Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En sejre for kongen! - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Jake
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Sasha
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Lenore
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Marcus
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Renata
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Taliia
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Katrina
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Edgar
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 
Celenia
En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba13En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba14En sejre for kongen! - TUN NEWS Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

En sejre for kongen! - TUN NEWS

Go down

En sejre for kongen! - TUN NEWS Empty En sejre for kongen! - TUN NEWS

Indlæg af Gæst Ons 29 Aug 2018 - 9:25

En sejre for kongen af Sunfury City

En sejre for kongen! - TUN NEWS Angrebet-ved-dybboel

Der har det seneste stykke tid været mange rygter om hvor vidt kongen af Sunfury City, fik erobret Minotaris. Jeg, journalist Lux Undré Romanof, har valgt at tage kontakt til Fenrer son of Leidolf, for at høre hans svar.
Jeg spurgte ham om nogle spørgsmål, hvor han svarede følgende:


Første spørgsmål : Hvordan overtog du Minotauris? Var det svært eller?

" Hehe, jeg ser ikke nogen grund til at kede nogen med en lang monolog om hvordan kampagnen i sig selv forløb....
Lad os bare sige at jeg så muligheder og tog dem.. "



Andet spørgsmål: Hvordan var følelsen efter du havde overtaget minotauris?

" Følelsen?
Det var nu ikke fordi der var nogen overvældende følelse.. ikke udover en vis følelse af succes, men det vil jeg gå ud fra at enhver ville føle? Jeg overtog jo ikke Sagros'ner for at yde noget for mig selv, men fordi det var vigtigt i det store billede at få gjort. "



Tredje spørgsmål: Hvorfor valgte du at overtage minotauris?

" Jeg valgte at skride til handling og sikre både kysten ved Blodhavet og mine handelsruter, ved at overtage Minotauris, fordi at vi fra Sunfury ikke har kunne tale øernes beboere til fornuft. "


Fjerde spørgsmål: Hvilket konsekvenser/positive ting vil dette have for dit kongerige over Sunfury City?

" Hmmm...
Som jeg sagde før, så var grunden til at invadere, at sikre handelsruterne, og mit folks velstand derved... Men jeg tror at dette også vil bringe en del mere stabilitet til regionen...
Sunfurys folk vil komme til at nyde godt af de økonomiske muligheder der følger med denne sejr, også de nytilkomne. "



Femte spørgsmål: Hvad tror du Valerya ville have sagt til det?

" Valerya....
Det kommer egentlig ikke dig ved, gør det vel?
Men jeg ved hun ville kunne have set det gode ved sikringen af hendes folks fremtid. "


Dette var alt for denne gang.
- Journalist Lux.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum