Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Lori
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Lenore
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Celenia
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Genevira
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Renata
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Jake
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Madelena Gray
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Katrina
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 
Sasha
Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba13Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba14Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Empty Sv: Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx

Indlæg af Larlii Man 2 Sep 2019 - 17:04

Larlii sad og var letter væk i meditationen, da hun fornemmede en anden i rummet. Men samtidig var det en posiktiv fornemmelse med en antydning af lidenskab, hvilket fik Larlii til at trække på smilebåndet.
Smilet blev hurtigt større, da hun hørte hans blide hvisken i sit ene øre. Samtidig med at hun roligt drejede hovedet, tog hun imod kysset og bagefter åbnede hun roligt øjnene halvt. Det og smilet gav hende et sensuelt udtryk, som med sikkerhed ville få Lith´rra op og køre, hvis han ikke allerede var det.
"Er du sikker på at du er færdig med dagens gode gerninger?" Stemmen var erotisk som bare pokker og hun viste udmærket hvad hun lagde op til. Hun var kommet frem til den beslutning at hvis de skulle have børn, så kunne de ligeså godt få dem mens de endnu var unge. Og derved kunne nyde dem mere.

Hun lod hænderne glide om på ryggen og åbnede roligt kjolen, så den gled ned af hendes skuldre og lagde sig ved hendes barm. Derefter lagde armene overkors og rejste sig fra sengen, hvilket fik kjolen til at glide lidt længere ned, så der blev godt udsyn til kavalergangen og det øverste af hendes barm.
"Jeg tror at jeg kan finde en god gerning som du ikke er færdig med." Hun blinkede til ham, mens hun smilede sexet til ham og bevægede hofterne lokkende hvor hun stod.
Underligt skræmte det hende ikke at han muligvis ville kaste sig over hende, faktisk gjorde det hende en smule mere ivrig.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Empty Sv: Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2019 - 17:42

Lith´rra blev en smule overrasket over hendes svar, hun havde aldrig været så erotisk som hun var nu, skønt de havde hygget sig rigtig mange gange, især udenfor huset her. Men det var en god overrasket følelse han fik, og han kunne mærke hver milimeter af hans krop, sitrede af den erotiske og opstemte følelse der spredte sig hurtigt i rummet, og kunne man måle temperaturen i rummet ville det være hedere end en vulkan.
Han kunne mærke hvordan at forstanden begyndte at forsvinde da hun åbnede kjolen, og lod den sexet ligge sig på hendes barm og elskede at se hvordan hofterne bevægede sig på hende, det var som en hypnotisk klokke der hypnotiserede ham i fordærv, god fordærv. Han kunne ikke holde sig tilbage mere, hans vilje og fornuft var forsvundet, og kun hans elviske dyriske gener var til stede.
Hans dominante fod borede sig godt ned i gulvet før han satte af mod hende med en liderlig dyrisk aura om sig. Hans stærke arme greb om hendes liv og holde hendes slanke krop ind til hans godt opspændte og svedige krop imens han kravlede godt op i sengen med hende. Hans læber lukkede sig hurtigt med hendes i deres nok hid til, hedeste kys til dato, mere dyrisk end de havde kysset før, mere lidenskabeligt end de havde kysset før, alt var skruet helt op fra behageligt varmt, til en vulkan i udbrud.
Liths arme lagde Larlii ned i sengen, hurtigt, men også blidt og forsigtigt, før han så greb hendes hænder og lagde dem over hendes hoved, hvor han holde dem samlet med sin ene hånd, og lod den anden ivrigt hive ned i hendes kjole, så den kom godt under hendes barm, og ned om hendes liv, og blottede hendes overkrop helt.
Han slap hendes hænder og greb om hendes krop igen, og satte sig op på knæene imens han trak hendes med op, og satte hendes skød på hans lår, med hendes ben på hver side af ham, og trykkede hendes nøgne overkrop ind mod hans, imens hans hænder kærtegnede hende over alt på ryggen med sexede og sensuelle bevægelser. Og der var nu ingen tvivl omkring hvor liderlig hun havde gjort ham, for var stemningen mellem ikke nok, ville hun kunne tydeligt mærke hans mandom der stadigvæk var under hans bukser og stak lige ud under hende, og trykkede blidt op mellem hendes ben.
Men hans hjerte hamrede afsted, og han kunne ikke tænke klart mere, så han tænkte heller ikke på at han stadigvæk havde de løse bukser på.
Hans øjne så mod hendes, liderlig, dyrisk, men også krigerisk, som en soldat med en mission, urørelig og fast besluttet på at han skulle gøre hende gravid nu her i aften og hele natten igennem.
"Jeg elsker dig Larlii, og jeg vil have dig til at bære mine børn" gispede han lidenskabeligt, med sine læber få milimeter ud foran hendes, og små snittede hendes drillende hedt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Empty Sv: Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx

Indlæg af Larlii Ons 4 Sep 2019 - 15:45

Hun lod ham gøre som han lystede, da han nærmest kom flyvende mod hende. For at drille ham lidt mere vred hun sig i et forsøg på at gøre det svære for ham at få kjolen ned, men det virkede vist modsat. Og da han trak hende op og sidde på sit skød, kunne hun tydeligt mærke hvor lækker stiv han var. Hun elskede hvordan han så på hende og gøs af nydelse ved lyden af hans lidenskabelige gispende stemme. Hun greb hans læber i hede lidenskabelige kys og gnide sig mod hans skød, hvilket tændte hende en del mere og gav hende lyst til at flå resten af tøjet af dem begge.
"Jeg elsker dig Lith, og vil elske at bære dine børn. Lad os gøre drømmen til virkelighed. Elsk med mig så længe du ønsker." Hun flyttede sine hænder om på ryggen for at åbne kjolen det sidste, så hun kunne trække den op over hovedet. Så snart hun gjorde det, ville han opdage at hun på et tidspunkt af dagen havde fjernet sit undertøj. Hvis hun overhovedet havde haft noget på...

//Sorry hvis det er for kort

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Empty Sv: Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx

Indlæg af Gæst Ons 4 Sep 2019 - 16:08

Lith gøs nydende ved hendes ord og kunne tydeligt mærke hvordan det gik lige lukt i hans belønnings center i hjernen, for gud hvor blev han opstemt af hendes liderlige ord.
"Jeg elsker også dig Larlii, så virkelig meget Larlii" Sagde han med en tydeligt liderlig stemme hvorefter han bed sig hårdt i underlæben da hun trak kjolen over hovedet og hans hænder samtidig kærtegnede hende om hofterne, imens hans sultne blik åd sig ned af hendes krop. Han måtte dog løfte øjenbrynene en del da han så at der ikke var nogle trusser på hende.. havde hun gået sådan hele dagen? Tanken fik hans hjerte til at blive tåget af liderlighed, og hans hænder fandt vej ned om hendes bagdel hvor han gav hendes røv et liderligt klem, imens han kyssede hende utroligt hedt op af halsen på hende.
Han slap kyssende på halsen, ved at lade tungen kærtegne sig vej op til ørespidsen før han gav hende et frækt blik, og smed hende så ned på sengen, imens han selv kastede sig ned mellem hendes ben, og yderst ivrigt begyndte at 'æde' hendes nedre dele som aldrig før, og lod hans hænder kærtegne hendes inderlår og gav nogle små frække klem om hendes ben en gang imellem. Men han sørgede for at gennembore hende med sin tunge mest af alt, og holde sig ikke tilbage fra at give hende en oplevelse som ingen anden, og han kunne jo lige så godt nu hvor de kunne ligge der i den bløde seng.
Men at ligge der mellem hendes ben var ikke nok for Lith, og med et ryk, havde han sat sig op på knæ igen, og hevet hele hendes underliv op, så hendes bagdel var på hans bryst, og benene på hver side af hans hoved. Han blinkede kort til hende før han begravede hovedet ned i hendes skød, og lod sit hår glide ind foran, så hun ikke kunne se med, men blot føle hvad han gjorde ved hende. Og samtidig havde han også nemmere ved at føre hænderne foran på hende og massere hendes bryster ivrigt og lod hende mærke hans stærke, ru hænder der var hendes, og hendes alene til at nyde på hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Empty Sv: Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx

Indlæg af Larlii Fre 6 Sep 2019 - 16:02

Hun elskede hvordan lidenskaben var i hans stemme, og efter at hun havde taget kjolen af, gik det hele pludselig hurtigt. Inden hun så sig om lå hun på ryggen i sengen og blev 'ædt' mellem benene, noget der fik hende til at gribe fat i langnet og komme med små nydende lyde. Hun nåede at få en orgasme inden han satte sig op, samt løftede hende op så hun kun lå med skuldrene og hovedet på sengen. Herefter forsvandt en stor del af tiden i soveværelset for hende, da det han gjorde fik hendes hjerne til at slå fra. Alt udenfor rummet var pludselig ikke eksisterende og ligegyldigt. Alle kvaler hun måtte have var glemt, så det var kun hende og Lith tilbage.

Tiden gik og Larlii var utrolig udmattet og brugt, da de endelig faldt til ro. Faktisk faldt hun i søvn i hans arme, med et utroligt tilfreds smil på læben. Hvor længe hun sov viste hun ikke, men hun drømte fantastisk om hvordan de havde en rimelig stor familie og hvordan børnene legede med både dragerne, Lith og skovens andre dyr, som holdte til i nærheden. I drømmen stod hun på en af gangbroerne mellem husene et par meter over jorden og så på børnene i de forskellige aldre, samt sin skønne livsledsager. I søvne fik hun sagt på det gamle sprog:
"Jeg elsker dig."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Empty Sv: Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx

Indlæg af Gæst Fre 6 Sep 2019 - 21:42

Lith'rra nød sin gøren, og han nød Larlii til fulde, og kunne se på hende at hun også nød det. Men hans hjerne begyndte helt at stoppe med at tænke, og bare lod kroppens naturlige lyster overtage hele akten, og værelset blev fyldt af hed luft og lyd fra deres intense og dyriske elskov. Ingen af dem var synderligt stille hele natten igennem, men da de var færdige, var der heller ingen af dem som kunne holde sig vågen til at rigtig putte i vågen tilstand. Han lå i sengen med hende i sine arme og drømmede væk, hun var knuet godt ind til ham, så der ikke var luft imellem deres nøgne kroppe der lå ubeskyttet.

Hans drømme var dybe og fantastiske, han drømte om at hans familie blev større, meget større, og Larlii var ved hans side, imens alle deres børn, og deres egne børn, stormede rundt, drengene fægtede med deres trænings sværd imens pigerne dansede rundt og havde det sjovt. Drømmen begyndte dog at blive ret underlig, da der kom en drage i hula skørt og dansede sammen med pigerne, og en anden drage kom ud og begyndte at fægte med et sværd.

Lith'rra vågnede stille op efter at en tredje drage var dukket op og begyndt at præsenteret sig som den nye Larlii. Han var så glad for at Larlii stadigvæk var den samme elverpige han forelskede sig, og nu var dybt forelsket i. Han vidste ikke hvad han mere kunne gøre for at binde dem tættere sammen end de var lige nu, både mentalt og bestemt fysisk. Han var mere lykkelig end han nogensinde kunne blive, men så igen, kunne et barn få det her til nye højder?
"Så smuk" mumlede han stille imens hans øjne hvilede på hendes smukke ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx - Page 4 Empty Sv: Mød min 'familie' - Larlii Valcyriel - xxx

Indlæg af Larlii Ons 18 Sep 2019 - 17:33

Larlii var begyndt at vågne, da hun hørte hans stille mumlen, hvilket fik hende til at smile og åbne øjnene så hun kunne se på ham, når hun rettede hovedet lidt op.
"God morgen min elskede." Stemmen var ligeså stille som hans og hun flyttede hovedet lidt mere, så hun kunne tilbyde ham sine læber i et morgenkys. Hendes krop havde en glød som hun ikke kunne sætte ord på. Men hun elskede at vågne i hans favn. Og særligt efter en så forrygende aften og nat sammen med ham, som de havde haft. Hun kunne godt mærke at hun var øm i kroppen, men hun var overbevist om at det skyldes deres handlinger, som hun ikke ville undvære for noget. Hun tænkte tilbage på den forholdsvis korte tid de havde kendt hinanden og smilte bredt over hvor hurtigt tiden var gået. Med lidt held ville hun først rigtig vågne op når foråret kom og bankede på døren.

Dagene og tiden gik, mens hun nød Lith´rras selskab. Naturligvis nød hun også børnene og de andre voksnes selskab, men hver gang hun var sammen med Lith´rra fik hun en særlig glød.
Efter noget lignende tre-fire uger, hvilket bragte dem ind i begyndelsen af februar, var Larlii sikker i sin sag. Hun var gravid. Så hun gik hen til Lith´rra's kontor, hvor hun fandt ham i gang med flere papier. Hun gik smilende hen til ham og satte sig blidt på hans skød, mens hun så ham direkte i øjnene og lagde hans ene hånd på sin mave.
"Lith, min elskede. Du skal være far om cirka ni måneder." Hun afventede hans reaktion og smilede stort imens. Samtidig begyndte hun også at planlægge en lille udflugt i skoven til foråret, for at finde et passende sted til det nye fristed.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum