Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Lori
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Lenore
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Genevira
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Celenia
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Jake
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Renata
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Elizabeth
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Madelena Gray
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 
Katrina
ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba13ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba14ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES

Go down

ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES Empty ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2018 - 18:20

SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES

ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES 20ba8710

Under den seneste tid har Underworld oplevet adskillige udskift i ledere, Shapeshifterne, Sunfury, Forestina og Skovelverne, Aquener og nu Skyggevæsenerne. Vi tager et kig på hvad dette kan skyldes, under den seneste udskiftning af de ældre, med Daron Caperton.


Det overordnede forløb

Blandt skyggevæsenerne har mange følt en vis utilfredshed, med lederskabet fra Assorian Fablos i nogen tid. Dette ledte til at Daron Caperton, der har haft trænet mænd for Assorian længe, besluttede sig for at det var på tide med en ændring.
Med særlig støtte fra Englene, en uorganiseret masse af andre racer, ligeså utilfredse med Assorian Fablos Lederskab, besluttede Daron Caperton sig derfor for at få tvunget Assorian Fablo af højsædet i Dragons Peak.
Fablo gav dog ikke giver op uden kamp, eller videre plads til forhandlinger. Der har under kuppet mod Fablo været gentagne sammenstød, mellem Capertons og Fablos soldater, som viste sig mest intense nær nøglepunkter, såsom Drageborgen i Dragons Peak, der altid har fungeret som strategisk højpunkt og magtsæde i området.
Kampen i drageborgen, blev fra oprørets side ledet af Daron Caperton og lederen af Englene, Veltoi Santroi. Her, hvor kampen blev specielt intens, endte Assorian Fablo ud med at falde i kamp, ved Capertons hånd. Dette nådestød, skulle efter sigende være sket ved Santrois opfordring.
Efter tabet af deres leder, og uden andre stærke ledere for skyggevæsenernes samlede tropper, faldt kampene i sig selv, relativt hurtigt, hvorpå Daron Caperton overtog lederrollen og bestyrelsen af Dragons Peak. Sammen disse lederstillinger, har Caperton fået alle Fablos officielle titler overdraget.
Samlet set kan dette kun anses som en samlet sejr for Caperton, og hans styrker, og jeres undertegnede har yderligere gået til længder, ved at skaffe et eksklusivt interview med Daron Caperton, der havde dette at sige:

1. "Jeg kan forstå at de har væltet deres egen tidligere leder? Må man spørge dem om hvad der lå bag dette? "
"Det hele er meget kompliceret og er blevet bygget op til længe, men alt i alt lå der det bag oprøret, at jeg og mange andre var utilfredse med den måde Assorian brugte sine stillinger på, og vi vidste, at gjorde vi intet ved det, ville der ikke komme nogen forandring."

2. "Regner de med at de kommer til at møde modstand hos deres egne artsfæller og i hvor stor en grad? "
"Vi har allerede mødt modstand desværre.
Ligesom der var mange i mod Assorian, var der også mange med ham, ikke nok til at hindre os i at arbejde med de forbedringer, vi ønsker, men nok til at bide mærke i det. Det eneste vi kan gøre der, er blot at bevise for dem, at det vi gør er for det bedre."


3. "Har de nogen allierede som kunne tænkes at støtte dem i deres nye position? "
"Jeg har heldigvis en stor flok fra diverse racer, hvoraf størstedelen er skyggevæsener, der støtter mig og som også støttede op om at gå i mod Assorian. Derudover har jeg selvfølgelig racelederen for de gode engle og min ven, Veltói, som også kæmpede ved min side i slaget. Da det stadig er meget nyt, er der ikke officielt andre alliancer at nævne, men flere er ved at blive aftalt."

4. "Hvad er deres første agenda som skyggevæsenernes leder? "
"Min første agenda som leder for skyggevæsenerne er at få skaffet et hjem på de utallige skyggevæsener, som Assorian efterlod på gaderne i Dragon's Peak."


5. "Til slut vil jeg så spørge dem om de har nogen ting at sige om deres tidligere leder? Gjorde han noget som de ønsker at gøre anerledes? Nogen sidste ord om ham?"
"Oprøret i mod Assorian var nødvendigt. Han egnede sig ikke længere til at være leder. Det betyder dog ikke, at han ikke har været en god leder og gjort godt for sit folk. Vi var ikke altid lige enige om tingene, men han har været med til at gøre mig til den jeg er, og jeg er ked af, at det blev nødt til at komme hertil."




Er udskiftning i ledelse så på mode?

Uden nogen kontante grunde til hvorfor der er sket et så stort udskift i ledere over Underworld, kan man ikke med sikkerhed sige at dette er på mode som sådan, men måske de første lederskift i stedet har fået åbnet øjnene for andre, som så er skredet til handling.

Dette vil vi lade op til jer, kære læsere.

Som altid har dette været en fornøjelse, fra den anden side af fjerpennen

Artem Mikhailov Kodiak, Journalist ekstraordinær hos Underworld News.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum