Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Nyt event på UW (Admin nyhed) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Jake
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Sasha
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Lenore
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Renata
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Taliia
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Katrina
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Edgar
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Celenia
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 
Marcus
Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba13Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba14Nyt event på UW (Admin nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Nyt event på UW (Admin nyhed)

2 deltagere

Go down

Nyt event på UW (Admin nyhed) Empty Nyt event på UW (Admin nyhed)

Indlæg af Sean Fre 12 Apr 2019 - 10:10

Hejsa kære brugere!

Så fik jeg endelig ryddet op i inaktive brugere - lidt forsinket i forhold til tidsplanen. Smile
"Hvem-er-hvem" og "Faceclaim" er blevet opdateret derefter. Som altid vil jeg gerne bede jer tjekke, at I står under de rigtige navne på FC-listen. Eller om I overhoved står på listen. Der kan ske fejl, når jeg skal rette i hele listen.

Dernæst:

Nyt event!
- Der er et nyt World event på siden!
Lige nu er det kun startet på eventet, hvor folk kan opdage der sker noget mystisk. I er velkommen til at teoretisere om hvad det hele går ud på, hvis I har lyst. Husk at kontakte vores journalister eller sladderspalte for informationer om tilstanden i JERES by eller område, eller måske noget I oplever undervejs?

- Eventet påvirker HELE UW. Lige nu er det "blot" uvejr i form af mere eller mindre konstant storm og regn. Eller tørke ved f.eks. Sunfury. Hvert område bliver påvirket tilsvarende til dets klima, så husk at tjekke deres by eller område og beskriv vejret derefter! Smile
Hver by har en note om dets påvirkning under eventet. Bemærk! Alle steder kommer til at mangle mad og vand undervejs i eventet, men det er selvfølgelig ikke så slemt lige nu! Det samme med sygdomme.

Raceledere og Herskere/konger af områderne kan også sagtens bruge eventet. Jeg vil varmt anbefale dem at lave planer - for det hele bliver snart MEGET værre!

Der ud over er der også endnu en overraskelse, der vil dukke op undervejs. Mere om det senere.

Jeg håber folk vil bruge eventet til at spice deres spil lidt op. Er der spørgsmål eller forslag, så kom gerne med dem. Enjoy!

Mvh
- Sean
På vegne af mod- og adminteamet.55

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Nyt event på UW (Admin nyhed) Empty Sv: Nyt event på UW (Admin nyhed)

Indlæg af Marcus Fre 12 Apr 2019 - 10:36

Jeg HADER regn! xD
Men spændende hvad der kommer til at ske! Very Happy

_________________
Nyt event på UW (Admin nyhed) Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum