Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1164

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» Højelver søger emner
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyYesterday at 20:48 by Glorfindel

» Jeg er ikke død - emnesøgning
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyYesterday at 19:55 by Glorfindel

» Halløj halløj kom herhen
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyYesterday at 18:14 by Bennett

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyFre 20 nov - 21:08 by Dorian

» En lille update (adminnyhed)
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyFre 20 nov - 15:10 by Delilah

» WHAT?!? (XXX) //Jake//
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyLør 14 nov - 9:23 by Jake

» As green as ever, I see - Kain
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyTors 12 nov - 21:41 by Dorian

» Fravær og udskydelse af fælles emne!
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyMan 2 nov - 17:49 by Althorn

» Another formal dinner, another boring evening - Genevira
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 EmptyFre 23 okt - 22:22 by Genevira

Top posting users this month
Jake
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 Voteba15 
Bennett
WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 Voteba13WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 Voteba14WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 Voteba15 
Glorfindel
Rafaela
Marcus
Dorian
Genevira
Althorn
Cody
Delilah

Statistics
Der er i alt 148 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Bennett

Vores brugere har i alt skrevet 161828 indlæg in 8457 subjects

WHAT?!? (XXX) //Jake//

Side 8 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

WHAT?!? (XXX) //Jake//  - Page 8 Empty Re: WHAT?!? (XXX) //Jake//

Indlæg by Jake on Tors 5 nov - 17:29

Han havde lyttet til hendes fortælling om stedet, og var imponeret over det selv om han havde set noget af stedet. Han elskede også at høre hendes stemme, hvilket også kunne ses på ham mens han lyttede.

Efter at han havde rejst sig fra sengen, fuldte han hendes mindste bevægelse med øjnene, imens han klædte sig selv på. Han klukkede lidt af hendes kommentar om at ens muskler og led blev tunge ved at være i drageform, mens han tog sig til medaljonen og tænkte kort over om han skulle beholde den på eller ligge den i tasken. Han endte med at tage den af og pakke den ned i sin taske, så den ikke gik tabt hvis han skulle forvandle sig i en fart.

Nede i spisesalen nød han maden og hendes selskab, for ikke at nævne de kære tvillinger. De fik snakket en del omkring deres sparingskamp og udvekslede tips til andre angreb eller forsvar. Dog var alt samtale stoppet, da Raf fik en kuvert og alle tre mænd havde kikke på hende.
Da Raf fortalte at planen var ændret og hvor de nu skulle hen, blev Jake mere nysgerrig.
"Hvad gør I af barnet, når moderen ikke ønsker det?"

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 597
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Rafaela on Lør 7 nov - 10:02

Rafaela havde kigget på Jake imens han havde gjort sig klar og smilede stille til ham da han tog sin medaljon af som hun vidste han ikke bare tog af, men hun havde en lille ide om hvorfor så hun spurgte ikke nærmere ind til det inden de var gået ned for, at spise.

Rafaela havde lyttet stille til samtalerne omkring bordet imens de spiste. Hun havde sådanset ikke sagt så meget da hun syntes det var dejligt at Jake var begyndt at snakke rigtig godt med Blaike og Blaine. Hun syntes dog også det var spændende og høre om deres sparringskamp som havde været imens hun havde sovet.
Rafaela havde kigget hen på Jake da han snakkede til hende "Hvis Teresse har det godt efter fødslen så er der nogen der følger hende hjem og bliver hos hende indtil hun har det godt og barnet tager vi med til et slags børnehjem vi har hvor der både er tidligere slaver og nogle for klanen som passer børnene og der prøver vi at bortadoptere børnene, men vi holder Teresses barn tilbage i nogle måneder i tilfælde af at hun skifter mening og vil beholde det alligevel, men det er dog sjældent at det sker" forklarede Rafaela, hvor hun derefter rejste sig op og kiggede hen på Ida og Chris "I 2 tager med for at passe på Teresse" sagde Rafaela. Ida blev dog kort lidt forvirret fordi hun ikke var van til at komme væk fra gården. Rafaela rejste sig op og lagde sine hænder blidt på hendes skuldre "Du skal nok klare det Chris er hos dig og jeg har valgt dig fordi du er så omsorgsfuld og det vil Teresse have brug for og jeg ved at du kan klare det" sagde Rafaela beroligende til Ida. Ida smilede stille og nikkede kort for at bakke en taske med lidt tøj hun skulle have med.

Da alle var klar til at tage afsted gik turen imod hospitalet og op på fødeafdelingen hvor Sarah mødte dem og smilede venligt til Rafaela "Goddag Zain, Teresse ligger inde på stue 3 og man kan vel godt kalde hende for hysterisk?" fortalte Sarah og kiggede først på Rafaela og derefter rundt på de forskellige som var taget med Rafaela ind på hospitalet og det var tydeligt at hun ikke helt forstod hvorfor der var så mange med for at hente et barn når de blot plejede at være 3 når det var. "Goddag Sarah. Det er forståeligt i hendes situation. Chris og Ida tager sig af Teresse" sagde Rafaela og smilede venligt til Sarah, hvor Chris og Ida straks gik ind til Teresse for at berolige hende. Rafaela kiggede undersøgende på Sarahs gravide mave "Det vare ikke længe før du også skal have en lille hvornår er det nu du er sat til?" spurgte Rafaela nysgerrigt "Om ca en måned og du kan tro mig og Marco glæder os. Men hvorfor har du alle de folk med idag?" spurgte Sarah nysgerrigt. "Er der et sted vi kan snakke uforstyrret?" spurgte Rafaela hvor Sarah fuldte dem ind på et kontor og lukkede døren.
Rafaela begyndte at fortælle om grunden til Jake var med.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6137
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Indlæg by Jake on Man 9 nov - 8:20

Han nikkede roligt og forstående til hendes svar på hans spørgsmål. Alt dette mindede ham på en måde om det Kat havde været igennem. Dog havde hun ikke valgt at gennemføre fødslen, men havde valgt at falde for at få fjernet barnet. Alt dette følelses ladet halløj blev delvis afsløret i hans ansigt.
"Det smerter mig at nogle kvinder går gennem så meget. Men det er fuldt forståeligt hvis hun ikke ønsker at beholde barnet." Han havde talt lavmeldt kort inden Raf havde rejst sig.

Han havde ikke sagt meget på turen til hospitalet. Men det han havde sagt var at de altid kunne henvende sig til handelshuset, som han udpejede kort efter de var kommet ind i Angerforge District. Ikke at handelshuset var svær at overse, tvært imod. De to hvide banner med den sorte flamme, der hang på hver side af døren, var virkelig noget der fangede ens øjne.

Da de var kommet ind på det kontor, som Sarah havde vist dem ind på, satte han sig roligt på gulvet ved siden af Raf. Både for at slappe lidt af, men også for ikke at virke alt for 'farlig' i Sarah's øjne. Han tænkte at hvis han virkede mindre end kvinderne, så var der en chance for at han ikke skræmte Sarah alt for meget. Han lod Raf styre dette, eftersom dette var hendes klan og hendes ønske om at vise ham hvad hun lavede.

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Rafaela on Ons 11 nov - 16:13

Rafaela havde godt set at der skete noget følelsesmæssigt med ham da hun snakkede med Teresse og hvad der skete med barnet. Hun havde blot smilt kærligt og beroligende til ham inden hun var gået hen til Ida. Det var hårdt med fødslerne og det påvirkede altid alle når de skulle fjerne et barn fra deres moder når moderen ikke ønskede det og de ikke bare kunne fjerne barnet inden fødslen.

Rafaela havde ikke selv sagt så meget under turen på vej til hospitalet fordi hun havde i forvejen en helt del tanker om barnet, Teresse og rejsen som de var på, hvor hun så var nød til at lave nogle opgaver imens, men det kunne for hende også hjælpe hende med at vise overfor Jake, hvad der egentlig skete som ingen andre så udefra.

Både Rafaela og Sarah kiggede underligt på Jake da han havde sat sig på gulvet ved siden af hende istedet for at sætte sig på en stol. Sarah fniste og rystede lidt på hovedet "De må gerne sætte dem på en stol, hvis det er de er træt i benene" sagde Sarah med latter i stemmen. Både Rafaela, Blaine og Blaike smilede blot til Jake og Sarah og prøvede at lade være med at grine af ham. "Det glæder mig, at de vil se hvordan Zain egentlig arbejder istedet for gå rundt og tro det værste om hendes arbejde. Jeg havde ikke været i live den dag idag hvis ikke Zain og hendes folk havde reddet mig. Jeg har fundet mig en mage og skal snart være mor for første gang. Jeg er snart færdig med at blive uddannet sygeplejerske og alt dette kan jeg takke Zain for" fortalte Sarah og man ville tydeligt kunne høre på hende hvor glad hun egentlig var at snakke om det "Min plan er at så snart jeg er færdig med at uddanne mig og har født at arbejde for klanen og tage mig af dem der er behov for det efter de er blevet reddet. Der findes for få af os her på hospitalet og det vil jeg gøre om" fortsatte Sarah. Imens hun havde snakket havde hun hele tiden kigget på Jake. Rafaela smilede stolt og kiggede derefter på Jake "Sarah er vores mest vellykkede tilfælde og alt dette er kun lykkes pga hendes tidligere ejers værdigenstande er blevet brugt til at betale for hendes fremtid" fortalte Rafaela.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6137
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Indlæg by Jake on Lør 14 nov - 9:23

Han smilede drenget tilbage på Sarah.
”Takker, men jeg befinder mig ganske fint her. Det minder mig om mine yngre dage på havet, når vi slappede af på dækket. Og grin I bare. Latter er godt for sjælen.” Han klukkede selv hjertelig, mens han så rundt på de forskellige. Han havde også bøjet benene så han kunne lægge hænderne på anklerne, mens de var her i lokalet og hans plan var at lytte mest muligt.

Hele Sarahs fortælling om hvordan hun havde og stadig oplevede klanens arbejde, fascinerede ham. Han viste det tydeligt i sin udstråling og smilede varmt til hende, mens han nikkede forskellige steder. Selv om han havde lyst til at afbryde hende, gjorde han det ikke. Han samlede derimod sine ord til sidst. Selv Raf lod han tale, før han selv tog ordet.
”For det første har jeg aldrig og vil aldrig tro det værste om min skønne Rafaela eller hendes arbejde. Måske er der steder hvor jeg ikke forstår fremgangsmåden, men jeg forstår årsagen.” Han så op på Raf med kærlighed i hver en fiber og forsøgte at tage hendes ene hånd for at placere et kys på håndryggen.
”Skulle den dag komme, hvor jeg må vælge mellem dig og livet som raceleder og hersker af Dragons Peak. Ja, så vil valget ikke være svært. Mit hjerte, liv og kærlighed vil altid følge dig.” Han så direkte på hende under hele sin korte tale og ville igen placere et kys på hendes håndryg, hvis han holdte hendes hånd.

Derefter så han igen på Sarah med et varmt smil.
”Hvis jeg og Blackfire klanen på nogen måde kan hjælpe, må I endelig sige til. Om det er hjælp til uddannelse, udvidelse, vare eller mandskab. Mit barnebarn, Katrina, er overhoved for handelshuset her i byen og i Sunfury City. Blaike, Blaine og Raf ved hvor handelshuset ligger her i byen. Men ellers er det ikke svært at finde. Bare spørg de fattige, dem har Kat altid haft et blødt hjerte for. Derfor har hun sørget for at der også er et fattighus tilknyttet.”

Raceleder
Raceleder

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 8 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

Forumtilladelser: