Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Lori
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Lenore
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Genevira
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Celenia
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Renata
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Jake
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Abigail
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Elizabeth
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 
Madelena Gray
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba13Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba14Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

+2
Elizabeth
Micah
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Micah Fre 31 Aug 2018 - 22:19

Det her kommer lige op i toppen: det er blevet besluttet at der INGEN alkohol vil være til denne fest. Vi hopper alle på sodavands vognen og har os en hyggelig dag UDEN nogen som helst former for alkohol! Man kan sagtens have en strålende god aften uden så meget som én dråbe alkohol når man er i så godt selskab som vi vil være! Wink
__________________________________________________________________

Så tænkte jeg det var på tide at jeg lige strikker sådan en god lille FAQ-agtig ting sammen til jer her. Jeg vil først skrive om de mere praktiske ting angående selve lokationen, og løbende opdatere det. Hver opdatering vil blive fulgt af en kommentar for at trække emnet op, så jeg er sikke rpå alle ser informationerne så der undgås alt for mange unødige spørgsmål. Nu dét er af vejen...

LOKATIONEN

Ungdomshuset Odense
Nørregade 60, 2. sal (til højre efter døren)
5000 Odense C

Dato: lørdag d. 20. Oktober kl 15:00 til søndag d. 21. Oktober kl 15:00.

Dørklokken der skal trykkes på for at komme ind er den til 'Føniks'. Ellers kan man ringe til mig på tlf 23 61 30 02 for at blive lukket ind. Når jeg er ude for at købe noget ell. lign vil jeg lade en anden overtage min mobil så der stadig kan ringes hvis der bliver behov for det.

Lokalerne ser således ud:

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO 31265310

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO 31318010

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO 31398110

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO 31250410

Derudover er der to toiletter man kan komme til, og et køkken der har to køleskabe, håndvask og mikroovn samt en smule engangsbestik, men jeg anbefaler at vi istedet splejser til vores eget og ikke bøffer foreningens, nu de trods alt er venlig enok til at låne os disse dejlige lokaler hvor der er adgang til ekstremt mange brætspil o.lign. hvis det frister.

Vi må overnatte max 10 personer i lokalerne.



INDKØBSMULIGHEDER

50 m væk, på den anden side af vejen, ligger der en Fakta der har åbent til kl 22.

400 m nede af vejen fra stationen af (som der max. er 100 m væk fra lokation) ligger der en Netto der har åbent til kl 23.

Ellers er der knap en kilometer ind til den del af gågaden der har en super brugsen og en LIDL - LIDL har åbent til kl 22, og jeg ved ikke hvor længe super brugsen har åbent da jeg ærligt talt aldrig handler der.



MAD/FASTFOOD MULIGHEDER

Inde på stationen, der er lige under 100 m væk fra lokationen, ligger der: Sunset Boulevard, McDonalds, durum shop, 7-Eleven, The Food Stall (gode sandwich og salatbar), en bager, chinabox, Baresso/Espresso House, Joe & the Juice og Giraffen (café/pub ting).

På selve Nørregade ligger der 2-3 pizzeriaer, 2 slikbutikker, en sandwich/salat shop, en indisk restaurant, og en af de bedste (efte rmin mening) durum shops i Odense.
Micah
Micah

Antal indlæg : 203
Reputation : 7
Bosted : Doomsville, Angerforge district, i et større hus.
Evner/magibøger : Blood Manipulation

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Elizabeth Fre 31 Aug 2018 - 22:42

Jeg kommer helt sikkert, hvis jeg ikke skal noget de dage!

_________________
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2018 - 8:08

Jeg satser også meget på at komme - samt overnatte Very Happy
Tager min bærbar med, hvis nogle skulle have lyst til at emne Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2018 - 15:03

Så meget som jeg ville elske at komme, kan jeg ikke. Mine forældre holder Halloween Fest og det meste af familien kommer. Håber I får det hyggeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Elizabeth Søn 16 Sep 2018 - 22:08

Må jeg komme med et forslag? At alle eventuelt ligger et beløb, at så kunne man eventuelt, hvis nogle bor tæt på, være et par stykker der gik op hos personen for at lave noget mad til alle og så tage det med ned til stedet vi alle er?

_________________
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2018 - 23:16

så skal det være fordi der er nogle der bor tættere på stedet end mig... og jeg bor 2 km derfra ca, hvilket er en 10-12 min bustur.

mit køkken egner sig i alt fald ikke til at lave mad til mere end 7-8 personer af gangen XD

men ja hvis der er nogen der vil det vil det da være fint Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Elizabeth Man 17 Sep 2018 - 9:11

Well, der er vel nogle der skal med der har bil. Så kunne man tage 4 eller 5 personer hjem til dig og lave maden. :3

_________________
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2018 - 11:48

Altså ja hvis der er en der godt vil lægge bil til, så er jeg fint frisk på det. Tænker at noget såsom enten lasagne m salat og flutes eller forloren hare og flødekartofler nok er noget af det nemmeste at lave til så mange. Eller noget tortilla wraps da det der tager længst tid der, er at skære en masse grøntsager ud... og stege lidt kød. der kan tortillaerne jo varmes op i mikro ovnen ved selve huset...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Elizabeth Man 17 Sep 2018 - 11:58

Altså @Meriko og jeg snakkede igår om lassange, eller spaggetti og kødsovs og måske noget salat?
Og hvis man nu ligger 25 kroner hver, og vi bliver 10 personer måske så bliver det 250 kroner. Så er der også råd til noget drikkelse, meget billigere end hvis man skulle ud og købe sin egen mad! Og så kunne man snakke om noget med morgenmad også, hvis ja.

_________________
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Meriko Man 17 Sep 2018 - 19:41

Altså vi har bil hvis det er Smile Og jeg ved at Zero ikke vil have noget i mod at ligge bil til så vi kan lave noget lækkert billigt mad til alle sammen Very Happy
Jeg er nok mest ude i noget lasagne eller kødsovs med tilbehøver da det er dejligt nemt og billigt og stort set alle kan lide det Very Happy

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2018 - 20:00

Lasagnen er nok nemmest umiddelbart da jeg har flere fade end gryder Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2018 - 20:27

Hvis jeg kommer har jeg også bil, som kan bruges Smile

Både lasagne og kødsovs med tilbehøver lyder ganske fint - særligt hvis det ikke bliver mere krydret end fx Knor lasagne Smile Der er også Knors Indiske risret som er nem og billige at lave Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2018 - 0:01

jeg synes knorrs lasagne, efter de ændrede den, er blevet for krydret... eller i alt fald med nogle krydderier JEG ikke kan med. Jeg kan spise 3 mundfulde og så får jeg mavepine :')

Så hvis det bliver lasagne bliver det med hjemmelavet bolognese i (nok samme type som jeg ville lave af kødsovs til spaghettien, også).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2018 - 20:32

Forståeligt nok, Alth Smile
Jeg regner kraftigt med at komme... Særligt efter at min operation er blevet rykket frem Smile
Håber bare at jeg reagere godt på strålerne Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2018 - 20:33

Vi krydser fingre <3

Ved da i alt fald at der er en del der reagerer mere positivt på strålerne end på kemoen Smile så mon ikke det går når du også har klaret kemoen <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2018 - 14:37

Regner med at komme og køre med andre fra sjælland

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2018 - 17:38

cheers YEA cheers

Jeg kommer Very Happy
Det passer med at det er om mandagen d. 22 oktober at jeg skal starte stråler, så frem jeg kan nøjes med den en operation, hvilket jeg håber på.

Regner med at jeg køre i egen bil, fra Århus) og kan muligvis have 1-3 med alt efter hvor meget overnatnings grej og andet man skal/bør have med Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Micah Fre 12 Okt 2018 - 17:36

Lille opdatering, da jeg sidst jeg var i Føniks, lige fik taget to billeder af køkkenet, så I kan se hvad vi har at arbejde med dér. <3

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO 20180910

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO 20180911
Micah
Micah

Antal indlæg : 203
Reputation : 7
Bosted : Doomsville, Angerforge district, i et større hus.
Evner/magibøger : Blood Manipulation

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Marcus Fre 12 Okt 2018 - 17:45

Det ser virkelig ud til at blive hyggeligt!
Jeg er desværre blevet forhindret i at kunne være med Sad Men jeg glæder mig til at høre om hvad i har lavet og alt muligt andet gøgel og gak! Very Happy

_________________
Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2018 - 18:38

Hvor mange bliver vi pt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2018 - 20:30

Det har jeg ikke helt 100 styr på da folk har sagt lidt forskelligt... men tror umiddelbart på det vist bliver omkring en 10 stykker i alt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Lør 13 Okt 2018 - 0:25

Vil folk skrive hvis i bliver lidt senere? Det kunne være hyggeligt at hilse på nu hvor jeg stort set bor lige ved siden af, men jeg når nok ikke at komme hjem fra weekend tur til 15 på søndag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Althorn Lør 13 Okt 2018 - 0:49

altså, mig og by extention Vetis bliver der nok lidt, men det er mest fordi jeg står for stedet og derfor også oprydning/rengøring efter os.

Smile
Althorn
Althorn
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 267
Reputation : 13
Bosted : Forestina, det umiddelbart største af træhusene i det Royale Distrikt.
Evner/magibøger : The Book of Light, Crystal Manipulation.

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Gæst Lør 13 Okt 2018 - 8:45

Da jeg er i bil og ikke har andre planer for weekenden, så har jeg intet imod at blive og hjælpe med oprydningen Smile

Jeg kan have nogle forlængerledninger med hvis det skulle være, da jeg bliver og overnatter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Althorn Lør 13 Okt 2018 - 11:34

Måske en enkelt eller to kunne være praktisk... der er en del strømstik sådet plejer ikke at være det største problem, kun hvis man vil sidde med mange laptops ved samme bord Very Happy
Althorn
Althorn
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 267
Reputation : 13
Bosted : Forestina, det umiddelbart største af træhusene i det Royale Distrikt.
Evner/magibøger : The Book of Light, Crystal Manipulation.

Tilbage til toppen Go down

Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO Empty Sv: Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum