Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Lori
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Lenore
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Genevira
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Celenia
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Renata
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Jake
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Abigail
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Elizabeth
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 
Madelena Gray
Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba13Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba14Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3

4 deltagere

Go down

Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Empty Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3

Indlæg af Micah Ons 14 Nov 2018 - 22:44

Ja, som titlen siger!

Jeg har fået en virksomhedspraktik ude i Bilka her i Odense, i juleafdelingen, og grundetden er jeg mega smadret når jeg kommer hjem efter at have haft med utallige kasser og lager opfyldning at gøre i 8 timer XD

Men det er meget sjovt indtil videre, og jeg ænser nærmest ikke hvor hurtigt tiden går. <3

Til gengæld betyder det at jeg er så smadret, at jeg kun har tid og overskud til meget få svar hvis jeg har krea til det, og siden jeg emner både herinde og på Athena, så bliver de få svar fordelt på de to sider, så min svar frekvens er MEGET lavere end den plejer at være, i al fald det første stykke tid her.

Men jeg har ikke glemt jer, bare rolig!!! <3


Mindre aktivitet gælder for; [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.].
Micah
Micah

Antal indlæg : 203
Reputation : 7
Bosted : Doomsville, Angerforge district, i et større hus.
Evner/magibøger : Blood Manipulation

Tilbage til toppen Go down

Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Empty Sv: Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3

Indlæg af Sean Tors 15 Nov 2018 - 6:21

Dejligt det er noget, som gør dig glad og som du nyder! Smile

Folk plejer at være ret forstående. Så vi venter bare her! Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Empty Sv: Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3

Indlæg af Taliia Tors 15 Nov 2018 - 17:01

Hvor dejligt Alth Very Happy
Og ja, som du ved - så er jeg enig med Sea, vi løber ingen steder og glæder os til at du kommer på, når du har energien og krea'en til det Smile

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 447
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Empty Sv: Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3

Indlæg af Emery Tors 15 Nov 2018 - 17:23

Stort tillykke med det! Jeg håber, at det bliver mega godt :3

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 291
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3 Empty Sv: Mindre aktivitet - grundet en glædelig nyhed <3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum