Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1163

Årstid | Vinter

Måned | Februar

Latest topics
Top posting users this month
Sean

Fenrer

Larlii

Gabriello

Taliia

Zayden

Melisandre

Lith’rra

Atreyu

April

Statistics
Der er i alt 304 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Marikith

Vores brugere har i alt skrevet 156995 indlæg in 8151 subjects

You are mine now and you can't do anything about it! - Asmodeus

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Go down

Re: You are mine now and you can't do anything about it! - Asmodeus

Indlæg by Asmodeus on Fre 2 nov - 21:36

Selvfølgelig var kjolen og al denne venlighed mod hende blot noget han gjorde for at få hende til at føle sig tryg hos ham, for at hun virkelig fik en fornemmelse af hvor god han kunne være mod sine slaver hvis man blot gjorde som man fik besked på. Men han var heller ikke i tvivl om at hun før eller senere, på en eller anden måde, ville sige ham imod - og da ville hun hurtigt vide præcis hvor god thun havde det når hun lyttede efter, når hun vidste hvor grufuld han kunne være hvis man ikke gjorde som der blev sagt, når han ville have det, som han ville have det. Der skulle også en del undervisning tilhende, en type han ikke selv helt kunne undervise hende i... han havde allerede sørget for at en kvinde ville komme over i morgen, en der skulle undervise hende mere i manerer og hvordan man skulle føre sig frem, en af den type lærere der tit underviste de adeliges pigebørn.

"Dét synes jeg i den grad. Du er klart den smukkeste her." sagde han med et blidt smil, som der blev et lille tak bredere af det lille kys hun gav ham på kinden. Det måtte trods alt være noget af et godt tegn på at han havde vundet hendes tillid over på sin side, og hun derfor nok også nemmere ville gå med til de ting han ville have, at hun skulle gøre, senere hen.

Han observerede hende stille som hun drejede rundt, og smilet var stadig at se på hans læber da hun begyndte at gå rundt i rummet. Hans øjne forlod hende ikke så meget som et sekund, og for blot et par sekunder lod han en let latter forlade hans læber. "Tak. Jeg har skam også puttet mange penge i det...Haft utroligt mange folk til at arbejde på det, for at det skulle blive et flot hjem. Ikke kun for mig, men også for jer." han begyndte roligt at gå ind til midten af rummet igen. "Jeg er en handelsmand," svarede han simpelt og ærligt. At han så handlede med utroligt mange forskellige varer, også... Levende... Var jo så en anden snak. Men en handelsmand det var han skam.
Asmodeus
Asmodeus

Antal indlæg : 37
Evner/magibøger : Dæmon form

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Zophia on Tors 15 nov - 21:13

Zophia havde virkelig mange tanker, tanker der nok også burde være forbudte, altså tankerne om at hun var misundelig, det kunne godt være at hendes forældre aldrig, havde mangler penge. Men de havde aldrig ville kunne leve sådan, var det forbudt at tænke og drømme om hvordan hendes liv havde været hvis de levede som Joseph her gjorde? Hun slog kort sit blik ned, det var ikke i orden at tænke sådan, hvad ville hendes forældre ikke sige, hvis hun havde tænkt tanken højt mens de havde været her? Ikke at de nogensinde ville komme her, dum var hun ikke. Zophia blev heldigvis revet ud af disse tanker som Joseph svarede hende fortalte at hun var den smukkeste her i huset, hun kunne ikke lade være med at komme med en blid og kort latter. Hun var troede ikke helt på at han talte sandt, der fandtes langt smukkere kvinder end hende selv. ” Er de sikker på det? Jeg tror der findes smukkere kvinder end mig” Sagde hun og kunne ikke lade være med at kigge over på ham og sende ham et usikkert smil.

Selvom han observerede hende uden at sige noget, vidste hun at han holde øje med hende, men hun gjorde ikke noget for at skabe for meget opmærksomhed, det var rart at gå rundt lige selv, selvom han jo var i rummet. Hun kunne ikke lade være med at falde over en smuk vase der stod i en vindueskarm. Hun lagde blidt fingeren på kanten og så ned på den mens hun sagde. ” Ville det være forkert at sige at jeg altid har drømt om at bor så stort og smukt” Sagde hun og så ikke på han, vendte blot blikket mod vinduet og så ud af det. ” Vi har aldrig mangler noget, sådan du ved. Men jeg har altid drømt om noget andet” Sagde hun nærmest drømmende.

Det lykkes hende endnu engang at rive sig selv ud af tanken strømmen, et sted håbede hun på at ingen i huset her, ville kunne læse hendes tanker, de ville blive forvirret og rundtosset. Som han fortalte at han var handelsmand kunne hun ikke lade være med at komme med et lille grin, inden hun vendte sig imod ham. ” jeg er altså ikke dum, en handelsmand ville aldrig tjene nok til sådan et hjem som dette” Sagde hun og så på ham, hun begav sig over til pejsen og kiggede ind på ilden. Ild havde altid været så smuk og fascinerende, hun havde altid som barn lavede små historier ud af det hun forstillede sig i ilden. Hun vendte ryggen til Joseph, mens hun stod og prøvede at skabe sig en historie igennem ilden.

Zophia
Zophia

Antal indlæg : 19
Evner/magibøger : ingen

Vis brugerens profil

Indlæg by Asmodeus on Søn 18 nov - 11:20

"I dette hus gør der ikke. Tro mig. Du er langt den kønneste i dette hus, og generelt en af de kønneste jeg har set i et godt stykke tid." sagde han med et blidt, afmålt smil som han roligt rakte en hånd ud for blidt at stryge noget af hendes hår om bag det ene øre. "Og jeg vil sørge for, at alle kan se det. Intet skal lægge en dæmper på din skønhed. Hvorfor vi skal ud at handle i morgen. Flere kjoler og smykker der kan understrege din naturlige skønhed. Kun det bedste vilvære dig værdigt." så længe hun lyttede efter og gjorde hvad der blev sagt, selvfølgelig. Men hvis hun blot forblev som hun var lige nu, så skulle han nok fortsætte med at være blid og rolig mod hende, som stærk kontrast til hvordan han havde været da hun prøvede at undslippe at komme med ham hjem.

Hans øjne fulgte hende roligt rundt i rummet, og han gik langsomt hen mod en af lænestolene foran pejsen da hun talte igen, og et skævt smil dukkede op på hans læber. "De fleste går rundt med sådanne tanker. Tanker om hvordan et bedre liv end det man allerede har, ville være. Jeg kender også følelsen. Bare rolig, det er helt normalt og intet at skamme sig over."

Med et knips af fingrene kom en af de andre slaver hurtigt over til ham med endnu et glas vin, som han roligt nippede lidt af. "En handelsmand med store handelshuse i både Dragon's Peak, Doomsville og Aquener kan sagtens tjene til det her, jo." sagde han bare roligt. Han handlede trods alt over det meste af Underworld, både med helt normale ting, og, ja, med de mere uortodokse. "Især når man forhandler med næsten alt."
Asmodeus
Asmodeus

Vis brugerens profil

Indlæg by Zophia on Man 7 jan - 20:46

Zophia begyndte at blive mistænkelig, han overøsede hende med komplimenter og lovede hende det vilde, ting hun nok aldrig selv ville få råd til at købe, men hvis hun var hans slave, hvorfor ville han så gøre dette? Det undrede hende og derfor begyndte der også at komme en masse tanker i hendes hovedet, som før kørte hendes hjerne der udad med tanker. ” Tak, jeg ved slet ikke hvad jeg skal svare på alle de komplimenter” Sagde hun og kiggede væk på ham som han roligt rakte sin hånd og stryg en tot hår om bag hendes øre, det gav hende en kuldegysning igennem hele hendes krop.

Hun var slet ikke i tvivl om at hans øjne fulgte hendes rundt i rummet, hun kunne mærke dem, mærke følelsen af at blive overvåget, hvordan han ville kunne se hver eneste lille bevægelse hun lavede. ” Det gør alle nok som ikke har pengene til sådanne et liv som dette, selv jeg. Har aldrig manglet noget men heller aldrig haft det bedste af det bedste. Synes det forkert af mig at tænke sådan, mine forældre gør alt hvad de kan for at få penge til de ting jeg ønsker mig” Sagde hun og så på ham.

Tankerne og blikket var kort væk, hun ansete ikke at han knipsede med fingrene og en anden slave kom over til ham med et glas vin. Hendes blik var atter vent mod ilden, hendes tanker var fokuserede på hvad ilden kunne lave af ting man kunne bruge til en historie. Det var bare ikke som det plejede, hun plejede at kunne se mere og danne bedre historier. Derfor valgte hun at stoppe, det kunne være lige meget det blev ikke som hun gerne ville, hendes håb om at slippe helt væk fra virkeligheden og bare ind i hendes tanker lykkes ikke. Hans svar til at en handels mand aldrig ville tjene nok til at kunne leve som Joseph gjorde. Hans svar fik hende blot til at nikke stille, ” okay” sagde hun og kiggede kort over til Joseph, hun vendte blikket væk og gik igen over den smukke vase hun havde stået ved før, den var smuk, tænkt hvis hun havde sådan en selv, altså ejede sådan en, hun ville pudse den hverdag og passe godt på den. Hun løftede den for at kigge nærmere på den, dog var den lidt glattere end hun havde regnet med og den smuttede ud af hænderne på hende. Som hun havde stået ville det kunne ligne at hun smed den på gulvet, dog gjorde hun det ikke, hun tabte den blot. Hun vendte sig mod Joseph, ” Vil du ikke godt være ærlig? Jeg tror du lyver for mig” Sagde hun og så på ham, inden han satte sig på hug for at samle skårene op efter vasen gik i stykker.
Zophia
Zophia

Vis brugerens profil

Indlæg by Asmodeus on Tirs 8 jan - 19:10

"Du behøver heller ikke svare på dem. Bare tag imod dem, for det er sandheden." sagde han roligt, som hans øjne netop fulgte hende rund ti lokalet, og kun blev taget af hende et kort øjeblik d ahan fik sit nye glas vin, og roligt tog en tår fra det, før han kørte end hånd gennem sit hår, blot for at sikre sig at det sad perfekt. Hun ville være sådan en perfekt lille pyntegenstand ved siden af ham når han var ude til forskellige ting... En yndig lille engel ved siden af en dæmon, der gjorde hvad hun blev bedt om... Det var et skønt billede, og et der virkelig ville cementere hans højere status.

"Selv jeg drømmer om mere end dette. Det er kun naturligt. At alle vil undre sig over hvordan det ville være, at være bedre stillet. At kunne få præcis hvad man gerne vil have." at han så efterhånden var nået til det punkt, var en anden side af sagen. Det var jo sådan noget der havde gjort at han gik mere ind i slavehandlen - han var nået så langt han kunne med normal handel, så selvfølgelig gik han så ind i slavehandlen, om ikke andet bare for at have mere at lave. Hvad skulle manden der havde alt, ellers have, end andre hvis eneste opgave i livet var at opvarte ham og få ham til at se bedre ud?

Hans greb om vinglasset blev en kende strammere da vasen røg på gulvet. Ikke at han ikke sagtens kunne erstatte den, men det var mere princippet i det. Det gav også en lille trækning ved hans ene øje, men han lukkede derpå øjnene og tog et par langsomme, dybe vejrtrækninger for at få styr på sit temperament, før smilet var tilbage på plads og han åbnedeøjnene for kort at se over mod en af de andre slaver, der hastede hen for at feje skårene sammen efter at have skubbet hende lidt til side, og få dem af vejen. "Det skal du ikke bekymre dig om. Det er hans opgave at rydde op, ikke din." sagde han så med et sukkersødt smil, som han trådte lidt tættere på hende igen, inden han svarede hende. "Jeg lyver skam ikke, min kære. Jeg er en handelsmand. Jeg handler blot med mange ting andre ikke ville drømme om at gøre."
Asmodeus
Asmodeus

Vis brugerens profil

Indlæg by Zophia on Lør 26 jan - 23:10

At zophia ikke behøvede at skulle svare på alle de komplimenter som han kom med, og at hun blot skulle tage imod dem fordi de var sande. Det undrede hende virkelig, men var det virkelig sådan her at slave livet var? Det gav bare stadigvæk ikke nogen mening for hende at skulle leve sådan, det var ikke slave agtigt, særligt ikke når hendes forældre fortalt om slaver, eller når hun så slaver følge deres Herre eller Frue rundt i byen, ingen af det havde lignet at de havde det som Zophia havde fået det. ” Men jeg er jo ikke rigtig slave for dig er jeg vel?” Sagde hun og ville ikke kigge på ham, hun turde ikke for hun havde valgt at ville finde ud af hvorfor han var sådan her over for hende, der måtte være noget lusket bag det.

Hun var helt sikker på at han ikke løj om dette, det var vel ingen i hele verden som ikke altid drømte om det bedre og mere end det de havde, selv når det ikke var muligt for personen at få mere. Selv havde Zophia jo aldrig været der, hun følte sig flov og dum over at hun havde haft tankerne om at have mere og havde det bedre end det hun var vokset op med. ” Hvordan kan du drømme om mere? Når der ikke er mere du kan få? Altså jeg mener du rig, og har et kæmpe hus og tjener mange penge?” Spurgte hun og prøvede ikke at lyde jaloux, selvom hun var mega jaloux. Hvordan hun kunne tillade sig at være jaloux over det, kunne hun ikke svare på. ” Jeg ønsker blot at blive hos mine forældre, jeg har ikke brug for at være rig eller jeg er jo ikke rig, når jeg er slave” Sagde hun og kiggede kort på ham inden hun vendte blikket væk igen.

Som en slave kom over til hende for at feje skårene væk, prøvede hun alligevel at vælge til med at samle dem op, men et lidt hårdere skub fik hende blot til at træde væk fra slaven og skårene. ” Jeg er ked af, jeg tabte den, det var ikke med vilje” Sagde hun stille og så hvordan skårene blev samlet op. ” Ville gerne betale for en ny, men ja jeg har ingen penge” Sagde hun stille og gik tættere på ham, hun valgte at sætte sig blidt ned i sofaen der stod ikke så langt fra Jospeh. ” som hvad?” spurgte hun en anelse spydigt.
Zophia
Zophia

Vis brugerens profil

Indlæg by Asmodeus on Tors 31 jan - 18:29

Asmodeus blev selvfølgelig bare ved med at overøse hende med komplimenter, men igen, det var også blot for at få hende til at føle sig tryg her, hurtigere end ellers, og lade hende se hvad hun kunne få her hvis hun gjorde præcis hvad han bad hende om. Først senere ville hun se hvad hun fik ud af at være ulydig, hvis hun skulle have lyst til at udfordre skæbnen på den måde. For hendes egen skyld ville det nok være bedst hvis det ikke var tilfældet - især ogsåfordi han gerne ville have at hun forblev uden skader af nogen som helst art, nu han godt ville have at hun skulle ende med at være den slave han havde med sig næsten overalt. Hende, og en af de andre til at bære hans ting. Hun skulle trods alt kun være en 'pynte genstand' for ham.

"På papiret er du, jo. Men det er skam ikke planen at du skal gøre det samme som alle de andre... Jeg har jo allerede folk til at ordne de basale ting. Dig... Har jeg udset til noget bedre." sagde han blot, helt oprigtigt men samtidig også på en måde så hun netop ikke vidste præcis hvad han mente, endnu. Det kunne jo være at hun så pludselig ville arbejde imod ham, og det kunne han ikke have. Helst ikke før tid var.

"Åh, jamen der er altid flere ting man kan få fat i. Hvis ikke materielle goder, så magt, på den ene eller anden facon. Tro mig... Selv den man mener skulle have alt de kunne ønske sig,vil altid have noget de kan drømme om." sagde han så roligt, og så på som den anden slave fik fjernet potteskårene. "Rolig, ingen stor skade sket... Jeg kan altid købe en ny." det havde krævet langt mere at få fat i hende end at få den vase, alligevel. "Som noget man ikke taler højt om. Men finder man den rette køber, skal der nok komme en heftig sum penge ind. Det er ikke noget du behøver bekymre dig om - mine pengesager er mine at bekymre mig om, inklusive hvordan jeg får dem... Og ikke noget du skal tænke på."
Asmodeus
Asmodeus

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Tilbage til toppen