Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Forårsopdatering (Adminnyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Edgar
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Marcus
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 
Taliia
Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba13Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba14Forårsopdatering (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Forårsopdatering (Adminnyhed)

Go down

Forårsopdatering (Adminnyhed) Empty Forårsopdatering (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Fre 8 Mar 2019 - 9:08

Hejsa kære brugere!

Så er det forår! Eller, det er det i hvert fald i UW. Måske en halvkold og blæsende start på foråret? Smile

Jeg har ikke meget at fortælle jer om, men der er nogle småting jeg gerne vil gøre opmærksom på.

Emner med nye brugere:
- Vi er blevet gjort opmærksomme på en problematik angående vores nye brugere, som kan påvirke dem negativt. Dette har vi prøvet at skabe debat om i går. Da mødet ikke havde mange deltagere, vil jeg gerne prøve at gøre opmærksom på det eller skabe debat om det her på UW oveni.

Derfor vil jeg gerne opfordre alle til at læse om det pågældende emne under referatet for i går. Det er det nederste stykke. På forhånd tak!
Alle er velkommen til at komme med ideer eller tanker til området. Smile
Linket til referatet er her:
https://theunderworld.danskforum.net/t9881-referat-fra-07-03-19#203816

Inaktivitet:

- Dette er ikke jeres inaktivitet, men mere blandt admins og moderators. Vi har ramt en periode, hvor selv vi er ramt af lidt for meget arbejde og/eller ting at se til IRL! Smile
Om det bliver for kort eller længerevarende tid kan jeg ikke sige. Men vær opmærksom på at vores moderators ikke vil være tilstede på samme måde, som I måske er van til - selv om de uden tvivl gør deres bedste!
Bemærk yderligere at lige i øjeblikket vil tingene måske gå hurtigere, hvis I henvender jer til mig med spørgsmål, ansøgninger etc.

Jeg håber på jeres forståelse. Smile

Mvh
- Sean
På vegne af det awesome UW-team af admins og mods.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum