Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Følehorn for nyt meetup til sommer? EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Lori
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Lenore
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Genevira
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Celenia
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Renata
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Jake
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Elizabeth
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Madelena Gray
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 
Katrina
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba13Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba14Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Følehorn for nyt meetup til sommer?

3 deltagere

Go down

Hvad foretrækker I?

Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba1347%Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 47% 
[ 8 ]
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba130%Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 0% 
[ 0 ]
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba1318%Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 18% 
[ 3 ]
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba130%Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 0% 
[ 0 ]
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba130%Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 0% 
[ 0 ]
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba1335%Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 35% 
[ 6 ]
Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba130%Følehorn for nyt meetup til sommer? Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 17
Tilbage
 
 

Følehorn for nyt meetup til sommer? Empty Følehorn for nyt meetup til sommer?

Indlæg af Sean Tors 14 Mar 2019 - 13:46

Hej people! Smile

Jeg har snakket med @April over discord, bare en hyggelig lille samtale på UWs discordserver. (indirekte reklame, mwuhahaa)

Vi snakkede om det kunne være fedt at prøve at finde på noget meet-up igen. Sidst prøvede Althorn og det var super ærgerligt, at næsten ingen rigtig kom alligevel.

Men derfor kunne det være sjovt at prøve igen! Se om vi måske kan finde ud af noget og se hvor mange folk der er interesserede :3

Ikke bare interesserede...Men måske også med et svar på det første, mest besværlige og åbenlyse spørgsmål: Hvor skal vi være?

Jeg har foreslået at sætte min lejlighed til. (vi har meget plads, men jeg har ikke spurgt min mand endnu), men April gjorde opmærksom på at nogle måske kunne finde det grænseoverskridende direkte at besøge nogen privat. Alternativet er vi finder nogle selskabslokaler af en slags. Hvilket jeg er dårlig til, men alligevel xD
Hvis det skal være løsningen, skal I bare være opmærksom på (hvis vi finder noget, vi kan bruge) at der vil blive betaling, alt efter hvor mange der melder sig og faktisk kommer.

Anyway...

Har folk lyst? Smile
Og har folk nogle tanker omkring overnatninger/blot det at besøge nogen privat - eller om der foretrækkes netop noget mere neutralt såsom selskabslokale af en slags, eller hvad vi nu finder? Smile

Der er multiple choice i afstemningen, der prøver at besvare to spørgsmål på en gang:
- Meet-up eller ej?
- Evt. hvilken form for overnatning/blot værested vi skal fokusere på?

Kom gerne med jeres ideer/ønsker, såfremt der er nogle! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Følehorn for nyt meetup til sommer? Empty Sv: Følehorn for nyt meetup til sommer?

Indlæg af Katrina Tors 14 Mar 2019 - 16:58

Very Happy Jeg skal med glæde bage kage til alle Very Happy

Tænker at jeg vil være en af dem som overnatter Smile

Alth kunne evt. prøve at høre omkring de lokaler som vi lånte sidst Smile

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Følehorn for nyt meetup til sommer? Empty Sv: Følehorn for nyt meetup til sommer?

Indlæg af Sean Tors 14 Mar 2019 - 17:32

Uh, mums!

Og det er helt fint, det finder vi ud når eller hvis vi kommer så langt xD
- Det kommer også an på hvor det ender med at være :3

Det kunne være fint, tror jeg, men siden der ikke kom særlig mange sidste han reserverede dem, kan jeg også godt forstå hvis han ikke ønsker at stille sig til rådighed på den måde igen. Det er op til ham :3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Følehorn for nyt meetup til sommer? Empty Sv: Følehorn for nyt meetup til sommer?

Indlæg af Katrina Tors 14 Mar 2019 - 17:39

Selvfølgelig er det forståeligt Smile Jeg ville da gerne være med til at stå for det, hvis det skulle være Smile

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Følehorn for nyt meetup til sommer? Empty Sv: Følehorn for nyt meetup til sommer?

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2019 - 17:22

Hvis det er kan jeg stadig tilbyde lokalerne i Odense (da jeg er medlem af rollespilsforeningen der holder til der), hvor op til 10 må overnatte uden at vi skal kontakte brand myndighederne for det. Det er nemt at finde og lige op og ned af Odense st. Smile Hvis folk er villige til at tage til Fyn selvfølgelig.

Men ellers er jeg generelt bare villig til endnu et meetup, ja Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Følehorn for nyt meetup til sommer? Empty Sv: Følehorn for nyt meetup til sommer?

Indlæg af Sean Fre 15 Mar 2019 - 18:01

Det er jeg glad for. Odense er trods alt trinnet nemmere end Svendborg i længden Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Følehorn for nyt meetup til sommer? Empty Sv: Følehorn for nyt meetup til sommer?

Indlæg af Fenrer Lør 16 Mar 2019 - 6:35

Jeg er frisk, og skal lige spørge Gautham om det er noget for ham xD

Så snart jeg ser en dato kan vi prøve at planlægge, og vi er som regel friske på at bringe ting/folk, så længe der er mulighed for det x3

_________________
Følehorn for nyt meetup til sommer? 5gBi8vr
Fenrer
Fenrer
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Reputation : 14
Bosted : Sunfury, paladset, royal flame distriktet...
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Tilbage til toppen Go down

Følehorn for nyt meetup til sommer? Empty Sv: Følehorn for nyt meetup til sommer?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum