Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Lori
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Renata
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Jake
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba13Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba14Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Sneaky Sneaky - Sean (xxx)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Empty Sv: Sneaky Sneaky - Sean (xxx)

Indlæg af Sean Fre 27 Nov 2020 - 17:00

Sean var en meget stolt mand. Og hvis der var en ting han var stolt af, var det hans egen intelligens. Som, i alt beskedenhed - eller noget - var større end de flestes. Der var en grund til at han var hvor han var. Også selv om han var omringet af folk der ikke indså hans værd. Folk som hans egen raceleder.
Alligevel bed han det i sig. Folk kastede altid om sig med fornærmelser - jo flere de kastede med, jo mere fortvivlede eller desperate var de som regel. Magtesløse. Enten det, eller i en position hvor de bevidst ønskede at provokere for at opnå noget. Hans blik gled over hende, som hun bakkede over til væggen. Ja, hvis han skulle gætte, tilhørte hun de første. Han ville have haft ondt af hende, var det ikke fordi der lå noget andet i luften. Noget ved hende, vel at mærke. Hun var ikke nødvendigvis så lille og uskyldig som hun prøvede at fremstå. Det fortalte hans instinkt ham i hvert fald.

Men hun havde også ret. Hendes ord gav mening. Hun vidste måske ikke særlig meget, selv om hun tidligere havde lagt op til det.
Hans ene hånd gled kærtegnene over hans hage, som han vurderede situationen. Han stolte ikke på hende - selvfølgelig gjorde han ikke det. Der var en usikkerhed ved situationen som han ikke var van til. Ingen klar vej til en sejr, til at han kunne få sin vilje, som han ellers var van til.
"Jeg er van til at handle" svarede han. Ignorerede hendes flabede fornærmelser.
"Noget for noget. Hvis du fører mig til det rigtige sted er det en...Start"
Selvfølgelig kunne hun føre ham i en fælde. Eller til et forkert sted og blot påstå det var det rigtige. Og hvad så?
"Siden dit liv ikke gå ud på andet end at luske omkring for at overleve, hvad så med en byttehandel der hedder dit liv og frihed for arbejde? Arbejd for mig et stykke tid. Ikke mindst for at hjælpe med at finde og stoppe dem, der insistere på at ramme mig. Og så kan vi vurdere hvornår du har købt dit liv og frihed tilbage igen senere?" foreslog han roligt. Hans blik hvilede på hende.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Empty Sv: Sneaky Sneaky - Sean (xxx)

Indlæg af Alanis Lør 8 Maj 2021 - 21:53

Selvfølgelig havde hun ikke lyst til at hjælpe ham, men hvad skulle hun ellers gøre? Hun havde da ikke lyst til at blive kastet ned i et fængsel som et eller andet dyr, nej! Hvem kunne også finde på at behandle et menneske på den måde, behandle dem som dyr som ikke fortjente deres frihed? Hun viste jo godt at hun havde brudt ind og prøvet på at stjæle fra ham, men som om han ville forstå! Havde han nogensinde gået sulten i seng? Ikke vist om han overhovedet ville vågne op fra sin søvn atter igen?
Det var jo ikke fordi hun nød de jobs hun havde, men blot noget hun blev nød til at gøre for at overleve endnu en dag.

Måske var hun ikke den klogeste i verden, hun kunne jo hverken skrive eller læse. Men! Hun var ikke dum nok til at spørge om navne, når det kom til det arbejde hun skulle udføre. Hvis hun blev taget, så kunne hun i det mindste ikke afgive deres navne. Det havde alligevel givet bagslag denne gang, hun ville meget heller give navnene på de mænd som havde ansat hende, end at risikere at komme i fængsel.

Hans ord var så irriterende i hendes øre, var god til at handle? Der var jo intet at handle med, han truede hende jo bare og hun havde ikke noget valg. Et lille suk forlod hendes læber, mens hun prøvede på at lade hans ord rulle af hendes skulder atter igen. Hans sidste par ord, kom dog alligevel bag på hende. Skulle hun arbejde for ham, til han følte at hun havde fortjent sin frihed tilbage atter igen? Det var svært at skjule chokket i hendes øjne ”du vil have at jeg skal arbejde for dig, til du synes jeg har fortjent min frihed tilbage?” svarede hun med lige så overrasket stemme, mens hun ikke helt viste hvordan hun skulle reagere. Hun havde bestemt ikke lyst til at arbejde for sådan en mand, og slet ikke når det kom til at blive tvunget til det. Hvem troet han lige han var?

Hun bevægede sig med faste skridt over mod ham, og greb blidt fat i hans hage ”jeg hjælper der gerne, men min frihed er min.. den tilhøre ikke dig” hviskede hun også selv om hun et eller andet sted, viste at det var farligt det hun havde gang i. Det var bare en typisk ting som mænd havde det med at sige til hende, som om de bare kunne eje hende som et stykke genstand.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Alanis
Alanis

Antal indlæg : 130
Reputation : 0
Bosted : I et af Marcus huse i Doomsville Rotten Root District
Evner/magibøger : Ingen endnu

Tilbage til toppen Go down

Sneaky Sneaky - Sean (xxx) - Page 2 Empty Sv: Sneaky Sneaky - Sean (xxx)

Indlæg af Sean Ons 27 Okt 2021 - 10:46

Ordvalg var en stor del af den daglige manipulation af hinanden. Handel - trussel...At sige handel lød bedre. Og indbød Alanis til at forhandle, hvis hun havde et bedre forslag. En god aftale, som begge parter kunne stå inde for, gav de bedste resultater - åbenlyst. Ingen nød af arbejde af tvang, af frygt for sit liv. Og alligevel kunne den slags situationer ikke altid undgås. Sådan var det bare.
"Du er klar over...At du har udført kriminelle handlinger...Og alligevel forventer du bare at valse ud herfra som om intet er sket?" bemærkede han roligt, ikke uden en gnist af humor i sin stemme. Tanken var underholdende, og urealistisk. Selvfølgelig måtte der høre en straf med, men selv Sean kunne se det nyttige i at udnytte en ressource, frem for at lade selv sagte ressource rådne op i en celle...

Seans mørke blik gled ned over hendes ansigt, som hun stod helt tæt på. Han havde intet imod berøringen, tværtimod. Nærhed og intimitet var hans legeplads.
Med en finger trak han let en hårlok væk fra hendes ansigt, mens han overvejede hendes ord. Hun vækkede hele tiden hans lyst til at ordkløves. Frihed - hvad var det? Hvad betød det for hende, i forhold til hvad han selv havde ment? Men hun ville næppe sætte pris på det. Så i stedet måtte han gå lige til sagen.
"Den eneste frihed jeg snakker om, er friheden til at bestemme om du vil arbejde for mig eller ej. Du arbejder for mig, for min klan vel at mærke, til vi er enige om du ikke behøver gøre det mere. Hvis du tilmed hjælper med at finde frem til dem, der vil mig et eller andet...Des bedre. Jeg er ikke urimelig. Hvor du går hen og hvad du ellers laver, er op til dig. Du kan tilmed få en seng og en bid mad, hvis du mangler det. Det eneste jeg kræver...Er at du vender tilbage og gør det arbejde, du bliver sat til. Og at hvis du krydser mig, og prøver at lægge en fælde for mig eller stikke af...Så bliver jeg væsentlig mere ubehagelig at kende. Er det tydeligt?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum