tog hende med derind, på den måde. Da hun lå i sengen med Kat mellem benene, rødmede hun kraftigt over, at se Kat over hendes skød på den måde, hun kom dog med en blandet lyd af et tungt åndedrag, og et rystende lille støn, da hun mærkede Kats tunge, glide henover hendes underliv på den måde. Hun lukkede ikke benene, da hun gik ud fra, at fruen ville have det her, så det blev hurtigt til en masse nydende støn og klynk fra hende, da hun nød hvad Kat gjorde ved hende.
Dust kom ind på værelset med maden, og så nydende på Kats strittende mås, der blottede de dejlige huller, han altid elskede at begrave sit lem i, når de var sammen. Han gik hen og satte maden på bordet, så den var i nærheden til, når de ville spise det, før han smilende satte sig ved siden af pigerne.

"Jeg kan se at mine slaver, er begyndt at nyde hinanden! Det skulle vel aldrig være fordi, i er ved at gøre jer klar til jeres herre, eller er jeg nød til at straffe jer, for at ekskludere mig?" spurgte han tirrende, mens han strøg en hånd ned over Kats røv, så hans fingre strøg let hen over hendes anus, og videre ned til hendes underliv, hvor han spredte hendes skamlæber, og tirrende strøg hendes klit.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 16 Jul 2018 - 19:58

Kat nikkede smile til ham om det med at der skulle være mulighed for at Izzy kunne bære sin egen top. Kat var, når hun tænkte over det, enig med ham i at det var en nydelig top og en nem måde at få adgang til barmen på.

Hun var godt igang med at ophidse Izzy i et roligt tempo og nød smagen af hendes safter, mens hendes hænder var gledet op til Izzys bryster som blidt og kærligt blev masseret. Hun så op på ham fra Izzys skød uden at svare ham. Og alligevel havde hun et form for svar i sine drillende og skælmske øjne og den nydende stønnen der undslap hende mod Izzys skød da han begyndte at tirre hende. Hun vrikkede let med røven, som om hun inviterede ham til at 'straffe' hende, da hun ikke havde nogen planer om at forlade Izzys skød, før hun havde fået hende til at komme og stod det til hende ville det tage sin egen gode tid. Måden Kat halvt sad og halvt lå på, samt sine arme op over Izzys krop, gjorde at Izzy ikke rigtig kunne flytte sig før Kat lod hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 3 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 16 Jul 2018 - 20:34

Izzy lå med rødmende kinder, over herrens spørgsmål, men hun kunne ikke få sig selv til at svare, da hun under Kats behandling, stønnede og klynkede for meget, mens hendes underliv gav Kat god mulighed for at smage på Izzy, fordi safterne flød ud af hende, over alt den nye stimulering hun fik, men aldrig havde prøvet før. Hendes krop rystede af nydelse, og hun nærmest bevægede hofterne mod Kats ansigt, fordi hendes krop ville have mere, af den her dejlige behandling.
Imens smilede Dust nydende over, hvordan Kat udfordrede ham lidt med sin svingende mås, og den måde hun kiggede på ham, til at straffe hende, for sin ulydige opførsel. Selvom hendes krop var blevet mere ihærdig, af alt den sex de havde haft sammen, vidste Dust hvordan han skulle håndtere hendes krop, for at pine hende mest muligt, og det var lige hvad han havde tænkt sig at gøre ved hende.

Han satte sig bag ved hende, og startede let ud med at pirre hendes sanser, med kærlige strøg over brysterne med den ene hånd, mens den anden tirrende strøg om hendes skød, og førte 2 fingre op i hende. Han ville have safterne til at flyde på hende, så han brugte lyn massage på hendes g-punkter, mens han fingerkneppede hende, til hun rigtig var godt tændt og våd. Han trak fingrene ud af hende, og flyttede den ene hånd fra hendes bryster til hendes hofte, mens han brugte safterne på hans fingre, til at smøre hendes ringmuskel ind, før han i et pinefuldt langsomt og tirrende tempo, pressede sit lem ind i hende, så hans lem blev fugtet.
Han trak sig ud igen, satte spidsen mod hendes anus, og pressede blidt til, så den gled ind med et swup, grundet hendes safter. Han begyndte at kneppe hende nydende, mens han pinede hendes underliv, ved at presse hende lige til kanten, hvor han holdt hende, så hun hverken kunne få sin orgasme, eller få lov til at slappe af fra hans pinefulde straf.

Det var næsten før, at Izzy og Dust begyndte at stønne i takt, mens de nød Kat i hver deres ende, og den eneste der ikke fik lov til at komme, var Kat som Dust havde tænkt sig at straffe, for hendes frækhed overfor ham. Izzy havde ført hænderne gennem Kats hår, for at holde hende der, da hendes krop nærmest tiggede om den orgasme, der byggede sig op i hende, mens Dust lystigt nød hendes røv, og pinede hendes skød, og som når Kat og Dust nød hinanden, væltede orgasmen gennem Izzys krop, hvilket fik hende til at stønne højt ud i lokalet, mens hendes krop gik i en bue, samtidig med at Dust stønnede i takt med hende, da han sprøjtede sin orgasme ind i Kats ende. Med et drilsk smil på læben, trak Dust sig ud af Kat for at gå ud og vaske sit lem, før han kom tilbage til dem.
"Kat læg dig på ryggen ved siden af Izzy, spred benene, og hold fingrene fra sit skød!" beordrede han med et drillende smil. Så snart hun havde flyttet sig, så han nydende på Izzy, der lå der med spredte ben, og safterne flydende ud af hendes skød, lige klar til ham "Izzy du ligger helt perfekt, så bliv du bare der, så jeg kan nyde dig!" hun rødmede kraftigt, mens hun stadig trak vejret tungt oven på den tur med Kat. Dust lagge sig ind over hende, og strøg blidt sit lem over hendes klit, så hun begyndte at stønne igen, indtil hans lem var stift, så han kunne trække sig lidt længere tilbage, sætte spidsen mod hendes indgang, og presse sig op i hende, så hun kom med et nydende klynk.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum