Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1164

Årstid | Efterår

Måned | November

Latest topics
Top posting users this month
Glorfindel
En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Voteba13En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Voteba14En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Voteba15 
Bennett
En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Voteba13En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Voteba14En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Voteba15 
Althorn
Genevira
Sean
Jake
Rafaela
Larlii
Marcus
Taliia

Statistics
Der er i alt 149 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Anduin

Vores brugere har i alt skrevet 161861 indlæg in 8461 subjects

En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Empty En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela

Indlæg by Gabriel on Lør 11 jan - 22:06

Tid: 13.53
Vejr: Blæsende og stormfuldt
Sted: Ud for kysten af Devils Lagoon
Omgivelser: På skibet Draconia. En mindre flåde er med dem og alle er anspændte. Målet er at overtage Devils Lagoon og nedlægge klanen Fire.

Tøj. En rustning som er gylden og med to udstrakte vinger over brystet. Chainmail som løber ned over hans ben, men stadig er nem at bevæge sig i. Benplader med graveret fjer på. Støvler stramt bundet.

Sværd: Light of hope og Bringer of War.

Emnepartnere i rækkefølge:
@Rafaela
@Jake

Det var næsten tre måneder siden at Gabriel havde fundet sig selv i Dragons Peak og hyret hjælp. Han havde et mål i hjernen. Overtag Devils Lagoon og find ud af hvad den forbandede klan ved navn Fire vidste om hans brødre. Han stod i stævnen med armene krydset og vinger foldet sammen på ryggen. Han var glad for at Rafaela var taget med. Han så tilbage mod hende og den mand som hun kaldte mage. Han rettede atter blikket mod øen så lå fremfor dem. På hver hofte hang et sværd som han altid havde med sig. Vingerne var fremme, men alle var foldet og alligevel bar de en slags styrke.

Gabriel havde fået et nys om at en af hans brødre muligvis var på øen. Nu hvor han var ældre og stærkere havde han besluttet sig for at opsøge dem og gøre noget ved dette problem som voksede mellem dem. Han kunne mærke sin Core of Fire begynde at blusse op. "Gør klar til at kaste anker." råbte en besætningsmedlem og Gabriel trak vejret dybt. På stranden kunne man se folk komme frem med våben. Gabriel så på hans allierede. "Hvis I ser en af mine brødre er han min." kaldte han og satte af. De gyldne vinger bar hans vægt op og mod stranden.

I sandet landede han let og trak sine sværd. "God dag, de damer og herre. Vi er kommet fordi vi har to ting at løse med jer." Jeg smiler, men det er ikke det venlige smil som man normalt får. Dette var et som havde slet skjult vrede og et løfte om død, når man stod i vejen for mig.
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 57
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Empty Re: En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela

Indlæg by Rafaela on Søn 12 jan - 10:49

Tøj: Påklædning minus våbnet Hun havde også en sort kappe på med hætte.

Rafaela havde i en lang periode haft en skjult vrede og irritation som havde ulmet i hendes underbevidsthed. Faktisk siden hendes familie fra Doomsville var kommet til Sunfury og hun havde bare et behov for, at komme lidt væk fra dem i noget tid. Hun var derfor også først blevet overrasket og derefter glad for tilbudet om, at tage afsted med Gabriel en engel som hun havde mødt en dag hvor hendes vrede var ved, at gå amok som fik hende til, at se noget positivt i situationen og Jake en gammel flirt som hun var fundet sammen med igen. Hun havde dog stadig ikke fortalt hendes familie det eller introduceret ham for familien udover sine børn som begge elskede ham. Der var dog en ting som havde grublet lidt hos Rafaela inden hun havde sagt ja til, at tage med og det var, at hun aldrig havde sejlet før og derfor ikke helt vidste hvordan hun havde med det, men hun vidste i forvejen, at Jake nok skulle tage sig af hende. Hendes faster Victoria og hendes onkel Makkadin tog sig af hendes børn. Hun havde dog fået lidt svært ved, at forklare hvad hun skulle, men ved at hun forklarede situationen for sin onkel kunne han godt forstå hende. Han vidste jo godt hvordan Raf havde det med at hendes familie var der.

Hun stod et godt stykke bag ved Gabriel og lænede sig op af Jake. Hun var faktisk overrasket over, at hun ikke havde haft de store påvirkninger af turen ikke en gang i starten. Men hun var dog ikke så stor fan af at sejle hun ville hellere flyve. På ryggen havde hun 2 enhåndssværd som hendes onkel havde fået lavet til hende. De var special bygget til hende så hun kunne bruge sin evne med sværdene.
Rafaela kiggede hen på Gabriel og lagde sit hoved let på skrå da han sagde, at hvis vi så en af hans brødre var det hans undrede hun sig lidt over for hvordan skulle de kunne genkende ham? Hun nåede ikke en gang, at spørge Gabriel om det før han var fløjet. Rafaela rystede på hovedet og kiggede på Jake "Og jeg troede, at jeg var besat når jeg havde sat mig noget for, men hvordan kan han forvente, at vi kan genkende en af hans brødre fra mængden?" spurgte hun stille.
Hun hoppede ned i vandet og gik hen til Gabriel og stod lidt skråt bag ham. Hendes hætte var fløjet op og lå på hendes hoved. Den dækkede dog ikke hendes ansigt helt som hun plejede at have den på. Hun holdt dog øje med Gabriel da hun kunne se sig selv i ham den dag hun havde mødt Gabriel og når hun var besat af, at skade hendes familie.

En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6137
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela Empty Re: En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela

Indlæg by Jake on Søn 12 jan - 15:15

Outfit

Jake fattede nærmest ikke alt det er var sket på de næsten tre måneder, der var gået siden denne engel, der præsenterede sig som Gabriel Fiaz-Winchester, var ankommet til Dragons Peak, sammen med Raf, hvilket havde glædet Jake utrolig meget. Han havde hørt på engelens ord om at han manglede slagkraft til at overtage kontrollen med Devils Lagoon. Enlig var han ikke meget for at bekrige den piratø, eftersom de var eller havde været allieret med dem gennem hans adoptivsøn. Men det som vækkede hans kamplyst, var da englen havde fortalt at der var set folk fra Fire-klanen. Han havde måtte kæmpe mod lysten til at springe op og styrte afsted for at få fingerne i de folk. Og det var lykkedes ham ret godt. Han havde givet Darren besked, han fungerede som leder når Jake var væk fra Dragons Peak, hvorefter Jake havde fundet de folk, en gruppe på tyve draconianer, der var med ham i byen og pakket det som de skulle bruge til rejsen.

Undervejs havde Jake ikke forladt Raf's side, med mindre hun havde ønsket det og han havde knurret advarende af sine folk, når deres drillerier blev for meget for hende eller ham selv. Ikke at det stoppede det fuldstændig, men det bramsede dem da den del, indtil de fandt et niveau hvor Jake lod dem være.
En af de første gange hvor de havde holdt hvil i skoven, havde de været utrolig heldige at Jakes barnebarn Kat havde været på stedet og havde trænet sin nye evne. Han havde derfor bedt hende om at bringe besked videre til både Handelshuset ”Red Arrow” i Aquener og Dead Mans Rock, så der var en chance for at klanen var klar når de nåede til Aquener.

I Aquener havde han hurtigt tjekket havnen, hvor han var heldig at finde sit elskede skib og hans besætning i handelshuset. Jake var nærmest styrtet hen til skibet og hvis det ikke var for at det ville se for mærkeligt ud og have skræmt havnefolkene, så ville han have forvandlet sig til sin drageform og have omfavnet skibet. I stedet løb han ombord og lo af hjertes lyst, mens han omfavnede alle som en på skibet, inden han begyndte at råbe kommandoer til folkende. Folkene jublede og sprang afsted til alle sider for at gøre skibet klar til afgang. Jake var derefter gået i land igen for at omfavne Raf og smile venligt til Gabriel, inden han inviterede dem ombord med en armbevægelse.
”Velkommen ombord på Draconia. Hun er mit først skib og flådens leder. Hvis alt går vel slutter størstedelen af flåden sig til os inden vi når Devils Lagoon. Gabriel, jeg håber du kan forenes med en køje sammen med besætningen? Raf, du kommer til at dele kaptajns kahytten sammen med mig.” Han viste dem lidt rundt på skibet, så de viste hvor latrinerne, køknet og healeren var. Ligeledes viste han dem hvordan man fandt køjerne frem til natten og hvor der blev opbevaret puder og tæpper, hvis man ønskede det. Derefter tog han dem med op i kaptajnskahytten.

Mens Jake viste rundt, havde folkene som var med fra Dragons Peak hentet de sidste ting i handelshuset og stuvet dem af vejen på skibet, hvorefter de sluttede sig til resten af besætningen.
Inde i kahytten havde Jake præsenterede dem for skibets First Mate, Saxon, som Jake også kaldte for sin højre hånd. De havde tilbragt timer med at snakke om taktik og strategi omkring det kommende slag. Desuden havde Jake sørget for at Raf, hver dag, havde fået et krus urtebryg som skulle afhjælpe hende med de værste gener under sejlturen.

Nu hvor han stod med armen om Raf i stævnen, lidt bagved Gabriel så han havde plads til vingerne, så han ind over stranden hvor han godt kunne se at folk samlede sig med våben. Han skulle til at forslå at de fulgte den plan hvor de nærmede sig i ro og mag, men nåede det ikke før englen nærmest kommanderede med dem. Han fnøs lidt og så roligt på Raf, hvor hans blik blødte lidt op.
”Jeg har ingen ide, så jeg håber han udpeger dem for os, hvis det kommer til kamp. Personligt håber jeg at vi kan finde ud af noget i fred og ro, da Seuzan var medlem af den piratklan der leder øen. Men ja, man kan blive helt besat af forskellige ting. Og jeg undskylder på forhånd, hvis jeg går helt i drage, hvis jeg ser en af Fire klanens medlemmere.” Han havde under rejsen, når de to var alene, fortalt hende alt om sin fortid. Deriblandt om det liv han havde haft sammen med Raco, deres fældes søn Connor og Racos første søn Seuzan, der var far til hans barnebarn Katrina, også kendt som Kat.
Han var ikke langt bag Raf, da hun hoppede overbord og gik ind til englen. Han så sig rundt på sine folk og de nikkede uden at trække deres våben, inden han fortsatte om foran englen.
”Ingen grund til at trække våben.” Han talte tydeligt, så alle på stranden kunne høre ham, og så rundt på alle.
”Mit navn er Jake Blackfire. Leder af klanen Blackfire på Dead Mans Rock. Jeg ønsker at tale med lederen af Devils Lagoon under fredelige omstændigheder.”

//Rafaela har tilladelse til Godmode, da det til tider hjælper på sammenhængen af vores svar//

Sidst rettet af Jake Søn 12 jan - 18:22, rettet 1 gang

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 597
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft

Indlæg by Gabriel on Søn 12 jan - 16:09

Gabriel så på Jake og så på fjenden, de så ikke særlig medgørlige ud. "Efter at du tog Raco som mage har det kun gået skidt for Fire. Og efter Seuzan giftede sig med en elver, har du kun bragt mere skam over vores slægt." En ældre mand trådte frem og Gabriel gav en lille knurren fra sig og manden så på ham. "Og du må være den mand som den forbandede Archdemon snakkede om." Gabriel så på ham. "Jeg må sige at du ser bedre ud end han beskrev dig. Specielt de vinger der. De må kun holde til lange flyvetur og enkelte storme." Gabriel hvilede sine hænder på de to store sværd og ruflede hans fjer. "Så ved du også at min broder er ikke til at stole på." knurrede han. Han gik op til Jake. "Sammael er ikke type som leger med en, kaptajn. Ud af os fire søskende var han blandt de mest magtfulde." mumlede han og så tilbage på Rafa for at give hende et nik.

"Sammael er mere end hvad du kan tro. Han har chance for at blive mere magtfuld end andre Archdemons!" Gabriel kneb øjnene sammen. "Han er en morder. Han burde slet have lov til at løbe rundt!" sagde Gabriel og fnøs.
Gabriel
Gabriel

Indlæg by Rafaela on Søn 12 jan - 17:29

Rafaela havde været virkelig spændt på hvordan det ville være, at møde Jake igen og det var virkelig lækkert at møde Jake igen. Hun var blevet virkelig overrasket over hvor flot og stort Jakes skib var. Hun havde selvfølgelig fået det forklaret så billedligt, at hun havde kunnet forestille sig det fra Jake tidligere da de havde noget kørende i en kort periode for flere år siden, men det kunne ikke måle sig med det hun så. Hun nød tanken om, at være væk fra sin familie for de havde været virkelig anstrængende i den periode de havde været i Sunfury. Hun savnede selvfølgelig sine børn ufatteligt meget for det havde været den længste periode hun havde været væk fra dem i den tid hun havde haft dem.

De mænd som Jake havde der drillede dem havde Rafaela bare rystet på hovedet ad dem og de få gange nogle enkelte havde været for nærgående havde de fået en kæmpe lussing med hendes hale så det ville synge inde i deres hoveder med fugle kvidre. Hun kunne selvfølgelig godt forstå, at Jake knurrede af sine mænd når de drillede for meget. Hun havde blot lagt sine arme omkring ham og kysset ham dybt. Hun var ligeglad med hvor mange der stod der når hun kyssede ham fordi det var hendes fyr nu. Hun havde taget det pænt alt det Jake havde fortalt om hans fortid og om Raco. Hun syntes det var meget, at sluge men hun havde det virkelig fint med det alligevel fordi det var hendes nye liv med Jake og det måtte hun acceptere. De aftener hvor de havde snakket om Jakes fortid havde hun også fortalt Jake om sin tid hjemme i Doomsville om hvordan hendes far havde behandlet hende som slave og givet hende hans blod og nogle krystaller for, at slå hendes hjerne ud for, at undgå hun fik så stor sorg, men hendes sorg til den søn hun havde mistet blev jo kun større og større hver gang krystallerne og blodet aftog. Hun vidsye godt, at Jake havde hørt lidt af det inden, men hun havde valgt, at fortælle ham det hele så han også bedre forstod hvorfor hendes had til familien fra Doomsville var så stor som den var.

Da Jake snakkede til hende lige inden hun var hoppet over bord for, at komme hen til Gabriel havde hun kigget på ham og smilte ”Det er helt i orden kære for så er vi 2 drager hvis det skal være, men lad os se om vi kan løse det i ro og mag” havde hun sagt til Jake.

Hun så Jake bandede sig frem og stillede sig foran Gabriel. Hun håbede lidt, at det kunne tages lidt med ro for det skulle gerne gå roligt til for, at det kunne løses ordentligt uden tab hos nogen af dem. Hun kunne se på måden Jake snakkede til de fremmede på, at han gerne ville løse dette på en rolig og ordentlig måde. Rafaela holdt sig bevidst i baggrunden for, at holde øje med Jake, Gabriel og de fremmede. Hun kunne hurtigt fornemme på hele samlingen at stemningen ændrede sig. Hun lyttede blot roligt til det den ældre mand sagde og kiggede derefter hen på Jake som hun tydeligt kunne se påvirkede ham meget. Hun trak vejret dybt og fornemmede på både Jake og Gabriel, at de ikke ville kunne holde deres vrede nede. Hun kendte det selvfølgelig fra sig selv når det gjaldt hendes familie så hun kunne jo godt forstå dem, men både Jake og Gabriel havde fået Rafaela til, at indse det ikke hjælper med den vrede når der skulle tales ting igennem og tingende skulle jo helst løses så fredeligt som muligt. Rafaela viste ikke på noget tidspunkt tegn til, at ville trække sine våben overhoved. Hun lod den gamle mand og Gabriel snakke ud for hun tog sin hætte væk fra hovedet og gik frem så hun stod foran Jake. Hun smilede først venligt til den ældre mand og vendte sig derefter mod Jake. Hun lagde sine hænder på hans skuldre lidt fast så han kunne mærke hun stod der. Hun kunne se på ham, at han nærmest var væk i sin vrede ”Jake slap af! Du har selv lært mig, at vrede ikke løser noget. Jeg kan godt forstå din vrede og sorg kære, men det løser intet” sagde hun blidt men med en bestemt undertone. Hun kiggede om på den ældre mand og havde stadig en rolig kropsholdning og et roligt blik mod ham hvor hun derimod stadig holdte fast i Jakes skuldre. Hun smilede forstående på den ældre mand og derefter om på Jake igen ”De har også mistet og også i sorg Jake. Lad os få det her løst på en ordentlig måde” sagde Rafaela til Jake og kiggede hen på Gabriel med det samme udtryk som hun havde set på Jake med for, at fortælle Gabriel, at hun også mente, at han skulle prøve, at holde sin vrede nede. Hun vendte sig om mod den ældre mand og rakte sin hånd frem og kiggede høfligt på ham ”Mit navn er Rafaela Zain Dreadheart Morladin” præsentere hun høfligt. Tog den ældre mand imod hendes hånd ville hun give ham et anerkendende klem og derefter tage sin hånd til sig. Hvis han ikke tog imod hendes hånd ville hun blot trække den til sig. Hun kiggede høfligt rundt på mængden af folk og derefter på den ældre mand igen ”Har de et sted vi kan snakke sammen i ro?” spurgte hun høfligt. Hun stod så hendes hale ville dække for Gabriel så ville han storme frem ville han falde over hendes hale. Hun håbede på, at Jake og Gabriel ville prøve, at slå koldt vand i blodet og slappe af så de kunne så vidt muligt undgå tab for alle parter.

En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Indlæg by Jake on Søn 12 jan - 18:37

I samme sekund som den ældre mand startede med at tale, genkendte Jake stemmen og senere ansigtet, da manden trådte frem.
Alle ville kunne se og mærke hvordan vindstød pludselig begyndte at samle sig om Jake, ligeledes ville hans dybe vrede knurren også kunne fornemmes af dem der stod inden for en meters afstand. Hans øjne blev smalle og han måtte kæmpe for ikke at forvandle sig på stedet.
”Edmund Fire. Hvor våger du at give Raco og Seuzan skylden for jeres egne problemer? Og hvem var det lige der drabte Seuzan og Connor? For ikke at nævne torturerede Raco?” Hver en fiber i Jakes krop rystede af indestængte følelser. Følelser han havde undertrykt i noget der føltes som flere århundrede. Han var næsten døv og blind overfor alle andre end Racos far. Selv hans folk var blevet en del mere anspændt, da de forstod at det var Racos far, som de stod overfor.

I samme øjeblik som Raf lagde sine hænder på hans skuldre, var det som om han vågnede af sin indestængt vrede. Han blinkede et par gange af overraskelse og så direkte på hende mens hun talte. Vinden aftog omkring ham og blev til en stille brise, for tilsidst helt at forsvinde. Dette var blot et af tegnene på at han begyndte at falde til ro. Hans blik blev også mere fokuserende, samt hans krop stoppede med at ryste. Han tog et par dybe vejrtrækninger for at falde mere til ro og kyssede hende derefter på kinden.
”Du har ret min kære.” Ordene blev hvisket, så det kun var hende der kunne høre dem.
Selv om han var faldet til ro, blev han alligevel en smule anspændt af nervøsitet, da hun rakte hånden frem mod Edmund. Han viste at Edmund kunne finde på lidt af hvert og var nervøs for at skulle fortælle Reine og Emily at de var moderløse på grund af ham. Han sank den klump, der truede med at lukke af for luften og prøvede at mane sine tanker til jorden, selv om han ikke kunne slippe nervøsiten. Af sikkerheds årsager trådte han helt tæt på hende og lagde armen blidt om livet på hende, da han så håbede at han kunne få hende væk hvis Edmund prøvede på at stikke hende ned, for at få ramt på ham.
Folkene så godt hvordan Raf fik Jake til at slappe af og ny respekt for kvinden var at læse i deres øjne, samt de smilede venligt over den magt hun havde over deres kaptajn og leder.

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gabriel on Søn 12 jan - 19:39

Edmundo Fire slog latteren op. "Du har ret. Vi torturede ham, men min søn lever endnu. Han slap væk og lever stadig fra hvad vores mænd fortæller os." Gabriel rynkede brynene. "Så det må da være en god nyhed, Black. Du mistede dine sønner, men din såkaldte mage lever endnu, tiltrods for at han åbenbart ikke har opsøgt dig." Edmundo kom hen imod dem og stoppede da Gabriel begyndte at nedstirre ham. "Rafa, du skønne. Er du sikker på at du vil forhandle med dem her?" spurgte Gabriel og knyttede sine hænder.

"Lad os høre hvad den unge dame har at sige." En høj og lys Archdemon kom gående hen til dem. Sorte vinger var foldet sammen på ryggen og et smørret grin var om hans læber. "Det er ikke ofte at vi får fint selskab, vel gutter?" En gruppe dæmoner af forskellige racer, dukkede op bag ham. Gabriel hvilede en hånd på Rafas skulder. "Lillebror." Gabriels muskler spændtes og han så på den høje og lys Archangel. "Det er længe siden vi sidste har set hinanden." Gabriel kunne ikke lade være med at føle en uro i sin krop. "Jake, Rafa, besætning. Mød min ældre bror, Sammael. Archdemon og den anden ældste." mumlede han og hans vinger spredtes lidt mere.
Gabriel
Gabriel

Indlæg by Rafaela on Søn 12 jan - 20:28

Rafaela kunne godt mærke på Jake, at han begyndte at slappe af. Inderst inde havde hun været en smule nervøs for om hun overhoved kunne trænge ind til ham da han jo var opslugt af sin vrede og hun kunne se sig selv i både Jake og Gab når hun var vred og havde sat sig fast i noget og specielt når det gjaldt vrede og hævn. Hun var nød til, at takle dem på samme måde som hun måtte takles når hun var kørt ud i sporet det havde hun regnet ud. Hun var dog overrasket over, at den gamle mand var far til Jakes tidligere mage før hende som havde givet Jake så meget sorg i livet, men hun vidste også, at det ikke ville hjælpe dem eller Jake og heller ikke Gabriel når det kom til stykket. Selvom Rafaela vidste, at derhjemme stod hun i nøjagtige samme position som Jake gjorde her. Hun smilede stille til Jake da hun kunne mærke, at den Jake hun kendte, var kommet tilbage til hende. Hun lukkede kort sine øjne da han kyssede hende på kinden. Hun kunne godt mærke hvordan Jakes mænd kiggede på hende og var overraskede over, at hun kunne få Jake ned på jorden igen, men hun ignorerede dem for at holde sit fokus på Jake til han var rolig.

Hun kunne mærke på Jake, at han var lidt utryg på hendes næste træk og kiggede roligt op på Jake da han stillede sig ved hende med en arm om hende. Rafaela viste dog ingen tegn på utryghed eller noget og heller ikke tegn på, at ville gå til angreb på nogen af dem. Hun kiggede om på Gabriel da han snakkede til hende da hun også kunne fornemme på ham, at han ikke var helt sikker på det hun gjorde. Hun kunne sådanset godt forstå dem begge for det lignede heller ikke Rafaela udover når hun skulle tage stillinger til noget i sin egen klan hurtigt som hverken Jake eller Gabriel vidste noget om for der havde hun jo magten. Hun skulle lige til, at svare Gabriel da en ny stemme dukkede op. Hun kiggede frem og så en dæmon. Hun kiggede undersøgende på ham. Hun syntes denne fyr der dukkede op mindede om Gabriel. Kunne dette være en af hans brødre? Hun vidste det ikke helt. Rafaela var overhoved ikke bange for dæmoner. Selvom hun burde være det efter hun havde været slave for Zero som havde tortureret hende som han lystede da han jo var dæmon, men det meste af Rafaelas familie var dæmoner. At hun så hadet dem var noget andet. Hun kiggede om på Gabriel da han lagde sin hånd på hendes skulder. Hun vidste godt, at de passede på hende, men også at der intet skulle til før en krig ville bryde løs hvis blot en af dem tog et forkert træk. Hun log Gabriel og hans bror Sammael snakke ud før hun overhoved ville svare på Gabriels og Sammaels spørgsmål til hende ”Jeg synes bare at vi skal finde et sted, at snakke i ro og fred og få løst de problemer i har med hinanden. Det hjælper ingen af jer at have et had til hinanden og gå i krig imod hinanden det kommer der kun tab ud af!” sagde Rafaela bestemt selvom hun godt vidste, at hun selv havde et had til sin familie og nærmest ville starte en krig for, at få dræbt sin lillebror Darius som Sammael og Gabriel havde med hinanden. ”Få løst jeres problemer og snakket ud omkring tingende. Jeg er sikker på, at i alle ønsker inderst inde, at få sluttet fred i stedet for at gå rundt og hade hinanden.” sagde Rafaela bestemt og kiggede skiftevis imellem Jake og Edmund først og derefter på Gabriel og Sammael. Hun vidste ikke om det overhoved hjalp hende eller dem, men hun ville prøve for kunne det gøre så familierne imellem kunne få løst sine problemer. Rafaelas hale viftede roligt omkring hende og viste ingen tegn på, at være usikker, anspændt eller ville virke bedre end dem for det ville hun kun tabe af.
Hun stod dog kort og tænkte tilbage på sin situation der hjemme med hendes familie og begyndte, at tænke over hvor alt den viden og mod til, at stille sig imellem sin mage og ven og deres familie eller gamle familie for, at få dem til, at stoppe deres krig når hun selv havde krigen der bare ventede på, at gå amok hjemme imod sine forældre hvor hun allerede på forhånd vidste, at hun ville tabe, men alligevel ikke overgav sig, mon det var sådan Jake og Gabriel tænkte nu? Hun rystede kort på hovedet for, at vende tilbage til virkeligheden og kiggede rundt på hele flokken af forskellige racer der stod omkring hende og nærmest var klar på, at angribe hinanden.

Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Indlæg by Jake on Man 13 jan - 10:08

Jake begyndte at syde af vrede igen, da Edmund svarede ham med at han havde haft ret. Og selv om han havde lyst til at flå halsen op på den gamle pirat, så afholdte han sig fra det af hensyn til Raf. Han lod hendes ord fylde sit sind og fik derved dæmpet sin vrede og trang til hævn. Desuden havde han besluttet at ligge den del af sit liv bag sig, og fokusere på Raf og børnene. Børnene… Se det var noget der kunne bringe glæde i hans nedtrykte sind. Han begyndte endda at smile mens han roligt så på Edmund, og fik endda sig selv til at trække letter ligegyldigt på sine skuldre.
”Jeg ved godt at Raco er i live. Men jeg valgte at lade ham gå hans egne veje. Desuden er jeg overbevist om at hvis han ønsker at finde mig, så er jeg ikke svær at finde.” Hans øjne blev mere bestemte og han rettede sig ubevist lidt mere op, mens han så på Edmund.
”Guderne ville at jeg skulle blive vores races leder, hvilket jeg tog imod uden spørgsmål. Alle draconianer ved hvor jeg kan findes og hvordan de kan kontakte mig. Selvfølgelig er det op til den enkelte person, hvordan man ønsker at forholde sig. Dog siger jeg dig, Edmund, jeg finder mig ikke i at gør medlemmer af racen fortræd. Måske bliver det ikke i dag, at jeg afsiger dom over jeres handlinger. Vid blot at den vil komme.” Han så smilende på Raf og nikkede stille til hende, inden han kyssede hende på kinden. Hun havde ret, også selvom hun selv havde problemer med at efterleve sine egne ord. Dog ville han forsøge at efterleve hendes ønske om at styre sine følelser, frem for at lade vreden og ønsket om hævn træde igennem. Han flyttede ligeledes sin hånd så meget fra sværdet, at han kunne slappe af i armen og stadig kunne nå at reagere, hvis det blev nødvendigt.
”Gabriel, du er grunden til at vi er her. Du ønskede at finde din bror og hvad Fire-klanen havde med ham at gøre. Skal vi finde et sted hvor vi kan sidde og snakke om tingene? Jeg ser helst at vi kan løse problemet uden kamp. Eller skulle jeg sige problemerne?” Det sidste sagde han med et sideblik på Edmund. Han stolede ikke på manden og ville aldrig komme til det. Men derfra og så til at koldblodigt myrte ham, tja… Raco ville måske og han selv havde ofte tænkt på det. Det var alt sammen før han havde mødt Raf og opdaget deres følelser, samt mødt hendes skønne børn.

Mens de stod og snakkede, lød fløjetoner fra tre andre skibe som nærmede sig og kort efter lagde sig ved siden af Draconia. Besætningerne hoppede i vandet og sluttede sig til Draconias besætning, hvor de afventede ordre..

//er i skole, så svare langsomt//

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gabriel on Man 13 jan - 17:53

Gabriel så sammenbidt på sin bror og ventede på hans træk. Sammael kom hen og stillede sig foran deres gruppe. Hans øjne gled mellem de tre og så dem mænd som stod bag dem. Dæmoner begyndte at knurre og så sultent på dem. "Få dine kæledyr på plads, Sammael." hvislede Gabriel og trak det ene sværd. Sammael hævede øjenbryn da han så det. "Og I to. Jeg må indrømme at jeg ikke havde troet at I var kommet. Det er tydeligt at den såkaldte Raco BlackFire ikke ønsker at se jer. Ikke at jeg kan bebrejde ham. Efter den tortur som hans familie gjorde på ham. Jeg er overrasket over at han stadig kan gå." Sammael klukkede og så på Fire-klanen. Edmund så på dem med et køligt udtryk.

"Raco har flere ar end vi har, lillebror. Og alle ar løber dybt ind i hans sjæl. Han var sjov at torturer og de skrig kan kunne give. Selvfølgelig døde de hen og snart sagde han ikke meget. En skam, når han tiggede om at du vil dukke op, eller hans sønner vil blive givet tilbage til ham. Hvilket jo ikke var mulig da begge er døde." Gabriel sitrede af vrede. Han havde hørt om Seuzan og beundrede englens mod og kærlighed til hans familie. Han så på Jake og Rafa. "Kaptan?"

Sammael

Gabriel
Gabriel
Gabriel

Indlæg by Rafaela on Man 13 jan - 18:48

Rafaela stod stille og kiggede på Sammael. Der var noget i hende som virkede hende bekendt ved måden han opførte sig på og det generede hende. Han mindede hende om Zero og sjovt nok virkede Edmund som hendes far bare de havde ikke samme race. Rafaela kiggede op på Jake og var stolt over, at han kunne holde sig nede. Hun smilede stille til ham og kiggede derefter på Gabriel. Hun var faktisk stolt af dem begge for de prøvede virkelig. Det at Jake var begyndt, at snakke mere fornuftigt selvom Edmund og Sammael trykkede på de knapper som ville kunne få hans vrede frem.
Da Sammael begyndte, at snakke om hvordan Raco gik fra at skrige og snakke til, at være stille fik Rafaela et form for flashback og stod bare stille som om nogen havde slukket for en kontakt. Hun så tilbage hvordan hun selv var blevet da Zero torturerede hende igennem tiden. Da han mere eller mindre distruerede hende til ukendelighed. Det havde ikke været mere end 2 måneder før hun havde mødt Jake. Det ville sige godt og vel 8 næsten 9 måneder siden Zero sidst havde ødelagt hende så meget, at hendes hale bare hang som dødt kød og kun lige sad fast. Selv tiden da hendes far nærmest distruerede hendes personlighed så hun blev til en hjernedød gås kom frem i hende.
Da Rafaela endelig begyndte, at komme tilbage til virkeligheden var hendes krop meget varmere end den havde været for få minutter siden. Jake ville have svært ved, at kunne holde en arm om hende. Hun kiggede bestemt på Sammael "Alle der er ude for tortur når et tidspunkt, hvor deres skrig holder op og der kommer ikke en lyd fra dem selvom de er i live og ved bevidsthed. Racos krop lukkede ned! Om du så begyndte, at fjerne nogle af hans krops dele ville han være stille!" sagde Rafaela mere bestemt. Hendes hale viftede hurtigere og voldsommere end før. Rafaelas krop blev blot varmere og varmere. Der var ikke kommet flammer frem endnu, men hun kunne mærke på sin krop, at det var tæt på. Svedperler begyndte, at løbe ned af hendes pande og der skulle normalt meget til før en draconianer ville begynde, at få det så varmt at de ville begynde, at svede af det så det var tydeligt for andre. Rafaela kiggede på Edmund med et vredt blik "Man skulle nærmest tro, at du var dæmon og ikke nogen draconianer." snerrede hun af ham. Jo vrede Rafaela blev jo varmere blev hun og på spidsen af hendes hale kom der en sort flamme frem. Den fyldte alt det der havde været lyseblot. Når hendes flamme var sort var det tegn på, at Rafaela var ved, at blive vred.
Den køllige og fornuftige side af Rafaela var næsten forsvundet og erstattet med den indebrændte Rafaela og mere indebrændt end Gabriel havde set hende den dag han mødte hende. Hun kiggede dog på Sammael efter et kort tid og smilede et smil som kunne kombineres med et smil over ondskab, hævn og flabbethed "Selv med ar og om han så havde mistet synet, benene eller armene havde Raco kunne få et godt liv for, tortur er kun med til, at gøre folk stærkere og jer der torturere svagere!" snerrede hun af Sammael.

Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Indlæg by Jake on Man 13 jan - 20:35

Jo mere Sammael talte om den måde de havde tortureret Raco og måden han havde reageret på, jo mere kold blev Jake og jo tættere på afgrunden kom han. Vinden var igen begyndt at samle sig omkring Jake, samt hans øjne var næsten sorte, hvilket var et tegn på at han var tæt på forvandlingen.
Hvis det ikke havde været for at hans ene hånd og arm blev varmere, for til sidst at blive lettere forbrændt, så havde han ikke været i stand til at holde sig fra sin forvandling. Men det var hvad der skete, da Raf blev varmere og varmere, for tilsidst at have en sort flamme på sin hale. Jake sprang et par skridt væk for ikke at blive mere forbrændt, mens han holdte om sin ene hånd og så den hurtigt an. Heldigvis var det kun en lettere forbrænding, så han nøjedes med at rive noget af sin skjorte af og forbandt hånden med det, mens han nervøst så på Raf. Han kunne ikke på nuværende tidspunkt huske noget om at hun havde fortalt om sin evne. Så han så til mens den udfoldede sig foran ham, mens han både var fasineret over det og bekymret for hende.
Saxon, der var First Mate på Draconia, kom løbende over til ham med en flaske rent vand og lidt ekstra skjortestrimler. Jake lod ham tilse hånden, mens hans eget blik ikke veg fra sin nye mage.

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gabriel on Ons 15 jan - 15:53

Sammael klukkede og Gabriel kunne mærke vandet stige rundt om hans ankler. Han så ned og gav en let knurren. Hans blik rejste sig og så på Jake og Rafaela. Han kunne mærke varmen, det var ikke ofte at det generede ham. Han foldede selv sine vinger ud og langsomt begyndte flammer at slikke ud fra hans ryg, og spredte sig ud over hans vinger. Han hævede sit sværd og pegede det på Sammael. "Hvis du ikke kan gøre det bedre end det, Sammael, så er du ved at blive dårlig. Du kan ikke dræbe mig. Du holder for meget af mig. Det er jeres svaghed. Din, Nafal og Garion. I holder for meget af mig." sagde Gabriel og så på de mange dæmoner som begyndte at omringe dem.

Gabriel havde ikke tænkt sig at lade sin bror gå og slippe afsted med hvad han havde gjort. "Jeg tager denne ø, om I kan lide det eller ej. Kaptajnen og den skønne mø ønsker at løse dette uden krig, men jeg vil råde til ikke at pisse dem for meget af. De er Dragonlycans." Gabriel lagde en hånd på Rafaelas skulder. "Du må falde ned, hvis du stadig ønsker at snakke fremfor at myrde løs." mumlede han og gav skulderen et klem.
Gabriel
Gabriel

Indlæg by Rafaela on Ons 15 jan - 16:20

Rafaela fortsatte med, at have det myrdende, hævnagtige og ondskabsfulde smil og glimt i øjet som da hun havde snakket til Edmund og Sammael. Sådanset havde hun ikke noget, at hævne sig over når det gjaldt dem, men hun havde svært ved, at kontrollere sin vrede. Hendes hale viftede vredt rundt og gjorde der faldt små ildkugler ned på jorden ved siden af hende og bagved hende. Hun kiggede omkring og så dæmonerne komme tættere på dem. Hun snerrede lavt og kiggede hen på Gabriel da hun mærkede hans hånd på sin skulder. Hun trak vejret dybt "Det kommer an på om de er villige til, at snakke om det her eller ej!" sagde Rafaela lavt men havde en undertone af vrede i sig, men man kunne høre og se på hende, at hun prøvede, at underkure den.

Pludselig løb en af dæmonerne hen imod Rafaela. Rafaela havde allerede i forvejen svært ved, at styre sit temperament og flåede dæmonen rundt da han angreb hende. Hun satte sig på hans brystkasse og boede sine knæ ned i hans albueled og hendes hale havde hun placeret så flammen på spidsen af hendes hale lå imod hans skridt. Dæmonen begyndte at skrige. Rafaela kiggede vredt og ondskabsfuldt ned på dæmonen i øjnene "I syntes det var synd, at skrig forsvandt, hvad med jeres egne skrig?" snerrede hun vredt og ondskabsfuldt til dæmonen. Ingen af de andre dæmoner rørte sig fra pletten for de vidste ikke hvad der ville ske med deres ven, hvis de gik til angreb. Rafaela tændte en sort flamme på sin ene hånd og holdt lige ovenover hans mund. Dæmonen hun holdt skreg stadig for hans nedre dele var begyndt, at brænde lige så stille "Øjne eller mund?" spurgte hun sig selv kort og kiggede på dæmonen der havde et skræmt blik rettet imod Rafaela imens han skreg. Hun holdt sin hånd imod dæmonens venstre øje så øjet og øjenlågene blev skadet så meget, at han ikke kunne åbne øjet igen. Dæmonen skreg højere og højere jo længere hun holdt sin hånd imod hans imod øjet hvor hans skrig til sidst døde hen. Han prøvede stadig, at komme fri og man ville tydeligt kunne se på ham at han prøvede at skrige efter hjælp, men der kom ikke en lyd fra ham. Hun lagde sin hånd derefter på dæmonens andet øje så det blev lige så ødelagt som det andet. Hun havde overvejet, at smelte dæmonens mund sammen, men syntes det ville være synd for ham. Hun havde på en måde nydt at torturere dæmonen for, at få de frustrationer ud som hun havde imod dæmonerne som havde været efter hende. Hun rejste sig og sparkede dæmonen hen til Sammael. Hun kiggede vredt på ham og de andre dæmoner "Så Sammael så kan du vælge hvad der sker med din ven der" sagde Rafaela vredt. Rafaela vendte ryggen til Fireklanen og Dæmonerne og begyndte, at gå væk fra dem. Hun kunne nemlig godt mærke på sig selv, at hun ikke rigtigt var sig selv længere. Hun sagde intet til Gabriel eller Jake. Hun ikke en gang kiggede på dem. De andre fra Jakes besætning som havde set Rafaela før på turen derned og nu kunne ikke genkende hende længere. Hendes blik var helt forandret.

Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Indlæg by Jake on Ons 15 jan - 17:00

Jake smilede lidt ved Gabriels ord til hans bror. Den engel havde rygrad og var ikke bange af sig, hvilket var godt. Dog ville han forsøge på at advare engelen, da denne rakte ud efter Raf, men så overrasket til mens engelen ikke så ud til at blive påvirket af varmen fra Raf, og selv fik flammer til at skyde frem fra sin krop.
Saxon piftede et signal, da dæmonerne begyndte at sprede sig og alle fire besætninger, en samlet styrke på næsten trehundrede og fyrre af blandet racer og køn, gjorde sig klar på kamp med hænderne på deres våben uden at trække dem.

Jake troede ikke sine egne øjne, da han så hvordan Raf forandrede sig til den mere demoniske morderlyst'ne side. Han havde aldrig i sin vildeste fantasi troet at hun kunne få sig selv til at torturere en anden, ikke efter det hun havde været igennem. Men ja, når det så var tænkt og folkene havde flyttet sig fra den vej hun gik, ja så kunne han enlig godt forstå hende. Selv havde han lyst til at sende Racos far en kugle for i skulderen og derefter flænse senerne i hans knæhaser, så han ikke kunne komme nogle steder. Han overvejede faktisk at forvandle sig og bide benene af manden og hans klans medlemmer, bare for at kunne tilføje dem den smerte som han følte.

//De fire besætninger er fra:
Draconia (90), Sea Hawk (68), Divels Pearl (70) og Black Siren (110) – samlet 338 folk

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gabriel on Tors 16 jan - 13:29

Gabriel følte sig nærmest som en ulv. Han følte sig som et vild bæst som var klar til en kamp. Idet han åbnede munden satte Sammael af fra jorden. De store vinger slog i vinden og slog en del omkuld. Gabriel gik nærmest i knæ, men vrede fik ham til følge sin bror. Ilden i hans vinger gik ud, men han kunne mærke varmen slikke mod sin hud indefra. "Hell no. Jeg har et opgør mod dig." brølede Gabriel og de enorme hvide vinger bar hans krop op i luften. Nedunder dem kunne han høre dæmonerne og Fire-klanen kaste sig frem mod hans allierede. Han så ned og kastede et lettere bekymret blik efter Jake og Rafaela.

Han huskede hvorfor Sammael var blandt de farligste af hans søskende og slægt. Han var tungere bygget. Større og stærkere, men Gabriel var det modsatte. Slank og bygget som en løber. Han undgik sit brors sværd og gav Sammael et spark i røven. "Jeg har også ændret mig broder. Jeg er ikke længere den hjælpeløse lille engel som klyngede sig til jer." sagde han og kneb øjnene sammen. "Du har stadig en del af lære, selvom du er over 2000 år." Sammael lod blikket glide over sin brors krop. Rustningen skinnede i solens skær.

Edmund så Jake og hans nye kvinde, mens kampen rasede om dem. Enkelte af i klanen stillede sig bag ham. "Jeg må sige at du er noget hvis du er blevet leder for vores race. Raco havde ret, det er en skam at ingen af jer kan møde ham. Han bevæger sig sjældent ind til fastlandet. Hvilket gør det til en plage for os. Vi kan ikke nærme os Minotaris." Edmund rystede på hovedet og så på hans andre børn. "Han har allerede dræbt 10 af vores slægtninge og ser ud til at have havnen i Minotaris under hans kontrol mod vores skibe." "Vi glemmer ofte at han var en pirat længe før vi trådte ind." sagde en af Racos yngre søstre og krydsede sine arme.
Gabriel
Gabriel

Indlæg by Rafaela on Tors 16 jan - 19:22

Rafaela prøvede, at komme til sig selv igen. Hun kunne godt mærke på sig selv, at det ikke længere var hende der havde magten over sine tanker og krop og alligevel var det jo hende. Var det måske hendes følelser som slog ind og havde gjort et eller andet for, at beskytte sig selv? Den havde før været lukket ned for alle naturlige følelser både med præparater og uden præparater.
Hun stoppede op efter lidt tid, hvor hun var omgivet af Jakes besætning fra de forskellige skibe. Nogle af dem som stod tæt på hende havde hun ikke set. Hendes hale viftede dog rundt så de stod ikke sådan, at de kunne blive brændt af hendes flamme eller komme til skade. Flammen på hendes hale var ikke sort længere men, en meget mørk lilla farve og tæt på det sorte som betød, at hendes vrede langsomt var ved, at fortage sig.
Hun kiggede sig omkring og lagde mærke til, at Fireklanen og dæmonerne var gået til angreb på dem og alle var mere eller mindre i kamp omkring hende. Rafaela kiggede op på Gabriel og Sammael som kæmpede. Hun havde blot kigget i nogle minutter, men de minutter gjorde, at der havde været nogle dæmoner som var kommet så tæt på hende, at hun var blevet væltet omkuld så hun blev mast imod jorden. Hun skreg af vrede og prøvede, at komme fri, men kunne ikke. Rafaela skreg højere og højere og til sidst begyndte hendes tøj, at gå i stykker og der kom høje knaselyde fra Rafaelas krop. Hendes skrig blev til brøl og de dæmoner som havde lagt sig oven på hende for, at holde hende nede og prøvet, at myrde hende blev løftet fra jorden. Rafaela vred sig i starten af smerter imens hun forvandlede sig til sin Drageform, men efter kort tid havde hun rullet sig om på maven så hun kunne rejse sig op. Dem der havde været tæt på hende blev enten rullet flade eller flygtede for, at ikke ligge under den store drage. Rafaela satte af fra jorden med sine store vinger som slog nogle af dæmonerne ud. Rafaela brøllede dog stadig af vrede. Der var stadig en flamme på spidsen af hendes hale og den var blevet sort igen. Som hun fløj rundt over de andre kastede hun flammekulder efter dæmonerne og ramte nogle af dem som skreg og begyndte, at brænde.

Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Indlæg by Jake on Fre 17 jan - 10:06

Jakes blik var rolig og stærkt, ligesom han stod rank og holdt hovedet højt, da han så på Edmund og hans andre børn, samt de andre medlemmer af Fire klanen der måtte være på stedet.
”Når Guderne mener at Raco og jeg skal mødes, så mødes vi. Uanset hvad i så mener om det.” Han kunne godt høre på nogle af sine folk at Raf var ved at forvandle sig, hvilket fik et skælmsk smil frem på Jakes læber og han klæde sig af, indtil han stod tilbage i sit lændeklæde. Saxon tog i mod tøjet og trådte derefter væk. Ud af øjenkrogen så Jake hvordan Raf fik mast nogle dæmoner ved at rulle rundt, hvilket gav ham en ide.

”Og hun er ikke den eneste der har et es i ærmet.” Hvorefter han selv forvandlede sig til den sorte drage, som nu stod fem meter høj ved skulderen og samlede længe på otte meter. Selv hans store vinger var et imponerende syn, med et vingefang på omkring fjorten meter. Han knurrede dybt nede fra struben og viste tænder som en arrig hund, mens hans blik var fæstnet på Racos familie.
Så snart en af dem bare gav et spjæt ville han storme frem med et øredøvende brøl, for så at efterligne Raf med at kaste sig sidelæns hen mod dem og rulle rundt et par gange for at få mast så mange som muligt. Hvis de brækkede noget, ja så var han bare lykkelig over det. Og ellers var han glad for at vide at de i det mindste ville få blåmærker og ømme knogler af turen. I forbifarten kom der et par ben i nærheden af han og begge gange smækkede han kæberne hårdt sammen, så han kunne mærke knoglerne knuses, kødet flået fra hinanden og blodet som ramte hans smagsløg. Eftersom han var i drageskikkelse smagte det nu meget godt, så han slugte de to mundfulde han fik. Og da han igen stod på alle fire, med vingerne ind til kroppen, slikkede han sig sulten hen over de blodige tænder. Hans øjne var på udkik efter hvem han havde bidt og fik øje på et par stykker han ikke kendte, men gættede havde noget med Fire klanen at gøre. Han smaskede et par gange for at smage den sidste smule i hans mund og brummede sultent. Han kunne afgjort godt bruge mere kød. Denne form tærede kraftigt på hans resurser. Og han havde kun omkring tredive til fyrre minutter tilbage før han vendte tilbage til sin menneskeform.

Alle besætningsmedlemmer som var i nærheden af Raf da hun forvandlede sig, fik med møje og besvær deres kammerrater, som ellers var i skudlinje, ud af hendes rækkevide. Dog var der et par stykker som ikke var hurtige nok og skreg af smerte, da deres arme eller ben brækkede under hendes vægt. Zayden og Kaine, der var kaptajner for Black Siren og Black Howl, fik hurtigst muligt fjernet dem som var blevet skadet og bragt dem ombord til healerne. Deres First Mates og Quartermarsters brølede ordre for at samle mandskaberne, så de fik et mere struktureret forsvar mod dæmonerne og deres allierede.

Efter Jakes angreb, som Edmund og et par stykker af familien havde undgået, så Edmund skulende på Jake og bandede over de af familien og klanen, som nu var ukampdygtig grundet brækkede knogler. Hans had til Jake blev kun større, da han så to af sine nevø'er som hver havde mistet et ben og skreg af smerte.
Han var dog glad for at største delen heldigvis var sluppet med små skrammer og blå mærker. Efter at de var kommet på benene angreb de Jake og Raf, selv om disse to var i drageform.

//Efter aftale med Gabriel, blev der tilføjet lidt om Racos familie.

Sidst rettet af Jake Fre 17 jan - 20:23, rettet 1 gang

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gabriel on Fre 17 jan - 18:33

Gabriel havde for travlt med ikke at blive slået ihjel til rigtig at kunne hjælpe de andre. Han var ret sikker på at hans ene vinge var tæt på at være brækket. Han var landet i sandet væk fra den store kamp, prøvede at ryste sine fjer på plads og strak dem ud for at tjekke for sakder. Sammael selv var fløjet ind i den store kamp for at skabe kaos. Gabriel så kort på sin bror før han satte af igen.

Gabriel var fløjet direkte ind i Sammael og havde slået dem begge til jorden. Vinger overalt og begge gav en snerren fra dem. Gabriel mærkede luften forlade hans lunger da Sammael borede hans sværd i maven på ham. Englen bed tænderne sammen for ikke at skrige, men den tanke forsvandt da det næste der blev gennemboret var en af hans vinger.

Gabriel lå i sandet og bad til at hans side var ved at vinde. Sammael stod selv over ham før han vendte sig blik mod de to ledende krigere for sin lillebrors klan. "Og nu til de to. Bliv du bare liggende lillebror, jeg kommer og tager mig af dig senere." sagde Sammael og trådte henover sin lillebrors krop for at slutte sig til hovedkampen.
Gabriel
Gabriel

Indlæg by Rafaela on Søn 19 jan - 8:23

Rafaela fløj rundt over hovederne på dem fra Fireklanen og dæmonerne som var med Sammael. Hun skubbede dem væk fra Jakes folk med halen, nogle af dem bed hun hovederne af som hun fik mulighed for det så deres kroppe bare lå på jorden. Hun havde slugt hovederne som havde det været et lille stykke slik. Rafaela havde intet imod kød der stadig blødte en smule, men var blevet tilberedt i hendes menneskeform, men i sin drageform var det bedste hun vidste kødet stadig naturligt varmt fra deres kroppe, men helt rå. Rafaela var ikke til, at stoppe når hun var i sin drageform overhoved med, at spise for der blev hun bare mere arrig.
Rafaela fløj lidt højere op og kiggede på Sammael og Gabriel, hvor Gabriel lå på jorden. Rafaela knurrede og fløj ned til Gabriel og de dæmoner eller dem fra Fireklanen der ville skade Gabriel endnu mere end hvad Sammael havde gjort mistede deres hoveder. Rafaela fik startet sin evne med flammerne endnu mere så det brændte alle steder end på hendes hoved. Hendes flamme var blevet mørkelilla og man ville derfor ikke kunne røre Rafaela uden, at brænde sig medmindre man havde en evne som kunne være immune overfor flammerne eller selv havde en form for flamme evne.
Rafaela kunne godt mærke på sin krop, at ved at hun havde sin flamme evne igang samtidig med sin drageform tørrede mere på hendes energi og begyndte, istedet for kun at nøjes med noget af kroppen hun fik bidt over spiste hun hele kroppen for, at få næring og energi til sig.

Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Indlæg by Jake on Søn 19 jan - 18:45

Jake så kortvarigt over på Raf, som var begyndt at sluge folk helt. Det gjorde at Jake ubevist begyndte at savle, åh ja han var sulten. Hvorfor han også slugte den første og bedste der kom inden for hans rækkevide, hvilket var et af medlem af fireklanen, ikke en af familien. Han slugte dog hurtigt og så sig om efter de to han havde bidt benet af. Hans blik fangede hurtigt dem og han sprang over mod dem, med en hver hensigt på at fortære dem begge. Han nåede at gribe den ene, der skreg som om hans liv afhang af det, inden han blev nød til at springe op i luften hvor han slugte manden. Mmmmm, sikke lækkert kød. Men hvorfor måtte han ikke få den anden også? Han så skulende på de folk som havde jaget ham væk og knurrede arrigt af dem, inden han så sig om efter Raf.

En dyb knurren lød fra hans strube og han fløj hen mod Sammael, der så ud til at have kursen mod Raf. Noget Jake ikke ville finde sig i. Med lidt held nåede Jake hen til ham og kunne smække kæberne sammen om den ene vinge. Ikke at læder smagte særligt godt. Faktisk har var det meget stift og ru. Nærmest som om han havde tygget i et læder forklæde som smedene brugte.

Alle folkene fra Jakes klan, holdte grundigt øje med Raf og hendes hale der brændte mørkelilla. De skulle for alt i verden ikke nyde noget af at komme i vejen for hende. Selvfølgelig kæmpede de mod dæmonerne og folkene fra Fire klanen, men ligeså snart Raf havde udset sig et bytte, spredtes de for alle vinde og undgik hende, dog med få undtagelser der kostede brandsår der hvor de blev ramt.

Sidst rettet af Jake Søn 26 jan - 11:17, rettet 1 gang

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gabriel on Fre 24 jan - 16:05

Gabriel kæmpede sig op på benene. Blikket faldt på hans vinge som han slapt ud til siden og da han prøvede at bevæge gjorde det ondt. Han bed tænderne sammen og løftede sit blik mod sin bror med et rasende udtryk. "Sammael!" brølede han og løb hen imod dem.

Sammael så på den drage som han tænderne i hans vinge. "Du er en plage, bæst." sagde Sammael og huggede efter dragen. Han så ned da han hørte sin brors stemme. Han mærkede også den vægt som blev kastet mod ham. Han gav en snerren og derefter et brøl af smerte. Gabriels kropsvarme brændte ham. Han så ned på sin yngre bror som stod tæt op ad ham og i nærheden af dragen som åbenbart var hans allierede.

Gabriel havde sine hænder presset mod Sammels nakke og bryst Varmen brændte igennem ham og han tilføjede også lidt af det lys som alle engle havde begravet dybt inde i dem. "Det er mig som udfordrer dig. Lad Rafaela og hendes mage være. Dette er mellem vores blod." sagde Gabriel med en snerren stemme. "Jake, vær sød at spytte ham ud." mumlede han og så op på den store drage. Hans vinge hang stadig slapt, men den anden sørgede for at på en måde at beskytte den
Gabriel
Gabriel

Indlæg by Rafaela on Fre 24 jan - 20:13

Rafaela fik spist en del dæmoner og forskellige fra fireklanen. Hun knurrede irriteret over dem som angreb hende. Hvorfor forventede folk, at de kunne overrumple en drage? Det irriterede hende rent faktisk.
Hun prøvede så vidt muligt undgå, at ramme Jakes folk, men det var ikke nemt for hende fordi der skete jo noget omkring hende hele tiden og hun var jo nød til, at reagere på dette.
Hun slukkede for sine flammer over hele kroppen da det tærrede voldsomt på hende energi. Hun blev angreb af flere dæmoner og draconainere som hoppede op på hendes ryg. Hun foldede sine vinger ind mod sin krop og rullede rundt på ryggen for, at få dem af hendes ryg. Dem der endte med, at ligge på jorden flade spiste Rafaela imens hun slog andre væk fra hende med sin hale.

Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Indlæg by Jake on Søn 26 jan - 11:38

Jake knurrede, mens han viste tænder der var lukket om den ene lædervinge. Det passede ham ikke helt at Gabriel bad ham om at spytte sin nye 'mad' ud. Et hurtigt blik på Gabriel fik Jake til at blive mere gal. Hvordan kunne englen kæmpe mod sin bror med ødelagte vinger? Så hvorfor ikke gøre spillet mere lige..
Derfor bed Jake kraftigt sammen om den vinge han havde mellem tænderne og nød lyden af knogler der brækede mellem hans tænder. I et snuptag, fik han sluppet den nu ødelagte vinge og grebet den anden mellem tænderne. Først derefter spyttede han den sidste vinge ud med en dyb fnysen og sluttede sig til sin mage. Her kunne han da få lov til at sluge nogle dæmoner uden de helt store problemer. Men han kunne også mærke hvordan hans kræfter var ved at slippe op i denne form, så han fik fløjtet et par toner, som han havde lært Saxon på turen her til.

Saxon var blevet holdt i baggrunden af folkene, som ønskede at han skulle være i stand til at hjælpe Jake, når han vente tilbage i sin egen form. Derfor var Saxon hurtig til at reagere på de toner, Jake fløjtede, og skyndte sig over i nærheden af ham. Dog holdte han sig stadig på afstand af både Jake og Raf, samtidig sørgede folkene stadig for at han var i sikkerhed for deres fjender.

//Godemode er aftalt med Gabriel

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Gabriel on Tirs 28 jan - 17:00

Gabriel hørte den knasen af knogler som kom fra sin bror. Der kom ikke noget skrig, men nærmere en knurren af vrede. Gabriel tog fat i sin bror og satte af. Han kunne kun lige flyve med en brækket vinge, og det gjorde selvfølgelig ondt som ind i helvede. Sammel greb fat om hans strube og Gabriel begyndte at gispe efter vejret. De gyldne øjne låste sig fast med de kolde øjne af den ældre Arch-being. "Det er på tide at jeg træder ind i denne verden, tror du ikek det, Sammael?" Gabriel lod langsomt ilden dukke frem på hans hænder og det brædnte selvfølgelig den andens tøj.

"Du vil ikke kunne være en hersker!" Sammael vred sig fri og landede tung i sandet, Gabriel var få sekunder bag ham. De to brødre så på kampen og så på hinanden. "Jeg er den ældste!" snerrede Sammael, men Gabriel rystede blot på hovedet. "Styrke er noget man kan kæmpe sig frem til. Jeg agter at fri denne verden for jer, mine brødre. Om det så skal koste mig livet!" sagde Gabriel og hævede sit lyse sværd. Sammael gav et brøl i vrede før han begyndte at løbe hurtigt mod skoven og i dækning. De dæmoner som stadig levede, så på hinanden og så efter deres leder som flygtede. Enkelte fulgt efter, men de fleste blev for at kæmpe.

Gabriel selv sank sammen i sandet. Blod dryppede fra hans vinge. Han havde ikke mange kræfter til at heale sig selv. Og ligenu ønskede han det hellere ikke. Arret vil være en påmindelse om hans kamp med Sammael og det løftede han havde givet ham. Blikket var dog stadig på kampen som foregik i fuld udsyn foran ham. Indtil videre havde fjenden ikke opdaget den sårede engel.
Gabriel
Gabriel

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum