Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Vilde forudsigelser! TUN News! EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Lori
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Lenore
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Genevira
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Celenia
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Renata
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Jake
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Abigail
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Elizabeth
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 
Madelena Gray
Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba13Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba14Vilde forudsigelser! TUN News! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Vilde forudsigelser! TUN News!

Go down

Vilde forudsigelser! TUN News! Empty Vilde forudsigelser! TUN News!

Indlæg af Sean Ons 3 Okt 2018 - 13:36

Vilde forudsigelser!
Det var blot en normal markedsdag, da en intetanende borger træder ind i teltet. Dette er en anonym historie, fra en bekymret borger. Bragt til jer af TUN News!

"Det lille telt var tungt at træde ind i. Luften var tung af røgelse og teltet var så lille, at man konstant bumpede ind i et eller andet. Forunderlige ting lå spredt over det hele, eller hang fra teltets støttepæle. Små skrumpehoveder, tørrede urter, små kasser med et indhold der ikke var til at gætte. Og midt i rummet stod et lille, rundt bord med to stole. På den ene stol sad der allerede en. En gammel dame sad krumrygget ind over bordet. En mørk kappe dækkede hendes ældende krop og hendes lange hår var bundet op i nakken. Fra ørerne hang nogle tunge øreringe og om halsen en halskæde, der virkede til at inkludere alle kendte stene.
Hendes slanke hænder gjorde en gestus mod stolen foran hende og jeg satte mig.
På bordet stod en glaskugle. Og jeg havde kun lige sat mig og byttet hendes forudsigelser med en mønt, før hendes hænder greb fat i kuglen med en pludselig intensitet. Stemningen i teltet fyldtes med en urolig spænding, jeg kunne mærke der skete noget.

Spåkoner er ofte fup og fidus. Plattenslagere, der har lært at aflæse deres kunder, hedenske magikyndige. Men dette føltes anderledes. Som om luften i teltet sitrede. Jeg lænede mig frem for at lytte efter hendes spæde stemme.
Selv jeg kunne se det. Kuglen blev mærkere, som om tordenskyer bevægede sig inde i den.

"Jeg ser...Åh jeg ser..."
Jeg læner mig længere frem, men kvinden lukker øjnene og ryster svagt på hovedet.
"...Nej, nej...Det er ikke dig. Jo, det er dig...Jo, du står der...Du står mellem dem alle. Alle sammen. Og I kigger mod himlen. Himlen er sort, sort, sort. Men det er ikke nat. Åh, hvilken sorg der spreder sig nu...Åh nej...Åh nej! Nej!"
Kvinden slipper kuglen og trækker vejret i gisp. Hun skubber sig tilbage i sin stol og ryster hele tiden på hovedet. Noget virker til at have skræmt hende. Jeg må spørge hende flere gange, før hun endelig ser på min. I hendes øjne hviler tunge dråber.

"De dør. Så mange af dem er døde...Der er intet sted at flygte hen. Det kommer alle vegne. Det kommer! Vejret vil vende sig imod os og ramme os alle!"
Intensiteten i hendes ord skræmte mig. Forsigtigt spurgte jeg...Og hvad med mig? Men kvinden nægtede at svare mig og jeg fik en fornemmelse af der hvilede noget ondt. Noget ondt i fremtiden. Og det ville måske ikke gå mig så godt.
Noget vil ske. Jeg vidste det var sandt. Og jeg må advare alle, mens jeg kan. "


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum