Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» So you want to do business [XxX]
Yesterday at 19:59 by Melisandre

» en ny start - Taliia
Yesterday at 18:45 by Midnight

» Med eller uden ~Legen.~
Yesterday at 16:25 by Allistor

» Hey Daddy, it's me - Gale
Yesterday at 16:09 by Xakle

» Where the hell are we! - Vetis - XXX
Yesterday at 15:49 by Storm

» Do you want to be my friend? Rael (privat)
Yesterday at 14:42 by Nellie

»  It's hard to be pregnant - Keruel
Lør 20 okt - 23:15 by Adalra

» You and I are distant family ~ Adalra
Lør 20 okt - 21:33 by Adalra

» To unge hjerte (privat) XxX ~ Midnight
Lør 20 okt - 21:07 by Midnight

Statistics
Der er i alt 292 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Conner

Vores brugere har i alt skrevet 155869 indlæg in 8094 subjects

So tell me

Go down

So tell me

Indlæg by Viktor on Fre 21 sep - 19:44

Tid: Aften, år 835
Vejr: Start efterår, køligt, skyfrit. Månen står højt.
Sted: Dybt inde i skoven
Dedikeret til: @Melisandre

Det havde aldrig været let at finde en person, som ikke ville findes. Nu havde turen varet i snart et par år, og Viktor var også godt træt af at lede. Han havde brug for en pause, og det var der han var på vej hen nu. Dog skulle han først igennem Ashen Wood skoven, en skov som han altid havde nydt de stille aftener i. Der var dog bare det, at nu havde han en med på slæb. En ung dæmon-draconian, som blot fulgte efter ham og forventede at han skulle lære hende om hvordan man var en ordentlig dæmon. De havde nu været sammen i 2 mdr og det var ikke fordi deres forhold var blevet tættere.

Denne aften havde Viktor fået hende til at sørge for der var bål, som de nu sad rundt om. Viktor havde fundet en flaske mørk rom frem, som han sad og drak lidt af imens han så ind i ilden. Deres bedrolls var rullet ud, så de kunne ligge ved siden af ilden og have varmen, som de sov imens de havde pakket sig ind i et tæppe. Viktor havde fundet et sted i skoven, som lå lidt i læ. På den måde ville ikke alle kunne se deres bål, kun de mest interesseret ville, hvis de kom tæt nok på.
Viktor

Antal indlæg : 37
Evner/magibøger : Demonic Knight

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: So tell me

Indlæg by Melisandre on Fre 21 sep - 21:11

Mel havde fuldt ham som en stille skygge gennem de sidste par måneder. Og selv om de ikke var kommet ret meget tættere på hinanden end da de mødtes, så følte hun alligevel at hun havde lært noget. Hun viste rimeligvis hvornår hun skulle flytte sig og hvor tæt det var klogt at være på ham.
Når hun var sulten, jagede hun sit bytte uden tanke for hvem eller hvad det var og uden at bruge sin kvindelighed. Selv hvis blodet og kødet var gammelt og sejt, samt havde en neutral eller dårlig smag.

Denne aften havde hun fået ordre på at sørge for bålet, og det havde hun gjort. Hun havde endda sørget for at der var brande nok til at tage noget med til næste lejer.
Hun sagde intet uden at han havde givet tilladelse først. Og selv om det holdte hårdt, så var hun ved at lære at leve med det. Hun kunne godt se at hun var blevet forkælet som barn, selv om hun havde været et problembarn. Hun så over på sin mester i det skjulte.

Antal indlæg : 193
Evner/magibøger : Birth control

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Fre 21 sep - 21:28

Viktor lå og hvilede sig på sin albue, og drak lidt af rommen imens han så ind i bålet. Hun havde klaret det fint, hun havde holdt sig for sig selv, hun vidste hvornår hun skulle flytte sig. Hun fangede selv sin mad, hun pev ikke når det var hårdt.

Endnu en tår af rommen og Viktor så over mod hende.
"Du kan tale, stille spørgsmål som du har lyst til." sagde han og pegede på en skindpose, og viftede med hånden.
"Drik.. Jeg drikker ikke alene.." sagde han koldt, og viftede med hånden.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Fre 21 sep - 21:55

Hun så mere direkte på ham, da han talte til hende og gav hende lov til at tale og stille spørgsmål. Hun rejste sig endda og tog den skindpose som han havde peget på. Efter første mundfuld hostede hun en smule for det var en del stærkere end noget hun før havde smagt, med undtagelse af draconianer blod, og dog var dette ikke blod.

Hun så undersøgende på ham mens hun begyndte at tale, klar til at springe af vejen eller klappe i på et sekund, hvis han gjorde tegn til det.
"Mester. Du snakkede en gang om at du ikke havde trænet nogle i lang tid. Hvordan var den eller de sidste du trænede?" Hun drak væsken i mindre mundfulde, for at kompensere for den stærke smag. Men drak, det gjorde hun. Han havde en gang straffet hende ved at rykke et drageskæl af hendes hånd, da den var forvandlet til en drageklo og det skulle hun ikke nyde noget af igen.

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Fre 21 sep - 22:20

Viktor så ind i ilden igen, så hvordan flammer kredsede sig omkring hinanden. Hvordan de legede og morerede sig i varmen, det var en fascinerende ting.

De mørke øjen gled dog fra ilden til hende, han rynkede på næsen og smilte, som han så hvor svært hun havde ved at drikke rommen. Hendes spørgsmål kom ikke bag på ham, tværtimod..
"Stop med det mester fis, kald mig ved navn Viktor." sagde Viktor og lavede et ansigtsudtryk som sagde alt om hans holdning til at hun omtalte ham som mester.

"De sidste som jeg rejste med, trænede, hvad du vil kalde det. Var en ung dæmon" lød det roligt, som han tog en tår til. Han lod skindposen gå fra den ene hånd til den anden, hvorefter han kørte hånden igennem håret.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Lør 22 sep - 9:32

Hun bøjede hovedet da han kommenterede at hun kaldte ham mester. Ansigtsudtrykket sagde alt og hun skulle ikke nyde noget med at gøre ham arig.
Den rolige stemme han talte med, da han sagde at det var en ung dæmon han sidst havde rejst med. Hun var nysgerrig og samtidig forsigtig.
"Vil du fortælle om nogle af dem, du har rejst sammen med? Jeg har på fornemmelsen at der har været en del."

Hun drak lidt mere af alkoholden og kunne begynde at mærke hvordan det prikkede lidt hist og her. Afgjort en ny fornemmelse for hende. Og hun viste ikke om det var godt eller skidt. Ildens varme var behagelig mod hendes front, og aftens kølighed mod hendes ryg var med til at gøre hende en smule sløv. Så når hun flyttede sig var det en smule langsommere end normalt, men sådan var det efterhånden hver aften og nat.

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Lør 22 sep - 13:09

Viktor mærkede at rommen også havde så småt sin virkning på ham, men det var varmen, som spredte sig til kinderne og den lettere tunge fornemmelse i hovedet. Hun var godt nok interesseret i hans fortid, hvorfor nu det?
"Hvorfor så nysgerrig om min historie?" lød det snerrende, som han så på hende. "I mange år rejste jeg med 4 andre, nogle krigere så dygtige at de skrev deres egen historie efter." lød det som han atter så ind i ilden, Viktor huskede dem alle tydeligt. Hver især dygtig, hver især imponerende, nogle imponerede ham mere end andre. Hans bedste rivaler og konkurrenter, eller nu var de reelt set ikke konkurrenter, for hvem var egentlig det?
Viktor vendte sig om på ryggen, hvor han lå og kiggede op i stjernerne.
"Hvorfor du så interesseret i alt det her?" spurgte han med en ligeglad tone, som han tog en tår af rommen.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Lør 22 sep - 20:10

Hun lyttede uden at sige noget og fornemmede hurtigt at hun muligvis var på kanten af hvad han ville acceptere. Derfor bøjede hun hovedet og krympede sig en smule.
"Jeg tænkte at der måske var en chance for at du havde rejst sammen med min far, hvem han så end er eller var. Alt hvad min mor og bedsteforældre har fortalt mig var at han kunne være utrolig voldsom og havde et meget stort temperament. Og de var sikker på at jeg havde arvet begge dele fra ham, så stort et problembarn som jeg var fra tid til anden." Hun grinede og drak lidt mere, mens hun smilede ved minderne om alle de gange hendes mor og bedstemor havde skældt hende ud.
"De sagde altid at det var min fars skyld at jeg var så krop umulig. Jeg kan huske en gang jeg havde bidt en af mine legekammerater i armen for at have slået mig. Der sagde bedstefar noget om at jeg virkelig var krigsherrens datter. Men hvad han mente med det, ved jeg ikke. Bedstefars øjne var utrolig kolde og hårde, som om han mente det som noget negativt." Hun havde samlet benene og bøjet dem så hun kunne hvile hagen på knæene, mens hun talte og så ind i ilden.

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Man 24 sep - 16:34

Viktor bed ikke meget mærke i hvad hun sagde om sin far, derimod så stirrede han ind i ilden før han viftede med armen og så på hende med nogle kølige øjne.
"Jeg spørger ikke efter din far, han er sikkert død eller flygtet væk." lød det snerrende, som han viftede med hånden og tog en tår af sin rom.

"Hvorfor skal jeg høre om din far, hvorfor gør du ikke noget som alle piger gør.." sagde han og lagde sig ned på hans bedroll og så op i stjernerne.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Man 24 sep - 18:50

Uden at hun tænkte over det var hun ved at være godt påvirket af alkoholden, så da hun drejede hovedet lidt begyndte det hele at snurre på en anderledes måde.
"Hvorfor snerre du altid over det jeg siger? Jeg fortalte det, i håb om at du måske kendte ham eller havde hørt om ham. Men udmærket, så holder jeg bare min viden for mig selv." Hun rakte tunge af ham, ligeglad med om han så det eller ej.

Derefter rejste hun sig vaklende op og begyndte at gå lidt afsides for at finde et sted at lade vanden.
På en måde var det en sjov følelse at vakle rundt, og på en anden måde var det træls, da hun ikke kunne gå lige.
Hun gik og mumlede lidt over hvorfor han skulle være sådan et surt løg hele tiden, og at han var vel blevet for gammel til at kunne have lidt sjov.

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Man 24 sep - 19:08

"Fordi du stiller spørgsmål om dig selv. Hvem gør det?" spurgte han køligt, og lagde armene om bag hovedet.
Viktor kunne virkelig ikke se hvorfor han skulle fokuserer på hvem hendes far var, han var nok en anden alkoholiker som han havde slået ihjel. Ikke en han gad tænke på.
Øjne fulgte pigen, som hun gik væk og han grinte let og rystede på hovedet, som hun forsvandt.

Viktor vendte hovedet og så hende bevæge sig tilbage mod lejren.
"Hvor gammel er du egentlig?" spurgte han og løftede et øjenbryn.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Man 24 sep - 19:26

Da hun kom tilbage og han stillede spørgsmålet om hendes alder, var hendes hjerne så overtaget af alkoholden at hun ikke tænkte før hun talte.
"Alt for ung til sådan en gammel mand som dig." Hun grinede hjerteligt, mens hun forsøgte at finde rundt, men endte med at snuble og lande ovenpå ham med arme og ben på hver side af ham, samt ansigtet ud foran hans.
"Hvad i alverden var det der var i skindsækken? Det smagte mærkeligt og stærkt. Pluds jeg nu pludselig ikke kan gå lige eller ordenligt." Hun klukkede muntert, mens hun så på ham.

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Man 24 sep - 19:31

Viktor mærkede hvordan alkoholen langsomt satte sig i hans sind, og påvirkede ham. Han trak dog svagt på smilebåndet, som hun sagde at han var gammel og hun var alt for ung til ham. "svar n.." han blev afbrudt, som hun lande oven på ham. Viktor stivnede let, men blev hurtigt enig med sig selv, om ikke at være stiv som et bræt.

"Der var rom, det gør en i godt humør, så man ikke tænker så meget. Den måde jeg kan være sjov på.." lød det roligt fra Viktor, normalt ville han nok også have reageret anerledes, hvis hun havde faldet oven på ham i ædru tilstand.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Man 24 sep - 19:42

Så dét var rom, ja så havde hun prøvet det med. Ikke noget hun havde noget imod at prøve igen en anden gang. Og det lod også til at han blev mindre gnaven når han drak den slags. Hun smilede drillende til ham, mens hun prøvede på at flytte sig, hvilket ikke gik særlig godt, da rommens virkning fjernede hendes evne til at holde sig oppe. Så nu ente det med at hun måtte støtte sine albuer på hans brystkasse for ikke at ligge fladt ovenpå ham.
"Hvis den store 'stygge' dæmon vil vide det, så er jeg sejsten sommer. Og nu ingen sjove ideer om at gifte mig bort. Jeg slår bare den stakkel ihjel inden daggry."

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Man 24 sep - 20:04

Viktor lod hende mosle rundt på ham, sådan måtte det vel føle at have et kæledyr, som ville kæle. Det var en lettere akavet situation, men heldigvis gjorde alkoholen sin del og fik ham til at slappe mere af i den givende situation.

"Jeg.." lød det roligt, som han rykkede hende fra sig, ned ved sin side. "Har ingen intention om at gifte dig bort, eller gøre noget. Du er kun med for at følge min skygge.. Se hvordan en rigtig dæmon opfører sig." lød det roligt, som han trak tæppet hen over sig og vendte ryggen til hende.Nu skulle hun ikke få gode idéer, den unge dæmon.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Man 24 sep - 20:24

Hun grinede skælmsk, mens han trak tæppet op over sig og vente hende ryggen. Hun sukkede træt, så var han den trælse igen.
"Ja, ja. Så siger vi det." Hun fik med lidt besvær kravlet over til sin egen soveplads og trak tæppet op om sig inden hun lukkede øjnene og faldt i søvn.

Næste morgen kunne hun ikke forstå hvorfor munden føltes så tør og hvorfor det lød som om der var torden i luften. Hun vente sig rundt og måtte stønne lidt over bevægelsen. Hun havde det ikke godt og det hele kørte rundt i hovedet på hende.

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Man 24 sep - 20:40

Viktor var allerede faldet i søvn, som hun lagde sig over og vågnede op og morgen, hvor han fik gjort sine klassiske morgen ritualer, spist, drukket og kom tilbage med en bunke brænde, som han lod falde ned ved siden af hende.
"vågn op, pak dine ting, vi skal afsted om en halv time." lød det kommanderende, som han selv gik hen og begyndte at pakke.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Tirs 25 sep - 20:27

Hun krympede sig da brændet faldt ned ved siden af hende, eftersom det lød som et utroligt højt tordenskrald. Ligeledes gik hans ord ind som en skarp tone der fik hende til at skære ansigt, mens hun prøvede at dække for ørene for at lukke de værste lyde ude.
"Ja ja, du behøver ikke at råbe.." Hun sukkede og kravlede ud af sit tæppe, hvor hun skuttede sig i den kølige morgenluft. Noget sagde hende at hun skulle til at skaffe sig noget varmere tøj. Grundet køligheden bevægede hun sig ikke helt så hurtigt som hun plejede og hun brugte tæppet som en kappe for at få varmen lidt hurtigere, mens hun pakkede sine ting og brændet sammen. Nu hvor han også havde hentet brænde, så havde de to fine bundter som de kunne bruge til pauserne i løbet af dagen og om aftenen.
Hver en bevægelse fik det til at gøre ondt i hovedet og hun kunne kun, med lidt besvær, tænke på at det måtte skyldes rommen.

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Tirs 25 sep - 20:42

Viktor rystede på hovedet, som hun virkelig var langsom her ved morgens kulde. Det var sjovt, som den svaghed virkelig var tydelig i Draconianen.
"Få varmen igang, så du kan bevæge dig frit." sagde han køligt, og fik en taske smækket om på ryggen. Han gik hen mod det som engang var et bål, hvor han sparkede til det, så han kunne sprede det lidt ud og ikke efterlade spor.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Ons 26 sep - 11:02

Hun sukkede kort indvendigt, inden hun svarede ham
"Er i fuld gang. Næste gang vi kommer til en by, skal jeg have fat i noget varmere tøj." Efter at have pakket færdigt sørgede hun for at have tæppet under kappen for at sikre lidt mere varme på turen.
Som en stille skygge fuldte hun efter Viktor som nu var blevet en vane for hende. Denne dag var det dog en del svære, da hendes hoved var en utrolig pine for hende og hun havde en meget tør smag i munden. Efter et par timer blev det for meget for hende.
"Viktor, har du noget som kunne modvirke rommen fra igår?"

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Ons 26 sep - 11:34

Det tog lidt længere tid end normalt, at rygge videre end Viktor var vant til. Dog havde han også selv givet hende alkoholen, så det var vel hvad det var. Han ville ikke presse hende mere, hun havde trods alt gjort alt hvad han havde bedt om.

Viktor grinte, da de var gået i et par timer, da hun begyndte at nævne noget som havde en modvirkning af rom.
"Bide tænderne sammen, mere rom eller ja.. Noget du alt for ung til.." sagde han og viftede med hånden, som de gik videre.
"Her.." sagde han og fandt noget råt dyrekød fra. "Spis du får det bedre..."sagde han og kastede det til hende.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Ons 26 sep - 13:39

Hun sukkede indvendigt af hans ord og forsatte uden et ord. Noget hun lod mærke til at han ikke snærrede af hende som han ellers havde en tildens til.
Da han begyndte at tale igen og kastede noget råt kød hen til hende, greb hun det overrasket og slikkede sig sultent om læberne inden hun satte tænderne i kødet. Efter at have slugt den først mundfuld, smilede hun til ham.
"Tak." Hvorpå hun forsatte med at spise resten af kødet, mens de gik videre. Det hjalp lidt på hovedpinen og resten bed hun i sig.
I løbet af den næste times tid, var hun varm nok til at gå i deres normale tempo, så de kunne få lagt noget afstand af deres rejse.

Vis brugerens profil

Indlæg by Viktor on Ons 26 sep - 13:44

Viktor gik i et roligt tempo, men som han mærkede at hun begyndte at sætte tempoet op, gjorde han det ligeså. Han rettede på sin lange kappe omkring sig, og så hen mod hende og klørede sig i skægget.
Han gik med raske skridt, og timerne gik som de kom videre. Viktor stoppede op meget brat, og så sig omkring.

"Se klokken 7, en hjort. Fang den, så vi får aftensmad." sagde han og så i retningen af klokken 7, så hun kunne få en idé af hvor den var.
"Imponer mig og jeg lærer dig mere om at kæmpe.." lød det køligt, inden han satte sig på hug og så efter hende.
Viktor

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Tirs 2 okt - 16:38

Det stykke kød han havde givet hende, havde virkelig vækket hendes sult. Så da han talte om en hjort som hun skulle fange og i hvilken retning den var i, fik hendes øjne til at skifte til fra blå til kobberrød med lodrat sort pupil. Hun så nu hjorten tydeligt og gik i en bue uden om hjorten, så hun hele tiden havde vinden mod sig. Hun sneg sig af sted og nærmede sig roligt hjorten, til hun var nær nok til at springe på den og vælte den om på siden. Her lod hun sin styrke af begge racer samle sig og knækkede nakken op hjorten.

Hun samlede hjorten op og selv om den var tung, så bar hun den med let skælvende skridt over til Viktor, mens hun smilede glad til ham og lagde hjorten foran ham. Selv om hun var sulten, både efter kødet og blodet, så ventede hun pænt til at han gav hende lov. Han var trosalt hendes mester.

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen