Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164977 indlæg i 8752 emner
Det uventede møde. (Camille)
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Det uventede møde. (Camille)
Det endte med han rejste sig op, greb sin trøje, tog den på og lyende op.
"Jeg orker ikek snakke mere med dig. Det er ikke for at være uhøflig...Men jeg orker det bare ikke. Dine sætninger køre i ring, handler næsten hele tiden om det samme. Jeg søger en person, som bare kan lade mig...være mig" han så lidt på hende
"Det føler jeg ikke du vil. Og jeg er træt af hvad folk syntes at forvente eller vil have mig til!" og så var han ude af døren. Han forsvandt lynhurtigt ned af trappen og stod lidt efter udenfor. Han så sig om et øjeblik, men gik så til venstre, langs gaderne, mens han undgik folk omkring sig.
Det havde føltes som at blive kvalt, nogen langsommeligt og ikke særlig sjovt. Han havde haft brug for luft.
Han viste ikke havd han skulle gøre...men han regnede ikke med han kunne enes med kvinde særlig længe.
Så hvad skulle han enlig her? Han viste det ikke...og det frustrerede ham også. Hvorfor kunne far ikke bar ehave taget ham med?!
Gæst- Gæst
Fanden til fyr! jeg søger en der kan lade mig være ? Hans far havde sku da lige plantet ham i hendes favn, og hun havde lovet at hun ville passe på ham.
Elyas vidste udmærket at hun var en brik i spillet lige som ham.Men han vidste ikke hvor vigtig en brik hun kunne blive.
Hun tog en seddel og en blyant...og kradsede tid og sted , ned for deres næste møde.
Hun ville give ham et par dage, at finde sine manér frem i , og ellers ville personligt sørge for at ændrede tone, han ville ikke være den første fyr hun gik i ringen med, og sikkert heller ikke den sidse.
Hun lagde nogle penge ved siden af noten, og kradsede også sin adresse ned, bare for en sikkerheds skyld.Så måtte hun tage den diskution med Aleck, hvis Elyas benyttede sig af den....men det havde hun nu ikke en tro på han ville,
Hun sukkede tungt da hun forlod kroen.....første dag som ' barnepige' deeet var jo slt i alt gået skide godt, tænkte hun ironisk....og kom til at grine.
// Out.... Og tak for starten på et yderst interessant job, Elyas xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» I´m here...all alone...(Camille)
» who are you //Camille//
» I have been looking for you. (Camille)
» The Reason ~~ Camille
Idag kl. 16:21 af Lenore
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray