Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ild og mørke lyster, emnesøgning  EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Jake
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Sasha
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Lenore
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Edgar
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Celenia
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Marcus
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Renata
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Taliia
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 
Katrina
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba13Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba14Ild og mørke lyster, emnesøgning  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Ild og mørke lyster, emnesøgning

Go down

Ild og mørke lyster, emnesøgning  Empty Ild og mørke lyster, emnesøgning

Indlæg af Druthec Søn 28 Jul 2019 - 14:49

Greetings mortal.

Mine magtsyge mørke elver Druthec, skal i gang med tråde nu hvor at jeg er hjemme igen. Druthec er lidt et projekt og en slags ny spillestil for mig som person, da jeg normalt ikke laver elver. Men der skal prøves nye ting af, så her we go.

Druthec er en klassisk bitter mørk elver med et koldt hjerte, han er opvokset med en meget apatisk tilgang til livet og han kender ikke meget til det med at være en sympatisk personlighed. Han kommer fra et mindre indelukke og isoleret forhold som mørke elver, og han er et lidt racistisk syn på andre racer da familie altid har set dem selv som de bedste.
Druthec er dog ikke længere en del af den klan som han voksede op i, han er rejst bort fordi at han ville være sin egen herre, og han ville have magt som han ikke kunne få i sin familie. Man kan sige at manglen på kærlighed i livet, har gjort at Druthec vil have at alle andre skal tilbede ham og han har startet sig et sted hvor han indtil videre har fire slaver som han har hjernevasket en smule til at elske ham som en slags gud.

Druthec mangler alle slags relationer i livet, både godt og ondt.
Tilbeder: han leder altid efter folk der vil tilbede ham som en slags gud, og det skal helst være personer med en lidt naiv tilgang fordi at det lettere for ham at grave sig ind i et sind som mere let af manipulere med ord. Skulle ordne ikke være nok kan Druthec godt være lidt af en stalker, han er en obsavant elver som bruger folks viden eller information imod dem indtil at han kan tage en slags kontrol over deres liv.

Ild: Ild er stor del af Druthec og han dygtig manipulator af ild, han kunne sagtens have skabet kaos for andre med hans ild, og derved ødelægge livet for andre. Han er især ret eksplosive hvis man gør ham vred, eller hadefuld.

Informator: han elsker informationer og hvis han kunne for folk der holde øje med emner som der fanger ham, ville det være helt perfekt.

Elsker: bare sådan generelt elsker, personer til nydelse, køn er ligegyldig for Druthec.

Andet: alt andet der nu kunne være sjovt, skriv et pm eller her på. Discord er også en mulighed, hvis i vil have mig der så skriv privat.    



Sidst rettet af Druthec Man 29 Jul 2019 - 12:28, rettet 1 gang
Druthec
Druthec

Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Bosted : Vides ikke.
Evner/magibøger : Ild manipulation.

Tilbage til toppen Go down

Ild og mørke lyster, emnesøgning  Empty Sv: Ild og mørke lyster, emnesøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2019 - 15:36

Måske kunne @Keruel , min egen sortelver, være noget der kunne bruges?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og mørke lyster, emnesøgning  Empty Sv: Ild og mørke lyster, emnesøgning

Indlæg af Druthec Søn 28 Jul 2019 - 15:45

Fedt, har liget været igennem profilen og det mange punkter hvor at de virker ret enes.

Jeg tænker måske en mulig relation igennem det samme mørke elver samfund muligvis, de der har en ret jævn alder ved siden af?
Ellers kan vi lige svinge PM frem og tilbage med ideer? ^^

_________________
Ild og mørke lyster, emnesøgning  Tumblr_inline_o8xugzq0Ff1rifr4k_500Ild og mørke lyster, emnesøgning  D6ad7aa935f8ec938911aaf1139f5960
Druthec
Druthec

Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Bosted : Vides ikke.
Evner/magibøger : Ild manipulation.

Tilbage til toppen Go down

Ild og mørke lyster, emnesøgning  Empty Sv: Ild og mørke lyster, emnesøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2019 - 15:52

det lyder fint nok med mig Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ild og mørke lyster, emnesøgning  Empty Sv: Ild og mørke lyster, emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum