Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Look what you made me do! (emnesøgning) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Lori
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Lenore
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Celenia
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Genevira
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Renata
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Jake
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Elizabeth
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Madelena Gray
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 
Katrina
Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba13Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba14Look what you made me do! (emnesøgning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Look what you made me do! (emnesøgning)

3 deltagere

Go down

Look what you made me do! (emnesøgning) Empty Look what you made me do! (emnesøgning)

Indlæg af Cali Tirs 4 Dec 2018 - 14:06

Halli hallo!

Cali er en helt ny bruger, som jeg gerne vil have i spil. Så det betyder...At jeg søger alt og vil alt? xD

Cali lever i fred og fordragelighed i Firewood Village, men hun rejser også relativt ofte til Doomsville. Hun kan også findes i naturen rundt om de to byer, både i sin menneskelige skikkelse eller sin ulveskikkelse.
Jeg har ingen faste planer med hende lige nu, men vil bare gerne have hende i spil.

Familien ejer en butik der sælger håndværk fra lokale håndværkere. Her hjælper Cali til, eller hun tager med ind til Doomsville og hjælper med at sælge eller købe der.

Hun er ung og frisk, nem at få med på eventyr. Hun er lidt vild og ikke bange af sig, foruden hun altid siger ja til en udfordring - næsten, i hvert fald. Hun er dog ikke voldelig eller blodtørstig som udgangspunkt, selv om hun stadig kan få perioder, hvor det er svært for hende at styre sin indre ulv.

Jeg ved ikke hvad jeg mere skal sige...I kan også læse hendes profil! Ellers stil spørgsmål xD

Jeg vil helst have plot-emner, men et tilfældigt eller to kan også gå. Jeg er selv langsom til at besvare emner, så det skal I ikke tænke på! Smile

Kom frisk!

Cali
Cali

Antal indlæg : 61
Reputation : 0
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Krigerens vej, magibog.

Tilbage til toppen Go down

Look what you made me do! (emnesøgning) Empty Sv: Look what you made me do! (emnesøgning)

Indlæg af Elizabeth Ons 5 Dec 2018 - 13:39

Jeg er helt klart frisk med Eli. Hun er selv en vild ulv, der elsker eventyr og den slags!

_________________
Look what you made me do! (emnesøgning) Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Look what you made me do! (emnesøgning) Empty Sv: Look what you made me do! (emnesøgning)

Indlæg af Gautham Ons 5 Dec 2018 - 17:52

Sætter gerne Gautham op som emne potentiale
Evt kunne det være noget hvor Cali har en svær periode og er agressiv/voldig, hvor Gautham kan bistå hende i at prøve at kontrollere det?

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Look what you made me do! (emnesøgning) Empty Sv: Look what you made me do! (emnesøgning)

Indlæg af Cali Søn 9 Dec 2018 - 13:45

Awesome!

@Elizabeth - hvordan skal vi få dem til at mødes? Cali er mest oppe omkring Doomsville (Selv om hun KAN rejse, har hun ikke specielt mange grunde til det) og Eli, hvor er hun? Mest nær sunfury eller? Smile

@Gautham
- Det lyder som en fed ide! Hun er jo stadig meget ung. Så det er jeg så frisk på! Spørgsmålet er hvor emnet skal være? Så har jeg intet imod at oprette det Smile
Cali
Cali

Antal indlæg : 61
Reputation : 0
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Krigerens vej, magibog.

Tilbage til toppen Go down

Look what you made me do! (emnesøgning) Empty Sv: Look what you made me do! (emnesøgning)

Indlæg af Gautham Søn 9 Dec 2018 - 14:26

vi kan sagtens tage det oppe omkring Firewood/Doomsville, Gautham har gode grunde til at komme der op, de kunne støde mere eller mindre tilfældigt på hinanden, hvor hun er ude i en af hendes mere aggressive tilfælde, og Gautham vil prøve at hjælpe hende med at styre dette
(Han har selv en del erfaring i dette Wink )

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Look what you made me do! (emnesøgning) Empty Sv: Look what you made me do! (emnesøgning)

Indlæg af Cali Søn 9 Dec 2018 - 14:51

Det ville være fint! Tænker umiddelbart skoven? Smile
Cali
Cali

Antal indlæg : 61
Reputation : 0
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Krigerens vej, magibog.

Tilbage til toppen Go down

Look what you made me do! (emnesøgning) Empty Sv: Look what you made me do! (emnesøgning)

Indlæg af Gautham Søn 9 Dec 2018 - 14:55

der er også rig mulighed for at flette Gautham ind Smile

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Look what you made me do! (emnesøgning) Empty Sv: Look what you made me do! (emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum