Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Kategorier til nomineringer - forslags tråd EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Jake
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Sasha
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Lenore
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Edgar
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Celenia
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Marcus
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Renata
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Taliia
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 
Katrina
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba13Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba14Kategorier til nomineringer - forslags tråd Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Kategorier til nomineringer - forslags tråd

2 deltagere

Go down

Kategorier til nomineringer - forslags tråd Empty Kategorier til nomineringer - forslags tråd

Indlæg af Marcus Tors 21 Mar 2019 - 8:53

Denne tråd vil fungere som ide/debat tråden, så vi kan finde på nogle kategorier sammen!

Først så skal vi have fundet på nogle gode kategorier man kan nomineres i senere! Som vejledende ide tænker jeg at omkring maks. 5 kategorier ville være passende, men dukker der en 6. op som er guld værd, så bruger vi også den:)

Mine forslag og lidt inspiration er :
• Bedste plottwist i et emne
• Skørestes chat udveksling

Vil man lege med og har en fantastisk ide til en kategori, så skriv et indlæg med ideen og måske lidt forklaring hvis det behøves Very Happy

De forslag som er mest populære ender med at blive de endelige kategorier, hvis det bliver svært at afgøre i denne tråd vil der oprettes en afstemning senere Smile

Om ca to ugers tid vil jeg nok stoppe tråden, med mindre folk ikke har været aktive nok, eller andet sker Smile
Men kom med alle jeres ideer!

_________________
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Kategorier til nomineringer - forslags tråd Empty Sv: Kategorier til nomineringer - forslags tråd

Indlæg af Sean Tors 21 Mar 2019 - 18:07

Jeg er så dårlig til sådan noget her, men jeg håber i finder på noget! Smile

Måske noget der afspejler aktivitet - da vi jo elsker aktivitet. "Den mest aktive", "Den mest sete" - et eller andet, måske inden for en tidsramme?

Ellers er der jo nogle af de gamle nomineringer også, som måske stadig kan bruges, hvis der mangler input.
Eller ting som...
"Den mest kreative profil" eller
"Den mest hjælpsomme" for at hylde brugere, der er gode til at hjælpe hinanden?

Måske gør jeg det for "praktisk" - jeg er som sagt ikke god til denne slags. Men om ikke andet kan det være det inspirerer til andre forslag hvis det er Smile


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Kategorier til nomineringer - forslags tråd Empty Sv: Kategorier til nomineringer - forslags tråd

Indlæg af Marcus Tors 21 Mar 2019 - 18:37

Jeg synes det er nogle gode forslag! Smile Kom endelig med flere!!

_________________
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Kategorier til nomineringer - forslags tråd Empty Sv: Kategorier til nomineringer - forslags tråd

Indlæg af Marcus Man 20 Maj 2019 - 18:29

Jeg hiver lige denne tråd frem igen!
Jeg har selv haft lidt meget at se til, derfor har nomineringerne været sat lidt på pause, MEN jeg har ikke glemt dem!

Derfor ville jeg lige hive denne tråd op igen, sådan at alle får en mulighed for selv at komme med ideer til de kategorier nomineringerne kan blive!

Så kom gerne med nogle ideer, eller evt. sig hvilke af de allerede forslåede ideer du godt kan lide!

Denne tråd får lov til at fortsætte til mandag i næste uge (d. 27/5-19), efter mandag så tænker jeg vil går videre til næste step i nomineringerne Dette step ville være at få fastsat de 5 kategorier og få nomineret nogle personer eller emner til hver af nomineringerne Smile

Skulle man have en god ide til en kategori, men man er selv lidt i tvivl er man også velkommen til at sende mig en pm, så kan vi snakke sammen om det Smile

_________________
Kategorier til nomineringer - forslags tråd Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Kategorier til nomineringer - forslags tråd Empty Sv: Kategorier til nomineringer - forslags tråd

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum