Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Skøønt vejr - Darren - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Lori
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Lenore
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Genevira
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Celenia
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Renata
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Jake
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Katrina
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Sasha
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 
Abigail
Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba13Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba14Skøønt vejr - Darren - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Skøønt vejr - Darren

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Skøønt vejr - Darren - Page 2 Empty Sv: Skøønt vejr - Darren

Indlæg af Gæst Søn 22 Dec 2019 - 13:53

Darren smilede blot og nikkede let til ham. "Forståeligt." især når man ikke var helt så vandt til det, som man blev af at bo mere permanent i Dragon's Peak. "Sov godt - vi ses forhåbentligt snart igen." sagde han derpå med et smil, før han så efter Jake som han trak sig tilbage til det værelse han havde lejet for natten. Senere ud på natten takkede Darren også af, og begyndte selv at vandre tilbage til sit eget hjem.

********

Darren var tidligt oppe igen, da han nu engang som vagtkaptajn havde en del ting at tage hånd om, og folk der skulle sende sud på deres respektive poster. Så snart det var gjort, gik han selv hen på den nærmeste kro for en bid morgenmad, og derefter drog han afsted, ud igen, for at gå sin patrulje, der dækkede en god del af byen, og som også kom forbi de fleste af hans folks poster så han kunne blive opdateret med dagens nyheder mens han roligt vandrede rundt.

Han kom også selv forbi trænings området, en god del senere. Han yndede ofte at besøge det område, ikke mindst grundet de mange time rhan selv havde brug der, både i træning og som læremester for mangen en draconianer der var kommet igennem det sted. Han standsede op og så smilende ud over folkene, indtil han opdagede en bestemt mand, som han havde haft mødt dagen forinden. Han lo lidt for sig selv, før han så blot standsede op og smilende så på træningskampen Jake havde med nogle af soldaterne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skøønt vejr - Darren - Page 2 Empty Sv: Skøønt vejr - Darren

Indlæg af Jake Søn 22 Dec 2019 - 21:12

Selv om Jake klarede sig godt, var det tydeligt at han ikke var trænet på samme måde som soldaterne. Et par gange måtte han springe tilbage for at undgå at få maven sprættet op. Men han smilede og lo hjerteligt over deres opfindsomhed. Efter noget der lignede femten minutter endte sparingen med at Jake lavede en fejl og stod med to sværd rettet mod hans hals. Han lo og skænkede sit sværd.
"I har vundet. Ved Hydra, hvor er det længe siden jeg sidst har fået så god en sparing." Soldaterne fjernede deres sværd og bukkede let for ham og han for dem. Derefter tog han imod en vandsæk som en dreng kom løbende med. Han takkede drengen og drak halvdelen af vandet, før han indledte en munter samtale med soldaterne om deres sparings kamp.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Skøønt vejr - Darren - Page 2 Empty Sv: Skøønt vejr - Darren

Indlæg af Gæst Tirs 24 Dec 2019 - 21:35

Darren så på med et smil, selvom ja - det var tydeligt at soldaterne, selvfølgelig, var trænet på en helt anden måde og mange af dem var vandt til at være impulsive også, da flere af dem skam havde været ude i rigtig kamp før, hvor de hurtigt havde fundet ud af at den 'korrekte' måde at kæmpe på aldrig virkede som det gjorde i træningskampe. Folk ville altid prøve på alt muligt i en kamp,og derfor måtte man også selv være opfindsom.

Darren hoppede smilende ind over hegnet og gik roligt hen mod Jake som de var blevet færdig med sparringen. "Det var lidt af en god underholdning at dukke op til, efter min vagt," sagde han med et muntert smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skøønt vejr - Darren - Page 2 Empty Sv: Skøønt vejr - Darren

Indlæg af Jake Lør 28 Dec 2019 - 18:31

Jake drejede omgående hovedet og smilede til Darren talte, mens han kom gående over til dem. Jake nikkede smilendede og gjorde et lille hovedkast mod soldaterne.
"Ja, det kan vi kun være enige om. Det er længe siden jeg har måtte kæmpe så hårdt for at holde kampen lige mellem os. Noget jeg afgjort nød." Soldaterne grinede af hans kommentar om at han havde nydt at skulle anstrenge sig for ikke at tabe for hurtigt. Jake så smilende på soldaterne, der var af lidt blandet af racer og bukkede for dem.
"Jeg ser frem til næste gang. Men nu har jeg en anden aftale som skal overholdes." Soldaterne smilede og bukkede som svar.

Først derefter fokuserede han hundrede procent på Darren.
"Nå, Darren. Vi har meget at snakke om. Særligt omkring den nye position, som vi snakkede om igår aftes. Herskeren, Daron, har godkendt at du er mine øjne, øre og stemme for Draconianerne her, når jeg er nødsaget til at tage til Dead Mans Rock. Jeg indgik også en aftale med ham omkring vores race, en som gør at vi kan hjælpe vores race så meget som muligt." Han klappede Darren på skulderen og var klar til at blive vist rundt i byen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Skøønt vejr - Darren - Page 2 Empty Sv: Skøønt vejr - Darren

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum