Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Lori
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Lenore
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Genevira
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Celenia
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Renata
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Jake
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Abigail
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Elizabeth
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 
Madelena Gray
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

WHAT?!? (XXX) //Jake//

2 deltagere

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Lør 26 Sep 2020 - 14:42

Rafaela nød, at drille og pirre Jake ved at virke sød og uskyldig og ville give ham nydelse, men samtidig være modsat for at han kunne vise at han var manden i huset og i forholdet. Selvfølgelig vidste hun at han altid ville respektere hende som kvinde og lytte til hende for han var ikke som alle andre mænd i denne verden eller på denne tid hvor kvinder sådanset ikke havde noget, at sige og det beundrede hun ham også for.
Hun blev ved med at bide ham blidt på halsen selvom han knurrede erotisk over det for hun vidste godt, at han ville hævne sig senere og det glæder hun sig sådanset også til fordi det gjorde det hele bare 100 gange bedre.
Det var først da han snakkede til hende, at hun stoppede med at bide ham på halsen, hvor hun derefter lænede sig lidt tilbage så hun kunne se ham i øjnene, hvor hun derefter sad og tænkte lidt over det han spurgte hende om. Hun havde sådanset aldrig rigtigt tænkt over det før. Hun smilede pludselig drilsk og lænede sig frem så deres munde var tæt på hinanden "Så ville jeg blive ved med at drille dig, prikke dig i siderne, pirre dig og alt muligt andet indtil du gav mig dig jeg ville have" hviskede hun forførende imod hans løber.
Hun vred sine hænder lidt i et kort forsøg på at få sine hænder fri og hvis det lykkedes for hende ville hun nappe ham en smule hårde på siderne end hun havde gjort før. Hun havde et drillende og forførende glimt i sine øjne og et drillende smil på sine læber.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Søn 4 Okt 2020 - 20:19

Jo mere han hørte af hendes ord, jo mere opstemt blev han. Og da han mærkede at hun forsøgte at få sine hænder fri, smilede han skælmsk mens han stammede sit greb. Hans spinnen gik mere over i den erotiske og besidderiske knurren, samt hans hud blev mørkere.
Så frem hun ikke gjorde modstand, ville han løfte hende op i sine arme, for at bevæge sig ud mod den bagerste del af haven, der hvor de kunne forvandle sig hvis de skulle få lyst. Her brugte han tiden frem til aftensmaden på at udfylde deres lyster og kæle om hende.

Da Fritz ringede med klokken oppe på terrassen for at fortælle at aftensmaden ville blive serveret om en halv time, sukkede han kort inde han sørgede for at de begge blev klædt på, så de kunne spise sammen med børnene. Her spurgte han ind til hvordan deres dag havde været og hvad de havde lyst til resten af aftenen. Han var opsat på at være sammen med børnene så meget som muligt, indtil han og Raf skulle afsted på den der tur Raf havde arrangeret, for at han kunne få et indblik i hendes arbejde og klan.

//Beklager ventetiden. Håber det kan bruges..//

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Man 5 Okt 2020 - 18:41

Rafaela havde gjort lidt modstand da Jake ville løfte hende op, men som altid overgav hun sig til sidst og havde lagt sine arme om hans hals imens han bar hende ud i den anden ende af haven. Hun havde godt lagt mærke til hvordan hans hudfarve havde ændret sig og det havde fristet hende til, at køre sine negle imod hans hals imens han havde båret hende.
Hun havde nydt alt hvad han havde gjort ved hende og det havde endt ud i at hun havde forvandlet sig da hun ikke kunne holde sine lyster tilbage.

Da Fritz havde ringet med klokken havde de ligget nøgne i hinandens arme. Rafaela havde brummet lidt, men vidste at det nok var en god ide at de fik deres tøj på og brugte resten af aftenen sammen med ungerne da planen var at de skulle rejse i aften for der var en del besøg som de skulle og det var ikke ligefrem fordi at alt var placeret et sted i landet.
Efter de havde fået tøj på og var kommet op til aftensmaden, hvor børnene havde ventet på dem havde Reine klæbret sig til Jake og Emily lugtede langt væk af heste som Rafaela havde grint af for det undrede hende faktisk ikke at hun havde brugt sin dag nede i staldene.
Hun lyttede roligt til alt det børnene havde fortalt om deres dag og fortalte at de ville gerne sidde og læse historier sammen med Jake og Rafaela indtil de skulle i seng og det syntes Rafaela var en god ide og at det var noget de kunne gøre efter ungerne havde været i bad som de først havde brokket sig lidt over, men da Rafaela havde sagt at hvis de ikke ville i bad måtte de sove udenfor fordi de lugtede havde de næsten forladt bordet for at komme i bad inden de var færdige med at spise, hvor Rafaela havde stoppet dem og sagt det godt kunne vente til efter maden.

Efter maden havde Rafaela hjulpet børnene med at blive vasket og givet dem deres nattøj på imens Ravna havde gjort klar inde i den store fællesstue ved pejsen med tæpper og puder og fundet børnenes ynglings bøger frem.
Hvor de alle sammen havde hygget sig, hvor Emily havde puttet sig op af Jake med et tæppe om sig imens Reine sad på Rafaelas skød imens hun havde læst historier for dem.
Da det var ved at børnenes sengetid fortalte Rafaela dem at hun og deres far ikke ville være hjemme når de vågnede næste dag og der nok ville gå nogle dage før de kom hjem igen pga noget arbejde. Børnene var blevet triste over det, men de forstod det også godt fordi de vidste godt at deres forældre havde et arbejde som krævede de rejste i længere tid i perioder. Rafaela og Jake havde sammen puttet ungerne.

Da børnene var faldet i søvn var Rafaela gået ind på deres kontor hvor hun fik pakket de mapper ned som var over de personer som de skulle møde de næste par dage. Hun holdte dog en mappe i hånden som var den første de skulle møde som var i Doomsville. Rafaela ville vise Jake et af deres succespersoner.

//Goodmode er aftalt med Jake//

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Ons 7 Okt 2020 - 8:51

Han havde lyttet fornøjet til børnenes fortællinger og han var glad for at de havde haft en god dag, samt at de gerne ville sidde og læse histiorier sammen med dem. Han kunne ikke lade være med at le af Raf's kommentar om at børnene skulle i bad inden de kunne gøre det. Og fordi at børnene var klar til at forlade aftensmaden for at få det over stået hurtigst muligt.

Under badet havde han hjulpet til, hvor han kunne og måtte. Samt set på mens børnene kom i nattøjet.
Efter at de havde sat sig og Emily havde puttet sig ind til ham, lagde han armene om hende og nussede hende blidt så hun kunne holde varmen. Han nød at lytte til Raf's stemme mens hun læste højt. Og det var tydeligt for ham at det var noget børnene var vant til. Under denne hyggetid blev han igen lidt betænksom over at skulle undvære børnene grundet den kommende tur, men da de puttede børnene og han kunne se at de blev triste over det, lovede han dem at de skulle hygge sig igen når de kom hjem. Han håbede også at der var mulighed for at han kunne finde en lille gave til begge børn fra deres tur. Men det måtte han snakke med Raf om på et senere tidspunkt.

Da Raf gik tilbage til arbejdsværelset, gik han ned og snakkede med Fritz og tjenerstaben. Han fortalte dem at han og Raf var nød til at forlade byen for en periode. Dette var ikke nyt for dem, og de lovede at passe på børnene. Så det var med et mere roligt smil at han gik op til soveværelset for at pakke tøj til turen. Hvis Raf var der oppe, ville han gå hen og kysse hende på kinden inden han begyndte at pakke. Han tog også medaljonen af og lagde den i en skuffe i det klædeskab, der var ved siden af hans side af sengen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Ons 7 Okt 2020 - 9:08

Rafaela havde pakket mapperne ned i en rygsæk og vidste at de ikke ville kunne have så meget med da de ville rejse på dragemaner, hvor en af dem forvandlede sig til sin drageform og fløj afsted imens resten sad på ryggen af personen. Det var den hurtigste måde at komme frem på, men også den der ville være hårdest da det ikke ligefrem var behageligt at sidde på en drages ryg i lang tid.

Rafaela var kommet ind på soveværelset inden Jake var nået at komme derind. Hun havde lagt rygsækken på sengen og mappen hun havde haft i hånden lå på natbordet. Da Jake kom ind af døren var hun igang med at finde lidt skiftetøj som hun pakkede ned i sin taske. Hun stoppede med at pakke da Jake kom hen til hende og kyssede hende på kinden. Hun smilede stille til ham hvor hun derefter begyndte at pakke færdigt "Er du spændt min elskede?" spurgte Rafaela nysgerrigt, hvor hun derefter tog sit tøj af og tog noget nyt tøj på og fandt en af sine sorte uldne kapper frem som hun ville have på til rejsen da hun vidste det ville blive koldt "Husk at tage lidt varmt tøj på min egen for det bliver en kold tur vi tager afsted på til en start" sagde hun drillende til ham. Hun havde ikke planer om at fortælle ham, hvordan de skulle rejse afsted.
Da Rafaela var færdig med at finde sine ting frem kiggede hun på sin taske og kunne se der sagtens var plads til det tøj hun havde på i tasken også. Hun satte sig på sengekanten og kiggede lidt i mappen hvor hun derefter kiggede om på Jake og smilede sødt til ham"Vi tager til Doomsville først, hvor du kommer til at opleve en af de nok beste udslusninger vi har kunne fået igennem" startede hun med at fortælle Jake, men der ville så også være en af de hårdeste episoder også være, men det ville hun ikke fortælle ham før efter de havde mødt Sarah som var igang med at studere til sygeplejerske og snart var færdig og arbejdede på sygehuset, havde fundet sig en mage og var gravid oveni købet.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Søn 11 Okt 2020 - 8:04

Han smilede tilbage til hende.
"Det kan du stole på, min skønne." Han var virkelig spændt på hvad han ville få at se. Og samtidig viste han også at han ville blive involveret til op over begge øre med hendes klan og deres arbejde.

Da hun snakkede om at han skulle have varmt tøj med, nikkede han roligt og fandt noget frem. Det var en af de få ting han ikke kunne lide omkring Dragons Peak. At man skulle igennem det forbandede kolde land, for at komme ind til resten af Underworld. Hvilket også var grunden til at han nærmest konstant havde en eller anden tanke og ide om at få lavet en tunnel gennem bjerget ud til havet, så man kunne sejle til og fra byen.
Alt tøjet blev i først omgang lagt på sengen, så han kunne se det igennem inden han fandt en taske som det blev pakket i.

Da han næsten var færdig med at få tøjet i tasken, løftede han hovedet og så på hende, da hun begyndte at tale. Han smilede sødt til hende og nikkede roligt.
"Det glæder jeg mig til." Han lukkede tasken, lod den ligge på sengen og gik om til hende, hvor han satte sig ved siden af hende og kyssede hende på kinden.
"Du skal vide at uanset hvad du viser mig, så forlader jeg dig ikke. Godt eller skidt, så kan jeg næsten være sikker på at jeg og klanen kunne være skyldig i nogle af slavernes ubehagelige liv. Og på denne måde kan jeg måske være med til at bøde for lidt af mine handlinger fra min tid som pirat." Han løftede hendes ene hånd og kyssede blidt håndryggen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Søn 11 Okt 2020 - 8:55

Rafaela smilede stille til ham og fulgte ham med øjnene indtil han sad ved siden af hende. Hin lukkede kort sine øjne da hun mærkede hans læber imod sin kind. Hun lyttede stille til det han sagde og smilede kærligt til ham. Hun vidste dog at ingen af de slaver de ville møde på turen havde haft noget med Jake at gøre, men nogle enkelte af dem havde haft noget med nogle andre fra hans klan at gøre, men hun vidste så også at disse mænd ikke levede længere. For det havde klanet sørget for.
Efter han havde taget hendes hånd og kyssert den holdt hun ham i hånden og nussede den blidt "Det glæder mig min elskede, men ingen af de tidligere slaver du møder har du ikke haft noget at gøre med direkte og det har jeg valgt for at være sikker på at vi ikke hiver dem tilbage til deres fortid hvis de ikke er klar til det" fortalte hun ham kærligt og lænede sig stille frem og kyssede ham blidt på læberne inden hun rejste sig for at tage sin sorte varme kappe på med hætte og derefter tog sin taske. "Men vi skal til og afsted Blaike og Blaine er her meget snart hvis de ikke allerede er her" sagde hun stille og gik hen imod døren.
Da han var klar til at gå tog hun blidt fat i hans hånd og begyndte at gå ned imod det bagerste af haven, hvor der var plads til en eller flere drager.
Da de kom derned stod der en mørkerød drage, hvor der lå nogle tykke tæpper oven på hans ryg og 2 flettede kurve om hans skuldre hvor der lå 2 tasker i. Blaine stod ved siden af dragen og smilede roligt til dem. "Godaften håber i er klar på en flyvetur for det er Blaike. Nu har han alligevel snorket det meste af vejen så kan han lige så godt arbejde noget af vejen" sagde Blaine drillende, hvor Blaike havde puffet til ham med sit hoved så Blaine var lide ved at falde. Rafaela smilede lettere opgivende og rystede på hovedet "Godt at i er tvillinger og ved hvordan hinanden er for hold nu fast i er umulige at have med på tur" sagde hun grinene hvor hun derefter kiggede hen på Jake "Som sagt det bliver på dragemaner vi rejser og eftersom at det er en lang tur skiftes vi til, at flyve imens de andre sidder på ryggen og hviler os og sover." forklarede hun ham og gik hen og smed sin taske op i en af kurvene og klappede Blaike på halsen og derefter hen og krammede Blaine "Vi skal til Doomsville så på halvvejen skiftes vi eller når Blaike ikke kan være i sin drageform mere for jeg ved det er forskelligt hvor længe vi kan være i vores drageform" sagde Rafaela og kiggede skiftevis på de andre og smilede kærligt til Jake "Du kan ihvertfald være længere tid i din drageform end mig og Blaike og det er uretfærdigt" sagde Blaine drillende og stillede sig på forsiden af Blaikes vinge som han lagde ned for, at Blaine kunne træde på den og blive løftet op på ryggen. "Det kræver øvelse at være længe og generne tror jeg. Har dog aldrig fundet ud af hvorfor jeg holder længe Blaine men tror det har noget med de forsøg min far har gjort ved mig" fortalte Rafaela og satte sig op på Blaikes ryg bagved Blaine og tog tæpperne han rakte til hende som hun og Jake kunne få over sig på rejsen.
Da de alle var kommet op på Blaikes ryg lettede han og satte kursen imod Doomsville.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Tirs 13 Okt 2020 - 7:35

Han smilede til hende, da hun fortalte ham at han ikke havde haft noget direkte at gøre med de folk han skulle møde, hvilket glædede han en del. Ligesom hende rejste han sig også og nikkede enstemmigt til hendes ord om at de skulle afsted. Han snuppede også en varm mørk kappe med hætte og svang sin taske over den ene skulder. Hånd i hånd fuldte han roligt med hende og nikkede til de få tjenestefolk de mødte.

Da de kom ned til de to af hendes folk, som var kommet for at hente dem, nikkede og smilte han venligt til dem. Han klukkede lidt over hvordan de to drillede hinanden, selv om den ene var i drageform. Raf's forklaring på at de to var tvillinger, gav en del forklaring på det.
Som altid lyttede han roligt til hendes forklaring og nikkede smilende til hende. Der var latter i hans øjne, da Raf og Blaine snakkede om forskellen mellem dem og den tid de kunne holde deres drageform. Han så hvordan både Blaine og Raf kom op, og bukkede let for Blaike inden han selv stillede sig på vingen og blev løftet op. Han satte sig bag ved Raf og lagde armene omkring hende. Lige nu lod han dem om at snakke sammen, da han fornemmede at de måske havde en del at skulle snakke om. Han var nysgerrig efter hvad denne tur ville ende med, og om han blev bedt som at tage del i rejsen i drageform. Hvis det var tilfældet ville han selvfølgelig gøre det, selv om det ville være første gang at han skulle bære tre voksne. Selvfølgelig ville det være god træning, selv om det nok ville blive lidt hårdt. Han smilede ved tanken.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Tirs 13 Okt 2020 - 8:18

Efter Jake havde sat sig bagved hende havde hun rakt ham et af tæpperne og lænede sig derefter op af ham imens han havde sine arme om hende. Hun pakkede sig ind i det tæppe hun havde beholdt. "Hvis alt går efter planen vil vi være i Doomsville i løbet af natten og kun med nogle få stop" sagde Rafaela. Det sidste havde hun sagt mere eftertænksomt da hun sådanset ikke vidste hvor længe de forskellige kunne være i deres drageform og specielt ikke når de skulle igennem det kolde område selvom de ville krydse over havet, hvor det kunne være risikabelt da de ikke ville kunne lande, hvis de skulle skifte men det havde de selvfølgelig også en plan for selvom hun ikke havde fortalt Jake hvordan de gjorde der selvom hun vidste at de sikkert skulle gøre det nogle gange på rejsen, men hun ville sådanset ikke kunne fortælle ham det hvor det ville give mening før de skulle gøre det.

Rafaela anbefalede Blaine og Jake at de lagde sig til at sove for de skulle alle kunne samle kræfterne til turen. Rafaela trak tæppet godt over sig så hun kunne dække sit ansigt imod den kolde vind, hvor hun derefter lukkede sine øjne for at sove.

Da de havde fløjet i 2 timer vågnede Rafaela ved at hun hørte en stemme i sit hoved der sagde at de skulle snart skifte drage for Blaike kunne snart ikke mere. Rafaela trak tæppet væk fra ansigtet og kiggede sig omkring for at se hvor de var hende. De var stadig ude på havet, men der var ikke langt til land, men Blaike kunne ikke holde sig flyvende så længe. Rafaela syntes dog at Blaike havde gjort det godt, men han havde så også sparrede på sine kræfter ved ikke at baske sine vinger hele tiden men blot svævet afsted og ladet vinden skubbe sig frem.
Rafaela vækkede Blaine og Jake "Vi bliver nød til at skifte i luften så Blaine du gør dig klar og Jake du begynder at pakke tæpperne sammen for så snart Blaine er i luften skal en af os over på hans ryg for at lægge det her tæppe som vi kan sidde på. Det bliver noget akrobatisk eftersom vi må springe over på ham, men Blaine skal nok gribe os" sagde Rafaela. Blaine havde fundet sin taske frem og var igang med at tage sit tøj af, men havde rakt Rafaela tasken med sit tøj hvor han derefter rejste sig op og holdt fast i Rafaelas skulder med den ene hånd for at holde balancen imens han åbnede sine bukser da det var det eneste som han ikke havde fået taget af, hvor han derefter holdt fast i Rafaela med begge sine hænder "Det er ikke for at fornærme dem eller gøre tilnærmelser på deres mage, men det ikke så nemt at skifte tøj i luften ellers" prøvede Blaine at forklare Jake da han godt vidste at det kunne skabe en del ballade. Da Blaike var færdig med at snakke til Jake trak Rafaela Blaike bukser og underbukser ned om hans ankler, hvor hun dog valgte at kigge ned for ikke at se på Blaines ædre dele. Så snart at bukserne var nede havde Blaine sprunget ud i mørket imens Rafaela holdt fast i hans bukser. Da Blaine forvandlede sig til sin drageform midt i luften hørte man først noget skrig som blev erstattet med et brøl. Rafaela fik pakket Blaines bukser ned i hans taske som hun havde lagt i kurven igen.

Blaine fløj så han var lidt under Blaike men ved siden af ham så en af dem kunne springe over og lægge det tæppe som de skulle sidde på over ham. Rafaela kiggede om på Jake og kyssede ham hurtigt på munden "Når jeg har flyttet mig fra tæppet så springer du ned på Blaines ryg og lægger det over ham og sætter dig bagved hans vinge og jeg kommer bagefter hvor jeg sætter mig foran hans vinde med ryggen imod Blaines hoved for når Blaike forvandler sig tilbage vil han direkte falde ned imellem os og vi må hjælpes ad med at give ham sit tøj på igen og få pakket ham ind i tæpperne. Du ved selv hvordan det er at være afkræftet efter du har været i drageform. Blaine skal nok sørge for at vi ikke skal strække os efter ham og at kurvene kommer på plads" sagde Rafaela og kiggede lettere alvorligt på Jake og ventede på at han havde forstået hvad han skulle gøre før hun ville give ham tilladelse til at springe ned på Blaines ryg ved at flytte sig så hun kom til, at sidde udenfor tæppet op imod kurvene som lå ved Blaikes skuldre.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Ons 14 Okt 2020 - 8:39

Han fuldte hendes eksempel og pakkede sig ind i det tæppe hun havde rakt ham. Da hun talte lænede han sig tætter på hende, for ikke at skulle råbe.
"Intet problem. Du har mere viden om dette end jeg." Han havde kun prøvet et par gange at rejse i drageform, men kun en gang med folk på ryggen. Den ene gang han havde været alene havde han brugt sin vindmagi for at sikre sig at han kom over havet i et stræk, men så havde han også tilbragt en del timer i sin menneskelige skikkelse for at samle kræfter til næste stræk.
Da Raf anbefalede at de skulle sove for at samle kræfter, brummede han bekræftende og lænede sig op af hende, både for at kunne dele varmen med hende, men også for at være sikker på at hun var der.

Nærmest i samme sekund som Raf vækkede ham, var han lysvågen. Han lyttede til hendes ord og mærkede en smule anspændthed, men nikkede roligt til hende. Han begyndte at pakke tæpperne sammen, men blev afbrudt af Blaine. Først så han på ham med et undrende blik. Men da Raf trak bukserne af manden, snappede Jake efter vejret. Hele hans sind var med et i opkog, indtil han så hvordan Raf så ned mes hun gjorde det. Og da Blaine kort efter sprang ud i luften og forvandlede sig, faldt han hurtigt ned igen. Nu hvor han tænkte over det, kunne han godt se at Blaine havde ret. Det var ikke nemt at skifte tøj i luften. Eller i en kamp situation for den sagsskyld, noget han selv havde set hos de af hans besætning der var varulve eller shapshifter.
Med en mental hånd skubbede han det hele væk, klemte de sammenfoldede tæpper ind under sin ene arm, mens han lyttede til Raf og nikkede indforstået til hende. Han tog imod det tæppe de sad på, tog en dyb indånding inden han sprang over på Blaines ryg, hvor han hurtigt bredte det ud og satte sig. Han satte sig bag ved vingerne som Raf havde bedt ham om og tog imod Raf, da hun sprang ned til ham. Så snart hun sad godt, så han op mod Blaine og gjorde sig klar til at gribe ham, samt få ham pakket ind i tæpperne hurtigst muligt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Ons 14 Okt 2020 - 8:58

Rafaela kunne godt fornemme på Jake da hun trak bukserne af Blaine at han var ved at koge over indvendigt over det, men hun lod det passere for det var nødvendigt og det var ikke alle som havde haft familie medlemmer som havde skaffet tøj som kunne udvide sig når man forvandlede sig eller modstå ens evne som hun havde. Hun havde dog ikke taget det tøj med.
Da Jake sprang ned på ryggen af Blaine smilede hun stille til ham. Hun fik kravlet sig lidt frem imod Blaikes hals så hun kunne lande det sted hvor hun skulle sidde. Rafaela fandt Blaikes taske fra kurven og holdt den i hånden, hvor hun derefter klappede Blaike på ryggen før hun lænede sig ned mod siden så hun nærmest rullede ned af Blaikes krop for at lande på Blaines ryg. Hun sad med Blaikes taske i hånden og kiggede op imod Blaike "Blaine længere under Blaike" kommanderede hun, hvor Blaine rettede sig ind indtil Rafaela sagde, at det var godt nok. Hun trak vejret dybt "Blaike skift" råbte hun op til Blaike som forvandlede sig tilbage til sin menneskeform og faldt ned imod dem. Blaine fløj op imod Blaike for at gribe ham så han landede imellem Jake og Rafaela, hvor hans hoved var imod Rafaela. Derefter fløj Blaike så han fik sit hoved imellem stropperne som holdt kurvene på ryggen af dem når de var i deres drageform indtil den sad ved hans skuldre.

Imens Jake fik pakket Blaike ind i tæpperne var Rafaela igang med at finde Blaikes tøj frem, hvor hun startede med overkroppen og derefter langsomt fandt resten og rakte underbukser, bukser, strømper og hans sko til Jake så han kunne give Blaike det på.
Rafaela pakkede Blaike ind i tæpperne som lå som var han en kludedukke de kunne skifte tøj på som de ville. Han lå med lukkede øjne og det var tydeligt at han var afkræftet og frøs. Rafaela tændte nogle lyselillae flammer på sine hænder, hvor hun holdte sine hænder ved siden af Blaikes hoved for at han kunne få varmen hurtigere.
Imens Rafaela sad og varmede Blaike op med sin varme kiggede hun roligt op på Jake og smilede kærligt til ham "Nåh min elskede det her er noget andet end på havet var? Hvad synes du om det?" spurgte Rafaela nysgerrigt.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Man 19 Okt 2020 - 8:47

Jake var imponeret over hvor 'nemt' det hele forekom under skiftet. Men han fornemmede tydeligt at der var en hel del træning bag det. Selv var han ikke sikker på at han kunne gøre det endnu. Det samme galte også den måde Blaine fik grebet de store kurve. Alt sammen noget der imponerede Jake.
Af rent og skær instinkt lod Jake en smule af sin vindmagi omkredse dem, så der blev vindstille hos de tre. Det gjorde så også at han kunne mærke varmen fra Raf’s små flammer, eftersom de varmede luften hos dem, og de havde nemmere ved at give Blaike tøj på.
”Bare rolig, min skønne. Dette tager ikke ret meget på min energi. Og han har brug for det.” Stemmen var rolig og kærlig, ligesom hans øjne da han så på hende. Han havde på fornemmelsen at hun godt kunne finde på at brokke sig over at han brugte magi lige nu.

Da hun stillede sit spørgsmål, nikkede han storsmilende til hende.
”Ja, min skønne. Det er afgjort noget helt andet. Ingen bølgegang at skulle koncentrere sig om. Jeg syndes det er meget spændende. Ikke at jeg kunne gøre det samme, som Blaine gjorde. At forvandle sig i luften. Men det kommer nok en gang, hvis vi trænere det.” Han klukkede lidt ved tanken om at de to en gang skulle træne den slags. Så længe de fandt et sted hvor han ikke vil komme alt for meget til skade, så var han frisk på at prøve det.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Man 19 Okt 2020 - 10:38

Rafaela kunne godt fornemme på Jake, at han var imponeret over hvordan det hele foregik, men det havde så også været noget de havde brugt måneder på at træne og Rafaela forventede sådanset at alle dem hun havde i klanen som var dragonlycans at de skulle lære det da det var den hurtigste måde de kunne komme frem på selvom det heller ikke var den mest sikreste måde fordi det ville sluge mere energi fra dem end ved at sejle eller sidde på hesteryg.
Rafaela fornemmede pludselig at der blev mere roligt omkring dem og at varmen fra hendes flammer kom om dem. Hun kiggede op på Jake da hun havde en ide om, at han havde noget med det at gøre. Hun smilede roligt til ham og nikkede "Så længe vi kun bruger de evner så det ikke rigtigt rør på vores kræfter for så snart at Blaine lander et sted så det jo en af os der skal flyve det sidste stykke" sagde Rafaela roligt med et kærligt smil på læberne.
Blaike begyndte langsomt at blive mere rolig i kroppen og slappede af og han begyndte at sove mere tungt. Rafaela nikkede kort for sig selv for at bekræfte at Blaike var okay.

Rafaela kiggede på Jake imens han svarede på hendes spørgsmål. Hun grinte lidt "Nej vi har ikke bælgegang, men vi har tilgengæld vindstødene der kan skabe farlige situationer og går det galt imens vi er i luften er det ikke sikkert at vi kan nå at redde personen som falder, hvor i på havet hurtigere kan samle manden op fra havet, hvor der også er kortere ned og lige den her manøvre har så også taget flere måneder for os 3 at kunne det og jeg har faktisk et krav om, at alle dragonlycans lære den manøvre og som er er vi nok 20 der har lært det og 40 i træning, passer det ikke meget godt Blaine?" spurgte hun Blaine for at bekræfte at hun huskede rigtigt. Blaine brøllede en enkelt gang og dykkede kort ned for at rette op igen for at fortælle hende, at det var rigtigt. Havde han sagt nej havde han brølt 2 gange og istedet drejet skarpt 2 gange for at fortælle det. "Ja det var rigtigt nok, men du kommer til at se træningen på turen" forsikrede hun ham om. Rafaela kunne dog godt tænke sig nogle flere dragonlycans i sin klan, men det skulle heller ikke bare være hvem som helst så hun tog det som det kom med tiden.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Tors 22 Okt 2020 - 13:27

Han nikkede roligt til hende og lod magien aftage lidt, så den kun omkredsede Blaike og Raf. Samtidig sørgede han for at han selv var dækket af et af de tæpper som de havde med, mens han lyttede til det hun sagde. Så snart hun var færdig med at tale, tog han selv over.
"Det er skam heller ikke nemt at samle tabte folk op under en storm. Men det har hjulpet efter at nogle sirener har sluttet sig til os. Det er før sket at vi har mistet folk som faldt i vandet, fordi vi ikke kunne vende hurtigt nok og finde dem igen." Han rystede lidt sørgmodigt på hovedet, som om han prøvede at fjerne et dårligt minde. Derefter smilede han igen til hende.
"Hvad træningen angår, så vil jeg glæde mig til at se det og eventuelt selv prøve det."

Så snart Raf gav ham besked om at stoppe eller mindste sin magi, gjorde han det. Ind til da lod han den sørge for at hun havde det nemmere at varme den unge knægt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Tors 22 Okt 2020 - 14:49

Rafaela kiggede på Jake og lyttede stille til det han fortalte om episoden på havet. Hun nikkede roligt og anerkendende til ham for hun vidste det ikke bare lige var med vand. Hun havde dog heldigvis ikke tabt nogen på kontoen endnu ved at være faldet under flyvning fordi der altid var 2-3 dragonlycans afsted samtidig så de vil kunne redde hinanden hvis de faldt af ryggen, men der havde dog været sket skader under træningen til de manøvrere de øvede i luften inden de blev sendt afsted.
Hun lyttede stille til det han fortalte om træningen og smilte stille og grinte kort "Jeg tror sagtens at folkene ville nyde at blære sig overfor deres raceleder og prale med noget de kan som han ikke kan. Ihvertfald de unge drager" sagde Rafaela med latter i stemmen. Blaike begyndte så småt at åbne sine øjne da han hørte Rafaelas latter "Det ufatteligt at du altid skal larme når vi andre vil sove din snotunge" sagde Blaike lavt med en drilllende tone i sig. Rafaela slukkede for sine flammer og klappede Blaike på skuldrene "Det er dejligt at du er vågen igen, men sov du bare videre og det synes jeg også at vi 2 skal så vi er friske når vi skal skifte drage" sagde Rafaela og lænede sig op af kurvenes sider og pakkede sig ind i et tæppe imens hun sad så hun alligevel kunne passe på at Blaike kunne ligge og sove ordentligt og var sikret imod evt. fald selvom han lå imellem vingerne og derfor ikke bare ville kunne falde af Blaines ryg.

Efter ca 2 timers flyvetur vågnede Rafaela ved, at hun mærkede et bump under sig. Det var Blaine som var landet lidt udenfor Firewood Village. Det var stadig meget mørkt. Rafaela fik vækket Blaike og vækkede også Jake, hvis han ikke var vågnet da de landede. Blaine hang meget med hovedet og det var tydeligt, at han var træt, men ikke havde kørt sig så langt ud som Blaike havde for Blaike måtte tvinge sig til, at være længere i drageform da han skulle være sikker på, at der var klar til ham, hvor Blaike kunne lande og slappe af imens de gjorde klar.
Blaike bukkede sig med forpartiet for at han kunne stille kurvene på jorden, hvor han derefter bakkede tilbage for at komme fri fra dem. Så snart Blaine stod stille sprang Rafaela ned af Blaines ryg og gik hen og finde sin taske, hvor hun derefter gik lidt væk fra de andre imens Blaike fik pakket tæpperne sammen og komme ned af Blaines ryg.
Blaine forvandlede sig tilbage i sin menneskeform så snart de alle var af hans ryg og fik sit tøj på igen. Han hang op af Blaike der støttede ham. Rafaela kastede tasken ud til de andre så de kunne lægge hendes taske i en af kurvene. Da Rafaela forvandlede sig i sin drageform begyndte hun først at skrige som var hun ved at blive tortureret som hurtigt blev forvandlet til et brøl. Hun stod på sine bagben da hun forvandlede sig. Da hun dog landede med sine forben gav det et højt brag omkring dem så fuglene der var i nærheden fløj rundt som var de ved at blive jagtet.

Rafaela gik roligt ud til de andre og det var tydeligt, at se på hende at hun var større end Blaike og Blaine i sin drageform. Hun holdt sine vinger tæt imod sin krop, hvor hun bukkede sit hoved og gik under buen der holdt kurvene sammen så de kunne komme op på hendes skuldre. Hun kiggede på mændene "Hop op vi har ca 2 timers flyvetur før vi er hvor vi skal sove resten af natten" kom der en stemem i hovedet på mændene inkl. Jake. Da de alle var kommet op på hendes ryg lettede hun og fløj videre imod Doomsville. Blaine sov op af Blaike imens Blaike kiggede på Jake "Du er virkelig heldig at du har fundet en så fantastisk kvinde som Rafaela" sagde han stille til Jake. Rafaela brummede kort over det Blaike sagde og holdt sit fokus imod Doomsville.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Fre 23 Okt 2020 - 17:36

Der var latter i hans øjne ved hendes ord, og han klukkede let da Blaike drillede Raf. Han kunne bedre og bedre lide de to unge knægte, jo mere tid han tilbragte sammen med dem. Og han kunne godt forstå at Raf nærmest så dem som brødre.
Et par nik og et smil på læberne, samt en anerkendende brummen var alt hvad han svarede Raf, da hun talte om at de skulle sove igen. Han lod langsomt sin vindmagi forsvinde, så Blaike og Raf nåede at tilvende sig blæsten igen.

Han vågnede ved at der kom et bump og så sig letter forvirret rundt med et letter søvndrukkent blik. Og så snart Raf hoppede ned lod han sig selv glide ned på jorden. Her gik han søvndrukken og gabende hen til kurvene for at finde Blaines taske, så han kunne komme i tøjet. Blaike guidede han til den rigtige taske, hvorefter Jake gik hen mod de to unge.
Dette var også grunden til at han ikke greb den taske Raf kastede ud til dem. Resultatet var at den ramte ham i nakken, hvor han gav et "umf" mens han snublede nogle skridt hen mod drengene. De kunne selvfølgelig ikke lade vær med at le af situationen og Jake trak selv på smilebåndet, da han havde en ide om hvor komisk det måtte have set ud.
Men han blev da mere vågen af oplevelsen, hvilket nok var godt.

Efter at have hjulpet Blaine i tøjet, mens han hørte på hendes skrig og brøl af smerte, gik han hen til kurvene for at ligge taskerne i dem. Han smilede skælmsk til hende, mens hun fik manøvreret kurvenen på plads og talte til dem gennem tankerne. Derefter daskede han hende let over snuden med hendes egen taske.
"Næste gang må du meget gerne give besked om at du kaster tasken." Han gned sig let i nakken med den ene hånd, inden han gik hen til hendes vinge og kom op på hendes ryg, hvor han lagde taskerne i kurvene.
Han drejede sig og smilede varmt til Blaike, da han hørte hvad knægten sagde til ham.
"Jeg kunne ikke sige det bedre selv. Er bare ked af at jeg har været så længe om at finde ud af at hun var den kvinde." Han klappede blidt hendes skæl hvor han sad og pakkede sig derefter ind i et af tæpperne for at sove lidt mere.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Fre 23 Okt 2020 - 18:00

Rafaela havde ikke lagt mærke til, at hun havde ramt ham i nakken med sin taske da hun havde kastet den så hun anede ikke hvad der sådanset var sket da hun havde mere travlt med at forvandle sig for ikke at fryse alt for meget.
Da Jake daskede hende let over snuden prustede hun kort så den luft hun prustede ud ramte Jake i ansigtet og hun rystede let med hovedet for hun forstod ikke helt hvad han snakkede om før hun lagde mærke til at han gned en hånd imod sin nakke. Hun kiggede på ham med et lettere uskyldigt glimt i øjnene.
"Men du har fundet hende og jeg er sikker på, at i nok skal få et langt og lykkeligt liv sammen selvom du er noget ældre end hende" sagde Blaike og smilede stille til Jake inden han fik pakket sig godt ind for at sove videre.
Rafaela havde lyttet lidt med på Jake og Blaikes samtale inden de havde lagt sig til, at sove igen.

Efter ca 2 timer fløj de over en hård med 2 store lader som lå lidt udenfor Doomsville så de ville kunne gå derhen når de havde fået sovet ordentligt igennem. Rafaela kiggede ned på gården, hvor der var forskellige fakler sat op hvor der var ild i så man kunne se vejen ind til gården og pladsen som var inde midt i gårdspladsen hvor der var plads til en drage. Rafaela brøllede kort som tegn på, at hun ville lande på gårdspladsen, hvor hun derefter fløj ned og landede på gårdspladsen. Der var kommet nogle folk ud fra hovedbygningen som havde hørt Rafaelas brøl og holdt sig ind imod hovedbygningen indtil Rafaela var landet og havde fået stillet kurvene på nogle plader hvor der var sat hjul under så de kunne blive skubbet ind i en af laderne i skjul. Folkene som var kommet ud bukkede kort for Rafaela og hjalp med at tage deres tasker og tæpper så det kunne komme på plads. En spinkel elverkvinde med tydelige dybe ar i ansigtet holdt et stort tæppe i sin favn til Rafaela når hun kom i sin menneskeform igen så hun kunne få noget over sig. Rafaela smilede venligt til elverkvinden som lagde tæppet om Rafaela "Tak Ida hvordan går det her på gården?" spurgte Rafaela hende venligt imens hun holdt tæppet om sig og kiggede hen på Jake for at være sikker på at han havde det godt før hun igen vendte sin opmærksomhed mod elverkvinden selvom det var tydeligt at Rafaela var blevet meget træt efter rejsen "Tak for at de spørger Zain her går det rigtigt godt og jeg er virkelig glad for at kunne være her. Deres værelse er gjort klar til dem" sagde Ida høfligt. Rafaela smilede og nikkede anerkendende til hende og kiggede på Jake "Ida er tidligere slave som du nok kan se, men hun arbejder her på gården eller retter klanens hotel kalder jeg det lidt da det er her vi hviler efter lang rejse, hvor dem der er for utrygge til at arbejde ude blandt andre som ikke er i klanen blandt andet kommer vi har også staldarbejdere, kokkepiger og meget andet her på gården af tidligere slaver, hvor der så er 1 der bestemmer fra klanen og som holder kontrol og det hele her og de får selvfølgelig løn for at arbejde" forklarede Rafaela Jake kort om stedet de var kommet.

Blaike og Blaine havde taget deres ting og var gået ind i hovedbygningen og ind på et af værelserne hvor de plejede at sove.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Fre 23 Okt 2020 - 18:34

Han havde nikket til Blaike inden han havde sat sig til at sove. Knægten havde ret. Han havde fundet Raf igen efter flere århundrede, men han havde jo også fundet ud af at hans sjælmage var en mand som nu var ødelagt efter tortur af sin egen familie.

I søvnen havde han drømt om nogle af de gode år han havde haft sammen med Raco, men det hele blev tåget da hun brølede. Han løftede hovedet fra en af kurvene, som han åbenbart havde lagt hovedet på og så ned på gården som var oplyst.
Denne gang var han mere udhvilet, så han var mere opmærksom på det hele omkring dem. Han havde en ide om at de var fremme ved det sted hvor de skulle hvile resten af natten, men han var ikke helt sikker.
Det var imponerende at se hvordan folk bukkede for Raf, inden de hjalp med at hente deres tasker og tæpper. Her gik det virkelig op for ham at hun var leder, ikke at han havde noget imod det, tvært imod. Han var stolt af hende, selv om han ikke kendte ret meget til hendes arbejde, men det var jo det denne tur var til for...

Så snart hun var tilbage i sin menneskeform gik han hen til hende. Han lagde sin ene arm omkring hende, uden på tæppet og lyttede med til ordvekslingen. Og så snart Raf var færdig med at forklare lidt om stedet, havde han bukket for elverkvinden på elvermanere, noget Taliia havde lært ham i løbet af det første år af deres bekendtskab.
"En ære at møde dig, Ida. Må guderne velsigne dig og dine." Han smilede venligt og ærligt til hende, ligesom hans kropsprog viste at han var ærlig omkring hans ord.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Fre 23 Okt 2020 - 19:14

Rafaela hadet sådanset når folk bukkede for hende fordi det virkede bare mere afstandtagende fra hende, men hun havde med tiden lært blot at acceptere det fordi hun kunne nok ikke ændre det alligevel.
Hun lænede sig roligt op af Jake da han lagde en arm om hende. Hun kiggede skiftevis på Jake og Ida. Ida nejede kort for Jake og løb ind i hovedbygningen igen. Rafaela smilede kærligt til Jake "Alle værelserne i hovedbygningen har enten 3 eller 4 senge undtagen 2 værelser som er mit og det Blaike og Blaine har der er 2 senge. Men vi må hellere se at komme i seng vores tasker er på mit værelse" sagde Rafaela kærligt til Jake og gik imod hovedbygningen og viste Jake hen til et værelse, hvor der var 2 senge, 1 klædeskab og et skrivebord. Efter de var kommet ind på værelset og døren var lukket vendte hun sig om og så på ham. Hun lænede sig ind til ham "Jeg regner selvfølgelig med at vi sover i samme seng min elskede" sagde hun stille. Hun kiggede op på ham med et træt blik og kyssede ham blidt på munden inden hun gik hen og lagde tæppet på jorden og lagde sig i sengen som stod op af væggen og lagde sig inderst så der stadig var plads til Jake ved hendes side.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Søn 25 Okt 2020 - 17:34

Da Ida løb ind i hovedbygningen, havde Jake på fornemmelsen at han måske havde skræmt den kære pige. Han lyttede roligt til Raf og fuldte med hende på til værelset, mens han nød at hun var så tæt på ham.
"Selvfølgelig sover vi i samme seng, når du ønsker det, min skønne." Han gengælde roligt det blide kys, og klædte sig hurtigt af, så han kunne ligge sig sammen med hende. Så snart de var kommet under dynen, sørgede han for at hun lå behageligt også selv om det måske betød at han skulle ligge på kanten af sengen.
"Jeg ved ikke om jeg skræmte Ida med min hilsen... Men jeg har det lidt på fornemmelsen." Stemmen var stille, nærmest som en hvisken, men han viste at hun kunne høre ham, så frem hun ikke var faldt i søvn.

Tankerne fyldte meget hos ham lige nu. Tanker om at fri til hende. Tanker om at forlade klanen, for at kunne gøre sit arbejde som raceleder og hersker en del bedre. Tanker om hvordan han ville hjælpe byen, mere end han allerede havde. Men alt det holdte han for sig selv, da han viste at hun var træt.
Uanset om hun var faldet i søvn eller ej, så hviskede han kærligt til hende.
"Sov godt, min skat."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Søn 25 Okt 2020 - 20:45

Rafaela kiggede hen på Jake imens han klædte sig af. Hun smilede stille. Hun havde virkelig fundet sig en fyr som både elskede hende og hendes børn over hele verdenen og selvom han var noget ældre end hende så han stadig rigtig godt ud så hun kunne nu godt forstå alle de kvindehjerter der blev knuste når de så Jake og hende sammen for hun var heldig. "Hvis jeg kunne ville jeg ligge ved din side resten af mit liv min elskede og jeg vil aldrig forspilde en chance for, at kunne det min elskede" sagde hun stille til ham.
Da han havde lagt sig ved siden af hende havde hun puttet sig op af ham med sit hoved imod hans brystkasse, en arm om hans brystkasse og lagt et ben henover ham så hun kunne mærke ham tæt på sig. Hun kiggede på ham med trætte øjne da han snakkede om Ida. Rafaela fniste kort og rystede på hovedet "Det tror jeg ikke du skal tænke sådan fordi hun er kommet virkelig langt efter hun er kommet her på gården og tror ikke hun blev skræmt over dit buk, men overrasket for hun har ikke set eller oplevet et elverbuk overfor hende siden hun var barn og for hende er det stort når en med magt gør det overfor hende" prøvede Rafaela at forklare ham om Idas reaktion "Men det er også over alles sengetid så tror også hun udnyttede situationen til at kunne komme i seng" grinte Rafaela og kyssede Jake blidt på kinden.

Hun puttede sig trygt ind til Jake og lukkede sine øjne. Hun var næsten faldet i søvn da Jake hviskede godnat til hende. Hun smilede stille "Godnat min elskede" sagde Rafaela lavt. Det var tydeligt at høre på hendes stemme at hun næsten var faldet i søvn. Der gik heller ikke lang tid fra hun havde sagt godnat til ham før hun var faldet i søvn.

Den var op af formiddagen og nærmede sig middag før Rafaela begyndte at gøre tegn på, at hun var ved at vågne.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Tors 29 Okt 2020 - 17:54

Han elskede når hun puttede sig ind til ham og lagde selv en arm om hende, samt kyssede hende på håret. Hans kærlige spinnen begyndte med det samme hun havde talt til ham, om at hun ville blive liggende ved hans side resten af livet, for han havde det på samme måde.
Hendes ord om at han ikke havde skræmt Ida, men derimod overrasket hende, fik ham til at tænke en del mere på det. Dog klukkede han let af hendes ord om at Ida nok også havde udnyttet situationen til at komme i seng.
Ved lyden af hendes stille svar på hans godnat til hende, trykkede han hende tættere ind til sig, som han viste at hun elskede og lod hende sove. Selv lå han et stykke tid med tankerne kørende, inden han selv faldt i søvn.


Næste morgen var han vågnet et par timer efter solopgang, hvilket ikke var så underligt med alt det han havde sovet under turen hertil. Han fik lirket sig fri af Raf og sørgede for at hun var puttet godt, inden han forsøgte at huske turen fra værelset ned til gårdspladsen. Når han mødte folk, spurgte han høfligt vej ned til latrinerne og derefter ud til gårdspladsen. Her han lagde sit våbenbælte og jakke ude ved kanten og gav sig til at strække ud, samt opvarmning af sin krop med forskellige nærkampøvelser. Selvom han fokuserede på det han lavede, så var hans sanser alligevel vågne nok til at sikre sig at han ikke kom til at ramme andre end den tomme luft.

Folk samlede sig hurtigt rundt omkring på stedet hvor Jake varmede op og så på ham. Men ingen forstyrrede ham, da de ikke var helt sikker på hvorfor han var her.
Så snart Jake var færdig med at varme op, gentog han strække øvelserne.
”Nåå? Kunne det tænkes at du var frisk på en sparrings tur?” Jake drejede sig og så at det var Blaike der havde talt til ham. Blaine var knap et halvt skridt bag sin tvilling og smilede drilsk til Jake, mens han svingede Jakes våbenbælte i den ene hånd. Et skælmsk smil kom over Jakes ansigt og han nikkede, samt greb tog imod sit våbenbælte, da det blev rakt frem mod ham.
Efter at det var spændt fast, trak han roligt sit sværd og dolk mens han holdte øje med de to knægte. Og kort efter var de tre i en ’flyvende’ sparrings kamp, hvor de kun havde øje for hinanden. Selv om Blaike og Blaine var hurtige, var havde Jake mere erfaring og kunne derfor nemmere parere deres angreb. Dog måtte han anerkende at de kunne nogle andre triks end han, men han var hurtig til at finde en løsning for det. Samt at mærke sig triks’ne.
Efter en times tid lykkedes det Jake at få udspillet de to knægte mod hinanden, så de nær havde slået hovederne sammen. Let hivende efter vejret stoppede de op og grinede bredt. Blaike og Blaine sænkede deres våben og klappede Jake i rykken, mens de trak ham med over til morgenmad.

Efter morgenmaden, gik Jake med over til badehuset og fik vasket træningssvedet af sig. Derefter gik han tilbage til Raf’s værelse, hvor han igen gik i seng og sov til hun vågnede. Han smilede til hende og talte nærmest hviskende.
”Godmorgen, min skønne. Eller skulle jeg sige godmiddag?” Det sidste sagde han med et lille drillende smil.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Tors 29 Okt 2020 - 19:05

Rafaela havde sovet som en sten så snart hun var faldet i søvn og hun vidste at hendes elskede mage var ved hendes side hele natten igennem og det nød hun.
Da Jake ville til at lirke sig fri fra hende havde hun brummet lidt og holdt mere fast i ham, men hvor hun til sidst havde ladet ham sluppet fri, hvor hun derefter begyndte, at fylde sengen endnu mere og puttede sig godt under dynen og sov videre efter Jake havde forladt det værelse som var bestemt for Rafaela når hun var på gården.

Da Jake kom ind i værelset igen og lagde sig hos hende flyttede Rafaela sig instiktivt da han lagde sig og puttede sig ind til ham og sov videre. Hun havde ikke registreret hvor længe han havde været væk, men man kunne tydeligt mærke på hende at hun sov hurtigere mere fast igen efter han var kommet ind til hende.

Da Rafaela vågnede kiggede hun op på ham og smilede kærligt til ham. Det var tydeligt at se på hende at hun var blevet mere frisk. "Hej min elskede. Hvad er klokken og har du sovet godt min elskede?" spurgte Rafaela nysgerrigt imens hun puttede sig ind til ham for at vågne lige så stille.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Jake Man 2 Nov 2020 - 7:41

Han smilede kærligt til hende og nød hvordan de puttede sig ind til hinanden. Helt naturligt begyndte han at spinne.
Hendes spørgsmål fik ham til at trække lidt ekstra på smilebåndet.
"Jo tak, min skønne. Jeg har sovet ganske godt." Med armene fast omkring hende, lod han resten af sin krop strække sig, så der lød lidt forskellige knæk-lyde. Han sukkede tilfreds, puttede sig igen ind til hende og fortsatte roligt, samt mere vågent.
"Klokken nærmere sig nok middag. Og jeg må sige at det er et fantastisk sted I har her. Badehus, spisesal og god mulighed for at sparre for at holde sig i form. Dine to venner, Blaike og Blaine, er imponerende godt trænet. Hvis jeres andre folk er ligeså godt trænet, er det indt under at I klare jer så godt."

Mens de lå og snakkede begyndte hans mave at knurre, for at fortælle ham at den var sulten. Han kunne ikke tilbage holde en lille latter og kyssede hende på panden, inden han roligt prøvede at trække sig fri af hendes greb.
"Jeg tror sørme at det er middag, eller også fik jeg bare ikke spist nok i morges."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 Empty Sv: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg af Rafaela Man 2 Nov 2020 - 14:48

Rafaela lå stille og lyttede til det Jake sagde om at han havde sovet godt. Hun smilede kærligt til ham imens hun begyndte at vågne. Hun grinte lidt over de forskellige knæk-lyde der kom når han strækkede sig selvom hun godt vidste at hun selv ville lave en masse knæk-lyde så snart hun rejste sig op for at strække ud. Hun lå og lyttede stille til den ros Jake kom med om stedet "Ja her er lækkert og masser af plads og gode muligheder. Alt bliver finansseret af det vi tager fra dem vi fjerner slaver fra fordi når de dør tager vi alle deres værdigenstande og sælger for at sørge for uddannelse til dem der er klar på det, udvide steder og så videre, men de fleste steder har også ting de sælger som her er det æg, mælk, kyllinger, korn og mange andre ting som tidligere slaver passer og klare. De nyder det så vi får det til at køre rundt med de midler vi får tjent ind både på den lovlige og ulovlige måde. Selvfølgelig er her også plads til sparring, men det er ikke det stedet her primært er til det er mere sådan et bed and breakfast sted hvor det kun er for en overnatning for at samle energi til resten af turen de skal på og de fleste er deromkring og vi har steder hvor vi træner vores folk i forskellige kampteknikker samt styr på deres race teknikker. Men tusind tak for alt din ros min kære" sagde Rafaela og kiggede kærligt på sin mage. Det havde været tydeligt at se på Rafaela at hun havde været stolt over at fortælle om tingene på klanen og hvordan de klarede sig selvom der også var en helt del ulovlige foretagende i klanen.

Da Jake mave begyndte at rumle fniste Rafaela og begyndte selv at kunne mærke at hendes mave også var ved at blive noget sulten og det havde jo også været flere timer siden hun overhoved havde spist noget. Hun smilte til ham "Jeg er også ved at være noget sulten min skat så lad os få noget og spise og tage afsted for vi har et par steder vi skal besøge idag" sagde Rafaela og begyndte at kravle ud af sengen.

Da hun var kommet ud af sengen og hun strækte sig kunne man tydeligt høre nogle høje knæk-lyde fra hendes krop "Det med at være i drageform gør ens muskler og led tunge" sagde Rafaela stille med latter i stemmen. Hun fik taget sit tøj på og satte sit hår i en knold. Da Jake var klar til at gå ud gik de ned i spisesalen og spiste middagsmad sammen med de andre.
Imens de spiste kom der en mand farene ind som om nogen var efter ham med en kuvert i hånden. Han gik hen til Rafaela og rakte hende kuverten, hvor han derefter farede ud igen. Rafaela vidste godt at det havde noget med slaverne at gøre så snart et af budene fra hendes klan kom på den måde. Hun åbnede kuverten og læste brevet hvor hun derefter kiggede skiftevis fra Jake over til Blaike og Blaine "Planerne er lige ændret kort. Vi skal på hospitalet som først, men vi tager lige 2 mand ekstra med fordi Teresse er sat til at føde om ca 1 times tid og hun ønsker ikke barnet" sagde Rafaela kort hvor hun derefter gav Blaine brevet som han puttede i en tom mappe hvor der på ydersiden kun stod dagens dato intet navn eller noget.

_________________
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 7 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum