Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Lori
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Lenore
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Genevira
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Celenia
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Renata
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Jake
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Elizabeth
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Madelena Gray
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 
Katrina
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba13En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba14En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed)

2 deltagere

Go down

En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Empty En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed)

Indlæg af Sean Tirs 30 Jul 2019 - 21:56

Hej folkens!

Det er på tide med endnu en opdatering. Især fordi så mange folk er begyndt at vende tilbage, nye som gamle - og det er vi rigtig glade for! Smile
Det er godt at se jer, både på siden generelt og i chatten!

Spøgelser:

En af vores racer er spøgelser. Den tæller under "Andre racer". Som en tilføjelse til deres beskrivelse, har vi nu sat et lille stykke ind, der fortæller om spøgelsers sanser. De fungerer nemlig ikke helt som alle andres.
Læs om spøgelser HER!

Discordserver:

Nogle af jer har været inaktive i et stykke tid, eller måske er I helt nye til Underworld. Derfor vil jeg gerne gøre opmærksom på vi faktisk har en discordserver, til dem der har lyst. Vi bruger serveren til at holde møder en gang om måneden. Her kan vi diskutere alt, der har med UW eller online rollespil at gøre. Både alvorlige og sjove ting. Til tider er der intet at diskutere, og så bliver mødet brugt på hygge og at lære hinanden at kende.
Der bliver ALTID lagt referat op fra møderne og visse ting bliver ikke implementeret, før folk her på siden har haft mulighed for at læse og være med. Så selv hvis det ikke lyder som noget for jer, går I ikke glip af noget! Smile
Læs mere om tankerne bag HER! eller join serveren med følgende link:
https://discord.gg/n7eQEgj
Næste møde - et hyggemøde - er her d. 5 august, kl. 19:30.

Læs tidligere referater HER! - I kan også finde afstemningen for mødedatoer der.

Meet-up:

Vil vores voksende fællesskab ingen ende tage? NEJ!
Vi tilbyder OGSÅ meet-ups! For nu kan jeg meddele vi har haft et skønt meet-up for ikke så længe siden, hvilket foregik i Odense, med mulighed for overnatning til dem der ville det. Det gik rigtig godt og vi har allerede snakket om at planlægge næste. Flere folk har allerede vist interesse for det. Dette er igen noget, der er fuldstændigt frivilligt. Vi er stolte af stadig at have et godt fællesskab på siden - bla. i chatten - uanset om man deltager i dette eller ej. Smile
Men for dem, der er interesseret, tror jeg godt I snart kan holde med nye afstemninger om datoer m.m.

Opdatering på admins arbejde:

Vi havde i starten af sommeren, et langt og konstruktiv møde om især hvordan vi modtager nye brugere. Vi blev enige om et buddysystem, men det er et system der kræver lidt mere at implementere. Over sommeren har det stået stille, da admins og moderators har holdt ferie. Nu, hvor vi snart er i august og folks planer bliver færre, sker der lidt igen. I kan derfor se frem til kommende ændringer og tilføjelser, der forhåbentlig vil gøre tingene nemmere for nye brugere, eller give nye brugere nogle gode tilbud i forhold til at blive bedre modtaget og implementeret.

Det betyder selvfølgelig også at world-eventet snart kan rykke sig lidt igen. Glæder I jer? Det burde I. Der ligger en overraskelse i det! Smile



Jeg tror det var det. Hvis jeg har glemt noget, er jeg sikker på I nok skal huske mig på det. Fortsat god sommer(ferie), og god studie-start til dem der skal det før eller siden. God arbejdslyst til resten! Smile

Mvh
- Sean
På vegne af admin- og moderatorteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Empty Sv: En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed)

Indlæg af Sean Tirs 30 Jul 2019 - 21:59

Se, jeg glemte allerede noget:

Ved du ikke hvilket world-event jeg taler om?
Læs vores TUN-artikler om dem HER!

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Empty Sv: En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed)

Indlæg af Marcus Tirs 30 Jul 2019 - 22:07

Sladderspalten vender også snart tilbage fra sommerferie! Jeg har hørt der kommer en masse saftigt sladder! Ö

_________________
En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed) Empty Sv: En kommende afslutning på sommeren (Admin-nyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum