Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | September

Statistics
Der er i alt 285 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Artem

Vores brugere har i alt skrevet 155416 indlæg in 8073 subjects

Du og jeg kender hinanden, for mange år tilbage ~ Anastasia

Go down

Du og jeg kender hinanden, for mange år tilbage ~ Anastasia

Indlæg by Gabriello on Søn 9 sep - 21:05

Tid: 13.05
Vejr: Regnen er lidt som støv og vinden er let, men kold.
Sted: Den rige del i Doomsville.
Omgivelser: På gaden og på vej mod en gammel bekendt. Det er mange rige som går rundt om dem.

Partner: [You must be registered and logged in to see this link.]

Rygter om en skønhed som var noget for sig, havde tiltrukket en masse opmærksomhed. Der var en del som kom for at tilbede hende. Andre kom for at handle med hende. En flok af mænd gik gennem Terrorville distriktet. Man kunne se at de hørte sammen, men de bare ikke noget tegn på hvem de var. Bærende kapper med hætterne trukket op. Skjulte deres identitet for andre. Flokken bevægede sig let og elegant. Ikke den mindste bekymring kunne ses på hvad der kunne ses.

Gabriello førte an gennem det rige kvarter. Hans brødre var ikke langt bag ham. De holdte deres egen lavmælte samtaler. Ludwig, Gabriellos tætteste bror, gik på hans højre side og mumlede noget om mad og en kro. Den ældre hørte dog ikke efter. Han håbede at det var den rette kvinder han hørte tale om. Hvis dette var hans kære barndomsveninde Anastasia, havde han ikke søgt forgæves.

”Er du sikker på at det er hende?” spurgte Ludwig og Gabriello så på ham. ”Jeg ved ikke hvem det ellers skulle være. Hvad jeg har hørt lyder det meget som hende.” Det ville dog nok være svært at få kontakt med hende igen, men Gabriello var villig til at prøve. Han havde ikke så mange venner han kunne kende. Han var nødt til at prøve at få hende tilbage ind i sit billede. De var vokset op sammen.
Gabriello

Antal indlæg : 39
Evner/magibøger : Bird of War

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Du og jeg kender hinanden, for mange år tilbage ~ Anastasia

Indlæg by Anastasia on Man 10 sep - 15:12

”Frøken Forst, er de vågnet?”en lille fin stemme talte fra den anden side af soveværelses døren, frøken som den unge tjenestepige tjente var kendt for sit skandaløs liv, og derfor lod pigebarnet sin frøken sove, hvis hun havde brug for mere hvile.

”Jeg er vågne Agnes, du kan bare komme ind,”
dørene blev åbnet som Agnes gik indenfor i soveværelset. Agens var en de få tjenestepiger, som Anastasia havde fuldkommen tiltro til. Hun havde trænet elveren, til at være den eneste person i hendes hjem, som kendte til sandheden om hendes sande natur som vampyr. Anastasia var allerede ude af sin seng, hun sad ved sit sminke bord, hvor spejlet tillod hende at se alle der kom ind i soveværelse. I sine arme, havde Agnes end af de speciel lavede kjole, som Anastasia kunne have på, når hendes pligter trak hende ud i dagtimerne, dertil var speciel handsker og kappe som kunne dække hende ansigt med skygge. ”Jeg troede at frøkenen, stadig sov på dette tidspunkt,” sagde Agnes kort, men som hun kiggede hen imod den tomme seng, blev hun klar over at hendes frøken ikke havde haft selskab med hjem. Det var ellers tit hvor den loyale tjenestepige, havde trådt ind på soveværelse mens der stadig var gæster i sengen.
Efter at hun havde sikkert sig at kjolen og alt andet var på plads, kunne Anastasia for lade det mørke soveværelse for tage del i dagen, som andre levende væsner gjord. Hun kom ned til morgen bord, hvor et glas af den bedste type engle blod var sat klar til hende. Der efter var det bare et spørgsmål om tid, før dagens første gæster ville ankommen. Anastasia var aldrig overraske over de mange besøg, men hun var heller ikke glad for alle der kom for tale med hende. Faktisk hade hun alle, som der ikke kom for have forretning eller tilbedelse.

Alligevel, var der et eller andet særlig ved alle der kom. Det var ikke altid at Anastasia indså, hvordan at folk kom for råd, eller bare tale. En banken lod på døren ud til gaden, og Anastasia hørt hvordan at Agnes var på vej ud for åbne døren.

Antal indlæg : 11
Evner/magibøger : Everlasting beauty.

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Similar topics