Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
[Afstemning] Dato for møder! EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
[Afstemning] Dato for møder! EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
[Afstemning] Dato for møder! EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
[Afstemning] Dato for møder! EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
[Afstemning] Dato for møder! EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
[Afstemning] Dato for møder! EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
[Afstemning] Dato for møder! EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
[Afstemning] Dato for møder! EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
[Afstemning] Dato for møder! EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Lori
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Lenore
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Genevira
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Celenia
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Renata
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Jake
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Elizabeth
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Madelena Gray
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 
Katrina
[Afstemning] Dato for møder! Voteba13[Afstemning] Dato for møder! Voteba14[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

[Afstemning] Dato for møder!

Go down

Hvilken dato er bedst for det første møde?

[Afstemning] Dato for møder! Voteba1318%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 18% 
[ 2 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba130%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 0% 
[ 0 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba139%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 9% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba139%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 9% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba139%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 9% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba130%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 0% 
[ 0 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba139%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 9% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba139%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 9% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba1336%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 36% 
[ 4 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba130%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 0% 
[ 0 ]
[Afstemning] Dato for møder! Voteba130%[Afstemning] Dato for møder! Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 11
Tilbage
 
 

[Afstemning] Dato for møder! Empty [Afstemning] Dato for møder!

Indlæg af Sean Ons 16 Jan 2019 - 9:36

Hej folkens!

I know, I know. Det er tredje gang jeg beder om jeres meninger. Men det er også sidste gang, i det mindste for denne omgang!
Det er selvfølgelig fordi jeg vil være sikker på at I ville dette. Og da jeg fandt ud af, at mange af jer gerne ville, kom de indledende undersøgelser til hvornår. Og nu, sidst men ikke mindst, skal vi endelig have fastsat en dato for det første møde!
Jeg ville oprindeligt have sat en dato selv. Men det slog mig som en dårlig ide: For jo flere af jer, der har tid og mulighed for at deltage, jo bedre. Smile

Hvis nogen er i tvivl, så handler dette om møderne over discord. Sidste afstemning afgjorde at flertallet af jer har bedst tid i tidsrummet mellem kl. 18-21. Og jeg kan vist godt afsløre at jeg normalt selv spiser aftensmad mellem kl. 18-19, så mødet bliver formentlig først derefter. Vi har også valgt at sætte datoen på en hverdag (ikke fredage), fordi vi forventer folk bruger deres weekender på for meget, til at have tid der alligevel.

For nu tror jeg mødet bliver en gang om måneden, og så kan vi altid rette ind efter behov. Jeg forventer selv datoerne bliver til afstemning, medmindre vi alle finder ud af noget andet.

Nå, lad os komme videre til det!
Vi har valgt at sætte mødet i den første halvdel af februar. Efter eksamenerne, for dem der har dem. Jeg er klar over nogen måske har vinterferie i 2. uge af februar. Men nu prøver vi!

Fordi tiden til bliver lidt knap for mig, i forhold til jeg skal forberede mødet og en dagsorden, må I også godt allerede nu fortælle mig, hvis der er bestemte ting I ønsker skal på dagsordenen. Det kan være alt mellem himmel og jord!
F.eks.
- Forslag til ændringer
- Ideer eller plots
- Noget I søger (Ikke en emnesøgning, men måske andre ting, f.eks. bestemte roller til et plot eller familie til jeres karakterer, etc.)
- Det administrative på siden: Hvordan kører det? Kan det forbedres? Hvad virker/virker ikke?
- Noget I er utilfredse med?
- Generelt noget I har lyst til at sige. Ris, ros, spørgsmål.
- Og meget meget mere!

Jeg er klar over flere af jer er ældre brugere, der bare er van til at siden virker som den nu virker. Men om ikke andet, hvis der er noget I vil have taget op, kan I skrive enten her i tråden eller skrive til mig privat og jeg sætter det på dagsordenen. På forhånd tak Smile
- Skriv også gerne til mig i forhold til at dele discord, da det jo netop er der dette vil foregå.
- Skriv også gerne til mig, om I ved hvorvidt I vil deltage aktivt eller blot lytte med.

Tusind tak for jeres tålmodighed og hjælp! Jeg ved der har været mange spørgsmål hele vejen igennem. Jeg er super glad for I har ville svare og deltage! Det skal nok blive fedt det her, vi er så tæt på! Smile
Skriv gerne til mig, hvis I har spørgsmål eller er forvirrede over tingene.

Lad os få sat en dato! Smile

Edit:
Til nye brugere, der ikke ved hvad jeg taler om, kan I læse mere om det her: LINK

EditEdit: Jeg havde glemt at sætte multiple choice - det er der nu! Beklager Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

[Afstemning] Dato for møder! Empty Sv: [Afstemning] Dato for møder!

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2019 - 13:45

Pt. kan jeg alle dage Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Afstemning] Dato for møder! Empty Sv: [Afstemning] Dato for møder!

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2019 - 14:08

Det er kun d 7. Jeg ikke kan... da jeg er i Hamburg den dag for en koncert med dejlige @Emerson 's fc's band Wink plus vip meet and greet!

Men alle de andre dage dur I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Afstemning] Dato for møder! Empty Sv: [Afstemning] Dato for møder!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum